![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Dlaczego wszyscy uwazaja to za sprawe osobista? Wlasciwie od kwietnia br. zbieralismy informacje i materialy na temat tego "czegos" i przyszedl czas na ujawnienie mmalego co nieco...
Naprawde kierownictwo ww. firmy jest nie reformowalne i podejrzewam, ze dawno obrana droga zarabiania jest jedyna na ktora sobie moga pozwolic. Gorzej z klientami Kolejny UPDATE: ![]() ![]() ![]() O przedstawienie wynikow tych dwoch samochodow prosze wlascicieli bo pewno maja swoje wykresy w domku... Wiem ze jeden jest napewno na forum. Komentarza z mojjej strony niebedzie (przynajmniej narazie). -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 16 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Colin":1aylx74o) O przedstawienie wynikow tych dwoch samochodow prosze wlascicieli bo pewno maja swoje wykresy w domku...
A ostatnio sie zastanawialem dlaczego ta Bora i Leon kreca takie stosunkowo kiepskie czasy na 1/4 mili. -------------------- Skoda Octavia Combi RS TDI
Powered by Master's |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
BŁAZENADA...
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 16 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("TOMEKKK":17yx8e1v) BŁAZENADA...
Masz cos ciekawego do dodania? Topic o dylemacie moralnym juz jest zamkniety, a za bezsensowne nabijanie postow sa zolte kartki. -------------------- Skoda Octavia Combi RS TDI
Powered by Master's |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 09 April 2003 Skąd: Anglia ![]() |
Mam prośbę. Colin napisz od A do Z co nie tak jest z firmą V-Tech. Wiem że pisałeś że tego strasznie dużo ale może spręż się i napisz wszystko bo takie wstawki w aktach to tylko bałagan. Trzeci wątek na ten temat który staje się bezsensowny bo tylko ludzie sobie posty nabijają i jak narazie dużo się nie dwoiedzieliśmy. Proponuje zamknąć temat i poczekać aż Colin opisze wszyskie "błędy" których jest podobno tak wiele w jednym poście co pozwoli firmie V-Tech się do nich ustosunkować bo w takiej formie jak teraz to będzie znów kilka stron bicia piany i obrzucania błotem.
pozdr. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 March 2004 Skąd: Ostrowiec ![]() |
Ładne wykresy a myślałem, że miałem "mocne" autko Fuck ja miałem odczucia subiektywne z tego ze samochód niezbyt szybko jeździ w stosunku do wykresu jaki otrzymałem, CYTAT A ostatnio sie zastanawialem dlaczego ta Bora i Leon kreca takie stosunkowo kiepskie czasy na 1/4 mili.
Czasy na ćwiartkę dały mi to myślenia ile mój samochód ma naprawde tych KM i Nm Skoro tak proszę o wyjaśnienie różnicy wynikającej z wykresów jak się ma wartość 139KM i 362 Nm do wartości 148KM 383 Nm jaki to wykres otrzymałem na wydruku [img]{SMILIES_PATH}/icon_exclaim.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_exclaim.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_exclaim.gif[/img] Czy ktoś może mi to wyjaśnić [img]{SMILIES_PATH}/icon_eek.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_eek.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_question.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_idea.gif[/img] A widać ze po korekcie softu i założeniu "propanu" wyszło jeszcze gorzej [img]{SMILIES_PATH}/icon_exclaim.gif[/img] A podobno miało być lepiej wykres był na 149KM [img]{SMILIES_PATH}/icon_exclaim.gif[/img] Ja domyślałem się, że jest jakiś podstęp związany z tymi wykresami patrząc na rubrykę "przełożenie" w której przy każdym wykresie istniała inna wartość, a chyba ma to cos związek z kalibracją hamowni wiec skoro wjeżdzał na nią ciągle ten sam samochód to dlaczego istniały różne wartości przełożenia. Moje domysły chyba się sprawdziły [img]{SMILIES_PATH}/icon_exclaim.gif[/img] No i jeszcze jedno pytanie skoro mam słabe autko to ciekaw jestem jakie zmiany naprawde były w moim silniku czy miałem założone większe o niby +3mm zawory czy nie [img]{SMILIES_PATH}/icon_question.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_idea.gif[/img] P.S. Skoro z Bory i Leona nie udało się wycisnąć prawdziwych 150KM jakie były obiecywane [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] to po jaką cholerę klientowi się oczy mydli takimi wykresami [img]{SMILIES_PATH}/icon_exclaim.gif[/img] Zasada jest chyba jasna masz słabe auto wyciągneliśmy tyle KM i tyle Nm wiecej sie nie da tymi środkami i koniec [img]{SMILIES_PATH}/icon_evil.gif[/img] zbieraj kasę na dmuchawke i wytryski [img]{SMILIES_PATH}/icon_arrow.gif[/img] a nie masz szybkie auto popatrz na ten wykres jest suuuuper [img]{SMILIES_PATH}/icon_arrow.gif[/img] a później ET do bani [img]{SMILIES_PATH}/icon_evil.gif[/img] -------------------- Pozdrawiam
Michał Hiszpańska mucha na gnój by [url=http://www.compsport.pl/:248cg0nx]CompSport&Grundler MotorSport[/url:248cg0nx] [url=http://www.doubleb.pl/:248cg0nx]Warto też zajrzeć do DoubleB[/url:248cg0nx]=>najszybsze VP37 w PL ASZ=>ARL++ |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
moze niech admin kasuje wszystkie posty ludzi niezaiteresowanych zeby sie lepiej czytalo ?
-------------------- w budowie
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
CYTAT("Colin":at9ritb8) Dlaczego wszyscy uwazaja to za sprawe osobista? Wlasciwie od kwietnia br. zbieralismy informacje i materialy na temat tego "czegos" i przyszedl czas na ujawnienie mmalego co nieco...
Colin - obserwuję to co piszesz z niepokojem ale i ze smutkiem, bo wiem, że V-Tech zdobył sobie zaufanie moich znajomych, w tym również ludzi z prasy... Muszę tylko wpleść dwie uwagi. Po pierwsze - jeśli byłeś taki tajnos agentos i od kwietnia, pozostając w kontakcie z bazą, zbierałeś informacje, to dlaczego zbiegają się w czasie Twoje rewelacje i fakt, że nie jesteś już związany z V-Tech? Rozumiem, że to mogła być detektywistyczna prowokacja, ale jakoś nie mogę w nią uwierzyć. Zaznaczam jednak, że nie mam pojęcia kto i w jakim zakresie ma rację. Dwa: zamieszczasz wykresy, na których jest © V-Tech. Odradzam... -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
jak na pana Sucharskiego przystalo jego publiczna wypowiedz jest nienagannna stylistycznie i jezykowo, zdania poprawne gramatycznie oraz brak jakichkolwiek bledow ortograficznych.......... mozna by rzec robi wrazenie...... i o to chodzi zrobic wrazenie na bezstronnych sluchaczach a teraz czytajacych forum.
problem w tym ze to nie jest konkurs polonistyczny tylko forum internetowe i poruszamy wlasnie kwestie robienia na kims wrazenia a poznieiej naciagania go na mniejsza lub wieksza kase w ten lub inny sposob. gdybym szukal maszynistki to pewnie bym sobie znalazl jakas kobiete a nie colina. jak widac co poniektorych boli fakt ze mozna miec honor i ambicje, kolo vtechu chyba kreci sie dalej, kozysci ma mala grupka ludzi , widac mielismy za male kozysci lub juz w mlodym wieku wiemy ze pieniadze to nie wszystko, ze jeszcze sa ludzie, ze pewnych rzeczy sie nie robi, starszy nie zawsze jest madrzejszy. po odejsciu tych trzech, ktorzy to lamia sobie rece w trakcie uzywania kluczy dziwnym zbiegiem okolicznosci vtech - drag slynne uno przestal robic wyniki takie jak wczesniej.... przypadek?? -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
User Dołączył: Sun, 02 May 2004 Skąd: pol ![]() |
Może troche zboczę z tematu ;] , ale jak ktoś nie ma ochoty to niech na hamownie nie jeździ i weźmie przykład z "Pana Litwina" który był swoim Audi w Białej, na pytanie ile ma KM powiedział że nie wie, ale zna ET+RT , a co pokazał to większość wie
ot i tyle pozdro |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
CYTAT("Piro":fn5lawjz) 3. To że czujnik indukcyjny ma diodę pokazującą maxima generowanych impulsów to wcale nie znaczy że jest to czujnik "świetlny". Jako wejście przetworzonego sygnału stosujemy odpowiednio zmodyfikowane (pozbawione toru wejściowego, filtrów pasmowych etc - de facto gołe przetworniki A/C na PCI - karty dzwiękowe SiLabs (96 khz sampling) - przecież nikt tego nie ukrywa. Jest to ekonomicznie rozsądne bo daje dokładnie taki sam efekt jak stosowanie np. 100 khz samplerów Advantecha tyle że jest wyraźnie tańsze i łatwiejsze w zarządzaniu w PC, bo ma przerwania i potoki danych przewidziane w konstrukcji kompa) Nie jest problemem jaka jest używana karta (oczywiście szybkość samplingu się liczy). Rozwiązanie do którego link podałeś polega na liczeniu impulsów. Nasze rozwiązanie nie polega na ich liczeniu (tylko na badaniu zmian pola mag.). Komputer to PC w obudowie przemysłowej. Nie wykonujemy hamowni na Apple Mac Karta dźwiękowa Jestem w szoku! Jako że jestem na etapie kupowania hamowni (do wczoraj poważnie rozważałem zakup obciążeniówki VTech) mam pewne rozeznanie i pierwsze słyszę żeby w rozwiązaniu które uważa się za profesjonalne ktoś używał tego sposobu pobierania danych. Tak się składa że ok rok temu pracowałem przy systemach monitoringu opartych o prawdziwe komputery ADVANTECH z odpowiednimi przetwornikami i zapewniam że między prawdziwym komputerem przemysłowym ADVANTECHa (który btw stoi w tej chwili ok. 5m ode mnie) a PC w przemysłowej budowie istnieje ogromna różnica. Również programownanie układów Advantecha nie nastręcza dużych problemów tak więc pisanie o rzekomych zaletach zastasowania karty dźwiękowej jest bzdurą. Ponieważ zajmuję się tym zawodowo i wiem co nieco o elektronice, automatyce i informatyce NIGDY nie zdecydowałbym się na zakup takiego rozwiązania. CYTAT Rozwiązanie do którego link podałeś polega na liczeniu impulsów. Nasze rozwiązanie nie polega na ich liczeniu (tylko na badaniu zmian pola mag.).
Ściema! Dla kogoś kto nie zna tematu od środka może brzmieć profesjonalnie, ale... Zasada działania hamowni inercyjnej polega na wyznaczaniu zmian prędkości obrotowej rolek, co przy znanej inercji pozwala wyznaczyć moment siły. Owszem w przypadku czujnika magnetycznego ma miejsce "badanie zmian pola magnetycznego" ale służy wyznaczeniu odstępów czasu między kolejnymi impulsami w celu wyznaczenia zmiany prędkości obrotowej rolek. Dokładnie to samo robi soft ze strony którą podał Colin Ja osobiście nie widzę sensu zamontowania diody która miałaby wskazywać "maksima generowanych impulsów". Po co miałoby to być zrobione ? Przecież jeśli "monitorujemy zmiany pola magnetycznego" to po cholere jeszcze mieć wizualizację maksimów - przecież nikt nie będzie siedział i liczył zapaleń się diody, zwlaszcza że będzie ich setki lub tysiące w ciągu sekundy. Osobiście po tym co tu przeczytałem w temacie bardziej wierzę w wersję o czujniku optycznym Colina... -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Bullit sobie wystukal:
U mnie glowa bullit funkcjonuje w porzadku i do tego mam troche pojecia gdzie uzywa sie "rz" a gdzie "z" z toba jednak chyba nie jest jednak wszystko w PORZĄDKU bo nie dosc ze nie masz pojecia jak sie pisze "porzadek"i uzywasz bardzo dla wszystkich zrozumialego jezyka wzietego z gwary hmmm "synapsy ci nie fungują." to do tego twoje argumenty sa smieszne..tak najlepiej zostawic twoja ukochana jedna firme tuningowa a wszystkie inne pozamykac bo sa bandyckie. NIe mam nic do dodania, nie lubie jak sie na mnie naskakuje, napisalem co mysle i koncze ten temat. -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
A ja się cieszę, że Collin coś pisze.
Dlaczego? Bo z tego co obserwuje fuckupy dotycza tylko małych firemek a jakos nikt nie odważył się dotąd pisać o największych. Pewnie dlatego, że może kiedyś będzie musiał tam robić aut |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
a ja napisze tak:
lista na 10 punktow powaznych punktow to nie problem, czesc z was troche wie reszta wczesniej czy pozniej sie dowie, ja zmieklem (zaczalem sie zastanawiac) co moga zrobic ludzie ktorym probujemy "sciac" drzewko z kasa ....... betonowe buty byly gdybaniem....... -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 22 November 2003 Skąd: \/\/ /-\ \/\/ /-\ ![]() |
co wy piszecie...moderator...kasuj Pan posty nie dotyczace tematu ktore są o gdybaniu..i tego posta tez prosze skasowac..
-------------------- skoda felicia zwana "wyszerzem"
i to wszystko.. chcesz więcej? dawaj chajs |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Otwock ![]() |
Jak już zaczeliście to miejcie jaja żeby skończyć.
A propos wykresów (które zniknęły) - czy auto pomiędzy pomiarami stało cały czas na hamowni czy było odpinane i przypinane ponownie? -------------------- Piotruś
Octavia TDI (90PS + bonusy) Suzuki GSX600F |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
No coz. Chlopaki probowali napluc komus do talerza, ale troche nie wyszlo. Cos tam sie przykleilo, cos tam byc moze jest prawda, ale ogolnie zieeeew.
Konczcie szybciej. |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("gdzies juz tak Miniac":3r99337q) Jak narazie on zaskakuje takimi newsami: ze hamownie mozna kalibrowac, ze na hamownie z danego rejonu jezdzi sie sprawdzonym i powtarzalnym autem, zeby zblizyc jak najbardziej podwane wyniki i ze zauwazalne roznice w oporach toczenia to NAPEWNO jakas przewala, bo NIE opor opon i skrzyni w nastepujacych po sobie pomiarach...
Ci ktorzy wiedza ze to jest OCZYWISTE i takie rzeczy sie praktykuje beda go brali niepowaznie, ale wiekszosc juz teraz pewnie odszukuje wykresy zeby zobaczyc czy opory sa identyczne.... Wczoraj nawet z ciekawosci poszedlem zobaczyc jaki wplyw ma zmiana tego K na uzyskane wyniki i opory.. i zeby wykres oporow zwiekszyc JEDYNIE o tyle co czasem zwieksza sie podczas kilku pomiarow, to musialem autu 100KM "dodac" 60KM!! ..wiec z mojej pomowienia o praktyki vtech'u co do ustalen z klientami a"wynikami" z ich hamowni to jedno, ale takie pieprzenie jak to praktykuje Colin na temat "kolorowych" kalibracji czy oporow i wspolczynnika K - kwalifikuje temat do offtopic, a jego do ostrzezenia. aha.. jeszcze jedno jako ze kupilem od nich hamownie, to musze powiedziec, ze nikt mnie nie oszukal/naciagnol/wyzyskal.. PCet wrecz byl bonusem, bo w innych ofertach slyszalem ze "komputer trzeba dokupic we wlasnym zakresie", wiec po h*k gadanie ze oszukuja mowiac ze sprzedaja advantech'a a daja karte dzwiekowa???? ..karta advantech jest jako opcja do logowania afr'u, doladowania i temperatury. Powiem Ci Colin ze dla mnie jestes skonczony faworek... -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 30 April 2003 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("darksmile":l2t2c2v7) A ja się cieszę, że Collin coś pisze.
Dlaczego? Bo z tego co obserwuje fuckupy dotycza tylko małych firemek a jakos nikt nie odważył się dotąd pisać o największych. Pewnie dlatego, że może kiedyś będzie musiał tam robić aut Czyzby? Pamiec Cie Michale zawodzi Co do tematu to prosilbym o dalsze konkrety, ktorych mialobyc mnostwo. Jak narazie z konkretow, bez zbednych komentarzy zauwazylem: - hamownie nie sa zlozone z super podzespolow, - mozna zmieniac wspolczynnik k, - zasugerowano oszukany pomiar mocy po obrobce glowicy dwoch samochodow, - obrobka jednej z glowic byla przeprowadzona w jeden dzien zamiast w tydzien, I mam pytanie - wynika z Waszych (Colin i voj2s) wypowiedzi, ze te glowice Wy obrabialiscie. Skoro pomiar byl oszukany jak sugerujecie, to znaczy jedno - dostaliscie polecenie od szefa wykonania obrobki glowic i ja zle zrobiliscie, lub j.w. tylko, ze zrobiliscie ja dobrze ale technologicznie ona nic nie daje i w obu przypadkach trzeba bylo oszukac klienta na pomiarze? Jesli bylo inaczej prosze o komentarz, no i prosze w koncu o te konkrety... |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
Łysy pamiętam, ale jakos bardzo głosno nie było (only tdi). Czy może sie mylę?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 02:09 |