![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
To niestety racja, są takie przypadki gdzie tak właśnie jest, ale to rzadkość na szczęście.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
ciężko się np. zakłada 4 gen do K-Jetronica albo Monopointa...
Pierwsze 4-gen (czy to wogóle można nazwać 4-gen ?) miały komputery które potrafiły działać całkowicie odrębnie od benzyny (pełne mapy wtrysku) ale ten czas bezpowrotnie przeminął. Kolega miał takie coś w Subaru nawet już nazwy nie pamiętam. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
K-Jetronik to się nie nadaje do jazdy bez przeróbki na wtrysk.
LPG montuje się w Polsce dla oszczędności, a czasy gdzie ktoś dupowozem jeździ na jednopunkcie już praktycznie przeminęły (większość godnych niegnijących aut jest do kupienia na MPI w innym kodzie silnika, a te gnijące już są na szrotach raczej). Oszczędność podpowiada również, by mieć auto MPI i to najlepiej w pełnej sekwencji wtrysku, bo jednopunkt niestety z góry jest skazany na ciut wyższe spalanie. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
dla gazu to i -5* jest ok, ja temperatury przełączania mam ustawione reduktora na 15*, gazu na 5*
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wtryskiwacze benzynowe prawie wcale nie pracują dzięki temu.
Niżej od 25 stopni temp reduktora nie warto schodzić na dłuższą metę. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
mam auta gdzie benzyna potrafi rok nie pracować bo auto nawet w -10 odpalane jest na LPG i jak przełączysz na benzynę pracuje poprawnie.
Nie demonizowałbym tej temperatury przełączenia i wpływu ma wtryski zatem a nawet na trwałość reduktora bo mam cegłę BRC która u mnie od 6 lat przełącza się przy +10 a została założona w 2008r i do tej pory bez remontu cały czas a przełącza na gaz i trzyma ciśnienie lepiej niż większość nowych reduktorów. Wtryski benzynowe żyją i działają nadal perfekcyjnie. Inne reduktory również żyją i nic sobie nie robią nawet z tych -10. W LPG jak to zwykle bywa więcej urban legend niż faktycznej prawdy. A jak ktoś szajs założy to bedzie miał +40st przełączenie a i tak od samego poczatku chodzi to ujowo i szybko się kończy. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 13:15 |