![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Nowe B16 przod zawory odkrecone na maksa. Mam kilka problemów do rozwiązania z zawieszeniem przed ustawianiem jak należy.
Jakies rady macie co do przejazdu? Opoznienia hamowan poprawilem. Chyba najbardziej do poprawy radar co? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
45s nie wypusciles na tarke a wiec troszke za wolno, 56s troche spoznione hamowanie i pozniej trzeba bylo za mocno zwolnic by sie zmiescic, bo apex uciekl.
a tak poza tym bardzo podoba mi sie pozne hamopwanie w 1m26 bo masz super linie przejazdu dzieki temu. ja zawsze tam za wczesnie hamuje i skrecam a to starta dobre 0,5s. Ty zrobiles to idealnie. Ciezko sie do tego przejazdu jakos bardzo przyczepic czy wylapac rzeczy do poprawy. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Dzięki. Pewnie tam z 2 sekundy jeszcze były w rękach. 1.26 to Ci powiem widać, że niektórzy tam nie schodzą poniżej 100kph więc pytanie jak to dobrze pojechać.
Raz tam przestrzeliłem hamowanie i poleciałem w zielone, ale tak ledwie z asfaltu 4 koła i powrót. Było gorąco. Raz też przestrzeliłem hamowanie za startową i tam poza tym, że okrążenie na straty to jest jak się uratować i pozostać na czarnym. P.S. Pozytyw, że kolejny raz pojechałem bezawaryjny TD. W ogóle nie otwieram maski. Nie ma tam chłodnicy oleju, nie wiem jaka jest temperatura oleju czy ciśnienie. Hamulce dają radę bez nawiewów. Ciekawe to nawet. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Fajnie wysoko się kręci ten silnik i nie puchnie przy górze. Przynajmniej z filmiku tego nie czuć. Jak nie Mercedes
![]() Masz w nim cały ten ciężki mechanizm dachowy? -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
To jest sport motor od MB, nawet nie AMG. Stosunkowo rzadki temat. Na górze spada Nm jak w każdym, ale do 7400 jest sens kręcić.
Otrzymałem do niego kolektory i liczę, że coś poprawią właśnie górę poza zakresem mocy max i wówczas może założę krótszy dyfer i to jeśli chodzi o cios to w zasadzie wyczerpuje temat, ewentualnie kompresor. Dach cały kompletny. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Pirelli DMhttps://youtu.be/y4Vwo4fezGs?si=TNJlkNL8PkNU3I_V
Michelin s8m https://youtu.be/Mhea5VDs0DM?si=k-QS4UiMzPr1FbfY Pol sekundy moglem pojechac lepiej. Brakuje więc jednej sekundy do bram raju ![]() P. S. taka ciekawostka https://youtu.be/iG1gJ0QbDBo?si=puXkRr7IPe747d_b -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
No zapitala konkretnie. Szacun
![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Niewielka aktualizacja. Udało się pojechać 1.50.57 na ostatnim TM:
https://www.trackmasters.eu/wyniki-2024/ Używane slicki, ciepło więc motor nie podawał tak jak w chłodniejsze dni. Z ciekawostek w samochodzie nie ma nadal chłodnicy oleju silnikowego, nie ma również wentylatora chłodnicy wody. Brak chłodzenia oleju skrzyni i dyfra. Póki co nadal bezawaryjnie mimo wysokich temperatur. Wybieram się na Brno TM, to już rok modyfikacji auta i ciekaw jestem ile sekund uda się urwać. Auto waży obecnie 1188kg. Planuje na szybko zdjąć te 40kg jeszcze przed Brno, a na jesień plan Silesia Poznań Łodź max 1100kg (nadal w pełni działający dach). Jest jeszcze opcja kilku KM w korekcie mapy zapłonu jak również korekcie osi RPM dla kilku map. Jeszcze bez etanolu i bez doładowania. Przy okazji mam pytanie czy ktoś tu jest obyty z Nitro i poradzi czy jest opcja na szybkie nitro KM w takim V6? Film z nieco wolniejszego przejazdu od PB: https://www.youtube.com/watch?v=PA-OAGfo_y4 -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Jeszcze jedna sprawa.
Zrobić aby przepustnica otwierała się do końca a nie max ~75%85 A.. i wyjebać ten mimośród z przepustnicy czyli zmienić przepusnicę/przerobić. Czas reakcji jest podyktowany komfortowemu oddawaniu mocy. atakuj -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Driftman dziękuję. O co chodzi konkretnie z tą przepustnicą?
Wczoraj pojeździłem Brno, w rok udało się samochód przyspieszyć o 15s. Jazda na średnio zużytym slicku: https://www.youtube.com/watch?v=p2tSXukoFrs Ważony 1180kg sam pojazd. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
MIP bardzo Ci kibicuję. Inspirujące wyniki.
Np. w M273 5.5 388 przepustnica otwiera się max 85% ( po dwóch bitwach 2:0 dla auta ale walczymy o to by było 100% [W221] ) Te silniki i nie tylko, one tak mają. Np. RFN Peugota ma max otwarcia 76%. Sprawdz w starce albo w delphi na szybko. ps.ten silnik 55amg lezy tylko pompa byla od m112 faktycznie dawaj tysiaca i zabieraj. Nam tylko zawadza i kazdy go mija. Sam wiesz ze ze zgledu na podwojna mise jest troche roboty z wyjeciem bebechow. Niema komu się za to zabrac bo zwyczajnie niema czasu i nikomu się niechce. edit:Opróżnij skrzynkę -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Dziękuję, zbadam temat przepustnicy.
Ten silnik 55 biorę. Odezwę się do Ciebie jutro telefonicznie. Objeździłem trochę obecny układ czyli ok 325KM i 1300kg ze mną czyli jest te 4kg/KM i chciałbym zrobić krok do przodu w kierunku 3kg/KM. Wiadomo pierwsza myśl to kompresor i 450-550KM, albo V8 400-600KM do wyboru do koloru, ale w obu opcjach dokładam trochę masy na przód, a mam obecnie tam nieco ponad 52% i w planach wyrzucenie dachu co może jeszcze pogorszyć rozkład mas. W rozważaniach mocowych od jakiegoś czasu rozważam podtlenek azotu. Nie dokładam specjalnie masy na przednią oś, dokładam ją na tylną. Zakładam strzał 75KM niech mi to da 400KM i redukcja masy do 1200kg ze mną, mamy 3kg/KM. 75KM to niecałe 25% więcej więc nie przewiduję problemów z silnikiem, no może poprawię nieco jego chłodzenie. Możecie doradzić jakie to zestawy nitro i na ile minut wystarczy jaka butla przy takim strzale 75KM? Ile ważą te butle? Jaki koszt napełniania i gdzie? Ewentualnie jakiś dual stage NOS 75/100-150. Jakieś wady nitro poza tym, że znika i trzeba go uzupełniać? Mapę zapłonu skoryguję, ew. dołożę nitro z etanolem. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Co byś chciał wiedzieć o systemie?
Sama waga całego układu to jakieś 15kg, większość przypada na butle. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
1. Jak się dawkuje strzał, w sensie ile mocy na którym stage w przypadku dual stage?
2. Czy w przypadku mokrego zestawu wielopunktowego można dokładać razem z nitro czysty etanol i czy reguluje się jakoś proporcje, żeby np. została mapa zapłonu z pb98 na strzale nitro/etanol? 3. Na ile wystarcza powiedzmy 1kg nitro przy jakim strzale? Czas w sekundach/minutach? Powiedzmy, że będę chciał na duale stage w 325KM strzelać 75KM/150KM. 4. Skąd gaz podtlenek? Jakie koszty? 5. Widzę jakieś stacje tankowania butli to rozumiem kupuję cysternę podtlenku i przy pomocy tej stacji nabijam butle? 6. Czy można podpiąć więcej butli niż jedna? 7. Wchodzi w grę szybka wymiana butli między sesjami? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Szczegółowe pytania
![]() W benzynie stosujesz zestaw "mokry", czyli podajesz jednocześnie podtlenek i paliwo do dyszy która je "miesza". Moc strzału regulujesz dyszami we wtryskiwaczu. Nie miałem kontaktu z "dual". Na ile starcza butla (5kg) nie podpowiem, bo to zależy od wielkości dysz, a sam nigdy nie sprawdzałem. Dawno też nie kupowałem, ale kiedyś to okolice 60zl/kg, dziś musiałbym podpytać. Wymiana butli to 1min jak jest dobrze umiejscowiona. Jak coś PW. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Konkretny czas! Jakim cudem tak pusto na torze?
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Dzięki. Chcę w tym roku to poprawić jeszcze. Taki open track. Akurat udało mi się to czyste ale większość dnia było sporo pojazdów i niestety nieuprzejme blokowania chyba nawet celowe w zakrętach.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Niewielka poprawa noworoczna. 1.49.94, ale film mam z 1.50.13 (wg toru 1.50.05).
https://youtu.be/d4RwP0SrPSw?si=6ve1ySrBMm2MD9d7 Czuje spory niedosyt więc planuje jakieś mody -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Teraz to już będziesz mi odjeżdżał jak ten Radical Tobie.
Szacun -------------------- A110S
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 02:08 |