![]() ![]() |
Fri, 25 Jul 2025 - 15:27
Post
#381
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
Pięknie wszyscy mnie objeżdżają
(silesię odpuszczam w niedz, póki co deszczowa prognoza...) -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Fri, 25 Jul 2025 - 15:27
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Fri, 25 Jul 2025 - 15:53
Post
#382
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Andrzej zawsze ktoś będzie szybszy, ktoś cię wyprzedzi (chociaż kto wie
Najważniejsze żeby przy okazji dobrze się bawić. -------------------- A110S
|
|
|
|
Fri, 25 Jul 2025 - 17:02
Post
#383
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
Wszystko wiem, i niby jechałem z nastawieniem na tzw 'input sessions' , ale... zaczęli mierzyć czasy , Wy podajecie i masz
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Sun, 03 Aug 2025 - 22:25
Post
#384
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
Dwudniówka coroczna Jastrzębiowa trochę nam się z Westfieldem dziś przedwcześnie zakończyła (na mecie OS2 Classicauto dziś, wczoraj 2 spiny ale w miejscach bez krawężnika, ot normalka
Ale jakoś dziwnie happy jestem mimo to, naprawdę , te pierwsze 2 czasy dziś były niezłe, wczorajsze ( RaceCup ) naprawdę nie mogę narzekać, po niewielkich korektach przodu Westdield przez tarki stabilniej jedzie a zmieniona pompa hamulca (przód) pozwala na co prawda z większym skokiem ale łatwiejsze dla amatora dozowanie hamulca z większą siłą na pocz hamowania . No ost raz Westfieldem jakoś rok temu jeździłem. Zapomniałem jak to fajne i kurde z charakterkiem auto I jeszcze - wożę w cholerę narzędzi , trochę części, ale akurat wahaczy (a mam ) nie wożę (nie woziłem No ale kurcze to ustawienie mety nigdy mi się nie podobało ... Czasy uważam za przyzwoite z wczoraj: https://protimer.pl/bio/export/results_online/1331/14892 z dziś : https://ak-krolewski.pl/wyniki/6CAC2025 Dziś przejechane OS2 oba na 2gim w generalce miejscu, co byłoby potem... nie wiadomo, przegrałem przez DNF i koniec.. Fajnie widać różnice w TA - jeden czas na cały dzień choćby wóz poległ, a CAC - trzeba dojechać żeby w ogóle się liczyć . Pozdrowienia dla @Flapjck1 ! ( z Racecup wczorajszego więcej szukania na karcie niż z dziś -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Mon, 04 Aug 2025 - 09:28
Post
#385
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 |
dzieki, wreszcie byla okazja zamienic pare slow
|
|
|
|
Mon, 04 Aug 2025 - 10:43
Post
#386
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
o Piotrek speedsterem calkiem fajnie. widac chlop sie wjezdzil. ostatnio na silesi zszedl na 1m49,9s.
https://www.youtube.com/watch?v=E-hpeHGyyO8 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Mon, 04 Aug 2025 - 11:38
Post
#387
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Dobre czasy. Gratulacje Andrzej
-------------------- A110S
|
|
|
|
Mon, 04 Aug 2025 - 11:51
Post
#388
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
Dzięki !
Ten Speedster miał coś (nie wiem co, żartowali że kolo https://youtu.be/I4nXMkg5neg?t=82 K24 to ile mocy może mieć , bo wyglądało na sporo ? O i ma ekranik zamiast wstecznego lusterka co rozważałeś Piwo ! -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Mon, 04 Aug 2025 - 13:15
Post
#389
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
to wolnossak pewnie z 260koni nie wiecej. ale i masa dosc niska bo tam chyba nawet szyba przednia z poliweglanu jest. wiec pewnie juz 800kg ale to musze usatlic.
jest w opisie filmu K24 265@270 Yokohama Semislick A052 Zawias polski thunderline A co do opon to Piotrek na nowych semislikach a052 o pół sekundy szybszy niż na używanych slikach -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Mon, 04 Aug 2025 - 22:43
Post
#390
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
Zrobiłem pierwszy raz film z nałożeniem danych z racechrono. Nie wiem, może wielokrotnie to robiąc jest łatwiej, ale upierdliwe to jest łączyć z zewn kamery.
I i tak te zapisy GPS skaczące i mimo kombinacji z synchornizacją zapis -> film gdzie indziej meta zapisu a gdzie indziej realna ( Qstarz cośtam , wiem, potrzebuję GPS od Jacka) , ale jakieś tam do Speedstera porównanie sobie zrobiłem, kurde ale on pędzi ! (u mnie akurat gdy 2 x próbowałem A052 vs slick (ale fakt w optymalnych warunkacjh dla slicka - ciepło, wręcz gorąco i wielookrążeniowe próby , to jednak A052 kilka sek wolniej. Na pewno tu udział też tego, że slicki później zakładałem więc bardziej wjeżdżony w wóz i nitkę przejazdu (MNR 2 tyg temu i w sob Westfield). Ale na tych A 052 bardzo fajnie i przyjemnie jeździły . Tylko piszczą niemiłosiernie Westfield na RaceCup : -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Tue, 05 Aug 2025 - 06:09
Post
#391
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
ciekawie porownuje sie predkosc minimalna na nawrocie na gorke. u Ciebie prawie 41km/h u niego 59km/h. skad taka roznica w przyczpenosci mechanicznej? on semia052 u Ciebie jakie opony? albo masz totalnie geometrie z pupy albo jakies luzy w zawiasie albo sam nie wiem,
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Tue, 05 Aug 2025 - 06:36
Post
#392
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
nie brałbym tych chwilowych prędkości i przeciążeń na poważnie na tym GPSie
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy |
|
|
|
Tue, 05 Aug 2025 - 09:51
Post
#393
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Andrzej inną techniką pokonuje nawrót. Ciasno, jak najbliżej wewn. zakrętu. Niektórzy jadą trochę szerzej, bo jest tam dużo miejsca, ale przez to szybciej kosztem dłuższej drogi. Zależy od samochodu i preferencji kierowcy. Trudno ocenić jaka technika będzie lepsza w danym przypadku.
-------------------- A110S
|
|
|
|
Tue, 05 Aug 2025 - 11:39
Post
#394
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
Tak , zapis z tego GPS skacze , i w przód i tył i na boki. Co ciekawe czasem robi bardziej gładkie zapisy a czasem jak na tym przejeździe.
To jedno, i drugie co Tommo zauważył, ja starałem się jak najciaśniej po tarce w apeksie i wzdłuż słupków jechać bo tam byl pomiar na szczycie a nieraz na tym systemie jak dalej przejechałem od pomiaru to nie łapał. No i tak jakoś czulem ze trzeba, ale faktycznie wielu kierowców jedzie szerzej - większy promień zakrętu = większa V w nim . jak lepiej sam nie wiem na 100%, ale na szczycie górki mamy obaj zbliżone prędkości, więc biorąc pod uwagę mniejszą moc Westfielda o ok 70 koni, i mniejszą prędkość na wyjściu przed górką to chyba ta ciasniejsza droga się dobrze sprawdza. BTW do bestlapa jest też inne podejście czasem stosowane - wyjechać jak najszerzej u podstawy górki żeby mieć większą drogę do rozpędu i największe V przy punkcie pomiarowym na szczycie górki . W innych miejscach - na "rondzie" za górką już takich różnic V ze Speedsterem nie mam, i nast na ile popatrzyłem też nie, tzn nie 40vs 70 Za to ewidentne są różnice Vmax na końcach prostych, raz moc, pewnie też hamulce i wyczucie kierowcy - mam wrażenie ze mogłem później w wielu miejscach hamować, ale jakoś wolałem nie przestrzelać . Tak, ten GPS. Jacek pisał że chwilowo nie ma, jest ponoć dobry Racebox Mini ... ma własną baterię i piszą że odporny na zachlapania. No tylko 9 stówek... Edit - ciekawostka co do cen tego Racebox mini : w FMIC.pl : 948,99zl + 15zł przesyłka , a tymczasem ebay.DE : 179 Euro (x4,3 : 770 zł - już z przesyłką) od...też FMIC -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Wed, 06 Aug 2025 - 10:22
Post
#395
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Andrzej to który kit car daje więcej funu z jazdy?
-------------------- A110S
|
|
|
|
Wed, 06 Aug 2025 - 13:37
Post
#396
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
Ba! gdybyż to było takie proste powiedzieć
no i nie miałem nigdy nic tak wysokoobrotowego i z lopatkami, choć jeszcze sprzęgła używam . Zmów drogowy zawsze pod ręką żeby się ochlodzić i przejechać bez tego lawetowania, pakowania, kasku itd... A we wszytstkich chyba najbardziej mnie cieszy że dałem radę poskłądać / zrobić conieco w nich i to po prostu działa ! -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Thu, 07 Aug 2025 - 08:49
Post
#397
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 December 2021 |
Gratki Andrzej, piękna jazda! Szkoda, że akurat byłem na urlopie, ostatnio widzieliśmy się więcej niż rok temu właśnie na Jastrzębiu
p.s. ja też z tych, którzy pierwszy prawy biorą szeroko, i też zauważyłem, że bardzo go zamykasz, zwłaszcza, że nitka daje możliwość napędzania się tam, ale fakt.. nadrabia się trochę drogi. Ja atakuję Jastrząb w Niedzielę Alpiną.. chociaż MR2 już w garażu -------------------- Toyota MR2 ZW30 (2ZZ)Łódź 1.00.11; (1ZZ)Poznań 1.57.82
Alpine A110S: Silesia 1.56.51; Poznań 1.47.53 |
|
|
|
Thu, 07 Aug 2025 - 10:16
Post
#398
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Mogłoby być ciekawe porównanie obu aut. Na treningu dał byś radę rozstawiając się w skrajne grupy. Gorzej w sesji finałowej bo mógłbyś nie zdążyć się przesiąść
-------------------- A110S
|
|
|
|
Thu, 07 Aug 2025 - 12:01
Post
#399
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
Zawodnik który wygrywa w mojej klasie w CAC jedzie też ciasno . Ja to tak na czuja
Ale pewnie od auta to zależy itd. Przypomniało mi się jak jastrząb zaczynał działce to ówczesny instruktor tam zalecał dalej przy lewej str przed tym nawrotem na górkę i celować 2 szczyt na tarce za kratka deszczowa. Karol, a mówią że od nadmiaru głową nie boli . Aha.. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Thu, 07 Aug 2025 - 17:19
Post
#400
|
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 30 January 2019 |
p.s. ja też z tych, którzy pierwszy prawy biorą szeroko, i też zauważyłem, że bardzo go zamykasz, zwłaszcza, że nitka daje możliwość napędzania się tam, ale fakt.. nadrabia się trochę drogi. Ja atakuję Jastrząb w Niedzielę Alpiną.. chociaż MR2 już w garażu Ja bym tam pojechał całkiem do lewej aż pod niebieską linie, i wpuścił się jak najszerzej hamując najlżej jak to tylko możliwe. jak się wychodzi na prostą to każdy km/h się liczy bo to trwa kilka sekund i każda rożnica prędkosci fajnie wpływa na delte. Czasami warto poświęcić kilka km/h ale na moment by potem na prostej nadrabiać przez dłuższą chwilę. Ja bym jeszcze spróbował opoźniać wszystkie hamowania i łapać rotację z hamulca i potem ją przejąć płynnym przejściem na gaz. Ty w sensie Andrzej, hamujesz wcześnie i łamiesz auto gazem. Nie mówię czy to źle, czy to dobrze, może tak być że ten bydlak się na hamulcu słabo rotuje, ale pobawić się zawsze można |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 16:43 |