Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Cisnienie oleju w 100 letnim zabytku
Maxim555
post Thu, 19 Dec 2024 - 17:29
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





www.postimage.org

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 19 Dec 2024 - 17:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
RADEK1985
post Thu, 19 Dec 2024 - 19:36
Post #42


Super User
Dołączył: Mon, 09 June 2008
Skąd: Ostrołęka





Go to the top of the page
 
+Quote Post
RADEK1985
post Thu, 19 Dec 2024 - 20:16
Post #43


Super User
Dołączył: Mon, 09 June 2008
Skąd: Ostrołęka





Kolego Maxim 555 dziekuje za pomoc a a tu pare fotek

Tutaj silnik przed rozebraniem


a tu juz poskładany smile.gifsmile.gif

https://i.postimg.cc/CMDdRtQZ/pobrane-5.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RADEK1985
post Thu, 19 Dec 2024 - 20:29
Post #44


Super User
Dołączył: Mon, 09 June 2008
Skąd: Ostrołęka





[video][/video]A Tak pracuje na filmie widac modyfikacje fabryczna pradnica na 6 v została zastąpiona alternatorem smile.gif https://youtube.com/shorts/IleLuMlmrzM?feature=share
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soltyk
post Fri, 20 Dec 2024 - 12:32
Post #45


Super User
Dołączył: Mon, 10 February 2014





Piękny okaz.

CYTAT(RADEK1985 @ Thu, 19 Dec 2024 - 04:31) *
musze zrobic inny zaplon na kopułke elektroniczny bo ten iskrownik daje słaba iskre i swiece czarne sa

To nie wina zapłonu. Jeśli masz współczesne świece, to zawsze będą czarne, gdyż nie osiągają temperatury samoczyszczenia. Masz niskoprężny silnik, gdzie ciśnienie i temperatura mają się nijak do konstrukcji powojennych. Nie uciekniesz od regularnego szczotkowania.

CYTAT([Yossarian] @ Thu, 19 Dec 2024 - 09:36) *

wrzucasz na serwer np imgur (https://imgur.com)
CYTAT
czyli np [img]https://imgur.com/a/Uzx1N01[/img ]

Imgur umarł już dawno, zabierając ze sobą wszystkie zdjęcia, w tym nasze forumowe. Ja używam zapodaj.net. Ten serwis automatycznie usuwa zdjęcie po 3 miesiącach. Na dłużej to obecnie tylko płatne serwisy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Fri, 20 Dec 2024 - 16:33
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





a tych swiec nie da sie zastapic czym cieplejszym? generalnie dzisiejsze paliwa pozwalaja uzyskac mega czysta swiece

wracajac do zaplonu: jaki masz modul zaplonowy i jaka cewka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RADEK1985
post Fri, 20 Dec 2024 - 17:08
Post #47


Super User
Dołączył: Mon, 09 June 2008
Skąd: Ostrołęka





swiece mam iskry m60 z syreny tam jest gwint m18 swiece sa nowe z epoki bede pozniej w garazu to strzele fote co mam przygotowane do zmiany zapłonu smile.gif ten iskrownik jest problemowy i potrafi sie zespsuc ma takie ołówki ktore wygladaja jak szczotki i potrafi to sie zawiesic nowy zapłon to cewkomoduł z renault megane + aparat z subaru justy smile.gif moduł jest na tyle fajny ze kolega ma go z mz etz 150 ten moduł wpsółpracuje impulsatorem z chinskiego scootera za 8zł a wiec nawet jezeli oryginalny impulsator nie bedzie działał wkładam od scootera
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RADEK1985
post Fri, 20 Dec 2024 - 17:14
Post #48


Super User
Dołączył: Mon, 09 June 2008
Skąd: Ostrołęka





Koledzy dalej walcze z tymi hamulcami próbuje dotrzec szczeki pod bebny ale efekt mizerny ma ktos jakies pomysł jak te hamulce polepszyc wrzuca fotki jak to wyglada

Go to the top of the page
 
+Quote Post
soltyk
post Fri, 20 Dec 2024 - 17:51
Post #49


Super User
Dołączył: Mon, 10 February 2014





Zdejmij szczękę i włóż w bęben. Jak przylega?

CYTAT(RADEK1985 @ Fri, 20 Dec 2024 - 17:08) *
swiece mam iskry m60 z syreny tam jest gwint m18 swiece sa nowe z epoki

Nie ta epoka, Syrena miała 2× taką moc z połowy twojej pojemności.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RADEK1985
post Fri, 20 Dec 2024 - 19:14
Post #50


Super User
Dołączył: Mon, 09 June 2008
Skąd: Ostrołęka





A wiec tak tutaj fotki

Moduł

Aparat



miejsce docelowe



Aparat nie ma wyjscia na przyspieszenie a wiec musi go przyspieczac moduł ale tutaj chyba nie jest to potrzebne jak ten silnik max sie kreci do 2 tys rpm a co do swiec moze warto poszukac jakis z ruskich sprzetów starych ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RADEK1985
post Sat, 21 Dec 2024 - 04:31
Post #51


Super User
Dołączył: Mon, 09 June 2008
Skąd: Ostrołęka





Tak jak pisałem wczesniej ze gdzies czytalem ze nacicanie okładzin daje lepszy efekt hamowania niestety ale chyba dam sobie spokoj z docieraniem to juz taka konstrukcja jest ze hamulce bede słebe jedynie co moze jeszccze krzaczyc te serwo na podcisnienie niby dziala ale cos moze z nim byc nie tak wstawiam fotke co mam na mysli z tym nacinaniem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soltyk
post Sat, 21 Dec 2024 - 12:02
Post #52


Super User
Dołączył: Mon, 10 February 2014





Te nacięcia są ukośne. Co niby mają dawać? W dużych szczękach masz poprzeczne szczeliny, a wynika to faktu, że okładziny są dzielone. Skośne nacięcia to jakaś durnota. Tak pomagają w hamowaniu, jak 101 Octane to renomowana marka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RADEK1985
post Sat, 21 Dec 2024 - 16:38
Post #53


Super User
Dołączył: Mon, 09 June 2008
Skąd: Ostrołęka





dam sobie na spokój z tym docieraniem trudno bede jezdził aż sie ułoża smile.gif predko to nie nastąpi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sun, 29 Dec 2024 - 14:41
Post #54


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





1. Może trzeba się pochylić nad nastawami gaźnika. Restauruję dolniaki do motocykli, co prawda chłodzone powietrzem, ale też o niskiej kompresji i uzyskanie brązowej świecy czy nawet, o zgrozo, białej nie jest problemem. O wszystkim decyduje dysza główna w gaźniku (rozmiar). Rodzaj zapłonu nie ma większego wpływu. Raczej jego prawidłowe ustawienie.

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...ki10/serw42.jpg

2. Aby poprawić hamowanie bębnów trzeba przetoczyć bębny - jeśli są zużyte- i przetoczyć szczęki pod wymiar bębnów. W motocyklach oklejam we własnym zakresie szczęki grubszymi okładzinami kupowanymi na metry i następnie toczę je pod wymiar bębna. Ważne - toczymy na tarczy zabierakowej na której są one potem zamocowane i oznaczamy ich położenie - więc musisz mieć demontowalną tarczę kotwiczną.
Tak to wygląda:

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...n09/slon156.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/esk08/esk140.jpg


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sun, 29 Dec 2024 - 14:46
Post #55


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Aha, ważny jest też stan łożyskowania rozpieraka szczęk. Nie może być wyrobiony w tarczy kotwicznej bo wtedy hamulce robią się mało precyzyjne, gumowate. W motocyklach z reguły naprawiam to poprzez wykonanie tulei naprawczej z brązu.

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...n07/slon121.jpg


Co do zapłonu - zobacz czy oryginalny ap.zapłonowy posiadał przyspieszacz odśrodkowy. To ważne bo moduł który chcesz założyć może nie ma żadnej mapy przyspieszenia i cały ten układ będzie działał jako bezstykowy łącznik i tyle. Bez regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu.
Może postaraj się doprowadzić ap.zapłonowy do stanu właściwego?


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sun, 29 Dec 2024 - 15:00
Post #56


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





Kuba, skoda zyje?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RADEK1985
post Mon, 30 Dec 2024 - 09:18
Post #57


Super User
Dołączył: Mon, 09 June 2008
Skąd: Ostrołęka





hamulce juz zrobione czyli bede jezdzil az sie dotra same smile.gif po 2 z tego co wiem w poziejszysz wersjach gdzie jest zaplon na kopułce juz nie ma zadnego przyspieszacza (na podcisnienie )raczej nie było wogole teraz zie zastanawiam jak ten zaplon zamontuje ile ustawic stopni zaplon przed gmp czy ustwawic go na 5 stopni na 8 czy na 10 sumujac dodaje dodatek do paliwa zeby sie gniazada nie powypalały i ma niski stopien sprezania ale tez nie chce przegąc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Mon, 30 Dec 2024 - 10:52
Post #58


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





A jak wygląda komora spalania w głowicy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RADEK1985
post Mon, 30 Dec 2024 - 15:34
Post #59


Super User
Dołączył: Mon, 09 June 2008
Skąd: Ostrołęka





chodzi ci pod wzgledem czystosci ? czy ogonie budowa bo jezeli chodzi o budowe to jest bardzo podobobna do warszawy m20 a jezeli o czystosc to ja go rozberałem to szok tyle syfu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soltyk
post Mon, 30 Dec 2024 - 20:09
Post #60


Super User
Dołączył: Mon, 10 February 2014





CYTAT(Rudiger @ Sun, 29 Dec 2024 - 14:41) *
Ważne - toczymy na tarczy zabierakowej na której są one potem zamocowane i oznaczamy ich położenie - więc musisz mieć demontowalną tarczę kotwiczną.
Tak to wygląda:

I to jest prawidłowo przeprowadzona regeneracja. Okładzina przylega na całym obwodzie. A nie jakieś skośne, pedalskie nacięcia. Z drugiej strony, to już tylko do samochodów używanych sporadycznie. Gdybym miał tak robić przy każdej wymianie szczęk, to też bym wolał swap hamulców.

CYTAT(RADEK1985 @ Mon, 30 Dec 2024 - 09:18) *
nie ma zadnego przyspieszacza (na podcisnienie )raczej nie było wogole

Nawet niektóre silniki z końca ery gaźnikowców, nie miały regulatora podciśnieniowego.

CYTAT(Rudiger @ Sun, 29 Dec 2024 - 14:46) *
Co do zapłonu - zobacz czy oryginalny ap.zapłonowy posiadał przyspieszacz odśrodkowy.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 13:57