![]() ![]() |
Thu, 25 Sep 2025 - 09:01
Post
#281
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 December 2021 |
Wiem, że ostatni prawy da się robić szybciej, ale jadę cywilnym autem, a nie uklejem, więc chcę powoli przesuwać barierę, a nie szukać limitu na pierwszym wyjeździe tym autem na Poznań
1m40s -> https://www.youtube.com/watch?v=Y3-5PuSvcbo próbowałem szybciej, ale byłem jakiś mało skoncentrowany no i pojechałem szybciej, ale mam wrażenie, że za późno zacząłem atakować zakręt i zaczęły się problemy, nerwowo na gazie, destabilizacja musiałem go otwierać i w konsekwencji jedno z kół spadło na zielone... szczerze powiem, że nie wiem jak udało mi się jeszcze tego dnia zrobić besta bo zbroja była pełna po tej akcji. No i tak jak zauważyłeś my mamy małe kąty, takie na ile seryjny zawias pozwala -1.30" -------------------- Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53 |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Thu, 25 Sep 2025 - 09:01
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Thu, 25 Sep 2025 - 09:37
Post
#282
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
piwo więcej sie nie da. Mam już na maksa ustawione a nie wiem czy chcę przebudowywać mu zawias seryjny. U Karola nie było aż tak tego widać. Direzza ma sztywniejsze boki od Nankangów niewątpliwie.
Z ciekawostki Racechrono pokazywał mi optimal lap 1:45.25 więc to pokazuje jaki jeszcze jest potencjał. Nie wiem czy w tych pieniądzach znalazłbym coś szybszego na rynku... -------------------- A110S
|
|
|
|
Thu, 25 Sep 2025 - 09:51
Post
#283
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 December 2021 |
mamy do czego ciągnąć.. te 1.45 trzeba robić Tomek
https://protimer.pl/bio/export/results_online/1297/14293 -------------------- Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53 |
|
|
|
Thu, 25 Sep 2025 - 11:26
Post
#284
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Wiem, że ostatni prawy da się robić szybciej, ale jadę cywilnym autem, a nie uklejem, więc chcę powoli przesuwać barierę, a nie szukać limitu na pierwszym wyjeździe tym autem na Poznań 1m40s -> https://www.youtube.com/watch?v=Y3-5PuSvcbo próbowałem szybciej, ale byłem jakiś mało skoncentrowany no i pojechałem szybciej, ale mam wrażenie, że za późno zacząłem atakować zakręt i zaczęły się problemy, nerwowo na gazie, destabilizacja musiałem go otwierać i w konsekwencji jedno z kół spadło na zielone... szczerze powiem, że nie wiem jak udało mi się jeszcze tego dnia zrobić besta bo zbroja była pełna po tej akcji. No i tak jak zauważyłeś my mamy małe kąty, takie na ile seryjny zawias pozwala -1.30" przypomnial mi sie moj wyjazd na jeszcze zimnych oponach. no taki jest motorsport. szanowac trzeba asfalt strasznie male macie te katy pochylenia. -1:30 to mega malo. na ulice ok ale trackdayowanie to ja bym szedl chociaz w -2st30m przod tyl. mi ciachalo zewnetrzne krawedzie opony na tyle nawet przy -3stopniach z tylu, a przod przestal ciachac przy -2st 30min. no ale rozumiem ze ma byc tez spoko na ulicy. i to jakis tam mocny kompromis. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Thu, 25 Sep 2025 - 13:46
Post
#285
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 December 2021 |
ja prdl... to dopiero strach... no ale tak to jest jak ktoś Cię puszcza poza nitką, próbujesz wrócić na nitkę, ale to już niemożliwe, no i jesteś wybity z rytmu.
-------------------- Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53 |
|
|
|
Thu, 25 Sep 2025 - 13:50
Post
#286
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
patrzylem caly czas w lusterko czy mam zapas by wrocic na nitke. tak to jest jak nie wiesz czy inny na pewno sie zachowa ok i zahamuje jak ty zahamujesz i dlatego wolalem zrobic sobie zapas zanim nacisnelem hamulec
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Thu, 25 Sep 2025 - 15:06
Post
#287
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Za szybko i zbyt ambitnie było piwo.
Wyprzedzając trzeba mieć pewność, że się zmieścisz bezpiecznie nawet jak wyprzedzany nie odpuści na moment. Tym bardziej że to nie wyścig tylko forma TA. -------------------- A110S
|
|
|
|
Thu, 25 Sep 2025 - 15:12
Post
#288
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Opony były zimne bo kółko wyjazdowe. Na drugim kółku bym się zmieścił. Błąd amatora
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Thu, 25 Sep 2025 - 15:19
Post
#289
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 December 2021 |
słuchajcie.. pytanie poza konkursem.. kto jest właścicielem/adminem tego forum. Nie da się tego nieco ucywilizować? Jakiś upgrade?
-------------------- Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53 |
|
|
|
Thu, 25 Sep 2025 - 15:36
Post
#290
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie |
słuchajcie.. pytanie poza konkursem.. kto jest właścicielem/adminem tego forum. Nie da się tego nieco ucywilizować? Jakiś upgrade? Albert z Verkline. Były podejmowane próby (nie tylko przezemnie), ale właściciel zarobiony mocno i kontakt mocno szczątkowy. -------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
|
Thu, 25 Sep 2025 - 15:46
Post
#291
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 December 2021 |
hm.. firma ma siedzibę w Raszynie, mogę podjechać w każdej chwili
-------------------- Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53 |
|
|
|
Thu, 25 Sep 2025 - 15:46
Post
#292
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
A co Wam nie pasuje? Jest czytelnie? Po co cywilizować? Zmiany są zle z natury. Jedyne co bym zmienił to szybkość działania. Trzeba odchudzić stronę mniej grafiki itp.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Thu, 25 Sep 2025 - 16:10
Post
#293
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 December 2021 |
O kurdę Piwo.. nie bądź taką konserwą
-------------------- Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53 |
|
|
|
Fri, 26 Sep 2025 - 00:40
Post
#294
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
To forum BMW bliźniaczo w wyglądzie podobne do forum WSCC (Westfielda)- kurde bajka w obsłudze wklejaniu czegokolwiek , wyszukiwaniu ! -to gruba przewaga WWW nad grupami facebookowymi , czy ocenie wiarygodności piszącego , czy w działach sprzedaży kupującego sprzedającego itp ,powiadomieniach PM i ....działa zawsze.
A co do Waszego Poznania - nie bywam ale chyba zacne wyniki na auta na kołach (btw Karol jak bez klocków wróciłeś ?? Btw 2 - nie ma do tych aut porządnych Ferodo ? ) Ten zakręt to chyba głównie robi czas na Poznaniu ? Nie byłem ale w symulatorze jak się uda to mega różnica. Ale w realu jak się nie uda to nie każdy się wyratuje jak Piwo Kurde taki wypad jak Piwa kitkarem. No ..całe szczęście że Poznań tak daleko i i tak kitkarow nie dopuszcza . Mam wymówkę A jakie sa w zasadzie różnice techniczne między Waszymi Alpinami Karol i Tommo? Poza oponami? -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Fri, 26 Sep 2025 - 08:34
Post
#295
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 December 2021 |
Zabrałem poprzednie klocki OEM na wszelkie wypadek.. ufff. Ferodo są, Tomek na UNO na przodzie i chyba 2500 na tyle. Ja założyłem Blue to zdawały egzamin w MR2, ale lżejsze auto.. wiadomo, no i Blue bo dla A110 mają homologacje, a auto na gwarancji jeszcze i takie tam, ale teraz na pewno wjadą Ferodo albo jakieś Endlessy. Myślę o tarczach pływających, Black Performance robi do A110, ale kompletnie nie znam marki, nie wiem nic na temat jakości tych produktów, ewentualnie Giro Disk. Generalnie std. tarcze dają radę bo to bimetaliczne tarcze, ale u mnie czuć bicie np. jednak dwyczęściowa tarcza będzie też lżejsza i bardziej odporna na różne warunki, zobaczymy, to plan na wiosne.
Ostatni prawy robiłem na niektórych kółkach 131 a nawet 133, przy ratowaniu nawet chyba 136, tylko sam zakręt za późno zacząłem robić. 136 nie byłoby już źle, pewnie do sekundy można w ten sposób urwać. No niestety jak jedziesz autem cywilnym i nie masz hajsu, żeby w każdym momencie iść i kupić drugie, to coś tam w głowie jednak siedzi. Fura ważniejsza niż PB do stopki Z tego co Tomek tutaj już pisał ma DP bez tych eko bzdur, więc trochę lżejsze auto, lżejsze felgi no i ciut więcej mocy .. i kolor inny! ma też bezprzewodowego CarPlaya, a ja na kabelku -------------------- Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53 |
|
|
|
Fri, 26 Sep 2025 - 08:38
Post
#296
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
A jakie sa w zasadzie różnice techniczne między Waszymi Alpinami Karol i Tommo? Poza oponami? Ja mam zdemontowany GPF i zastąpiony sportowym katem. 25 KM więcej czego w zasadzie nie odczułem jadąc bezpośrednio za Karolem na torze (prosta start-meta). Są do Alpine Ferodo DS UNO dostępne. Karol chciał mieć klocki z homo, więc się zdecydował na EBC Blue które schodzą w oczach. -------------------- A110S
|
|
|
|
Fri, 26 Sep 2025 - 09:55
Post
#297
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 December 2021 |
Co do tarcz Dark Performance, to chyba nie jakaś firma krzak skoro EBC rekomenduje je do klocków RP-1.
EBC RP-1 to klocki wyścigowe o dużej wydajności. Dzięki zastosowaniu węglowej mieszanki włókien aramidowych zapewniają doskonałą odporność na przegrzewanie, oraz bardzo wysoką skuteczność hamowania. Przeznaczone są do samochodów o dużej mocy, gdzie musimy zawsze być pewni, że jesteśmy w stanie wyhamować samochód z wysokich prędkości. EBC RP-1 pracują stabilnie w zakresach temperatur od 0 do 750 stopni Celsjusza, ze średnim współczynnikiem tarcia 0,45 µm. Bardzo dużą zaletą tych klocków jest możliwość dokładnego modulowania siły hamowania – dzięki temu, w samochodach ze zbyt wrażliwym serwem układu hamulcowego, pozwala uniknąć hamowania „zero-jedynkowego” – doskonale sprawdzą się też w samochodach bez układu ABS. Do klocków EBC RP-1 zalecamy stosowanie tarcz o zwiększonej wytrzymałości: dwuczęściowych EBC Racing, Dark Performance Ultra, czy też DBA 4000/5000. Klocki nie posiadają homologacji ECE R90. -------------------- Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53 |
|
|
|
Fri, 26 Sep 2025 - 12:31
Post
#298
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
a to odkad ebc robi cos co jest warte uwagi? moze i fakt czasy sie zmieniaja i nagle zaczeli robic cos dobrego? szczerze ja raczej bym ich produktu nie kupil ale moze nie ma co zyc przeszloscia. z drugiej strony sa pewniki jak ferodo ds3.12 czy carbone lorraine cr8 to po co kombinowac? nie wierze ze do alpine francuzi nie maja cr8
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Mon, 29 Sep 2025 - 18:46
Post
#299
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 |
tor Poznan jest na odwage i przelamanie. te 140 wyjscie na prosta startowa to dosc malo. na semi da sie tam wchodzic pod 150kmh minimalnej. Skad masz takie dane? Ogladalem troche onboardow z Poznania i ciezko znalezc cos, co zbliza sie do 150kmh na semi. Wg. mnie 140 to jest dobra predkosc na semi. 150-160 to juz jest szybko ale na pelnym sliku Tu np. gt3 rs na cup2r: https://www.youtube.com/watch?v=g763mn3bmvg schodzi chyba do 144kmh, a czas 1:36. m2 comp 1:43.8: https://www.youtube.com/watch?v=LiYJeS5XW58 min 138kmh 1.8is robiacy 1.47.6 na slicku: https://www.youtube.com/watch?v=IjtvnTnGDOU min. 154kmh 1.8is robiacy 1:46.9 na slicku: https://www.youtube.com/watch?v=GVsyxsD61UA min. 148kmh -------------------- MX5 NC 2.0
Tor Poznan: 1:49.99 |
|
|
|
Tue, 30 Sep 2025 - 05:52
Post
#300
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
tu na zlomkach extremach
Bartek Jozwiak na crs mx5 tez kolo 150 minimalnej. no i Rafal Switalski na a050 choc to semi bez homo europejskiego tez kolo 150minimalnej na ostatnim zakrecie. fakt ze wszystkie te auta maja aero. wiec moze racja ze bez aero bedzie to blizej 140km/h. bez aero ciezko robic 1,4 w zakretach. radical na sliku robi ponad 170km/h minimalnej. MAteusz Owczynnikow robil podobnie swoim speedsterem czyli pod 170km/h minimalnej. pewnie w tym roku po zmianach zawieszenia na push, pull rody bedzie to juz pod 175km/h. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 09:19 |