![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
44ah czyli hmmm 12-13kg? Wpłynie to na rozkład masy jak tytanic na lodowiec
![]() Jeśli ci zależy to działaj ale efekty będa niemierzalne Boczki że spienionego pvc albo z alu albo z karbonu Opcje cenowa sobie wybierz Poprawic ten zawias, zejść z masy ile uważasz że dasz radę, stosunkowo lekka felga opona i można się pobawić. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
W obecnej chwili mam jeden z mniejszych akumulatorow czyli 44Ah i powiem szczerze czy nie wolałbym zostać przy takiej samej masie a lepszym rozkładzie masy niż iść w zaparte iść jak najniżej w dół. Tył mk4 jest i tak lekki w porównaniu do przodu a przy redukcji masy ze środka jeszcze bardziej zwiększę tą różnice...wiec aku na tył staje sie naturalnym wyborem jeżeli nie mam zamiaru walczyć na wszelkie sposoby z masą. Dodam że klatki nie mam. Może kiedyś rollbar wleci z możliwościa mocowania pasów ale to może kiedyś... mimo że sens posiadania tego jest dyskusyjny. A jak zdejmiesz te kilkanaście kg z przodu i zostzawisz tam lekki akumulator to masz też poprawiony rozkład masy bo przód stał się lżejszy, a tył został ten sam. Serio, w obecnych czasach, gdzie można kupić akumulator litowo-jonowy ważacy około 1 kg (taki mam w swojej Hondzie), targanie kabla na tył auta by wwalic tam zwykły akumulator jest trudne do uzasadnenia. -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 07 December 2009 Skąd: lubelskie ![]() |
A jak zdejmiesz te kilkanaście kg z przodu i zostzawisz tam lekki akumulator to masz też poprawiony rozkład masy bo przód stał się lżejszy, a tył został ten sam. Serio, w obecnych czasach, gdzie można kupić akumulator litowo-jonowy ważacy około 1 kg (taki mam w swojej Hondzie), targanie kabla na tył auta by wwalic tam zwykły akumulator jest trudne do uzasadnenia. Ja to rozumiem i wcale tego nie neguje. Ale ma pewien swój budżet a te pieniążki wolałbym przeznaczyć na coś innego. Platforma mk4 nie jest wybitną platformą i jestem tego świadom. Wybrałem ją tylko dlatego że jest archaiczna i większość rzeczy jestem w stanie zrobić sam. Alumulator litowo jonowy podejżewam że kosztowałby mnie ok 1000zl jak nie lepiej. W tej cenie mogę np kupić komplet opon od extreme lub np zrobić zawias na poliuretanie, lub wymienić komplet tarcz. Samochód ma służyć do doskonalenia jazdy a nie do bicia czasów na torze. Redukcje masy to jak wiadomo najtańsze km jakie da się uzyskać plus moja praca. Tytułowy camber plates just dlatego żeby w tańszy sposób ratowac charakterystyke tego wozu...a że trafił mi się komplet za 300zl nówek od silver-a to żal było nie kupić. Te wachacze od TT to dobry pomysł. Same wachacze to koszt pikuś ale zwrotnice to już inna bajka...wiec też będę czekać na okazję... bo patrząc po cenach za złom to niektórym ludziom coś w glowie się poprzestawiało. A pojeździć się chce....więc chce skorzystać z tego co teraz mam i jak najmniejszym kosztem. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
. Alumulator litowo jonowy podejżewam że kosztowałby mnie ok 1000zl jak nie lepiej. https://allegro.pl/oferta/akumulator-tuborg...owy-10991318217 prawdopodobnie taki zupelnie Ci wystarczy |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Alumulator litowo jonowy podejżewam że kosztowałby mnie ok 1000zl jak nie lepiej. https://allegro.pl/oferta/akumulator-litowo...znik-8553855071 - ja mam ten, JMT HJTX14H-FP, od 2021 roku (wtedy kosztował poniżej 400, no ale wszystko podrożało). Odpinam na dłuższy postój biegun ujemny i tyle. A tak poza tym to wsiadam, odpalam i jadę, zero problemów. A widziałem też M54B30 z takim jeżdżące i kilka K20 i K24 wiec spokojnie on da rady odpalić i większy silnik niż moje 1.6 -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
jak nie ma szpery to gruby stabilizator na przodzie nie ma sensu dopóki jeździ na typowo ulicznych słabo przyczepnych względem dobrego semi albo slicka oponach to nawet ma sens bo koła w zakręcie i tak nie oderwie a jest fajne odczucie przyklejonego do asfaltu nie pochylającego się auta. Ale tu wjeżdżają wielgaśne semi więc w tym przypadku jak piszesz. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 07 December 2009 Skąd: lubelskie ![]() |
Panowie szukam z czego dołożyć stabilizator do tylnej belki. I nie ma jednoznacznych odpowiedzi.
Od czego szukać jeżeli chodzi rynek używanych? I w jaki sposób przebiega montaż? |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 06 April 2013 ![]() |
Cupra R miała fabrycznie wspawane usztywnienie (pręt). Fabrycznie innych rozwiązań nie było, więc pozostaje aftermarket Eibach, H&R, Whiteline itp. mają w ofercie stabilizatory do belki, które się przykręca do belki obejmami i dalej do śrub amortyzatora.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Panowie szukam z czego dołożyć stabilizator do tylnej belki. I nie ma jednoznacznych odpowiedzi. Od czego szukać jeżeli chodzi rynek używanych? I w jaki sposób przebiega montaż? Zerknij w google grafika Aftermarkety montowane są do amorka albo do kielicha sprężyny Sam kształt jest dosyć prosty, zwymiaruj, wyślij do firmy dorabiajacej staby i będzie na pewno taniej niz eibach czy inny hr Żadko się używki trafiają ale trafiają się |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 07 December 2009 Skąd: lubelskie ![]() |
Coś takiego masz na myśli?
https://mtuning.pl/product-pol-208908-Rozpo...y-Bar-18mm.html Ewentualnie taki? https://www.google.com/search?q=stabilizato...mp;vssid=mosaic |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Coś takiego masz na myśli? https://mtuning.pl/product-pol-208908-Rozpo...y-Bar-18mm.html Ewentualnie taki? https://www.google.com/search?q=stabilizato...mp;vssid=mosaic Dokładnie Ten 1 prostszy , łatwiejszy , też będzie działał |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 07 December 2009 Skąd: lubelskie ![]() |
A jak myślisz... z jakiej średnicy zrobić?
Bo w mojej okolicy to tak słabo z takimi warsztatami... ale tak myślę sobie że bym u miejscowago kowala dogiąć taki stabilizator z pręta ze stali sprężynowej. Na końu dospawać uszy z otworem na dłuższą śrubę dolnego mocowania amortyzatora. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Ten pierwszy jest zamocowany tylko na bokach, nie ma mocowań w środkowej części do belki.
To będzie słabo działać albo wcale, jak przyjdzie siła skrętna na belkę to stabilizator będzie pracował góra dół. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 07 December 2009 Skąd: lubelskie ![]() |
Tego pierwszegoitak odpuszczam bo po przyjżeniu się to rzeczywiście średnio to wygląda.
Tylko jaką grubość robić? |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
20-22 mm strzelam
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 07 December 2009 Skąd: lubelskie ![]() |
A tak odbiegając od tematu głównego...
Jakie polecacie poszerzenia błotników? I jakiej wielkości wybrać do tego auta? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 06:25 |