Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Lpg 5 generacja wtrysk pośredni benzyny.
Mis
post Thu, 03 Feb 2022 - 09:58
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





To niestety racja, są takie przypadki gdzie tak właśnie jest, ale to rzadkość na szczęście.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 03 Feb 2022 - 09:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kontrolm
post Thu, 03 Feb 2022 - 10:09
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



ciężko się np. zakłada 4 gen do K-Jetronica albo Monopointa...
Pierwsze 4-gen (czy to wogóle można nazwać 4-gen ?) miały komputery które potrafiły działać całkowicie odrębnie od benzyny (pełne mapy wtrysku) ale ten czas bezpowrotnie przeminął. Kolega miał takie coś w Subaru nawet już nazwy nie pamiętam.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 03 Feb 2022 - 13:58
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





K-Jetronik to się nie nadaje do jazdy bez przeróbki na wtrysk.
LPG montuje się w Polsce dla oszczędności, a czasy gdzie ktoś dupowozem jeździ na jednopunkcie już praktycznie przeminęły (większość godnych niegnijących aut jest do kupienia na MPI w innym kodzie silnika, a te gnijące już są na szrotach raczej). Oszczędność podpowiada również, by mieć auto MPI i to najlepiej w pełnej sekwencji wtrysku, bo jednopunkt niestety z góry jest skazany na ciut wyższe spalanie.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Thu, 03 Feb 2022 - 16:20
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





CYTAT(Mis @ Thu, 03 Feb 2022 - 09:38) *
.... spada do niebezpiecznej wartości. .....
2 i 3gen to ludwik 16sty, więc szkoda o tym tu gadać. smile.gif



ale ta temp jest ustawialna, a niejednokrotnie widzialem ze ludzie sobie ustawili 0 zeby sie dalo zimny silnik na gazie odpalac biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Thu, 03 Feb 2022 - 16:40
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





dla gazu to i -5* jest ok, ja temperatury przełączania mam ustawione reduktora na 15*, gazu na 5*


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 03 Feb 2022 - 16:51
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Wtryskiwacze benzynowe prawie wcale nie pracują dzięki temu.
Niżej od 25 stopni temp reduktora nie warto schodzić na dłuższą metę.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 03 Feb 2022 - 17:31
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



mam auta gdzie benzyna potrafi rok nie pracować bo auto nawet w -10 odpalane jest na LPG i jak przełączysz na benzynę pracuje poprawnie.
Nie demonizowałbym tej temperatury przełączenia i wpływu ma wtryski zatem a nawet na trwałość reduktora bo mam cegłę BRC która u mnie od 6 lat przełącza się przy +10 a została założona w 2008r i do tej pory bez remontu cały czas a przełącza na gaz i trzyma ciśnienie lepiej niż większość nowych reduktorów. Wtryski benzynowe żyją i działają nadal perfekcyjnie.
Inne reduktory również żyją i nic sobie nie robią nawet z tych -10.
W LPG jak to zwykle bywa więcej urban legend niż faktycznej prawdy. A jak ktoś szajs założy to bedzie miał +40st przełączenie a i tak od samego poczatku chodzi to ujowo i szybko się kończy.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 13:15