![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
i na tym slicku dojeżdżałeś ? Powolutku i z przerwami na pomiar ciśnienia, no ale tak. Niestety, nawet jedna felga nie mieści się w bagażniku, a lawetowanie jakoś mi nie po drodze. Najlepiej, gdy ODS jest na torze, wtedy oni biorą koła ze slickiem i zmieniają na miejscu, no ale nie zawsze są. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
User Dołączył: Fri, 26 November 2021 ![]() |
Powolutku i z przerwami na pomiar ciśnienia, no ale tak. Niestety, nawet jedna felga nie mieści się w bagażniku, a lawetowanie jakoś mi nie po drodze. Najlepiej, gdy ODS jest na torze, wtedy oni biorą koła ze slickiem i zmieniają na miejscu, no ale nie zawsze są. Wg mnie to największa bolączka tego modelu. Kiedyś jadać na wulkanizację, 2 koła zmiesciłem po wyrzuceniu pianek z baganizka, a druga na fotelu spieta pasem transportowym, ale mysle ze na trasie w razie dzwona to raczej by mnie zabiło to koło ;/ |
|
|
![]()
Post
#263
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Wielgachne te koła, ale jakoś można sobie radzić :
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=yfhi9n9Bhs8 https://my350z.com/forum/attachments/exteri...zpsff2f7f7a.jpg -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
ja w swoim "wyścigowym" 205 wożę w środku ileś tam kompletów kół, lewarki, paliwo, płyny, skrzynie serwisowe i w takim komplecie zaliczyłem rozwałkę na trasie zakończoną zawiśnięcięm nad głębokim rowem wykopanym przez koparkę. Nic mnie nie zabiło a właśnie wtedy jedyny raz pojechałem na slickach na tor i wpadłem w błyskawiczny obró tylnej osi na cieniutkiej strużce wody przepływającej przez trasę
![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#265
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
Wg mnie to największa bolączka tego modelu. Kiedyś jadać na wulkanizację, 2 koła zmiesciłem po wyrzuceniu pianek z baganizka, a druga na fotelu spieta pasem transportowym, ale mysle ze na trasie w razie dzwona to raczej by mnie zabiło to koło ;/ Tutaj tylko pozazdrościć właścicielom np. M2, że wystarczy złożyć tylną kanapę i mogą przewieźć koła na zmianę. Wielgachne te koła, ale jakoś można sobie radzić : https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=yfhi9n9Bhs8 https://my350z.com/forum/attachments/exteri...zpsff2f7f7a.jpg Nie chciałem Tobie dalej zaśmiecać wątku, ale faktycznie są takie wózki. Nawet mam jeden. Kupiłem go od kolegi, ale miał niestety nieco węższe felgi i jeździł na węższych oponach. Mój zestaw się już tam nie mieści i muszę go jakoś poszerzyć. Takie coś faktycznie rozwiązuje problem i muszę to pilnie ogarnąć. ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
O, i da się zrobić prawdziwego Sport UTILITY Vehicle
![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#267
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Na Vtec Cup był b. dobry fotograf !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
fajne foty - dobrze widać co sie z zawiasem dzieje
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#269
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
A jak oceniasz ? Mi się zdaje że ok zewnętrzne obciążone kola są w pionie w zakrecie i przylegają płasko do nawierzchni. Statycznie głupio camber ujemny wygląda ale ta rama Westfielda tak się widać ugina że te 3 stopnie (plus ) statycznego cambera w zakręcie realny robi się okolice zera - pionu.
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
A jak oceniasz ? Mi się zdaje że ok zewnętrzne obciążone kola są w pionie w zakrecie i przylegają płasko do nawierzchni. Statycznie głupio camber ujemny wygląda ale ta rama Westfielda tak się widać ugina że te 3 stopnie (plus ) statycznego cambera w zakręcie realny robi się okolice zera - pionu. +1 -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#271
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Mój ulubiony trackday na który staram się jeździć - nie dość że Jastrząb - hotel , prąd, cień itd, to jeden wyjazd a dwie zupełnie inne pod wzgl i aut , podejścia , taktyki, itd imprezy - sobota RaceCup - 6 sesji po 10 min , trzy najlepsze czasy liczone . Niedziela - Classicauto Cup - 6 przejazdów, suma wszystkich liczona . Boleśnie to odczułem łapiąc w ostatnim przejeździe spina przez zbyt wczesną redukcję i zblokowanie kół tylnych, a (dłuższy temat) przez bolącą jak połamana stopę i cholernie twarde sprzęgło w tym Westfieldzie ( na moje życznie po części - bez sensu wzmocniony docisk założyłem, do tego skrócona łapa wysperzęglika bo sterczy w dół poniżej podłogi i może stara linka (jeszcze sprzed moich przeróbek) . No więc spin bez wysprzęglenia zagszony silnik, jakieś moje nieporadne mocowanie się z powrotem na tor żeby kary nie zaliczyć i .. kilkanaście sekund straty wzgl innych przejazdów :-/ Jeszcze starczyło na 3cie miejsce ale kurcze.. No w timeattackach to nie problem i z czasów na RaceCup całkiem zadowolony jestem :
https://protimer.pl/bio/export/results_online/1215/13493 A, i na Racecup nie ma potrzeby w taką pogodę stosowania kocy, na CAC używałem, i nawet z nimi i mimo podjeżdżania w miarę sprawnie na start (wiadomo , nie od razu) - nie to auto jak po rozgrzaniu kilkoma kółkami na timeattacku. Ale i tak mega pomoc w porównaniu jak jeździłem takie jednoprzejazdowe próby bez nich. Tylko to podnoszenie- zakładanie - podłączenie...odłączanie-zdejmowanie-opuszczanie... Ale w sumie między OSami jest sporo czasu. No i nagrałem jak przednie zawieszenie pracuje (prawy przód od przodu patrząc) . Zdaje mi się że ok , że zakres pracy amortyzatora chyba ok? opiera się czasem o ogranicznik amortyzatora ale on jest dość miękki i do granic nie dochodzi/ (wahacze nie są wygięte- szeroki kąt kamery) https://www.youtube.com/watch?v=Iu4LjcbTxPA ![]() A dziś zauważyłem flaka prawy tył, chyba po tym spinie w tarki i trawę ale cholera wie, opony i tak staruszki jeszcze z zeszłego sezonu to nie szkoda. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Gratki! Szkoda, że nie mogłem tam być, Jastrząb też zawsze mi leżał. Na RaceCUP była taka sama nitka jak w zeszłym roku?
-------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Dzięki !
Na Racecup była taka sama jak na Classicauto (jak na filmie) tylko zamiast przed starem w lewo na metę - jazda prosto do początku górki i a piat. Nitka ta sama, a kolegę w klasie na racecup wyprzedzałem (ja najleopszy 1:35 , on 1:37 ) , a na Classicauto najlepsze co miałem to zrównanie z nim (1:42) i 1-2 sek gorzej (nie licząc mega straty ze spinem i zgaszeniem) . -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
Andrzej gratuluje wyników!
-------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#275
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Dzięki ! Choć za każdym razem Westfield coś przywozi , to za każdym razem tez widzę swoje braki kierowcy aby go jak należy wykorzystać ... Raczej lepiej nie będzie a gorzej , tu i tam coś boli , tam się nie chce, indziej uważa bo ostrożność z wiekiem narasta itd..ale frajda kurde jest że nie chce z niego rezygnować jeszcze
![]() W naszych okolicach szykuje się tor Biłgoraj może w nast sezonie zadziała.. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
W Westfieldzie torowym wymyśliłem, że przerobię sprzegło z "na linkę" na hydraulikę/
Jest naprawdę twarde, dla zdrowej stopy ujdzie, ale wyhodowałem sobie złamanie zmęczeniowe II k śródstopia (jeździłęm z tym tą ostatnią dwudniówkę... :-/ ) I po wspomaganiu kierownicy, zmianie pomp hamulcowyuch na wiiększy skok - lżejszy nacisk , wymyśliłem że spróbuję Westfieldowi ucywilizować jeszcze to sprzęgło nieszczęsne. Zbieram części i opiszę co z tego wyszło czy faktycznie lżej (sprawdziłem linkę, lozyskowanie pedału - lekutko chodzą, tylko nie ma za brdzo jak wydłużyć pedału czy ramienia wysprzęglika żeby mechanicznie to przełożenie zmienić) . BEz sensu chyba założyłem docisk wzmocniony Helix . Ale zeby go wymienic trzrba silnik i skrzynię wyciągać.. Sprobuję tej hydrauliki i róznych pompek przy pedale, może pomoże. A w międzyczasie jeżdżę drogowym Westfieldem prawie codziennie , kurde ale fajnie ![]() ![]() A tu do działu "dowcip " może bardziej - wóz co nazywa się MINI przy Westfieldzie ![]() ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
nie lepiej zmienić docisk na normalny ? Przecież to zwykły wolnossak i żadne wzmocnione sprzęgło nie jest mu potrzebne. Założyć najbardziej miękki docisk i nie potrzeba więcej przeróbek.
Co do Mini - ono już dawno nie ma nic wspólnego z Mini ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#278
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
To też, ale lotus 7 to nawet przy mini jest mały
|
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
nie lepiej zmienić docisk na normalny ? Przecież to zwykły wolnossak i żadne wzmocnione sprzęgło nie jest mu potrzebne. Założyć najbardziej miękki docisk i nie potrzeba więcej przeróbek. Przy kłówce i zmianach biegów z samym tylko odpuszczeniem gazu lepiej jednak coś mocniejszego - sprzęgło dostaje wtedy mocny łomot -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
to można założyć spieka ale nadal na oryginalnym docisku. Zakładając że ory docisk w wolnossaku potrafi znieść minimum 50% więcej niż zaprojektowała to fabryka (po dołożeniu turbo czyli w h wiecej momentu) to naprawdę nie ma sensu psuć sobie stopy i rozwalać panewek bocznych/oporowych. Szczególnie w tak lekkim sprzęcie gdzie sprzęgło ma jednak duuużo lżej niż w ciężkim wozie o 4x4 nie wspominając. Ja wręcz robię odwrotnie czyli wkładam mniejsze sprzęgła do rajdowozów żeby było lżej i nadal dają radę - ory docisk i tarcza. Żyją krócej ale to nie problem dla wyścigówki używanej jednak okazjonalnie w porównaniu do dupowozu.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 13:29 |