Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 15 16 17 18 >  
Reply to this topicStart new topic
> Westfield SEiW Aerorace Ford Zetec 2.0, ( i czasem trochę o Alfa 156 Cup )
piwo
post Mon, 20 Jan 2025 - 20:31
Post #321


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Ciekawa ta tesla 3 wink.gif. Mnie tez zdziwila. A ice mode pojawia sie jak przednie kola sie zblokuja czyli albo oderwa od nawiwrzchni albo zblokuja na lodzie. Mozna dac klocki z lepszym bit ratem z tylu by pierwszy chwyt byl lepszy z tylu.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 20 Jan 2025 - 20:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Andrzejsr
post Mon, 20 Jan 2025 - 21:32
Post #322


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Ten tył w niej prawie nie hamuje, przednich klocków zużyłem kilka kpl , tarcz też, a na tyle siedzą od laaaat te same galfery 1050 (pamiętam ze nie było dostępnego nic typu DS nawet 2500 o wyższych nie mówiąc) i te same tarcze (ale działają, nic nie zapieczone, tarcze równo zużyte, klicki bez klinów, a i czasem temp sprawdzę i widać że pracują, tyle że nie tyle co ma do roboty przód) .

Tesla to co Tommo pisze - zawansowanie elektroniki, nie wiem każde koło robi swoje w zależności od aktualnej a tam w sobotę potężnie zmiennej przyczepności, to fakt, zaawansowanie technologiczne to przepaść z latami 90tymi.

A opony dopiero dziś sprawdziłem jak pisałem posta wyżej - że tak stare smile.gif zdawało mi się że jakoś może z 5 lat mają, a ja na nich przecież byłem na tym TD "nieco" wcześniejszą zimą. I pamiętałem że fajnie się Alfą jeździ po śliskim, no ale wszystkim śliskim i na faktycznie świeżych zimówkach



--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 20 Jan 2025 - 21:55
Post #323


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





No naped w 3jce robi robote


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Mon, 20 Jan 2025 - 22:04
Post #324


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Z 2iej strony taki dzwon jak na Kielcach M3 zaliczyło ( w zamrożoną zaspę) to pewnie kasuje Teslę totalnie, no strach na takich po przeciążeniach bateriach siedzieć własnym tyłkiem, a w spalinowcu (jak się nie zapali bo jakiś wężyk paliwa puści na wydch paliwo itp wink.gif ) tam się ponaciąga, wyklepie , cośtam z poduszkami i będzie dalej jeździć.
No i na torówkę się nada na takie właśnie imprezy typu 5 przejazdów + trochę treningowych (stał za mną, ja w huku, hałasie mimo kasku, rezonowaniu wszystkiego w korku do startu, a tam wyobrażam sobie błoga cisza, jakiś film na tablecie itp wink.gif ) , i najlepiej z noclegiem po -niech się ładuje (lub gdy się ma tor pod nosem).


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 21 Jan 2025 - 06:43
Post #325


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Tommo @ Mon, 20 Jan 2025 - 20:06) *
Bo zima to nie jest okres na ściganie po torze. Nie bez powodów w Europie jest przerwa zimowa w większości edycji wyścigowych. Chyba że rajdowanie to opony na przeróżne warunki nieodzowne. Andrzej jeździsz już klasykiem, technologicznie z poprzedniego wieku. Nie dziw się że współczesne konstrukcje na porządnych oponach będą szybsze w tych warunkach. Elektronika jednak robi różnicę tak jak skrzynie biegów, napędy, hamulce a masa w wolniejszych przejazdach aż tak nie przeszkadza jak latem przy dobrej przyczepności.

Wystarczy na taki warun założyć odpowiednie opony i można nawet 40 letnim autem trzaskać wszystkich laugh.gif
I te opony akurat nowe są śmiesznie tanie.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 21 Jan 2025 - 06:44
Post #326


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Andrzejsr @ Mon, 20 Jan 2025 - 22:04) *
Z 2iej strony taki dzwon jak na Kielcach M3 zaliczyło ( w zamrożoną zaspę) to pewnie kasuje Teslę totalnie, no strach na takich po przeciążeniach bateriach siedzieć własnym tyłkiem, a w spalinowcu (jak się nie zapali bo jakiś wężyk paliwa puści na wydch paliwo itp wink.gif ) tam się ponaciąga, wyklepie , cośtam z poduszkami i będzie dalej jeździć.
No i na torówkę się nada na takie właśnie imprezy typu 5 przejazdów + trochę treningowych (stał za mną, ja w huku, hałasie mimo kasku, rezonowaniu wszystkiego w korku do startu, a tam wyobrażam sobie błoga cisza, jakiś film na tablecie itp wink.gif ) , i najlepiej z noclegiem po -niech się ładuje (lub gdy się ma tor pod nosem).

Nie sądzę żeby Tesli coś więcej się stało niż normalnemu.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 21 Jan 2025 - 07:01
Post #327


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(kontrolm @ Tue, 21 Jan 2025 - 06:43) *
Wystarczy na taki warun założyć odpowiednie opony i można nawet 40 letnim autem trzaskać wszystkich laugh.gif
I te opony akurat nowe są śmiesznie tanie.

Oczywiście opony ratują sytuację. Takie warunki wyjątkowo karcą nie przygotowanych. Tyle że dla mnie to już rajdowanie jest i niewiele wspólnego z torową jazdą. Może dlatego, że mój samochód z leciutkim przodem nie chce skręcać w ogóle jak asfalt zmrożony...


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 21 Jan 2025 - 09:02
Post #328


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Tommo @ Tue, 21 Jan 2025 - 07:01) *
Oczywiście opony ratują sytuację. Takie warunki wyjątkowo karcą nie przygotowanych. Tyle że dla mnie to już rajdowanie jest i niewiele wspólnego z torową jazdą. Może dlatego, że mój samochód z leciutkim przodem nie chce skręcać w ogóle jak asfalt zmrożony...

Bo nie miałeś opon. Masz fajny pomysł że przyjeżdzasz na lajcie na tych samych oponach na których się ścigasz i potem po prostu jedziesz do domu i jeżeli chcesz się tego trzymać to nie pojawiaj się więcej na takich imprezach w taką pogodę laugh.gif


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Tue, 21 Jan 2025 - 10:29
Post #329


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(kontrolm @ Tue, 21 Jan 2025 - 06:43) *
Wystarczy na taki warun założyć odpowiednie opony i można nawet 40 letnim autem trzaskać wszystkich laugh.gif
I te opony akurat nowe są śmiesznie tanie.


Miałem extreme vr1-W nawet na kołach i nawet Alfa na nich stała przed pakowaniem, ale w tym samym wieku co owe zimówki , i zjechane z grubości.
A na jedną imprezę trochę skąpstwo nie pozwala mi wydawać nawet 2 stówek X4 plus zakładanie , na opony których pewnie więcej ani raz nie użyje.
Ale tak, te typ W jak były nowe to działały w zimnie faktycznie.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 21 Jan 2025 - 10:45
Post #330


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



Ale Ty piszesz o drogich oponach i wcale nie najlepszych na taki warun. A ja piszę o oponach stworzonych pod takie warunki i kosztujących za 4 tyle co pewnie jedna Extreme laugh.gif


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Tue, 21 Jan 2025 - 10:59
Post #331


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Aha , myślałem że o te WET extremy super miękkie chodzi.
Czyli profil itp ? Ale na tej suchej części takie by przeżyły ?
Tak na szybko extreme vr1 W5 400zl, profil pro snow 200zl


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 21 Jan 2025 - 11:10
Post #332


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



Faktycznie zdrożały te Profile chyba im za dobrą reklamę robiłem laugh.gif
I mi chodzi o winter extrema najbardziej agresywny bieżnik na śnieg lód i błoto pośniegowe. Na takich warunkach nie ma żadnego porównania do nawet najbardziej miękkiej deszczówki bo ona nie ma się czym "wgryźć" w lód.
Na suchym odcinku wytrzyma choć nie będzie to fajna jazda. Trzeba wyważyć co się bardziej lubi i gdzie się chce większą przewagę osiągnąć.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Tue, 11 Feb 2025 - 02:13
Post #333


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015














No nie jest szybka to wiemy ale kurde smile.gif



--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 11 Feb 2025 - 06:42
Post #334


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



ładna skubana wub.gif


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 11 Feb 2025 - 14:00
Post #335


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





No foty robia robote. Piekna jest


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Tue, 11 Feb 2025 - 15:47
Post #336


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Pan Walter da Silva w najlepszej formie , czemu później tak nie poszło z seatami o audikach nie mówiąc nie wiem. Może miał więcej ograniczeń narzucanych przez Niemców.

A foto właśnie ! - młody chłopak Filip Hanak
Mocno używa widzę postprocesor i kontrastów ale czasem działa. I ładnie potrafi ruch oddać a nie jak najkrótsza migawka i tyle.

https://www.instagram.com/filip_hanak_fotog...p;utm_source=qr


https://www.facebook.com/share/1TPqKFW7nF/?mibextid=wwXIfr

www mi nie podał ....


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Wed, 16 Apr 2025 - 23:17
Post #337


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015








Może w tym sezonie się mi uda zatargać powyższego MNRa na tor i coś pojeżdzić wiecej niż kilka kółek.
(to ten z silnikiem z Hondy CBR 1000rr SC59 : 192KM , 129Nm, 13000 obr)

Kurcze, dziś pojeździłem do zagrzania i sprawdzednia chłodzenia, hamulców itp (nowe oponki A052 , postanowiłem zacząć od semi, tu jest tyle inności , że jedna zmienna mniej zawsze łatwiej do ogarnięcia ). Nie zważyłem go jeszcze , ale po hamulcach i przyspieszaniu wydaje się lżejszy niż Westfield torowy . Hamulce co prawda lepsze , ale liczę że to wagi zasluga .
Ale gdzie plusy tam i minusy, nie da się inaczej.
Nie ma zamachu, sprzęgło maleńkie, tknięcie w gaz i odjęcie momentalne - to super ! ale - weź tym kurde rusz tak płynnie smile.gif no uczę się i pedały tak porobiłem żeby skok skok na to bardziej pozwalał. Ale już widzę kangury i dlawienie na imprezach jednoprzejazdowych smile.gif
Druga sprawa ten wsteczny (już kiedyś pisalem - jest elektryczny - rozrusznik łapiący swoją zebatką zębatkę na wale przy dyferencjale ) . Dałem grubszy kabel do niego plusowy, nowe zaciskane porządnie końcówki bo takie o wcześniej zrobiłem i sztukwoany kabel cieńszy) - i bez zmian. Uruchomienie wstecznego powoduje spadek napięcia do coś 6V i gasnięcie elektroniki i silnika . Próbowałem też na wstecznym z podniesionymi do 3 tys obrotami i to samo, może z 1 V więcej. Musi tak zaostać, albo dołożę drugi mały akku tylko do wstecznego ...kiedyś (więc wiadomo że nigdy:)

Ale kurcze już zapomniałem jakie to wrażenia ! Do może 7-8 no może ze 2 razy 9 tys obr dochodziłem ale się drze!

Teraz muszę znaleźć jakiś TD nie-zwody do potestowania , zobaczenia co kolejne się rozleci i przyzwyczajania ...

edit
Ale malowanie sprayem z puszek mi wyszlo co nie ? (lakier Alfa Rosso 130 jak w pucharówce smile.gif )
(tak aparat telefonu wygładza chyba powierzchnie itp , aaaale , z kilku kroków faktucznie nie jest źle smile.gif )





--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 17 Apr 2025 - 06:27
Post #338


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



lakier robi robotę


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Thu, 17 Apr 2025 - 09:07
Post #339


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





Malowanie z puszki dobre, sam stosuję czasem wink.gif

Co do tego przygasania przy wstecznym to by trzeba jakiś mocniejszy alternator raczej, a nie akumulator. Tylko nie wiem co się by dało dopasować do tego silnika.

W końcu P = U * I. Więc jak silnik od wstecznego pobiera prąd I większy niż normalnie (a żeby ruszyć auto to potrzebuje go sporo), a alternator nie wygeneruje wiecej mocy P niż to co maksymalnie może, to żeby wartości po obu stronach równania sie zgadzały to musi spaść napięcie U.


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 17 Apr 2025 - 11:45
Post #340


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT([Yossarian] @ Thu, 17 Apr 2025 - 09:07) *

Malowanie z puszki dobre, sam stosuję czasem ;)

Co do tego przygasania przy wstecznym to by trzeba jakiś mocniejszy alternator raczej, a nie akumulator. Tylko nie wiem co się by dało dopasować do tego silnika.

W końcu P = U * I. Więc jak silnik od wstecznego pobiera prąd I większy niż normalnie (a żeby ruszyć auto to potrzebuje go sporo), a alternator nie wygeneruje wiecej mocy P niż to co maksymalnie może, to żeby wartości po obu stronach równania sie zgadzały to musi spaść napięcie U.

dokładnie.
Podczas jazdy akumulator jest niepotrzebny do alternator odwala za niego całą robotę.
Gdyby akumulator był wykorzystywany podczas jazdy na codzień to nie przeżyłby roku.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 15 16 17 18 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 19:49