Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 14 15 16  
Reply to this topicStart new topic
> Alpine A110S -czasy na małych torach
Tommo
post Tue, 30 Sep 2025 - 09:40
Post #301


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Ano właśnie w takich osądach dobrze jest być precyzyjnym. Bo wrzucanie do jednego worka profi przygotowanych samochodów pod wyczyn z seryjnymi samochodami na ulicznych oponach nie ma najmniejszego sensu. Tym bardziej na tak szybkim i wymagającym torze.



--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 30 Sep 2025 - 09:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
KarolMR2
post Tue, 30 Sep 2025 - 09:53
Post #302


Super User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Piwo... my poza aero nie mamy też geo. Mamy camber -1.30".. co to jest.. ale fakt myślę, że 136-140 można tam wchodzić taką Alpiną.. 133 kilka razy spokojnie przejechałem, na beście akurat 127. 136 miałem to ratowanie, ale imo to ze względu na błąd zbyt późnego wejścia. I tak robię postępy smile.gif MR2 z geo wchodziłem max 125.. ale tego auta nie dało się opanować w poślizgu wink.gif

p.s. MR2 sprzedana sad.gif


--------------------
Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 30 Sep 2025 - 11:18
Post #303


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





CYTAT(Tommo @ Tue, 30 Sep 2025 - 09:40) *
Ano właśnie w takich osądach dobrze jest być precyzyjnym. Bo wrzucanie do jednego worka profi przygotowanych samochodów pod wyczyn z seryjnymi samochodami na ulicznych oponach nie ma najmniejszego sensu. Tym bardziej na tak szybkim i wymagającym torze.


nie no jasne. ale wiadomo gdzie trzeba celowac by byc konkurencyjnym. ale fakt przydalyby sie klasy z mocnym podzialem na to co ruszales przy aucie.
czyli zmieniales wysokosc auta juz auto nie seryjne, masz geo nie w widelkach seryjnej geometrii przewidzianej do auta juz inna klasa, wywaliles kolo zapasowe juz inna klasa itd itd. bo kazda zmiana daje przewage i pozniej ciezko to porownywac jeden czas do rugiego i oceniac kierocwe. jeden zalozy semi i ustawi 1,5 bara na zimno i bedzie miec gigantyczna przewage nad tym co wyjechal na zimno na 2,2 bara na oponach. i jak tu oceniac czas.
dlatego najlatwiej oceniac best lapa i tyle. co komu udalo sie osiagnac w szczycie swoich zmian auta i swojej dyspozycji.
reszte czasow po prostu ciezko cos powiedziec bo nawet w niby seryjnych autach akzdy cos tam dlubie, to lzejsze o 5kg felgi, to se dokladke pierdyknie to cos innego.
jest jak jest


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxon
post Wed, 01 Oct 2025 - 11:01
Post #304


Super User
Dołączył: Mon, 29 October 2012





Wiadomo zeby bylo idealnie rowno to puchar markowy z pelna kontrola sprzetu smile.gif
W realnym swiecie wg. mnie podzial na street i pro ma sens.
W street modyfikacje z grubsza ograniczone do takich, ktore mozna miec w aucie drogowym: opony z e, zawias dowolny (chociaz najlepiej bez zbiorniczkow, zeby ograniczyc troche wyscig zbrojen), seryjne wnetrze, seryjne elementy nadwozia, seryjne punkty mocowania zawieszenia (ale wahacze poprawiajace geo juz ok) itd.
Chcesz ktorekolwiek sposrod: pakiet aero, wybebeszone / wyklatkowane wnetrze, laminaty, lekkie szyby, powycinane nadwozie, opony motorsportowe - to idziesz do PRO i musisz wizaic pod uwage, ze ktos bedzie mial wszystkie te elementy porobione u siebie.
I w ramach tych kategorii porownywanie czasu ma jakis sens. A w szczegolnosci porownywanie predkosci w zakretach

Alpine i tak jest specyficznym autem, bo jako seria jest juz dosc dobrze przygotowane pod motorsport - jesli dobrze kojarze, to seyjny pakiet aero cos tam daje?
No ale wciaz wiekszy sens ma porownywanie go do aut drogowych a nie potworkow budowanych do wyscigow.


--------------------
MX5 NC 2.0

Tor Poznan: 1:49.99
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 02 Oct 2025 - 07:32
Post #305


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki







--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Fri, 03 Oct 2025 - 08:56
Post #306


Super User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





nie powiem, dość szybko się przemieszcza wink.gif to chyba nie ten wątek tongue.gif


--------------------
Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Mon, 06 Oct 2025 - 10:28
Post #307


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





To i ja odwiedziłem Łódź.

Seryjne A110 252 KM z podstawowym zawieszeniem, mody to utawienia geometrii zawieszenia oraz felgi i opony - Direzza 225 przód, 245 tył, felgi 8 cali przód i 9 cali tył.

Czas 0:59,08. Pomiar torowy pokazał 59,050, ale ten wyższy to moje Racechrono i uznaję to za pewniejsze biggrin.gif Oczywiście pozostaje niedosyt z uwagi na to, że tak niedużo zabrakło do złamania 59s, ale myślę że to kwestia czasu. Optimal lap 58,91, był tłok na torze i niewiele przejazdów było czystych, dopiero uczę się auta. Niemniej jednak czas trzeba uznać za niezły, Marcin Markowicz mówi, że to najlepszy czas Alpine na tym obiekcie.

Jeśli pogoda dopisze, to 17.10 chcę wybrać się na open track na Poznaniu.

To i ja odwiedziłem Łódź.

Seryjne A110 252 KM z podstawowym zawieszeniem, mody to utawienia geometrii zawieszenia oraz felgi i opony - Direzza 225 przód, 245 tył, felgi 8 cali przód i 9 cali tył.

Czas 0:59,08. Pomiar torowy pokazał 59,050, ale ten wyższy to moje Racechrono i uznaję to za pewniejsze biggrin.gif Oczywiście pozostaje niedosyt z uwagi na to, że tak niedużo zabrakło do złamania 59s, ale myślę że to kwestia czasu. Optimal lap 58,91, był tłok na torze i niewiele przejazdów było czystych, dopiero uczę się auta. Niemniej jednak czas trzeba uznać za niezły, Marcin Markowicz mówi, że to najlepszy czas Alpine A110 na tym obiekcie.

Jeśli pogoda dopisze, to 17.10 chcę wybrać się na open track na Poznaniu.

https://zapodaj.net/plik-7TjoOgNEP1


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Mon, 06 Oct 2025 - 12:30
Post #308


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Mój czas na CR-S to 59.017 smile.gif ale ponoć ktoś już zszedł poniżej 59 na "serii"
Ale świetny czas Paweł. Gratulacje!

https://tor-lodz.pl/pliki/subpages/0820938f...1a3282f9452.pdf


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Mon, 06 Oct 2025 - 14:39
Post #309


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Kurczę, ja myślałem że Ty miałeś 59,17, a nie 59,017! biggrin.gif

No ale wciąż, A110 BEZ S podobno szybszego nie było wink.gif


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Tue, 07 Oct 2025 - 11:06
Post #310


Super User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Zmotywowaliście mnie... muszę jeszcze w tym roku Łódź odwiedzić.. klocki zamówione wink.gif

ja wykręciłem 1.01.50 ale totalnie seryjnym autem, bez geometri i na zużutej seryjej oponie i też był to mój pierwszy kontakt z autem. Auto bardziej driftowało niż trzymało się nitki, ale 2.5s do urwania albo nawet 3... na Łodzi to sporo, więc zobaczymy smile.gif optimal bym 58.5s


--------------------
Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 07 Oct 2025 - 16:23
Post #311


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Narazie przynajmniej oficjalnie granica 59 jeszcze nie padła łupem. Idzie jesień może być problem aczkolwiek jest to kwestia czasu kiedy padnie na ulicznej oponie.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 10 Oct 2025 - 17:33
Post #312


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Pawel dziś jeździ?
https://tac2025.nickesh.pl/season/races/5/rankings/100


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sat, 11 Oct 2025 - 10:01
Post #313


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Nie to inny Paweł smile.gif
Paweł Krakowiak jedzie na Open track w przyszłym tygodniu


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 11 Oct 2025 - 15:03
Post #314


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ale tych a110 bylo jak mrowkow. niektore fajne czasy na smei robily.
no i warto chyba wspomniec ze neisamowity czas mial gwidon w mx5 na semisliku.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sat, 11 Oct 2025 - 22:40
Post #315


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Widziałem gwidona w akcji na żywo i to jest mega szybki kierowca.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 14 15 16
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 06:06