![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Pojechałem Modlin znów. Tym razem dodatkową, nieliczoną do klasyfikacji rundę, czyli Kryterium Toru Modlin z okazji Święta Niepodległości. Format odbiegał też od typowego dla Modlina sprintu. Najpierw rozegrane zostały dwie sesje Time Attack. A potem Kryterium Toru Modlin rozgrywane po zmroku, czyli próba z punktu A do B z trzema \"beczkami\" po drodze. Do wyniku liczyła się suma najlepszych czasów okrążeń z każdej sesji TA oraz czasu przejazdu z kryterium.Na sesje TA założyłem 4x Pirelli DM uznając, że przez 10 minut jazdy zdążą się nagrzać. Że łatwo nie będzie dowiedziałem sie wylatując w trawę na okrążeniu rozgrzewkowym.Po połowie sesji zaczynało to jakoś działć. Druga sesja tak samo - najpierw wizyta w trawie na okrążeniu zapoznawczym, pół sesji grzania i w końcu jakaś tam w miarę jazda. W obu sesjach osiąnąłem najlepsze czasy wśród klasy K3 więc źle nie było. A na kryterium postanowiłem zalożyć 4x Race GC 02FW, czyli oponę deszczową. Owszem, było sucho, ale też i temperatura w okolicach zera. I to był serio dobry pomysł. Tzn. lepszy byłby jakiś mega miękki slick albo semi, ale takich nie posiadam. A te RGC działały od startu i nawet te "beczki" jakoś mi wyszły (oprócz pierwszej), mimo że nie lubię tego typu elementów trasy. Tak czy inaczej wygrałem w klasie i kryterium, a dzięki temu całe zawody. Zaś w klasyfikacji generalnej zająłem 6-ste miejce co też uważam za całkiem dobry wynik.
Na sesjach TA w sumie nic szczególnego się nie działo poza grzaniem opon, dlatego wrzucam onboard z nocnej próby: Niestety jakość nagrania jest nienajlepsza - Sony AS200V slabo nagrywa w tych warunkach oświetleniowych. Udało sie w miarę usunąć ziarnistość ale nadal szału nie ma. Tak czy siak, w miarę widać gdzie jadę Plus pozdrowienia dla kontrolm z któym udało sie trochę pogadać osobiście ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Plus pozdrowienia dla kontrolm z któym udało sie trochę pogadać osobiście ![]() Dzięki - miło było w końcu zagadać bezpośrednio i wymienić cenne doświadczenia których Ty masz jednak cały bagaż. Gratulacje za wynik - jak zwykle jest szybko choć tym razem już deptałem Ci po piętach mimo że to nie ta klasa ale jakiś punkt odniesienia jest ![]() Jesteś trochę jak Bouffier - przyjeżdżasz nie wiadomo skąd, zgarniasz puchar i wracasz do siebie ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Gratulacje Yossi
Jaki miałeś czas w Łodzi na tym setupie? -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Dzięki - miło było w końcu zagadać bezpośrednio i wymienić cenne doświadczenia których Ty masz jednak cały bagaż. Gratulacje za wynik - jak zwykle jest szybko choć tym razem już deptałem Ci po piętach mimo że to nie ta klasa ale jakiś punkt odniesienia jest ![]() Jesteś trochę jak Bouffier - przyjeżdżasz nie wiadomo skąd, zgarniasz puchar i wracasz do siebie ![]() Wypraszam sobie! Białystok to nie jest nie wiadomo gdzie ![]() Gratulacje Yossi Jaki miałeś czas w Łodzi na tym setupie? Dzięki Łódź ciężko powiedzieć bo raz, że to był jeszcze cięższy setup auta (bez laminatów) a dwa, ze tam impreza, którą jechałem była specyficzna, bo liczyła sie suma okrążeń, a nie pojedyncze najlepsze. Racechrono nie miałem, ale mierząc z onboardu wyszło jak pamiętam 1:00:xx. Chyba 1:00:4. Na pewno bym chciał tam jeszcze wrócić i powalczyć o czas ponizej minuty, ale w tym roku to już raczej się nie wydarzy. Czuję ze te 59s powinno być możliwe bo i auto zrobiło się szybsze i ja uważam, ze jeżdżę lepiej niż wtedy ![]() ![]() Na deszczówkach, na tej ostatniej próbie było znacznie łatwiej i przyjemniej. I patrząc po czasach względem konkurencji, szybciej. Ale nie chciałem ich na sesje TA zakłądać bo bym z nich slicki zrobił albo i zjechał do drutów - nie ma szans, ze by wytrzymały 10 minut ognia na Modlinie bez popłynięcia ![]() Inna sprawa, strasznie obciażający sprzęt ten Modlin w standardowym układzie. Trzy razy nawrót na jedym kółku, w większości bardzo ciasne zakręty. Męczące i dla auta i dla kierowcy. Tor Białystok, mimo, że też nieduży, jest zauważalnie mniej obciążający ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 02:15 |