![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 May 2012 ![]() |
Wiem że czasy miliona kilometrów na jednym silniku się skończyły, ale jakie obecne są najtrwalsze jednostki diesla?
Chciałem kupić CLS 350 CDI polifta, ale ktoś mi odradził ten silnik sugerując że czasami ma ciężko dojechać do 300 tys km. Ponoć lepszy jest 250 CDI. Nie zamykam się wyłącznie na CLS (może kupie ten nowszy, W257, a może GLC, a może zupełnie coś innego), dlatego proszę o opinię co do wszystkich silników po 2015. Jeżdżę dużo, 50-70 tys. km. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 01 December 2004 Skąd: Suburbicon ![]() |
CLA 180d z 1.5 dci z Renault. Niestety post całkowicie na serio
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Kia sorento 1.7 też na serio
-------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 May 2012 ![]() |
A coś z tych większych pojemności?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
3.0d z W124, najlepiej w wersji z 12 zaworową głowicą. Ewentualnie 300TD z W210, ostatni sensowny diesel tej marki. Reszty wg mnie nie warto dotykać. Też chciałem kiedyś kupić CLSa, ale po co komu takie nerwy i koszty? Jeśli nowoczesny mercedes to tylko benzyniak, jeśli chcemy porządny i bezawaryjny samochod z dieslem to na W124 się chyba skończyła ta marka.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
... nie wspominając o ciężarówkach.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 May 2012 ![]() |
3.0d z W124, najlepiej w wersji z 12 zaworową głowicą. Ewentualnie 300TD z W210, ostatni sensowny diesel tej marki. Reszty wg mnie nie warto dotykać. Też chciałem kiedyś kupić CLSa, ale po co komu takie nerwy i koszty? Jeśli nowoczesny mercedes to tylko benzyniak, jeśli chcemy porządny i bezawaryjny samochod z dieslem to na W124 się chyba skończyła ta marka. Z tych starych diesli chyba wszystkie były udane, jeździłem 200D, 250D, 300D, 300TD, może 350D z W140 był mniej udany. Problem w tym że szukam czegoś nowszego niż W124 ![]() O W211 2.2 i 2.7 CDI też słyszałem super opinie, tylko że czas tych aut skończył się jakieś 10 lat temu. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja zrezygnowałem z nowszych wynalazków bo nie mam ochoty wymieniać silników za 15-30 tysiecy złotych i użerać się z mechaniorami, tracić czas i nerwy i z ulgą po latach wróciłem do w124. Ta wygoda i pewność że zawsze dojadę i nic się nie stanie jest nie do przecenienia
![]() Wiadomo że może lepiej by było nowy z salonu, ale jakikolwiek sensownie skonfigurowany merc z trzylitrówką to od 400 tysięcy w góre, niestety za dużo dla mnie. Kiedyś jak czas pozwoli na roboty przy swapie to kupie sobie w211 czy innego CLSa bez silnika albo z zatartym 3,5 (są takie za grosze w sumie) i wrzucę OM606 albo OM603. Dobrze to zabezpieczyć antykorozyjnie i będzie wygodny dobry pojazd na lata. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 13:27 |