![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Dzięki! Mam kilka dróg do sprawdzenia. Wolałbym mieć wsteczny na wszelki wypadek choć sporo kitkarowców w tym użytkowanych drogowo mówi mi "po co"
![]() Albo zakładają słabsze rozruszniki. Albo oddzielny akumulatorek. Dzięki wszystkim wiem co posprawdzac i ew przerobić ! -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Tylko pamietaj sprawdzamy z samej klemy. Do tego pod duzym obciazeniem elektrycznym np swiatla wentylacja etc
Max dopuszczalne napiecie to 0.20V, ale wedlug mnie to i tak duzo. Zawsze to jednak oznacza rezystancje. Moze bierz ze soba powerbanka ![]() -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Świateł i wentylacji to nie ma
![]() Jak będzie jeździć jak należy to wsteczny nie będzie potrzebny w imię "look ahead" zasady ![]() Ale zanim do tego dojdzie przewiduje znając siebie i życie niejednego spina czy manewrowanie na ciasnych miejscach. Jak 0.2v? Z ciekawości zmierzę ile spada napięcie podczas rozrusznika w cywilnych autach. Ale chyba więcej skoro światła potrafią przygasać. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
W cywilach spada do 10V
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Tutaj "mniej więcej" graf dla kwasiaka określający spadek napięcia w zależności od obciążenia C to pojemność baterii C/3 dla 12Ah to 4A i widać że wystarczy 4A żeby niemal o 1V spadło napięcie
![]() ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Chlopaki chodzi o pojawienie sie napiecia na samej masie. Dotykacie do klemy jedna sonda multimetru a druga do silnika (masy)caly czas mowa o jednym przewodzie i uwierzcie ze jak jest na nim hujowe przejscie czyli np zasniedziala klema to pojawi sie na nim napiecie
Ja robie tak https://m.youtube.com/watch?v=wgeseCZ4gEo&a...vbWlzIG1hc2E%3D Ten aku jest za maly to fakt -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Tylko to nie będzie źródłem problemu na 100%, problemem jest za mały aku, za mały alternator i za duże obciążenie
![]() ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 04 September 2010 Skąd: Wrocław ![]() |
Świateł i wentylacji to nie ma ![]() Jak będzie jeździć jak należy to wsteczny nie będzie potrzebny w imię "look ahead" zasady ![]() Ale zanim do tego dojdzie przewiduje znając siebie i życie niejednego spina czy manewrowanie na ciasnych miejscach. Jak 0.2v? Z ciekawości zmierzę ile spada napięcie podczas rozrusznika w cywilnych autach. Ale chyba więcej skoro światła potrafią przygasać. 0.2V, bo tutaj nie chodzi o to jakie jest napięcie na akumulatorze pod obciążeniem, tylko jaki jest spadek napięcia na danym przewodzie, dlatego napięcie mierzysz pomiędzy klemą, a wejściem do silnika, na tym samym przewodzie, tj między klemą masową a masą na silniku i drugi pomiar pomiędzy klemą plusową a plusem na silniku. Oczywiście podczas pracy. Nie powinno być tam spadku większego niż 0.2V. I jak najbardziej, może to być główne źródło problemu, bo na uszkodzonych złączach rezystancja potrafi wystrzelić w kosmos. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Dzięki ! to rozumiem już o co chodzi z 0.2v.
Posprawdzam ale raczej styki są dobre bo świeże i świeżo dokręcane wszystkie. Chyba jak Rezor pisał - duży pobór mały Aku mała produkcja prądu na jałowych (jałowe 1.5 tys ale to się kręci do 12 tys) . Opory mechaniczne i jednak z pół tony do ciągnięcia . Pewnie nie bez powodu od lat nie wymyślono idealnego rozwiązania na wsteczny sprawny z silnikiem motocyklowym nie przewidzianym do niego . I nie bez powodu pewnie kitkarowcy z Moto silnikami w dużej części jezda po prostu bez wstecznego. W tym na drogach ..tylko czasem wysiąść trzeba i popchnąć . -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 13:43 |