![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
W zeszłym roku ktoś z wulkanizacją na RAceday i CAC na Jastrzębiu (nie ODS ) właśnie te chyba Hankooki zachwalał jako bardziej miękkie od Michelin s412 czy pirelli DM, , wtedy chcieli coś 4 stówki za sztukę (jak dobrze pamiętam, chyba mniej przy 4 szt) używaną. A później patrzyłem po ogłoszeniach i nie za bardzo widziałem je prawdę mówiąc.
Co do tych semi to jeszcze ma znaczenie to, że w razie czego mógłbym i na drogowego Westfielda te same koła założyć (MNR i oba Westfieldy te same rozst śrub itd) i po drogach jeździć. Czy moze jak będzie Biłgoraj na kołach pojechać, pojeździć i wrócić otwarym wozem , w pięknych okolicznościach przyrody, z kaskami w bagażniku, w jeden dzień... Chyba się rozmarzyłem ![]() No już mam te A052 na przód (185) właśnie. Faktycznie cięższa (nowa) 185 , niż używany s412 200 szer. Więc w por do Pirelli to jeszcze większa różnica . Ale gumy gruuubo ze 2-3 razy tyle co w slicku (używanym) . Ścianka zdaje się taka miękkawa ale ok chyba to dobrze do dogrzewania opony . Risercze i doświadczenie oponiarskie Piwa , relacje Tommi'ego z doświadczeniem w różnych warunkach i w sumie trwałością jak na tak mocne auto (liczę że w o połowie słabszym i lżejszym jeszcze lepiej będzie ) nie ukrywam wpłynęly na wybór tych A052 (+ cena, przynajmniej w tym rozmiarze) , jak coś to będzie na was ! ';) (nie że ja źle jeżdzę czy auto źle zrobiłem oczywiście ![]() Edit co do cen A05: 13tki - 480zł, 15tki 840. - prawie 2x więcej gumy drutów i roboty jest dla 15 vs 13? -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
te a055 wypadaja przekozak od startu do konca mega rowno i mega szybko.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 ![]() |
@Andrzejsr bo chyba te hankooki to w PL trochę ciężko dostępne. Tutaj są w fajnych cenach dotępne https://www.speedpointshop.com/ z tego co widziałem. I mimo że wysyłka z Holandii z to w normalnych pieniądzach (~23 euro) Następnym komplet chyba od nich przetestuję, bo ta miękka mieszanka na tyl lekkiego FWD z super lekkim tyłem wydaje się kusząca.
|
|
|
![]()
Post
#224
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
@Andrzejsr bo chyba te hankooki to w PL trochę ciężko dostępne. Tutaj są w fajnych cenach dotępne https://www.speedpointshop.com/ z tego co widziałem. I mimo że wysyłka z Holandii z to w normalnych pieniądzach (~23 euro) Następnym komplet chyba od nich przetestuję, bo ta miękka mieszanka na tyl lekkiego FWD z super lekkim tyłem wydaje się kusząca. z nimi jest normalnie kontakt po polsku, tam ktos z PL jest |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a mi na tyle w stosunkowo lekkim FWD przy obecnych pogodach dobrze sprawdza się miękki RGC. A z przodu mam naprawdę przyczepny bardzo szeroki slick dużo szerszy od tego RGC. byłem z niego niezadowolony w temperaturach w okolicy 0 no i jak go założyłem na przód. Ale na tyle sprawdza się skubany. Nawet jak zaczyna puszczać to pełna kontrola, dokładnie czuć co się dzieje i raczej jest to w formie pożądanego kawałka nadsterowności w zakręcie niż nagłego puszczenia bez ostrzeżenia.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#226
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Dzięki monev i tumba za namiary! teraz nie , ale może kiedyś skorzystam. Widzę że mają z PL sporo klientów !
Z Niderlandów kiedyś już kupowałem opony ( https://www.condorbrands.com/en/ - ale widzę że się im opony skończyły i inny sprzęt sprzedaja teraz). Też pamiętam że z wysyłką było taniej niż u nas / podobnie i całkiem szybko, albo coś akurat mało u nas dostępne. O znalazłęmm deszcze 13 do Westfielda kupowałem Hankooka (40E sztuka wtedy, czyli podobnie jak ten powyżej sklep) , kurcze raz raptem użyłem przez tyle lat... w zimny poranek na Classicauto na Jastrzębiu , tzn no zapoznanie i pierwszy albo dwa pierwsze przejazdy.. na lekki wilgotnym. Schodziły w oczach z grubości i szybko na zwykłe slicki zmienilem ![]() Co do tyłu w FWD z lekkim tyłem (156 cup) to od kiedy deszcze nawet stare ale wyścigowe - nieprzegrzewające się , stosuję to problem zniknął. a wcale szybko na nienapędzanym lekkim tyle nie schodzą. Przy okazji są lekkie (dunlopy wet), no tam pewnie guzik to zmienia w osiągach, ale nie ciężkie przynajmniej ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 ![]() |
a mi na tyle w stosunkowo lekkim FWD przy obecnych pogodach dobrze sprawdza się miękki RGC. A z przodu mam naprawdę przyczepny bardzo szeroki slick dużo szerszy od tego RGC. byłem z niego niezadowolony w temperaturach w okolicy 0 no i jak go założyłem na przód. Ale na tyle sprawdza się skubany. Nawet jak zaczyna puszczać to pełna kontrola, dokładnie czuć co się dzieje i raczej jest to w formie pożądanego kawałka nadsterowności w zakręcie niż nagłego puszczenia bez ostrzeżenia. No to dobrze słyszeć, że się sprawdza, bo właśnie wczoraj kurier przywiózł mi miękkie RGC z przeznaczeniem na tył ![]() |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Cześć Tomek,
przede wszystkim gratuluje auta ![]() ![]() ![]() Twój wątek oczywiście czytałem, ale mam kilka pytań co do użytkowania i rozwoju tego auta. Przy czym wszelkie mody, które by mnie interesowały to raczej kwestie związane z prowadzeniem: 1. Fotele seryjne - czy wystarczają? Czy można do niech zamontować pasy 4-punktowe, żeby jeździć z Hansem? Czy mając 181cm w kasku zmieszczę się na wysokość? 2. Zawieszenie i geometria - na ile sprawdza się zawieszenie S-ki na torze? Czy nie brakuje Ci gwintu? Nie jest za miękko? Jak uzyskujesz większe kąty ustawienia kół? Camber bolty? 3. Szpera - wiem, że seryjnie jej nie ma, nie wiesz czy inni ludzie używający na torze ją dokładają? A może w ogóle nie ma takiej potrzeby? 4. Mody silnika... co tam da się bezpiecznie wydłubać i czy wymaga to zmian sprzętu np. dolotu, wydechu, sterownika? Czy da się zrobić upgrade na seryjnym sterowniku o na ile? 5. Rozumiem, że cały napęd jest z Megane RS, silnik + skrzynia, więc w razie awarii wszystko jest w miarę dostępne 6. Ponieważ będę szukał używki, pewnie rozsądniej będzie znaleźć wersji sprzed liftingu 292KM. Czy wiesz jakie są między nimi różnicę poza mocą? Wspominałeś coś o przegrzewaniu napędu we wcześniejszych wersjach? 7. Czym wcześniej jeździłeś? ![]() 8. Jaki PB na Łodzi lub Poznaniu? Pozdrawiam, Karol ![]() -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
ale że Ty piszesz iż Toyota się psuje ?
![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#230
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Hej Karol.
1. W zupełności wystarczą. Są świetne i względnie wygodne. W moim odczuciu. Była opcja przystosowana foteli do montażu pasów czteropunktowych. Później zniknęła z cennika. Temat do ogarnięcia ale trochę trzeba porzeźbic. R'ka ma czteropunkty w serii. Mam 180 cm i w kasku mieszczę się swobodnie i jest sporo luzu. 2.W moim subiektywnym odczuciu zawias seryjny w S'ce jest genialny. Tzn pozwala na jazdę po drogach i daje radę na torze. Oczywiście nie jest to profesjonalny zawias z pełnym a nawet częsciowm zakresem regulacji. Dla mnie jest wystarczający. Geometria u mnie jest w z zakresie seryjnej regulacji. Nic nie dokładałem ani nie wymieniałem. Wóz prowadzi się dobrze i przewidywalnie. 3. Rzecz zbędna nie znam nikogo kto by chciał lub coś zmieniał w dyfrze. 4.wydech, program. 330 KM, 400 Mam. 5. Nie do końca. Skrzynia jest 7 biegowa Gettrag, nie występuje w RS. 6. Tak był problem z grzaniem napędu. Ale dokładnie nie powiem ci kiedy to poprawiono. Starsze nie mają GPF. 7. Audi TTRS, Subaru Legacy Turbo, S14A 8.W Poznaniu nie byłem. W Łodzi zimą poniżej minuty. 5. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Ja bym nie przykladal za bardzo uwagi do wzrostu bo ktos kto ma 1,90 moze miec tulow dlugosci sredniej osoby z 1,60 a mega dlugie nogi i wtedy nad glowa bedzie mial tyle samo miejsca co 1,60 a brak miejsca na nogi a ktos moze miec 1,60 i mega dlugi tulow i krotkie nozki i nad glowa bedzie miec tyle miejsca co sredni 1,90..
Co do tuninga to zdaje sie jest problem skrzyni biegow ze nie znosi wiecej jak 320Nm ale skoro ty masz 400 i nic sie nie dzieje to obiecujace. Da sie odcinke zrobic w tym silniku na 7500? -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Wszystko brzmi dobrze
![]() Chętnie bym się dowiedział kiedy weszły te poprawki chłodzenia, bo poliftowe mody mocy można pewnie nadrobić, ale nie mogę znaleźć żadnego forum… jest w ogóle jakieś polskie, albo grupa na FB? Czy tylko zagraniczne? -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Sa francuskie fora. Tam dzieje sie najwiecej
https://forum.alpinerenault.com/ Mnie a110 tez kreci ale ceny za uzywki ponad 250tys nie zacheca. Chyba ze masz jakies zrodelko do duzo tanszych uzywek. Jakby chodzily za 150tys za 5 letnie to bylyby swietnymi propozycjami -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Za 220-240 Ske po lifcie biorę od razu. Ceny nowych są faktycznie dość niedorzeczne, ale samochód nawet przy Porsche jest wyjątkowy
![]() -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
ale że Ty piszesz iż Toyota się psuje ? ![]() akurat toyota Karola się nie psuła - popsucie wymagało wydania worka pieniędzy i odpowiednich decyzji właściciela... ale chyba już powinno być naprawione wszystko? polecam temacik od strony 4tej http://www.racingforum.pl/index.php?showto...55260&st=60 Karolowi już nic nie da ale może następni się zastanowią -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Wojtek, daj już spokój z tym udowadnianiem przy każdej okazji, że 2zz to nie był dobry wybór
![]() ![]() -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#237
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Za kilka lat Alpine A110 będzie popularnym upalaczem na wszelakich torach w kraju. Sami zobaczycie.
Szkoda że to auto wypada z oferty. Będzie coraz trudniej o tego typu samochód na rynku. Teraz to jeszcze egzotyka jest. quote name='piwo' date='Fri, 02 May 2025 - 21:06' post='1404319'] Da sie odcinke zrobic w tym silniku na 7500? [/quote] Nie sądzę. A na pewno nie bez ryzyka awarii. 400 Nm to bardzo dużo dla tak lekkiego auta -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Ja mam u siebie ponad 400nm na 930kg auto i nie powied,ialbym ze to dyzo. Silnik z tylu pozwala na znacznie wiecej. Spokojnie 600nm przeniesie naped na tyl z silnikiem z tylu. Mocy zawsze brakuje. Zwlaszcza na wyzszych biegach jak 4 i 5 czyli poznan silesia.
A co moze ulec awarii przy tak niskich obrotach 7500? Turbina? Przeciez nie mowimy o hondowskuch 9000rpm. 7500 to chyba kazdy silnik znosi... -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
piwo... tyłko że my mamy nieco inny pogląd na temat awaryjności i ilości przebytych kilometrów torowych.
Ja nie biorę pod uwagę samochodu który większość swojego bytu spędza w serwisie. W okresie niecałych dwóch lat posiadania Alpinie zrobiłem ok 15 imprez na pełnym bucie wiele okrążeń beż żadnej awarii. I chcę żeby tak pozostało. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
No tak
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 20:25 |