![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
jak TSI i DSG nie pasi to E klasa.
Kufer jeszcze większy niż w superbie tyle ze bedzie sporo starsza -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
3 lata temu miał 9 więc jakiś starszy, może teraz jest inaczej Tak, tamta była typowo amerykańska czyli nieakceptowalna dla Europejczyka. Ale w grupie Fiat/Jeep/Chrysler wszystko się zmieniło mniej wiecej ok. 2014 roku, wiec po 2015 roku jest ogromny postęp. Multimedia i plastiki poprawiły się w tempie geometrycznym. Szczerze? Np. taki Grand Cherokee lepiej mi pasuje w kabinie niż VW Tiguan pod kątem plastików, a Chrysler 200 zdecydowanie bardziej niż nowy Golf 8. Ogólnie duża poprawa w autach USA, warto ocenić samemu. Ale nadal do Audi to jeszcze bardzo daleko. Ale autor jeśli celuje w Durango SRT to taka Pacifica nie będzie dla niego alternatywą. Osobiście poszedłbym na kompromis i wziąć Cherokee SRT. Ładniejszy, ale mniejszy niż Durango (zwłaszcza kufer), ale jeździ świetnie, ma konkretny motor, świetne hamulce i doskonale sie prowadzi. Tyle że kosztuje ponad od 200 tys. zł w górę... |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Ale autor jeśli celuje w Durango SRT Poprawka bo Durango ale RT ![]() ![]() Myślałem, że może pojawią się obrońcy napędów VAGa ![]() Popatrzę jeszcze za Volvo V90. Lżejszy od Durango ale trochę kulawy moment w porównaniu do takiego 5.7. Niby 320KM z 2.0, bezpieczne te jednostki? Jest nawet sztuka z 300k+ km niby najechane bezawaryjnie -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Myślałem, że może pojawią się obrońcy napędów VAGa ![]() tu nie ma co bronic. Jeżeli takie 2.0 280KM ludzie masowo robia na bezaawaryjne 450KM a od czasu do czasu i na 500+ to chyba nie ma co się rozwodzić. Jeden z bardziej udanych silników. Czasy gdy za wymianę mechatroniki w DSG płaciło się 10k+ tez już dawno minęły. To jest już typowa masówka dla ludu Jak nie zależy Ci na prestiżu i możesz trochę odpuscić z komfortu to właśnie superb jest fajną alternatywą dla A6. No i serwis wyjdzie zauważalnie tańszy. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
tu nie ma co bronic. Jeżeli takie 2.0 280KM ludzie masowo robia na bezaawaryjne 450KM a od czasu do czasu i na 500+ przecież widać, że chłop nie chce Skody. Nawet, jakby miała 500 koni i kosztowała 100 tysięcy na gotowo. Magia znaczka i przekonań jest przepotężna i odbiera rozum. Chłop chce Jeepa Grand Cherokee SRT i jedynie potrzebuje tu potwierdzenia, że robi interes swojego życia.Tak Rezor - kupuj tego Jeepa. Jest świetny, psy się zmieszczą, bagaże się zmieszczą, a poza tym będziesz miał radochę z buczącej V8. I najfajniejsze, że jest to auto gazowalne. https://www.otomoto.pl/oferta/jeep-grand-ch...t-ID6EHVrk.html https://www.otomoto.pl/oferta/jeep-grand-ch...y-ID6DvWTp.html -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Nie wiem, czy to już tutaj pisałem, najwyżej się powtórzę - płaskie kombi mają jedną, zasadniczą wadę w stosunku do SUVów i minivanów. Siedzisz znacząco niżej, mniej więcej na wysokości świateł SUVów i Fiatów Ducato. Jazda niskim samochodem nocą to w obecnych czasach koszmar - wszyscy walą po oczach, nawet jeśli mają dobrze ustawione reflektory ![]() Nie ma takiej możliwości. Prawidłowe światła, poprawnie ustawione i zamontowane czy na Tirze, Suvie czy dowolnie innym samochodzie nie mogą razić kierowców z naprzeciwka. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
tu nie ma co bronic. Jeżeli takie 2.0 280KM ludzie masowo robia na bezaawaryjne 450KM a od czasu do czasu i na 500+ to chyba nie ma co się rozwodzić. Jeden z bardziej udanych silników. Czasy gdy za wymianę mechatroniki w DSG płaciło się 10k+ tez już dawno minęły. To jest już typowa masówka dla ludu Jak nie zależy Ci na prestiżu i możesz trochę odpuscić z komfortu to właśnie superb jest fajną alternatywą dla A6. No i serwis wyjdzie zauważalnie tańszy. Lubię te racingowe podejście do tematu ![]() To samo pełen luzik z naprawami DSG hmmm ja sądzę że ktoś kto zna adres pewnego naprawiacza DSG zrobiłby majątek bo potem różnie bywa i z optymizmu zostaje rozczarowanie. Do tego mowa o srt a ktoś nawija o 2,0r4 no bo przecież cyferki po modach będą takie same ![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
pomijając inne dywagacje to Grand Cherokie nie ma jakiegoś mega bagażnika i jak autor wsadzi swojego wilczarza który jest wielkości rosłego kucyka to i tak się skończy na boxie na dachu przed którym chce ucieć
![]() -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Ale chyba nie trzeba mieć wiedzy ponad przęcietnej żeby w konfrontacji na koszty między Suvem V8 6.2 a popularną Skodą 2.0 R4 odgadnąć, który wariant jest rozsądniejszy
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
gadałem ze znajomym który jeździł A6 kombi potem zgodnie z trendami kupił Q7 przez chwilę miał obydwa na raz.
Twierdzi że realnej róznicy w pojemności jakoś specjalnie nie ma. Oczywiscie jak ktoś chce mieć suva bo tak to nie ma sensu przekonywać do kombi. Ale jeżeli ktoś chce SUVa bo jest pojemny to jest to iluzja. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
Maciek1234, jak ktoś zacznie jeździć busami to zwykle staje się busiarzem - bo dobrze mu się jeździ. Jak ktoś zacznie jeździć SUV-em to potem też SUV-y wybiera - bo się nimi dobrze jeździ na co dzień. Zmieniałem ostatnio auto - miałem X5 e53. I szukałem kombi jakiegoś, kilka obejrzałem, kilkoma jeździłem. Do teoretycznie większego bagażnika w kombi (560l) nie przełożyłem wszystkiego co normalnie woziłem w starym X5 (440l) - chociaż bagażnik w tym kombi wydawał się ogromny..
No i nisko od asfaltu jak siedzisz to jazda jest taka dziwna; jak przyzwyczaisz się, że siedzisz wysoko i wszystko widzisz. Kupiłem znowu X5, nie dla znaczka, nie dla prestiżu tylko dlatego, że są wygodne fotele, dobre światła, duży bagażnik i cicho w środku (o superbie nie można powiedzieć, że jest cicho.. wystarczy poczytać opinie użytkowników). To, że Superb ma jamę z tyłu auta gdzie zaparkujesz małe auto nie wszystkich przekona. Pewnie gdyby była opcja pneumatyki z tyłu w Superbie mocno bym go rozważył tylko, że wygłuszyłbym go porządnie i jakiś zawias lepszy założył. |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Superb pewnie nie jest najlepiej wyciszonym autem, ale też zależy do czego go porównamy. Pewnie w premiumie w stylu swieże x5 będzie ciszej. Natomiast moje subiektywne wrażenia w porównaniu do aut marek nie premium np camry, Optima, 508, czy mazda 6 to superb wydawał się cichszy. Fakt że ja jeździłem tylko liftbackami w wersjach z klejonymi szybami. Być może w kombi jest gorzej pod tym względem. Podobnie do skody było w citroenie c5x choć tam zawias był cichszy.
Z ciekawostek dodam że dziś przewiózł mnie znajomy swoim nowym Lexusem es300 i jakoś wyciszenie też mnie nie rzuciło na kolana. |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
superb jest tanią masówką (o ile dzisiaj o jakimkolwiek samochodzie można powiedzieć ze jest tani)
jeżeli ktoś chce premium to jest wspomniane A6 czy e klasa. Tylko że autor pisał o 140k. więc z taką kasą rozsądniejsza jest 4 letnia skoda niż 8 letnie A6. A stękanie że jest głośno? Ja bym powiedział widziały gały co brały. Albo coś nowe kosztuje 200 albo 400. Jak ktoś kupuje macroyala to nie powinien oczekiwać burgera z sezonowanego angusa -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
To nie tak, że chce koniecznie SUVa, wręcz przeciwnie. Jeżdże 300C bo nie ma (nie widzę) alternatyw w dużym kombiaku. Do SUVa podchodzę jak ktoś kto chwali sobie spalinowe jednostki do elektryka. Wyparły kombiaki no i takie durango chciał nie chciał spełnie większość założeń co do zakupu kolejnego samochodu. Z aut których nie chcę to minivany. Może za 5-6 lat gust mi się zmieni ale na tą chwilę nie czuje tego. Ja nie potrzebuje potwierdzenia, że GC czy DD jest spoko wyborem, tylko szukam alternatyw. Jedna opcja się pojawiła: Bagażnik dachowy odpada, ale ten na hak jest już jakimś rozwiązaniem więc zamiast skupiać się na minivanach i fullsize SUVach rozważam jeszcze kombi.
Co do znaczków itp to mam to gdzieś, ostatnio szukaliśmy czegoś dla mamy: po jazdach próbnych i zawężeniu poszukiwań do skody, toyoty i DSa wybór padł na KIA'e. Tylko tutaj było w czym przebierać bo samochód do przewozu 2 dorosłych osób i 2 maltańczyków ![]() A6 rozpatruje, a superba już nie tylko dlatego bo jest tam 3.0 tfsi. Miałem przez miesiąc zastępcze a8 2.0 i nie jechało. Nie chce dłubać, grzebać, przerabiać bo jak pisałem mam już zabawkę. W 300C nim się obejrzałem też zacząłem dłubać. W sumie potwierdzenie by się przydało ale bardziej we wspomnianym V90 t6 ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
To jak 2.0 TSI nie jedzie to takie Durango rt tym bardziej. To kucnie nawet z 2.0 TDI, ale rozumiem że to inny typ auta i nie o osiągi tu chodzi.
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
To jak 2.0 TSI nie jedzie to takie Durango rt tym bardziej. To kucnie nawet z 2.0 TDI, ale rozumiem że to inny typ auta i nie o osiągi tu chodzi. A wiesz co to jest jakość jazdy/odczucia v8 vs jakość jazdy 2,0t r4 już nie mówiąc o stwierdzeniach v8 "kucnie przy 2,0tdi" ?. |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Nie neguje tego, tylko nikt tu o tym nie mówił a przynajmniej nie wprost. Raczej było tylko o tym że nie jedzie.
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Jedna opcja się pojawiła: Bagażnik dachowy odpada, ale ten na hak jest już jakimś rozwiązaniem więc zamiast skupiać się na minivanach i fullsize SUVach rozważam jeszcze kombi. masz świadomość, że to ma 300-350 litrów i 40-50kg ładowności? Moje baby by potrzebowały 2 takie na byle jaki wyjazd. Na palcach jednej ręki policzę ile razy to widziałem na samochodzie... -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Nie neguje tego, tylko nikt tu o tym nie mówił a przynajmniej nie wprost. Raczej było tylko o tym że nie jedzie. Bo dokładnie takie są odczucia jak użytkownik v8 przejedzie się 2,0t już nie mówiąc o małym TDI. I może czasy wg tabelek będą ok, może sterdziany mikrus Cię wyprzedzi a i tak feel jazdy będzie po stronie v8 zakładając że nie wymyślą v8 1,3 z siedmioma turbinkami ![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Feel z jazdy ok to ważne, ale jak pies krzyczy z bagażnika że z migających na żółto halogenów wyczytał że 3 cylindrowa fabia kombi zaraz zajmie jego miejsce, a ty wiesz że v8 nic na to nie poradzisz to feel w sumie średni może być.
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 16:09 |