![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Thu, 05 August 2021 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Z trakcja nie powinno być problemu moc będzie ograniczona na 1 biegu i może częściowo na 2 zależy jak będzie to szło ale to już stroiciel ogarnie Stroiciel nie ogarnie idealnie - na drodze masz różne nawierzchnie, różne temperatury, wilgoć/mokro. Sportowy TCS ogarnia każdą sytuację, bo działa w oparciu o aktualne odczyty czujników i uślizg kół napędzających. Sztywne wystrojenie boostu po biegach to jedynie proteza. -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Z trakcja nie powinno być problemu moc będzie ograniczona na 1 biegu i może częściowo na 2 zależy jak będzie to szło ale to już stroiciel ogarnie No ogarnie do pewnego stopnia. Wystarczy na 2-ce dynamicznie zmienić pas ruchu i już po trakcji. Jak jeździsz po torze, to takie rzeczy powinieneś już mieć obcykane. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
User Dołączył: Thu, 05 August 2021 ![]() |
Stroiciel nie ogarnie idealnie - na drodze masz różne nawierzchnie, różne temperatury, wilgoć/mokro. Sportowy TCS ogarnia każdą sytuację, bo działa w oparciu o aktualne odczyty czujników i uślizg kół napędzających. Sztywne wystrojenie boostu po biegach to jedynie proteza. Wiadomo ze nie da rady w 100% ustawić idealnie ,dlatego dla zminimalizowania strojone jest na ulicy nie na hamowni. |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Jak masz czujniki ABS w wozie a masz, stosujesz jeden rozmiar kół, a raczej tak, i zadbasz o dobre podpięcie wtyczek do RaceTcs (
![]() Choć w Fwd to najwyżej wyniesie trochę na zewnątrz przód nic strasznego dla życia i zdrowia, tylko czas ucieka. No i kolejny komputer i kable i testy. Kwestia zastosowania auta. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 December 2021 ![]() |
pójdę dalej - jaki sens jest wozić benzynę jak można jeździć tylko na LPG.Mam już dwa takie auta chwalę sobie ![]() zobacz ile zabawy żeby wystroić dobrze benzynę - mocna pompa wtryski, jakiś ECU Master za 3 kafle interfejsy blutacze. A do LPG fejs kosztuje naściedziesiąt złotych, program za darmo, kompa kupisz za parę stówek ![]() Jaki komputer lpg za parę stówek będzie samodzielnie ogarniać cały silnik bez żadnego dodatkowego komputera? No chyba że masz na myśli jakąś 2 albo 3gen założona do silnika na gaźniku i bez żadnej elektroniki. Sens wożenia benzyny taki, że zwiększa niezawodność, jak coś się stanie z podstawowym układem paliwowym można przełączyć na benzynę i dojechać na kołach zamiast lawetą. Też uważam że benzyna to się nadaje do zapalniczek i to tylko tych przestarzałych, ale czasami warto schować dumę i sprofanować nią samochód, żeby oszczędzić sobie kłopotów. 20000l benzyny po 5zł po 5zł za 0,5l ![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Jaki komputer lpg za parę stówek będzie samodzielnie ogarniać cały silnik bez żadnego dodatkowego komputera? No chyba że masz na myśli jakąś 2 albo 3gen założona do silnika na gaźniku i bez żadnej elektroniki. Sens wożenia benzyny taki, że zwiększa niezawodność, jak coś się stanie z podstawowym układem paliwowym można przełączyć na benzynę i dojechać na kołach zamiast lawetą. Też uważam że benzyna to się nadaje do zapalniczek i to tylko tych przestarzałych, ale czasami warto schować dumę i sprofanować nią samochód, żeby oszczędzić sobie kłopotów. po 5zł za 0,5l ![]() na kompie KME stroisz auto pod turbo zapominając o tym że auto może na PB jeździć ![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
na kompie KME stroisz auto pod turbo zapominając o tym że auto może na PB jeździć ![]() Jeśli kme ma korekty od ciśnienia w kolektorze + korekcje , to można rzeczywiście wystroić całą mapę paliwa niezależnie od ecu benzyny. Natomiast zapłon nadal coś musi ogarniać. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
User Dołączył: Sat, 22 September 2018 Skąd: Tomaszów Maz. ![]() |
Jeśli kme ma korekty od ciśnienia w kolektorze + korekcje , to można rzeczywiście wystroić całą mapę paliwa niezależnie od ecu benzyny. Natomiast zapłon nadal coś musi ogarniać. Można na KME tak zrobić. Wtedy w KME emulujesz fabryczny map sensor, aby ECU nie zgłupiał jak wejdzie w doładowanie. Do zapłonu wtedy wystarczyłby DET3. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Chyba nadal nie nadążacie, że pod maską jest K-seria, a nie D16 z lat 90tych.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Chyba nadal nie nadążacie, że pod maską jest K-seria, a nie D16 z lat 90tych. I ? Ma więcej suwów pracy albo jakąś inną technologię ze Startreka czy jednak to nadal silnik w cyklu Otto z 18 wieku ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Można na KME tak zrobić. Wtedy w KME emulujesz fabryczny map sensor, aby ECU nie zgłupiał jak wejdzie w doładowanie. Do zapłonu wtedy wystarczyłby DET3. O którym dokładnie KME mówicie ? Bo mają teraz tego trochę i starsze Nevo Plus i Pro i nowsze Nevo Sky -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
User Dołączył: Sat, 22 September 2018 Skąd: Tomaszów Maz. ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Daj jakieś fotki mechaniki szczególnie interesuje mnie kolektor wydechowy
-------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
User Dołączył: Thu, 05 August 2021 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
User Dołączył: Thu, 05 August 2021 ![]() |
Po mału coś tam działam myśle jeszcze z 2/3 tyg i będzie wszystko opanowane
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
User Dołączył: Sat, 22 September 2018 Skąd: Tomaszów Maz. ![]() |
Gazownia licho wygląda.
Możliwe, że tak samo wystrojona czyli tylko mnożnik. |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
User Dołączył: Thu, 05 August 2021 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Chodzi o to, że silnik wymagający i wysilony w serii, a gazownia wsadzona dziadowsko, tam wtryskiwacze się daje porządne, pojedyncze na trójnikach pod fabryczną osłonę, wężyki krótkie i do tego równej długości, itd.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
User Dołączył: Sat, 22 September 2018 Skąd: Tomaszów Maz. ![]() |
Chodzi o to, że silnik wymagający i wysilony w serii, a gazownia wsadzona dziadowsko, tam wtryskiwacze się daje porządne, pojedyncze na trójnikach pod fabryczną osłonę, wężyki krótkie i do tego równej długości, itd. Oooooo, to, to. Nic dodać, nic ująć.Najważniejsze są wtryski i ich montaż, czyli wkrętka najbliżej wtrysku noPB pod tym samym kątem i krótki wężyk wtrysk - wkrętka. Dalej reduktor, który ogarnie tę moc (ew. dwa). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 05:52 |