![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Lysy":d5yray6m) Czyzby? Pamiec Cie Michale zawodzi e tam, każdemu się może zdarzyć założenie sprzęgła na odwrót CYTAT("Lysy":d5yray6m) - mozna zmieniac wspolczynnik k,
No i w ten sposób przycinać klientów ,tych mniej rozgarniętych (tzn wykres wychodzi 149 KM a w rzeczywistości jest 130 np) pozdro -------------------- twins on board
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 30 April 2003 Skąd: W-wa ![]() |
No troche sie odbilo echem Btw. jest to skasowane z archiwum, ale bynajmniej nie z powodow marketingowych czy innych naciskow
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("Lysy":vlb0c4zi) I mam pytanie - wynika z Waszych (Colin i voj2s) wypowiedzi, ze te glowice Wy obrabialiscie. Skoro pomiar byl oszukany jak sugerujecie, to znaczy jedno - dostaliscie polecenie od szefa wykonania obrobki glowic i ja zle zrobiliscie, lub j.w. tylko, ze zrobiliscie ja dobrze ale technologicznie ona nic nie daje i w obu przypadkach trzeba bylo oszukac klienta na pomiarze? Jesli bylo inaczej prosze o komentarz, no i prosze w koncu o te konkrety...
No tutaj przydalby sie komentarz... Otoz na stronie firmy pojawily sie informacje o obrobce kriogenicznej oraz modyfikacji glowic w dilnikach tdi 1.9 (wsszystkie modele). I teraz tak: Kriogenika, czyli butla z CO2 i plastikowa butelka w otulinie z pianki do ktorej jwkladamy przedmiot wymrazany. Wkladamy takze do tej butelki waz przyklejony tasma firmowa do butli co2 i odkrecamy zaworek. Po chwili wyjmujemy waz i zamykamy butelke. Po jakichs pol godziny otrzymujemy przedmiot kriogenicznie wzmocniony o wytrzymalosci wiekszej niz oryginal. Jeszcze udany test byl na gwozdziu, ktory zostal rozgrzany, zaoczony w slonej wodzie a potem wymrozony. Potem najwiekszy silacz w firmie mial 2 takie gwozdzie w imadle i "seryjny" giol sie jak maslo, a ten "mrozony" (nie zauwazyli ze go przypadkiem zahartowali jak to sie w podstawowce robilo) byl zaj***** twardy Innego procesu nie stwierdzono... A pewien klient uslyszal ze to sie stosuje w rajdach i dziala tylko 2 tygodnie dlatego na WSMP niema sensu tego robic. (buhahahahahahaha) Juz nie owie o pokrywaniu tlokow roznymi ceramika.... No i glowice. Na stronie pojawilo sie info ze opracowano obrobke (porting) glowic tdi (vp i pd). Rownoczesnie dostalismy na stol glowice vp 110KM do opracowania i jak sie okazalo byla to glowica klienta - w dodatku pierwszego na taka usluge. Na ile zostala wykonana dobrze czy zle nie wiey bo zadne testy nie zostaly przeprowadzone. Nawet nie sprawdzono mocy silnika na seryjnym programie, tylko na chipie krtory auto juz mialo wczesniej. Wykres wyzej. Niewiemy czy niska moc po modyfikacjach byla efektem zle przeprowadzonej obrobki glowicy, czy marnego wykonania softu do tej modyfikacji... Pogloski o niby wlozeniu zaworow o 3mm wiekszych pozostawiam do rozstrzygniecia tym, ktorzy widzieli taka glowice na walasne oczeta. Bylo oczywiscie info na na stronie o tych zaworach, ale niewiem niby kto to mial zrobic, jak nikt inny sie nie zajmowal wtedy modyfikacjami mechanicznymi. Glowic zrobiono w naszej "karierze" w firmie zrobilismy 4 glowice do tdi (3 zalozono, 4ta z duuuza dziura lezy) no i mikrusa. Nie umiemy stwierdzic czy robienie glowicy w tdi ma jakis sens. Z naszych subiektywnych obserwacji wynika tylko ze samochody mniej dymily i tyle... -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 16 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Colin":2eyz1adn) Z naszych subiektywnych obserwacji wynika tylko ze samochody mniej dymily i tyle...
Moj dymil jak jasna cholera. Nawet na seryjnym programie. -------------------- Skoda Octavia Combi RS TDI
Powered by Master's |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 June 2004 Skąd: Warszawa WD ![]() |
CYTAT("Bullitt":2qgb17dq) CYTAT("prnit":2qgb17dq) nigdy nie korzystalem z uslug firmy vtech ani nie mam z nimi zadnego biznesu..ale to co robi colin to jest publiczne pranie swoich brudow..colin badz mezczyzna i odpusc sobie...kazda firma miala ma i bedzie miala potkniecia...spartolone wozy i niezadowolonych klientow..pokaz mi firme we wszystkich branzach ktora nie ma ani jednego niezadowolnego klienta..ja takiej nie znam!..Vtech ma dobra opinie..robia hamownie dla wielu polskich tunerow i bez nich na 100% streetracing niebylby tak popularny...a czasy coraz lepsze..wiec ja mysle pierz swoje brudy z nimi prywatnie i dochodz swoich praw w sadzie A głowa funkcjonuje w poządku? W jakim sądzie? Polskim?buehehehe. A może w Strasburgu? Uderz się w łepetyne koleś bo wyraźnie synapsy ci nie fungują..... Zamiast się cieszyć że masz szanse dowiedzieć się na co uważać i gdzie się miec na baczności w tym bandyckim kraju, ty najwyrazniej za dużo nasłuchałeś się transmisji w Radiu Maryja... popieram w 100% a w czwartek jade do Mastersa i zobacze jak tam wyjdzie -------------------- K-sport, HKS, Akrapovic i wiele innych. GT-R online Shop : http://sklep.tgauto.pl
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: W-wa ![]() |
nie rozumiem Colin - dostales glowice na stol i polecenie "obrob"?
a Ty nie miales pojecia jak to sie robi, ale zabrales sie ochoczo do roboty? tzn zrobiles co Ci do lba przyszlo i pomyslales - zobaczymy co bedzie? no nie rozumiem troche. albo wiesz co powinienes zrobic z taka glowica albo nie wiesz... rozumiem ze będąc w Vtechu pracownikiem wydawalo Ci się to jeszcze wporzo = placą to robie (nie wazne czy to ma sens czy nie), a to ze potem okazalo sie ze zrobione przez Ciebie glowice nie spelniaja oczekiwan, to juz wina Vtechu...? tlumaczenie seryjnym programem, czy innymi bzdurami nie ma sensu... na tym samym programie powinno byc lepiej po dopracowaniu glowicy - no chyba ze zrobiles ją jak do krecacego sie do 10000 wyscigowego benzyniaka... CYTAT Nie umiemy stwierdzic czy robienie glowicy w tdi ma jakis sens. Z naszych subiektywnych obserwacji wynika tylko ze samochody mniej dymily i tyle... gratuluje brania się do roboty co do ktorej nie wiesz czy ma sens... i teraz krytykowania kogos za to... LOL!
jesli mialyby mniej dymic gdy "ceteris paribus", to znaczy ze lepiej sie spalala ta ropa w cylindrach = wiecej powietrza? wiec osiagi powinny byc lepsze... a byly gorsze? a mikrus mowi ze bardziej dymi... zdecydujcie sie... dla mnie poki co duzo z tych historii to niezly bullshit. |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 30 April 2003 Skąd: W-wa ![]() |
Sam sens robienia glowic w TDI tlumaczy sie tym, iz wieksza dawka powietrza pozwala na dopalenie sie niespalonej ropy (czarny dym). Stad dymu mniej. Niestety przyrosty z tej niespalonej ropy z tego co czytam, slucham itd. sa od okolo procenta do kilku, a cena spora. Rozumiem, ze po takich zabiegach, dla kienta ktory wyplaca salate nie liczylo sie to, ze mocy sladowo przybylo i ze nie dymi tylko mialo byc super i dlatego wykres byl rasowany? Jak dla mnie obrobka glowcy ma jedynie sens przy montazu wydajniejszych wtryskiwaczy, turbiny, IC - przy aucie po progamie, gdzie wydajnosc wtryskow jest z rozsadku juz prawie graniczna, klient musi byc swiadomy, ze moc moze zostac na tym samym poziomie, tylko dymu ubedzie. Uswiadomienie obligatoryjne nie jest (ulatwia pozyskanie klienta) ale oszukiwanie na wykresie jest po prostu... wiadomo czym. Co do obrobki termicznej to jest to nie wiem kto wpadl na pomysl mrozenia metalu ale z rozrostem czy rekrystalizajca ziaren to bedzie mialo niewele wspolnego. Czy taka glowice mierzono jakimkolwiek wglebnikiem (Vicekrsa, Brinella)? Zmieniala sie twardosc? (Nie mowie o przykladzie gwozdzia)
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
CYTAT("mm.max":p23iise0) No i jeszcze jedno pytanie skoro mam słabe autko to ciekaw jestem jakie zmiany naprawde były w moim silniku czy miałem założone większe o niby +3mm zawory czy nie
Pierwszy raz słyszę o takiej możliwości w TDI. Jeśli ktoś tak twierdzi to po prostu kłamie. Myślę że to zdjęcie wyjaśni dlaczego: ![]() Owszem można zmienić zawory w TDI, ale nie na +3mm -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 March 2004 Skąd: Ostrowiec ![]() |
CYTAT("Aligator":2eaeqb9p) CYTAT("mm.max":2eaeqb9p) No i jeszcze jedno pytanie skoro mam słabe autko to ciekaw jestem jakie zmiany naprawde były w moim silniku czy miałem założone większe o niby +3mm zawory czy nie Pierwszy raz słyszę o takiej możliwości w TDI. Jeśli ktoś tak twierdzi to po prostu kłamie. Myślę że to zdjęcie wyjaśni dlaczego: Widać, że klienta bierze się początkowo na zmęczenie, a jak już będzie dostatecznie zmęczony czekaniem na samochód który miał być gotowy kilkanaście godzin wcześniej to wszystko "kupi" co się mu powie..... hmmmm +3mm ale człowiek potrafi być naiwny -------------------- Pozdrawiam
Michał Hiszpańska mucha na gnój by [url=http://www.compsport.pl/:248cg0nx]CompSport&Grundler MotorSport[/url:248cg0nx] [url=http://www.doubleb.pl/:248cg0nx]Warto też zajrzeć do DoubleB[/url:248cg0nx]=>najszybsze VP37 w PL ASZ=>ARL++ |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
+3mm na średnicy to raptem po 1,5mm na obwodzie. A że wejdzie w "materiał" dookoła komory spalania...albo że zawory beda "na styk".. to co
Poniżej głowica po obróbce w JG Edelbrock ![]() -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
CYTAT("Wombat":1fqeknu9) +3mm na średnicy to raptem po 1,5mm na obwodzie.
Raczej na promieniu Po obwodzie to prawie 10mm -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 February 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Aligator":1fqslmbq) CYTAT("mm.max":1fqslmbq) No i jeszcze jedno pytanie skoro mam słabe autko to ciekaw jestem jakie zmiany naprawde były w moim silniku czy miałem założone większe o niby +3mm zawory czy nie Owszem można zmienić zawory w TDI, ale nie na +3mm Ze tak zapytam w gwarze slusarzy: "Poltora mm na strone nie wyda ? " Piotr |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 30 April 2003 Skąd: W-wa ![]() |
Wombat chyba nie zauwazyles tej dziury posrodku
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
CYTAT("Lysy":2d2qegye) Wombat chyba nie zauwazyles tej dziury posrodku
Spoko... Można zaspawać dziurę na wtyrskiwacz, założyć zaworki +5mm i jechać na... propanie ;-);-) -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 Skąd: Człuchów/Chojnice ![]() |
CYTAT("Aligator":1p1fpey3) CYTAT("Lysy":1p1fpey3) Wombat chyba nie zauwazyles tej dziury posrodku Spoko... Można zaspawać dziurę na wtyrskiwacz, założyć zaworki +5mm i jechać na... propanie ;-);-) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 09 May 2003 Skąd: Polska ![]() |
CYTAT("Aligator":a3p7qpu1) CYTAT("Piro":a3p7qpu1) 3. To że czujnik indukcyjny ma diodę pokazującą maxima generowanych impulsów to wcale nie znaczy że jest to czujnik "świetlny". Jako wejście przetworzonego sygnału stosujemy odpowiednio zmodyfikowane (pozbawione toru wejściowego, filtrów pasmowych etc - de facto gołe przetworniki A/C na PCI - karty dzwiękowe SiLabs (96 khz sampling) - przecież nikt tego nie ukrywa. Jest to ekonomicznie rozsądne bo daje dokładnie taki sam efekt jak stosowanie np. 100 khz samplerów Advantecha tyle że jest wyraźnie tańsze i łatwiejsze w zarządzaniu w PC, bo ma przerwania i potoki danych przewidziane w konstrukcji kompa) Nie jest problemem jaka jest używana karta (oczywiście szybkość samplingu się liczy). Rozwiązanie do którego link podałeś polega na liczeniu impulsów. Nasze rozwiązanie nie polega na ich liczeniu (tylko na badaniu zmian pola mag.). Komputer to PC w obudowie przemysłowej. Nie wykonujemy hamowni na Apple Mac Karta dźwiękowa Jestem w szoku! Jako że jestem na etapie kupowania hamowni (do wczoraj poważnie rozważałem zakup obciążeniówki VTech) mam pewne rozeznanie i pierwsze słyszę żeby w rozwiązaniu które uważa się za profesjonalne ktoś używał tego sposobu pobierania danych. Tak się składa że ok rok temu pracowałem przy systemach monitoringu opartych o prawdziwe komputery ADVANTECH z odpowiednimi przetwornikami i zapewniam że między prawdziwym komputerem przemysłowym ADVANTECHa (który btw stoi w tej chwili ok. 5m ode mnie) a PC w przemysłowej budowie istnieje ogromna różnica. Również programownanie układów Advantecha nie nastręcza dużych problemów tak więc pisanie o rzekomych zaletach zastasowania karty dźwiękowej jest bzdurą. Ponieważ zajmuję się tym zawodowo i wiem co nieco o elektronice, automatyce i informatyce NIGDY nie zdecydowałbym się na zakup takiego rozwiązania. CYTAT Rozwiązanie do którego link podałeś polega na liczeniu impulsów. Nasze rozwiązanie nie polega na ich liczeniu (tylko na badaniu zmian pola mag.). Ściema! Dla kogoś kto nie zna tematu od środka może brzmieć profesjonalnie, ale... Zasada działania hamowni inercyjnej polega na wyznaczaniu zmian prędkości obrotowej rolek, co przy znanej inercji pozwala wyznaczyć moment siły. Owszem w przypadku czujnika magnetycznego ma miejsce "badanie zmian pola magnetycznego" ale służy wyznaczeniu odstępów czasu między kolejnymi impulsami w celu wyznaczenia zmiany prędkości obrotowej rolek. Dokładnie to samo robi soft ze strony którą podał Colin Ja osobiście nie widzę sensu zamontowania diody która miałaby wskazywać "maksima generowanych impulsów". Po co miałoby to być zrobione ? Przecież jeśli "monitorujemy zmiany pola magnetycznego" to po cholere jeszcze mieć wizualizację maksimów - przecież nikt nie będzie siedział i liczył zapaleń się diody, zwlaszcza że będzie ich setki lub tysiące w ciągu sekundy. Osobiście po tym co tu przeczytałem w temacie bardziej wierzę w wersję o czujniku optycznym Colina... Jeśli czyjąś ambicję zaspokoi posiadanie kompa za 50tyś pln wykonującego dokładnie te same obliczenia co ten za 2tyś pln i z tą samą dokładnością to nabywa hamownię MAHA lub inną.Jeśli chodzi o dokładność obliczeń nic z tego powodu nie uzyska. O ile można mieć wątpliwości do wyniku pomiaru to jak to się ma do zmian i pomiaru po modyfikacji?? Wiedzieć jak się ustawia karty advantecha nie oznacza znać wszystkich problemów z tym związanych. Jeśli jesteś takim fachowcem jak napisałeś to słowo przerwanie powinno ci wyjaśnić problem i prostotę stosowania taniej karty nie wnoszącej nic do pomiaru i jego dokładności. Reszta rozgrywek mnie nie interesuje. Takie tematy załatwia się w pralni -------------------- |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
Zastanawiające: własciciele owych hamowni sa nimi zachwyceni,nie widzą nic zdrożnego w ich budowie. Ciekawe czy naprawde są takie dobre, czy jest to chęć uratowania swojego wizerunku, bo skoro mozna wpływać znacząco na pomiar, to kto teraz uwierzy, że tak nie było w jego przypadku?
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 09 May 2003 Skąd: Polska ![]() |
CYTAT("RedKivi":20sl7kod) Zastanawiające: własciciele owych hamowni sa nimi zachwyceni,nie widzą nic zdrożnego w ich budowie. Ciekawe czy naprawde są takie dobre, czy jest to chęć uratowania swojego wizerunku, bo skoro mozna wpływać znacząco na pomiar, to kto teraz uwierzy, że tak nie było w jego przypadku? O to mnie głowa nie boli. Tak u mnie jak i u Marka czy innych userów tych hamowni klient jest obecny podczas hamowania.
Jeśli jakiś klient widział czary odprawiane na hamowni podczas modyfikacji (zwłaszcza zmiana k) niech się wypowie. Jest to tania hamownia i stosowanie takich a nie innych podzespołów jest podyktowane napewno względami ekonomicznymi.To chyba jest jasne dla wszystkich i nie ma co tu dopatrywać się niewiadomo czego. Dokładność pomiaru tej hamowni zależy tylko i wyłącznie od dokładności pomiaru czasu (ten temat odpada z technicznych przyczyn) oraz dokładnego ustalenia masy rolek i poprawnego wprowadzenia przeliczników. Może to być powodem przekłamań zgodze się jak najbardziej ale to samo w tym momencie można powiedzieć o innych rolkach. Napewno nie będzie to miało wpływu na pomiar różnicowy przed i po modyfikacji. Wydaje mi się że troszkę emocje poszły nad zdrowym rozsądkiem. Nie bronie ani swojej hamowni ani Vtechu. Fizyka i pomiary są pomiarami.Zwłaszcza jeśli są to pomiary czasowe to wpływ na nie ma kwarc na płycie a nie taka czy inna karta. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("RedKivi":2a458tzv) Zastanawiające: własciciele owych hamowni sa nimi zachwyceni,nie widzą nic zdrożnego w ich budowie. Ciekawe czy naprawde są takie dobre, czy jest to chęć uratowania swojego wizerunku, bo skoro mozna wpływać znacząco na pomiar, to kto teraz uwierzy, że tak nie było w jego przypadku? Ja jestem właścicielem takiej hamowni i nie muszę ratować swojego wizerunku bo nie posiadana hamownia go kształtuje. Urządzenie pracuje u mnie juz półtora roku i jestem z niego bardzo zadowolony. Oprócz dokładnych pomiarów, hamownia ta stanowi doskonałe urzadzenie diagnostyczne. Wyniki pomiarów niektórych aut były sprawdzane na hamowniach obciązeniowych i zazwyczaj pokrywały się a nawet wychodziły wyższe niż na mojej. Generalnie bazuje na starym oprogramowaniu V2.2 w którym to nie ma opcji zmian konfiguracji nastaw tzw "gorącym klawiszem". Otrzymałem nowsze oprogramowanie ale często wiesza się ono podczas pomiarów co mnie osobiście przeszkadza...dlatego wole pracować na starszym oprogramowaniu. Hamownia generalnie chodzi bezawaryjnie. Miałem co prawda drobna awarię blokady rolek lecz po zgłoszeniu tego do firmy V-tech oryginalną część zamienną otrzymałem w dniu następnym pocztą kurierską. Co do opcji obróbki głowic w silnikach wysokoprężnych nie będę się wypowiadał pozdrawiam all Wysłany Sro Wrz 29, 2004 17:51 pm: CYTAT("EX":2a458tzv) Napewno nie będzie to miało wpływu na pomiar różnicowy przed i po modyfikacji.
Zwłaszcza gdy auto jest przypiete do rolek a pomiaru dokonujemy tuz po wymianie softu w sterowniku. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
CYTAT("EX":3agd56ja) A nie wpadło ci do głowy że jest to kontrola działania czujnika pozwalająca w przypadku usterki hamowni stwierdzić czy jest on sprawny?? Skoro do pomiaru potrzebny jest czas między impulsami (dokładnie jego zmiany) to uzasadnij konieczność stosowania karty wielokrotnie droższej od tej stosowanej skoro pomiarem czasu zajmuje się timer procka a nie ona.
Jeśli czyjąś ambicję zaspokoi posiadanie kompa za 50tyś pln wykonującego dokładnie te same obliczenia co ten za 2tyś pln i z tą samą dokładnością to nabywa hamownię MAHA lub inną.Jeśli chodzi o dokładność obliczeń nic z tego powodu nie uzyska. O ile można mieć wątpliwości do wyniku pomiaru to jak to się ma do zmian i pomiaru po modyfikacji?? Wiedzieć jak się ustawia karty advantecha nie oznacza znać wszystkich problemów z tym związanych. Jeśli jesteś takim fachowcem jak napisałeś to słowo przerwanie powinno ci wyjaśnić problem i prostotę stosowania taniej karty nie wnoszącej nic do pomiaru i jego dokładności. Reszta rozgrywek mnie nie interesuje. Takie tematy załatwia się w pralni O tym czym są przerwania i jak się je wykorzystuje wiem co najmniej tyle co Ty lub więcej z uwagi na swoje wykształcenie ale nie o tym tu dyskutujemy. Nie kwestionuję dokładności pomiaru z karty dźwiękowej. Kwestionuję 5000 impusów na sekundę o których można poczytać na stronie producenta. Nie podoba mi się także fakt że cały czas byłem przekonany że w środku siedzi Advantech, co sugeruje napis np. na obudowie. Dla mnie to przysłowiowy kot w worku. Pozatym istnieje wiele sposobów na tanie i bardziej eleganckie wg mnie rozwiązanie pobierania danych z czujnika jak chociażby wykorzystanie powszechnych na rynku mikrokontrolerów. -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 16:18 |