![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 30 January 2019 ![]() |
Niedawno nabyliśmy TT dla kobietki, 1.8t w najmocniejszej odmianie po sofcie i z haldexem i ja jestem zaskoczony prowadzeniem na plus, przynajmniej po tym wszystkim co człowiek słuchał przez lata
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
każde auto można poprawić. Jeżeli zwiększy kwsz da większy negatyw to i sygnały na kierownicy zaczną być dużo silniejsze.
Tylko katując i modyfikując takie auto czasem zastanawiasz się po uj to robisz jak ostatnio kolega co upalał i modyfikował C2 VTS i żadnych sukcesów nim nie odnosił ja objeżdżałem go swoim 1.4 pojechal kupił jakiegoś Civica za 9 tysi już przygotowanego do sportu i klepie nim takie czasy że szok. A wydawało się po C2 że nie ogarnia kierownicy ![]() Z jednej strony przyjeżdżają na zawody jakieś stare A3 S3, Ibizy Cupry i tym podobne i sukcesów to nie odnosi, z drugiej strony przyjeżdżają te same auta ale już nowe generacje po 2010r i to nawet w serii na tylko dobrych oponach potrafi zszokować sprawnością -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 May 2005 Skąd: mam? Nie powiem ![]() |
@The Driver, wszystkie TT'ki 8n mają takie zawieszenie z przodu jak s3 8l, czyli dłuższe wahacze i inne zwrotnice występujące seryjnie z hamulcem 312mm, bo niby miało to być sportowe coupe vw.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Tak wiem że wszystko można poprawić dlatego pytałem czy ktoś to robił w tym konkretnym przypadku. Nie to że się uparłem że chce taki wóz, po prostu stał z uszkodzonym silnikiem i się zastanawiałem co z tym zrobić. Finalnie pojechało w świat.
Hondy, szybkie, na gładkich 13 itd itp ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Tu na forum gość opisuje swoją ibizę mody w zawieszeniu czasy na Łodzi. Wydaje mi się że ciekawy temat
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 07 December 2009 Skąd: lubelskie ![]() |
Odświeżę trochę temat bo interesuje mnie podobna platforma. Od razu proszę o nie opowiadanie, że coś może być lepsze czy gorsze. Chcę po wielu latach wrócić całkowicie amatorsko do motorsporu typu time attack itp, tylko i wyłącznie na asfalcie i dla mojej uciechy. Nie interesują mnie już żadne kjs czy parkingowe ściganie.
Interesuje mnie tylko platforma typu a3 8l lub golf 4. Ma być tanio i w zakresie tanich napraw dla mojej uciechy i dla moich możliwości warsztatowych, a nie walki o max czasy na torze więc proszę o skupienie się tylko na tym o co pytam. Troche gratów mi zostało m.in. zawias. Rozumiem, że gwint od golfa 4 non 4x4 jest w 100% kompatybilny z a3 8l również non 4x4? Czy w a3 występuje ten sam problem podczas obniżania jak w golfie 4 t.j. obcieranie półosi o stabilizator? Czy w a3 i golfie 4 występują te same hamulce w tej samej gamie silnikowej? Do tej pory myślałem o golfie 4 ale patrząc na rynek to łatwiej i taniej kupić teraz a3. Z tym że patrząc na te a3 to już strasznie gniją, z tąd nastepne pytanie... Czy mocowania wachaczy nie maja tendencji do naturalnej utylizacji? Oczywiście myślę o silniku 1.8 lub 1.8t. Będzie to wóz służący tylko i wyłącznie ku temu celowi. Czyli w pierwszej kolejności poliuretan, zawias, semislick i redukcja masy. Reszta przyjdzie z czasem w miarę jazdy. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Troche gratów mi zostało m.in. zawias. Rozumiem, że gwint od golfa 4 non 4x4 jest w 100% kompatybilny z a3 8l również non 4x4? Tak CYTAT Czy w a3 występuje ten sam problem podczas obniżania jak w golfie 4 t.j. obcieranie półosi o stabilizator? Tak, ale po co aż tak obniżać CYTAT Czy w a3 i golfie 4 występują te same hamulce w tej samej gamie silnikowej? Tak CYTAT Do tej pory myślałem o golfie 4 ale patrząc na rynek to łatwiej i taniej kupić teraz a3. Z tym że patrząc na te a3 to już strasznie gniją, z tąd nastepne pytanie... Czy mocowania wachaczy nie maja tendencji do naturalnej utylizacji? I tak i nie, za stare auta żeby generalizować no każdy ma inną historie CYTAT Oczywiście myślę o silniku 1.8 lub 1.8t. Będzie to wóz służący tylko i wyłącznie ku temu celowi. Wolnyssak to chyba kiepski wybór bo to słabo jedzie jednak CYTAT Czyli w pierwszej kolejności poliuretan, zawias, semislick i redukcja masy. Reszta przyjdzie z czasem w miarę jazdy. Ja miałem podobny pomysl- zwrotnice, wahacze, hamulce, przekładnia z tt, redukcja masy, opony Plus ewentualnie skrzynia z krótszym FD |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 07 December 2009 Skąd: lubelskie ![]() |
Dzięki za odpowiedzi.
Wiem że wolnossak to troche średni pomysł ale dla mnie ważniejsze jest mniejsze generowanie kosztów. A obsługa wolnossaka bedzie o wiele tańsza. Tym bardziej że te silniki a w szczególności 1.8T są już bardzo wyeksplaotowane. W sumie miałem kiedyś 1.8T ale to było dawno i do tej pory wiele się mogło zmienić. Po za tym jestem z lubelskiego... Więc raczej w 99% interesować będą mnie tory typu Ułęż, Modlin ewentualnie Kielce. Natomiast szybkie tory pokroju Poznań są i będą po za moim zasięgiem. W ogólnym rozrachunku chodzi o to, że ma być bezpiecznie, przyczepnie i w jak najrozsądniejszych pieniądzach. Dobre czasy schodzą na drugi plan. To ma być powrót do zabawy a nie do rywalizacji za wszelką cenę. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Dzięki za odpowiedzi. Wiem że wolnossak to troche średni pomysł ale dla mnie ważniejsze jest mniejsze generowanie kosztów. A obsługa wolnossaka bedzie o wiele tańsza. Tym bardziej że te silniki a w szczególności 1.8T są już bardzo wyeksplaotowane. W sumie miałem kiedyś 1.8T ale to było dawno i do tej pory wiele się mogło zmienić. Po za tym jestem z lubelskiego... Więc raczej w 99% interesować będą mnie tory typu Ułęż, Modlin ewentualnie Kielce. Natomiast szybkie tory pokroju Poznań są i będą po za moim zasięgiem. W ogólnym rozrachunku chodzi o to, że ma być bezpiecznie, przyczepnie i w jak najrozsądniejszych pieniądzach. Dobre czasy schodzą na drugi plan. To ma być powrót do zabawy a nie do rywalizacji za wszelką cenę. Właśnie na tych torach o których piszesz moc odgrywa ogromną rolę szczególnie mając auto które w serii nie skręca więc przewagę musisz wypracować na prostej. Nie licz że wolnossące 1.8 a nawet doładowane 1.8T 150KM to jest potwór bo jak dostaniesz wpierdziel od wszystkiego co tam jeździ łącznie z Micrami 1.0 ![]() Cała zabawa na tych torach to rywalizacja z innymi często na dziesiąte części sekundy albo ganianie się z kimś zderzak w zderzak. Inaczej to lizanie lizaka przez szybę. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Ładowanie się na Ułęż w Golfie/A3 ze słabym 1.8 N/A i "zabawa" nie powinny być obok siebie w jednym zdaniu
![]() Jak chcesz zredukować koszty a mieć jednak coś co daje szansę na dużo wyższe miejsca w klasyfikacji skieruj swoje oczy np. na Peugeoty 106, 205, Micry i tym podobne auta w których rywalizujesz ale budżetowo. 206 jak juz, 205 to antyk ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
206 jak juz, 205 to antyk ;) DLa mnie jeżeli 206 to tylko RC a to kosztuje ![]() Moja budżetowa 205-tka antyk na krótkich torach leje taką 206 RC w serii. 106-tki potrafią nieźle namieszać w stawkach. Teraz robię powoli taką 206 w budżetowych zmianach zobaczę jak to będzie wypadać na tle 205. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Nikt nie mówi, ze 205 nie moze być konkurencyjne, ale to nadal antyk, czyli problem ze znalezieniem zdrowej karoserii np. A jak juz się coś trafi to "JANGTAJMER JEDYNYTAKIZOBACZ" i cena z tyłka. Natomiast 206 jest pełno i tanio. Jeśli chodzi o budżetowe mody to znajomy kupił za 3k 206 S16, wypruł, zrobił dolot i wydech i pokazała 145 KM na hamowni. I zupełnie przyjemnie to jeździło. Wiadomo, Hondy szybsze, ale jeśli chodzi o budżetowe jeżdzenie auto na prawdę robiło robotę i kilka pucharków zdobyło.
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Nikt nie mówi, ze 205 nie moze być konkurencyjne, ale to nadal antyk, czyli problem ze znalezieniem zdrowej karoserii np. A jak juz się coś trafi to "JANGTAJMER JEDYNYTAKIZOBACZ" i cena z tyłka. Natomiast 206 jest pełno i tanio. Jeśli chodzi o budżetowe mody to znajomy kupił za 3k 206 S16, wypruł, zrobił dolot i wydech i pokazała 145 KM na hamowni. I zupełnie przyjemnie to jeździło. Wiadomo, Hondy szybsze, ale jeśli chodzi o budżetowe jeżdzenie auto na prawdę robiło robotę i kilka pucharków zdobyło. fakt - GTI są póki co tanie jak barszcz. tam nawet 1.6 16v dobrze jedzie. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 07 December 2009 Skąd: lubelskie ![]() |
Tak jak pisałem wcześniej.... Nie interesuje mnie żadna inna platforma, mimo że może być wiele innych i szybszych.
Ułęż to specyficzny tor bo nierówny ale mi znany. A projekt ma być budżetowy i siedzenie na zderzaku mnie nie interesuje i mam to gdzieś czy wszyscy będą mnie wyprzedzać. A po za tym wyprzedzać to trzeba umieć a nie gnać na złamanie przed suebie...to każdy potrafi. Przynajmniej nauczą się na mnie wyprzedzać. 1.8T tak patrzę po ogłoszeniach to kusząca propozycja bo jest ich dużo i tanio...co dziwne. Tylko ta kwestia ewentualnych generowania kosztów przez 1.8t troche mnie blokuje. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Tak jak pisałem wcześniej.... Nie interesuje mnie żadna inna platforma, mimo że może być wiele innych i szybszych. Ułęż to specyficzny tor bo nierówny ale mi znany. A projekt ma być budżetowy i siedzenie na zderzaku mnie nie interesuje i mam to gdzieś czy wszyscy będą mnie wyprzedzać. A po za tym wyprzedzać to trzeba umieć a nie gnać na złamanie przed suebie...to każdy potrafi. Przynajmniej nauczą się na mnie wyprzedzać. 1.8T tak patrzę po ogłoszeniach to kusząca propozycja bo jest ich dużo i tanio...co dziwne. Tylko ta kwestia ewentualnych generowania kosztów przez 1.8t troche mnie blokuje. A jakie to koszta większe ? Że masz turbo którego regeneracja w czasach dzisiejszych jest po prostu tania ? No trochę więcej spali. Tylko wybieraj modele na ME7.5 i sondzie szerokopasmowej - dużo łatwiej to modzić. A i wersja 150KM WOGÓLE nie jedzie ale już po zwykłym chipie na 180/195 lata. No i już nie tak łatwo CIę wyprzedzić. A Twój tekst o wyprzedzaniu no naprawdę bez komentarza ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 February 2017 ![]() |
Ja bym poszedł w Skodę Octavię, dużo lepszy stan aut, młodzi do tego nie ciągną bo nie ten znaczek, a technicznie to ciągle golf 4.
Czy A3 łatwiej znaleźć niż golfa? Czy ja wiem, szczególnie jak każdy młody po zrobieniu prawka ciągnie do 4 zer, to raczej wątpię, u nas w PL Audi nieważne czy 15 letnie A4 B7 czy 25 letnia A3 8L stało się synonimem premium, więc stan Audi A3 będzie wg mnie najbardziej kiepski z całej rodziny kompaktów na płycie golfa 4. Co do sterownika to raczej głównie chodzi o możliwości strojenia po kablu bez rozbierania ECU, to jest podstawowa sprawa, tak samo boost który można zweryfikować w logach bez podpinania zewnętrznego zegara itd. Ale miałem AGU i miło wspominam. Wszystko zależy od stanu bo jak miałbym kupić kibel ale za to z ME 7.5 to wolę starsze zdrowe i zadbane. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
A projekt ma być budżetowy i siedzenie na zderzaku mnie nie interesuje i mam to gdzieś czy wszyscy będą mnie wyprzedzać. A po za tym wyprzedzać to trzeba umieć a nie gnać na złamanie przed suebie...to każdy potrafi. Przynajmniej nauczą się na mnie wyprzedzać. Ty wiesz, ze na imprezach amatorskich to nikt nie bedzie się na tobie uczył wyprzedzania, tylko dostaniesz niebieską flagę i masz ustąpić miejsca bo jak nie, to dziękujemy za udział i jedź już do domu? Proponuję byś najpierw pojechał z kimś na jakiś Race Day czy inną imprezę i posłuchał przynajmniej odprawy. A potem zobaczył jak to faktycznie wygląda. Bo z tego co widzę po wypowiedziach to serio bardzo dawno nie jeździłeś niczego i chyba wypadłeś z tematu. -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Jeśli decyzja już zapadła, jest nieodwołalna to chyba nie ma o czym dyskutować, kupować, jeździć.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 07 December 2009 Skąd: lubelskie ![]() |
Kolego mylisz niebieską flagę z blokowaniem samochodu za plecami. Dopóki nie blokuję możliwości wyprzedzenia i zachowuję zasady bezpieczeństwa to nikt mnie z imprezy nie wyrzuci.
A tak jak napisałem wcześniej... nie interesują mnie żadne imprezy typu puchary itp a tylko tzw. weekendowe zjazdy. Wiec puszenie się i pokazywanie gdzie jest moje miejsce nie jest chyba tym tematem tutaj. A ja nigdzie nie napisałem że mam zamiar kogoś blokować a tylko to że mam gdzieś czy będę pierwszy czy ostatni. Zadałem proste pytania, reszta komentarzy typu udowadnianie kto ma rację a kto nie wydaje się być zbędna bo z regulaminem to zapoznam się na miejscu. Od razu mi kogoś przypomniałeś za starych czasów SSS, gdzie tam był pewien pan w piórka obrośniety ktory swoim profesjonalnym zachowaniem doprowadził do upadku tego przybytku. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 07 December 2009 Skąd: lubelskie ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 14:15 |