![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Myślałem o tym, ale fajnie by było móc otworzyć maskę i nie patrzeć na oklepane m5x turbo ![]() Nie mam nic do tych silników ale wszyscy jeżdżą na R6 turbo z bmw. Ale jeśli nie wymyślę nic lepszego, to kto wie... Wszystko co działa będzie oklepane bo.... działa ![]() -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ja tam mogę patrzeć na oklepany silnik. Jeśli spełnia wymogi odnośnie mocy/masy , to może być nawet z pralki czy skutera
![]() R6 tak wysunięte w przód pasuje niestety do ciężkich samochodów, gdzie można jakoś zawojować z rozkładem mas. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Fri, 08 October 2021 ![]() |
A może tak V6 Pentastar ERB
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Wed, 08 October 2003 Skąd: Augustów ![]() |
Jeśli to ma się prowadzić i 400 KM styknie, to szedłbym jednak w 4 cylindry. Musisz odpowiedzieć czy bardziej zależy Ci na efektach wizualnych, dźwiękowych, czy organoleptycznych :-)
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Jeśli to ma się prowadzić i 400 KM styknie, to szedłbym jednak w 4 cylindry. Musisz odpowiedzieć czy bardziej zależy Ci na efektach wizualnych, dźwiękowych, czy organoleptycznych :-) Chciałbym osiągnąć delikatny kompromis. Auto ma cieszyć wzrok i słuch, a kilka razy ma dać radę dobrze pojechać na torze. Ciekawe ile taki m112.961 (z kompresorem) waży? Wszystko co działa będzie oklepane bo.... działa ![]() Kurde jednym zdaniem zapodałeś taki niepodważalny argument, że dalsza dyskusja nie ma sensu ![]() edit - do MIP - masz pełną skrzynkę to napiszę tutaj. Jeśli to nie problem i masz taki silnik na stanie to miałbym prośbę jeszcze o zmierzenie dodatkowych wymiarów (oprócz maksymalnej szerokości) Przesyłam rysunek z autocada ![]() ![]() Wymiary oczywiście pi razy oko - orientacyjnie. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
To może coś pionierskiego i b58 na ori ecu?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Dokładnie tak ![]() To jest Lada E90. ![]() ![]() Lada ma nisko maskę i robi się kłopot. Do Volvo nie ma sensownych skrzyń RWD więc bez sensu, a M5xT to już nudne się robi ![]() Żeby była jasność - ja się nie upieram nad tym żeby zaniechać prac z VR6 (zawsze można potem wymienić na R32) tylko tak się zastanawiam czy jest jakaś lepsza alternatywa? Masz zamiar to legalizować? Generalnie jak na to patrzę to dla mnie tu jest większy sens wrzucić 4 cylindrowy silnik niż pchać jakieś V bądź R6 ale znów ja nie wiem jakie jest przeznaczenie tego wozu i być może się mylę. Wszystko co działa będzie oklepane bo.... działa ![]() Dokładnie. To jest wada i zaleta tak naprawdę. Jak chce, żeby gimnazjaliści trzepali po otwarciu maski to chyba tylko oklepany JZ robi taką robotę ![]() ![]() To może coś pionierskiego i b58 na ori ecu? To było by coś niesamowitego tylko ciekawe jak wiele problemów wygeneruje ten swap? ![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Masz zamiar to legalizować? Jest taki plan. Zobaczymy co z tego wyjdzie i kiedy w ogóle uda się to poskładać. To było by coś niesamowitego tylko ciekawe jak wiele problemów wygeneruje ten swap? ![]() B58 chyba trochę nie bardzo z racji tego, że to nowy i skomplikowany piec. Silnik może i fajny ale bezpośredni wtrysk i inne "bajery" - to chyba trochę przerost technologiczny nad resztą pojazdu. Albo zaraz się okaże, że silnik się psuje jak te słynne N54/N55 i trzeba wydać worek forsy na remont. A co do trzepiących się gimnazjalistów - ma się mi podobać ![]() CYTAT Chciałbym osiągnąć delikatny kompromis. Auto ma cieszyć wzrok i słuch, a kilka razy ma dać radę dobrze pojechać na torze.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Wieczorem bede w garazu i zmierze
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Jest taki plan. Zobaczymy co z tego wyjdzie i kiedy w ogóle uda się to poskładać. B58 chyba trochę nie bardzo z racji tego, że to nowy i skomplikowany piec. Silnik może i fajny ale bezpośredni wtrysk i inne "bajery" - to chyba trochę przerost technologiczny nad resztą pojazdu. Albo zaraz się okaże, że silnik się psuje jak te słynne N54/N55 i trzeba wydać worek forsy na remont. A co do trzepiących się gimnazjalistów - ma się mi podobać ![]() No to nie wiem, bo niestety sprawdzone i działające opcje to są niestety popularne. Musisz podjąć decyzję i tyle. VRów starych może już mniej robi się, bo R30/R32 przejęło pałeczkę ale tak czy siak nie jest to jakieś nietypowe. Narzekasz na jakieś sewisy N54/N55 a piszesz w pierwszym poście o V8 które nie jednemu sen z powiek spędziło. Nastawniki za 4k, panewki i przegląd przed włożeniem, i wiele innych dupereli które potrafią wyjąć z portfela złotówki. Zresztą silniki z logo M nigdy nie były tanie w utrzymaniu ![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Dlatego w sumie lepiej, że mi taki V8 nie wejdzie bo bym się jeszcze zastanawiał nad nim, a potem by było tak jak piszesz - finansowy zonk przy serwisie.
Finalnie szukam coś prostszego żeby móc samemu ogarnąć mechanikę, ale też nie muszę mieć przetartego szlaku jak w przypadku m52/52/54 turbo bo jakbym chciał iść prostą drogą to bym nie budował Lady E90 ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 16 June 2007 ![]() |
K24 na soft turbo ,motor nic nie wazy.,tylko sporo pracy co by byl Rwd ale sie da. Lub prościej F20c z S2000 chociaz i tak miska bedzie do roboty.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Finalnie szukam coś prostszego żeby móc samemu ogarnąć mechanikę, ale też nie muszę mieć przetartego szlaku jak w przypadku m52/52/54 turbo bo jakbym chciał iść prostą drogą to bym nie budował Lady E90 ![]() ![]() No tak, można było by kupić stock E36 z M52 bądź E46 z M52TU/M54 ale chyba ta Lada będzie chyba sporo lżejsza? ![]() Prosty silnik = stary silnik. Weź zerknij jeszcze może w kierunku z32se z łopla bo w sumie on chyba jest w miarę kompaktowy, z tego co kojarzę przebijają tam 400+ i raczej jest mniej popularny od silików vag i BMW. Ewentualnie może jakieś 5 cylindrów z Volvo? Też to potrafi gadać. Jaką masz wizję na elektronikę? ABS, zegary, jakiś osprzęt? Będzie coś bazować na BMW czy przeróbka na coś innego? -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Wydaje mi się, że docelowo waga powinna być sporo niższa niż przykładowo E36.
Spodobał mi się ten m112 z racji tego, że powinien być niski i krótki (zobaczymy co wyjdzie z pomiarów) i w serii ma około 350KM i fajny niuton ze względu na kompresor.. Nawet nie robiąc z nim nic można coś już pojeździć. Z elektroniki na chwilę obecną mam już na półce ABS z poliftowego E46 M3 więc tylko wsadzić i uruchomić. A reszta wyjdzie w praniu. Z bardziej odległych planów to być może Emu Black i ADU. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
z32se musiał by dostać custom miskę żeby to chciało jeździć bez obracania panewek. Mickey trochę tego przemielił to pewnie i wytrzymałość zna. Aczkolwiek prócz ceny to nie widzę w tym silniku nic fajnego. Stary oplowski kloc na żeliwnym bloku, brak zmiennych faz, natrysku na denka chyba też nie ma. Może te pedalskie sabowe przeróbki są ciut lepsze?
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
z32se musiał by dostać custom miskę żeby to chciało jeździć bez obracania panewek. Mickey trochę tego przemielił to pewnie i wytrzymałość zna. Aczkolwiek prócz ceny to nie widzę w tym silniku nic fajnego. Stary oplowski kloc na żeliwnym bloku, brak zmiennych faz, natrysku na denka chyba też nie ma. Może te pedalskie sabowe przeróbki są ciut lepsze? Zmieniać na siłę też nie będę. Starego żeliwnego kloca już mam i wymienić go na innego starego kloca to robota bez sensu. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2008 ![]() |
3.0 TFSI
-------------------- Motorsport Wiring Solutions
Powered by MWS |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
3.0 TFSI Jaka waga, jaki potencjał? Czym wysterować seryjny silnik z bezpośrednim wtryskiem? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2008 ![]() |
-------------------- Motorsport Wiring Solutions
Powered by MWS |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 03:17 |