![]() ![]() |
Tue, 30 Sep 2025 - 09:40
Post
#301
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Ano właśnie w takich osądach dobrze jest być precyzyjnym. Bo wrzucanie do jednego worka profi przygotowanych samochodów pod wyczyn z seryjnymi samochodami na ulicznych oponach nie ma najmniejszego sensu. Tym bardziej na tak szybkim i wymagającym torze.
-------------------- A110S
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Tue, 30 Sep 2025 - 09:40
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Tue, 30 Sep 2025 - 09:53
Post
#302
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 December 2021 |
Piwo... my poza aero nie mamy też geo. Mamy camber -1.30".. co to jest.. ale fakt myślę, że 136-140 można tam wchodzić taką Alpiną.. 133 kilka razy spokojnie przejechałem, na beście akurat 127. 136 miałem to ratowanie, ale imo to ze względu na błąd zbyt późnego wejścia. I tak robię postępy
p.s. MR2 sprzedana -------------------- Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53 |
|
|
|
Tue, 30 Sep 2025 - 11:18
Post
#303
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Ano właśnie w takich osądach dobrze jest być precyzyjnym. Bo wrzucanie do jednego worka profi przygotowanych samochodów pod wyczyn z seryjnymi samochodami na ulicznych oponach nie ma najmniejszego sensu. Tym bardziej na tak szybkim i wymagającym torze. nie no jasne. ale wiadomo gdzie trzeba celowac by byc konkurencyjnym. ale fakt przydalyby sie klasy z mocnym podzialem na to co ruszales przy aucie. czyli zmieniales wysokosc auta juz auto nie seryjne, masz geo nie w widelkach seryjnej geometrii przewidzianej do auta juz inna klasa, wywaliles kolo zapasowe juz inna klasa itd itd. bo kazda zmiana daje przewage i pozniej ciezko to porownywac jeden czas do rugiego i oceniac kierocwe. jeden zalozy semi i ustawi 1,5 bara na zimno i bedzie miec gigantyczna przewage nad tym co wyjechal na zimno na 2,2 bara na oponach. i jak tu oceniac czas. dlatego najlatwiej oceniac best lapa i tyle. co komu udalo sie osiagnac w szczycie swoich zmian auta i swojej dyspozycji. reszte czasow po prostu ciezko cos powiedziec bo nawet w niby seryjnych autach akzdy cos tam dlubie, to lzejsze o 5kg felgi, to se dokladke pierdyknie to cos innego. jest jak jest -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Wed, 01 Oct 2025 - 11:01
Post
#304
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 |
Wiadomo zeby bylo idealnie rowno to puchar markowy z pelna kontrola sprzetu
W realnym swiecie wg. mnie podzial na street i pro ma sens. W street modyfikacje z grubsza ograniczone do takich, ktore mozna miec w aucie drogowym: opony z e, zawias dowolny (chociaz najlepiej bez zbiorniczkow, zeby ograniczyc troche wyscig zbrojen), seryjne wnetrze, seryjne elementy nadwozia, seryjne punkty mocowania zawieszenia (ale wahacze poprawiajace geo juz ok) itd. Chcesz ktorekolwiek sposrod: pakiet aero, wybebeszone / wyklatkowane wnetrze, laminaty, lekkie szyby, powycinane nadwozie, opony motorsportowe - to idziesz do PRO i musisz wizaic pod uwage, ze ktos bedzie mial wszystkie te elementy porobione u siebie. I w ramach tych kategorii porownywanie czasu ma jakis sens. A w szczegolnosci porownywanie predkosci w zakretach Alpine i tak jest specyficznym autem, bo jako seria jest juz dosc dobrze przygotowane pod motorsport - jesli dobrze kojarze, to seyjny pakiet aero cos tam daje? No ale wciaz wiekszy sens ma porownywanie go do aut drogowych a nie potworkow budowanych do wyscigow. -------------------- MX5 NC 2.0
Tor Poznan: 1:49.99 |
|
|
|
Thu, 02 Oct 2025 - 07:32
Post
#305
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Fri, 03 Oct 2025 - 08:56
Post
#306
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 December 2021 |
nie powiem, dość szybko się przemieszcza
-------------------- Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53 |
|
|
|
Mon, 06 Oct 2025 - 10:28
Post
#307
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN |
To i ja odwiedziłem Łódź.
Seryjne A110 252 KM z podstawowym zawieszeniem, mody to utawienia geometrii zawieszenia oraz felgi i opony - Direzza 225 przód, 245 tył, felgi 8 cali przód i 9 cali tył. Czas 0:59,08. Pomiar torowy pokazał 59,050, ale ten wyższy to moje Racechrono i uznaję to za pewniejsze Jeśli pogoda dopisze, to 17.10 chcę wybrać się na open track na Poznaniu. To i ja odwiedziłem Łódź. Seryjne A110 252 KM z podstawowym zawieszeniem, mody to utawienia geometrii zawieszenia oraz felgi i opony - Direzza 225 przód, 245 tył, felgi 8 cali przód i 9 cali tył. Czas 0:59,08. Pomiar torowy pokazał 59,050, ale ten wyższy to moje Racechrono i uznaję to za pewniejsze Jeśli pogoda dopisze, to 17.10 chcę wybrać się na open track na Poznaniu. -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
|
Mon, 06 Oct 2025 - 12:30
Post
#308
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Mój czas na CR-S to 59.017
Ale świetny czas Paweł. Gratulacje! https://tor-lodz.pl/pliki/subpages/0820938f...1a3282f9452.pdf -------------------- A110S
|
|
|
|
Mon, 06 Oct 2025 - 14:39
Post
#309
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN |
Kurczę, ja myślałem że Ty miałeś 59,17, a nie 59,017!
No ale wciąż, A110 BEZ S podobno szybszego nie było -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
|
Tue, 07 Oct 2025 - 11:06
Post
#310
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 December 2021 |
Zmotywowaliście mnie... muszę jeszcze w tym roku Łódź odwiedzić.. klocki zamówione
ja wykręciłem 1.01.50 ale totalnie seryjnym autem, bez geometri i na zużutej seryjej oponie i też był to mój pierwszy kontakt z autem. Auto bardziej driftowało niż trzymało się nitki, ale 2.5s do urwania albo nawet 3... na Łodzi to sporo, więc zobaczymy -------------------- Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53 |
|
|
|
Tue, 07 Oct 2025 - 16:23
Post
#311
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Narazie przynajmniej oficjalnie granica 59 jeszcze nie padła łupem. Idzie jesień może być problem aczkolwiek jest to kwestia czasu kiedy padnie na ulicznej oponie.
-------------------- A110S
|
|
|
|
Fri, 10 Oct 2025 - 17:33
Post
#312
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Pawel dziś jeździ?
https://tac2025.nickesh.pl/season/races/5/rankings/100 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Sat, 11 Oct 2025 - 10:01
Post
#313
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Nie to inny Paweł
Paweł Krakowiak jedzie na Open track w przyszłym tygodniu -------------------- A110S
|
|
|
|
Sat, 11 Oct 2025 - 15:03
Post
#314
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
ale tych a110 bylo jak mrowkow. niektore fajne czasy na smei robily.
no i warto chyba wspomniec ze neisamowity czas mial gwidon w mx5 na semisliku. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Sat, 11 Oct 2025 - 22:40
Post
#315
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Widziałem gwidona w akcji na żywo i to jest mega szybki kierowca.
-------------------- A110S
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 06:06 |