![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
www.postimage.org
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 June 2008 Skąd: Ostrołęka ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 June 2008 Skąd: Ostrołęka ![]() |
Kolego Maxim 555 dziekuje za pomoc a a tu pare fotek
![]() Tutaj silnik przed rozebraniem ![]() a tu juz poskładany ![]() ![]() https://i.postimg.cc/CMDdRtQZ/pobrane-5.jpg |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 June 2008 Skąd: Ostrołęka ![]() |
[video][/video]A Tak pracuje na filmie widac modyfikacje fabryczna pradnica na 6 v została zastąpiona alternatorem
![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Piękny okaz.
musze zrobic inny zaplon na kopułke elektroniczny bo ten iskrownik daje słaba iskre i swiece czarne sa To nie wina zapłonu. Jeśli masz współczesne świece, to zawsze będą czarne, gdyż nie osiągają temperatury samoczyszczenia. Masz niskoprężny silnik, gdzie ciśnienie i temperatura mają się nijak do konstrukcji powojennych. Nie uciekniesz od regularnego szczotkowania. wrzucasz na serwer np imgur (https://imgur.com) CYTAT czyli np [img]https://imgur.com/a/Uzx1N01[/img ] Imgur umarł już dawno, zabierając ze sobą wszystkie zdjęcia, w tym nasze forumowe. Ja używam zapodaj.net. Ten serwis automatycznie usuwa zdjęcie po 3 miesiącach. Na dłużej to obecnie tylko płatne serwisy. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
a tych swiec nie da sie zastapic czym cieplejszym? generalnie dzisiejsze paliwa pozwalaja uzyskac mega czysta swiece
wracajac do zaplonu: jaki masz modul zaplonowy i jaka cewka? |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 June 2008 Skąd: Ostrołęka ![]() |
swiece mam iskry m60 z syreny tam jest gwint m18 swiece sa nowe z epoki bede pozniej w garazu to strzele fote co mam przygotowane do zmiany zapłonu
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 June 2008 Skąd: Ostrołęka ![]() |
Koledzy dalej walcze z tymi hamulcami próbuje dotrzec szczeki pod bebny ale efekt mizerny ma ktos jakies pomysł jak te hamulce polepszyc wrzuca fotki jak to wyglada
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 June 2008 Skąd: Ostrołęka ![]() |
A wiec tak tutaj fotki
Moduł ![]() Aparat ![]() ![]() miejsce docelowe ![]() Aparat nie ma wyjscia na przyspieszenie a wiec musi go przyspieczac moduł ale tutaj chyba nie jest to potrzebne jak ten silnik max sie kreci do 2 tys rpm a co do swiec moze warto poszukac jakis z ruskich sprzetów starych ? |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 June 2008 Skąd: Ostrołęka ![]() |
Tak jak pisałem wczesniej ze gdzies czytalem ze nacicanie okładzin daje lepszy efekt hamowania niestety ale chyba dam sobie spokoj z docieraniem to juz taka konstrukcja jest ze hamulce bede słebe jedynie co moze jeszccze krzaczyc te serwo na podcisnienie niby dziala ale cos moze z nim byc nie tak wstawiam fotke co mam na mysli z tym nacinaniem
![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Te nacięcia są ukośne. Co niby mają dawać? W dużych szczękach masz poprzeczne szczeliny, a wynika to faktu, że okładziny są dzielone. Skośne nacięcia to jakaś durnota. Tak pomagają w hamowaniu, jak 101 Octane to renomowana marka.
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 June 2008 Skąd: Ostrołęka ![]() |
dam sobie na spokój z tym docieraniem trudno bede jezdził aż sie ułoża
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
1. Może trzeba się pochylić nad nastawami gaźnika. Restauruję dolniaki do motocykli, co prawda chłodzone powietrzem, ale też o niskiej kompresji i uzyskanie brązowej świecy czy nawet, o zgrozo, białej nie jest problemem. O wszystkim decyduje dysza główna w gaźniku (rozmiar). Rodzaj zapłonu nie ma większego wpływu. Raczej jego prawidłowe ustawienie.
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...ki10/serw42.jpg 2. Aby poprawić hamowanie bębnów trzeba przetoczyć bębny - jeśli są zużyte- i przetoczyć szczęki pod wymiar bębnów. W motocyklach oklejam we własnym zakresie szczęki grubszymi okładzinami kupowanymi na metry i następnie toczę je pod wymiar bębna. Ważne - toczymy na tarczy zabierakowej na której są one potem zamocowane i oznaczamy ich położenie - więc musisz mieć demontowalną tarczę kotwiczną. Tak to wygląda: http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...n09/slon156.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/esk08/esk140.jpg -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Aha, ważny jest też stan łożyskowania rozpieraka szczęk. Nie może być wyrobiony w tarczy kotwicznej bo wtedy hamulce robią się mało precyzyjne, gumowate. W motocyklach z reguły naprawiam to poprzez wykonanie tulei naprawczej z brązu.
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...n07/slon121.jpg Co do zapłonu - zobacz czy oryginalny ap.zapłonowy posiadał przyspieszacz odśrodkowy. To ważne bo moduł który chcesz założyć może nie ma żadnej mapy przyspieszenia i cały ten układ będzie działał jako bezstykowy łącznik i tyle. Bez regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu. Może postaraj się doprowadzić ap.zapłonowy do stanu właściwego? -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Kuba, skoda zyje?
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 June 2008 Skąd: Ostrołęka ![]() |
hamulce juz zrobione czyli bede jezdzil az sie dotra same
![]() |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
A jak wygląda komora spalania w głowicy?
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 June 2008 Skąd: Ostrołęka ![]() |
chodzi ci pod wzgledem czystosci ? czy ogonie budowa bo jezeli chodzi o budowe to jest bardzo podobobna do warszawy m20 a jezeli o czystosc to ja go rozberałem to szok tyle syfu
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Ważne - toczymy na tarczy zabierakowej na której są one potem zamocowane i oznaczamy ich położenie - więc musisz mieć demontowalną tarczę kotwiczną. Tak to wygląda: I to jest prawidłowo przeprowadzona regeneracja. Okładzina przylega na całym obwodzie. A nie jakieś skośne, pedalskie nacięcia. Z drugiej strony, to już tylko do samochodów używanych sporadycznie. Gdybym miał tak robić przy każdej wymianie szczęk, to też bym wolał swap hamulców. nie ma zadnego przyspieszacza (na podcisnienie )raczej nie było wogole Nawet niektóre silniki z końca ery gaźnikowców, nie miały regulatora podciśnieniowego. Co do zapłonu - zobacz czy oryginalny ap.zapłonowy posiadał przyspieszacz odśrodkowy. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 13:57 |