![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Z tego co mi pokazałeś to wyścigowo wyglądał, coś popsułeś ?
![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
MAm już film - składankę z fragmentów przejazdów. No dobrze że w ogóle są , ale Rallyvideo robiło bez efeków, dronów ale zawsze zgrany dźwięk z ruchem i prawie zawsze wszystkie przejazdy po kolei można było pamiętając popatrzeć co się kledy działo. Ta firma ma chyba mniej ludzi i takie poszatkowane jest , silnik czasem tam gdzie hamuję właśnie wchodzi na odcinkę
![]() ![]() I kurcze jakoś wolno a ja się umęczyłem jak nie wiem ![]() https://www.youtube.com/watch?v=rJ0IwKjqiZ8 -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 18 November 2016 ![]() |
Fajnie się to skrada na nawrotach i szykanie. Aż nie wiem jakim cudem próbowałem Cię podgryzać zagazowaną hondą
![]() |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Hondy są szybkie!
A którą Hondą jeździłeś ? -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 18 November 2016 ![]() |
Stałem niedaleko, Czarne Ufo
|
|
|
![]()
Post
#246
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
I druga aktualizacja, chciałem jechać na Classicauto Cup na Kielcach 05,05 Pucharówką, ale "się robi" , więc zabrałem się do Westfielda - od początku miałem w nim twardy o b krókim skoku i potrzebnej b dużej sile (więc i mało precyzji) pedał hamulca. Kupiłem o jeden rząd wielkości pompy hamulcowe (Willwood 0,625 zamiast 0,7 uprzednio i 0,7 zamiast 0,75), i haratając ręce itp wymieniłem (ciasnawo tam jest), odpowietrzylem, nowy olej , popróbowałem wszystkie śruby zawieszenia i pojechał.
BTW na CAC kolejny rekord - 140 prawie wozów startujących (!) do tego był zlot stacjonarny na trawiastej części parkingu youngtimerów, no takiego tłoku to na Kielcach nie widziałem! Hamulce - dużo wygodniej choć i tak za wcześnie hamowałem widzę , ale zdecydowanie przy wyższych szybkościach mogę zblokować najmniej przyczepne koło. Znów mnie umęczyła kierownica na ciasnych sekcjach , do tego mam problemy ze stawami rąk , więc właśnie montuję wspomaganie elektryczne z Opla Agilla jakie w zeszzłym roku kupiłem. Aaa, i trochę odpuściłem preload wszystkich sprężyn zawieszenia - nim się reguluje wysokość, więc ciut obniżając auto, widzę po zdjęciach że jeszcze jest spory zapas więc jeszcze trochę obniżę . I muszę coś zrobić z pedałem gazu/mocowaniami linki - na tych wolnych zakrętach jadę chwilami bez z minimalnym gazem, a on jakoś nieproporcjonalnie mocno reaguje na lekkie dodanie wówczas i zrywa czy ryzykuje zerwaniem przyczep tyłu, trzeba się pilnowac mocno co nie jest fajne (słychać na filmie ze tak 0-1kowo chodzi na tych niskich obrotach) , trochę jest możliwości regulacji krzywizny po której przebiega linka przed przepusnitcami może coś to da. Na szybszych torach jakoś tak tego nie doświadczałem, ale na tej dolnej części Kielc często, no auto które powinno na krętej części zyskiwać (lekkie małe) traci :-/ No i tym razem udało się zdobyć fajny film z przejazdu z zewnątrz z dronami ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
tak to już jest z ITB że ciężko mało gazu dodać.
A to wspomaganie to dużo roboty żeby to podłączyć ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#248
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
A to nie wiedziałem... tuner oczywiście proponuje tak : jakiś mega ECU (tzn jak na mnie mega coś powyżej 5 tys zł, do tego przeróbkę pedału i przejście na DBW i znalazł nawet jakiś moduł (ale nie powiedział za ile
![]() Tu póki co jest nawet tak, ze jak jesienią zeszłego roku dałem się innemu zawodnikowi classicauto kawałek przejechać i teraz go spotkałem, to pierwsze co mówił - wiesz myślałem czemy taki nerwowy ten Westfield i chyba miałeś zacinającą się linkę gazu bo nie miał modulacji na niskim gazie. Ale linka chodzi jak w maśle. EDIT - ale w zasadzie ten mój drugi torowy kitrkar z silnikem z Hondy CBR 1000rr też ma ITB przecież , a tam takiego efektu nie ma. No ale to fabryczne Hondowskie nawijanie linki no i zakres obrotów szerszy więc może dlatego. Co do wspomagania to : kupiłem od Opla Agila (ponoć to samo co Suzuki Wagon R) zestaw z allegro, do tego z ebaya moduł z potencjometerm regulującym siłę wspomagania - z Portugalii ok 30E, : https://www.ebay.co.uk/itm/284440842758 , ten gość ma i do innych wspomagań i do sterowania siłą wspomagania w zależności od szybkości odczytwanej z GPS, ale na tor to jednak lepiej chyba mieć mniej skomplikowane - na potencjometr) . Podłączenie to : plus z hebla/przelacznika FIA - po włączeniu prądu, drugi plus po włączeniu zapłonu, minus do ramy gruby i drugio cienki też do ramy, no i ten potencjometr. Jest w zestawie kostka do wpięcia w komputerek tego wspomafania z Agilli. Testując ręcznie - działa . Trochę musiałem pokombinować z dorobieniem , docięciem i dospawaniem stelaża pod to wspomaganie, nawet jestem zadowolony jak mi to wyszło nie chwaląc się ![]() https://www.carbuilder.com/uk/steering-components I od str kierownicy - tu zostawiam pręt z Agili tylko musi tokarz trochę stoczyć i zamocuję w łożysku w obudowie w starym miejscu mocowania kolumny, no i nową szybkozłączkę do kierownicy (BTW kiedyś to było lojejku , teraz za 1,5 stówki całkiem przyzwoite najpewniej China ale są dostępne. ) EDIT 2 - co do made in China - użyłem 3ci czy 4ty raz koce grzewcze chińskie za ok 2 tys kp, wciąż działają, zero kręcenia ósemek po placyku i zużywania hamulców i auta "tylko" trzeba się nasychylać i żeby je pozakładać i pozdejmować, na szczęcię lekkie auto to wystarcza grzechotka elektryczna i trzy / cztery podnośniki trapezowe. Na szczęście dwa Westfield jest nie-drogowy więc jedzie jako ostatni w stawce aby móc wracać lasem, a ostatni dość dokładnie wiadomo kiedy jedzie i nie musi stać w kolejce chłodząc te nagrzane opony. Przynajmniej na CAC na Kielcach, ![]() ![]() ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Skończyłem montować to wspomaganie. Wygląda na to, że działa, choć regulacja siły to nie wiem ... może przy większych prędkościach odczuwalna będzie, bo tak o po osiedlowym przejechaniu się na minimalnym ustawieniu (nie wyłączone jeszcze ) a maximum - jakoś niespecjalnie czuję różnicę.
Ale kurcze teraz jest lekutko ! normalnie normalne zwykłe auto ![]() Nawet mniejszą kierownicę (280mm) bez problemu się kręci i można wsiadać i wysiadać bez ściągania - raz że mniejsza, dwa trochę wyżej umieszczona (poprzednia 300, większej już nie zmieszczę) btw tu jest ten sklep z kontrolerami : https://www.servtronic.com/ -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Pojechałem z dzieckiem na lajtowy ale z bardzo fajna trasa i ogromem jazdy jak na Kielce łącznie z lasem Italian Track Day no więc Alfą
![]() Przeszła ostatnio zmianę zaplombowanego pucharowego ECU na którym nijak się nie dało opanować wolnych obrotow (np jałowe w kolejce na start 5 tys , albo gaśnięcie na dohamowaniach...) na Ecumaster classic. Jaka ulga jak Alfa zawsze zapala reaguje na gaz łącznie z odjęciem itp ![]() Przy okazji wzrosło jej że 164 na 178 koni i jakby więcej mocy na niższych obrotach. https://youtu.be/Z5xf6szRJsI?si=dNVnBhHS3upxahjg Jazda na mokrych Kielcach na slicku gładkim przód i deszczu 24ro letnim z pucharu 156 czasem zaskakuje ![]() Generalnie jeden z fajniejszych TD i mokro i sucho i kasa jazdy i...Alfa nie padła ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Jazda na mokrych Kielcach na slicku gładkim przód i deszczu 24ro letnim z pucharu 156 czasem zaskakuje ![]() Weź kup choć jakieś nalewki typu RGC02FW - serio dobrze się to sprawdza w deszczu i kosztuje niewiele, bo na takim starociu to szkoda na tor wyjeżdżać ![]() No i ustawienie kamery do poprawy -praktycznie nic nie widać przez lusterko. Jak lepiej widać na kamerze trzymanej w ręce przez pasażera to znaczy że coś z tym trzeba zrobić ![]() Ale sama impreza brzmi ciekawie - Kielce i dużo jazdy to chyba nietypowe połączenie ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
150 jakoś na nas dwóch ale licząc zjazdy z lasu do startu. I wolne jazdy po czasówkach bo starczyło czasu . 36 aut , szło tak że ledwo zdążyliśmy się przesiadać z synem. Dobrze że we dwóch to zmiana kol szła szybko (wcześniej przygotowane z ciśnieniami btw kupiłem niedawno malutki lekutki chiński klucz udarowy 2 czy 3 stówki i pompkę z Aku za 45 zł ustawiam ciśnienie , do wentyla dokręcamy idę robic co innego ciśnienie gotowe . I calkiem dokładne, chyba stanę się fanem aliexpresu wczesnej chińskie koce.
![]() Nie mogę opon kupować bo sterty wciąż mam ![]() Ale to dobra nauka lepsze przód lepsze tył i co się dzieje Kamera wiem... ale jeszcze tuż przed wyjazdem robiłem okienko w szybie pasażera fotel pasy itd , o i najazdy na lawecie, na to nie starczyło czasu... -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
sama zmiana ECU plus strojenie dała taki wzrost mocy ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#254
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
sama zmiana ECU plus strojenie dała taki wzrost mocy ? I brak przepływomierza. Lecz - to pomiary na innych hamowniach, pierwszy na drogowej, drugi na stacjonarnej z przypinaniem piast do urządzeń. Aha, co do Kielc to mają być od wakacji "open track'i" niektóre z lasem właśnie - i pod górę , i w dół . -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#255
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Tak wygląda wykres z obecnego strojenia 156 Cup:
![]() @Yossarian - co do tych starych opon, to na czasówki miałem założone już nowsze choć używki . Ja wiem że stare są ...stare i nie dorównają nowym, pewnie i nalewkom. Ale - te deszcze wyścigowe nawet jak się robi sucho to są przewidywalne. Jak raz użyłem Extremy deszczowe miękkie na tyle w suchy ciepły dzień to przez pół okrążenia Jastrzębia od startu - super, w później nie wiadomo było co tył zrobi. Z tymi Dunlopami z pucharu nigdy tak nie było, nawet przez pełne sesje. Tak jakby te wyścigowe deszcze miały dużo wyżej granicę przegrzewania się niż nalewki. Może te RGC tak nie mają, ale zycia nie starczy wszystkich spróbować... -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#256
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Sądziłem że dopiero we wrześniu mi się uda, ale znalazłem ogłoszenie "dodatkowej rundy Vtec cup na torze Kielce" , zdążyłem się zapisać, w hotelu na torze było jeszcze miejsce, a do przetestowania - właśnie najlepiej w gorący przyczepny dzień na Kielcach z kartingiem - Electric Power Steering w Westieldzie !
![]() ![]() Kurcze, o 50 jak nie więcej % umęczenia mniej! moje zwyrodniałe nadgarstki nie bolą na drugi dzień ! no i nie zepsuło się mimo mojej radosnej twórczości jak to wstawić zamiast po prostu - prostego pręta , spawów i montażu ![]() Choć - nie działa jednak potencjometr regulujący siłę i jeździłem po prostu na "wspomaganie ON" . I w zasadzie jest super, tylko potencjometr sterczy i kusi żeby zadziałał.. może pomyliłem jakieś kabelki .. A i wystarcza tego wspomagania do torowego operowania maleńką kierownicą 280mm - przy której mogę bez zdejmowania kierownicy wsiadać i wysiadać (poprzednia 300mm) . I tak da się z nią jeździć bez odrywania rąk - bo m.in. noga nie przeszkadza, i takiej siły nie trzeba - bez wspomy musiałem czasem ręce przekładać, żeby więcej siły użyc) . Aha i czucie - czgo się obwawiałem - co się dzieje z przednimi kołami jest nawet nie gorsze, a wręcz lepsze, bo przy napiętych siłujących się z kierownicą rękach ucieka go dużo, ile by koła na kierownicę nie przekazwywały. Muszę to teraz w drogowym Westfieldzie powtórzyć, tylko tam troche trudniej bo pedały wiszące, nie z podłogi no zobaczę A co do imprezy Vtec Cup _ Gt Series Polska - pierwszy raz taką formułę spotkałem, i powiem szczerze bardzo mi się spodobała : - I wsza część dnia - timeattak po dolnej pętli toru : https://youtu.be/vDUHqgWHaog?si=62tWVH-gmSmgtMNG 3 sesje (czy 4ry ? ) + zapoznanie 10 cio minutowe, sesje takie akurat żeby nie zmęczyć auta, a dogrzać po pół kólka opony, potem schłodzenie .. "optimal" ! ![]() - IIga część - typowo Kielecka - jak Super OS - tylko mniej przejazdów mierzonych : 1 zapoznanie + 3 próby czasowe mierzone - wynik to suma czasów, nie jeden najlepszy + dla chętnych jeszcze chyba z godzina jak nie więcej wolnych przejazdów (ja już odpuściłem) https://youtu.be/r_UuyqekVbA?si=ECc_twDTOKFTxDLT fajnie bo II ga część byla dokładnie po tej samej nitce co 2 tyg temu na Italian Track Day - zrobiłem sobie porównanie co szybsze i o ile - Westfield czy Alfa ![]() https://youtu.be/_H3apU9QODw?si=ssxqr6W11F_I4UNW A wyniki timeattack : https://protimer.pl/bio/export/results_online/1198/13142 wyniki OS : https://chronotec.pl/events/2016/ak_superoes/live/?t3&h0 No szybkie te Hondy i Yairisy GR. Aha i Radical (kurcze , 2gi razwidzę na żywo i mój Westfield to przy nim kloc , SUV jakiś niemalże tfu... ) , choć nie ze startu zatrzymanego. Po moich doświadczeniach z MNRem z motocyklowym silnikiem w sumie nie dziwię się. Aha ! ze zmian na plus to jeszcze - pomoajstrowałem z "linkage" na przepustnicach i nie mam juz tak 0-1 pierwzego tknięcia gazu, trochę łagodniej przy początku nacisku na pedał gazu otwierają się przepustnice. I pozmiękczałem ile wlezie przód - amoprtyzatory na 1 klik , stablilizator max miękkio , teraz żaluję że nie chcało mi sięgo odpiąć na próbę . Chodzi o to ze słabo trochę wóz rotuje przy odjęciu gazu w zakrętach tych wolnych. Teraz jak piszę to myślę że mogłem utwardzić tylny stabilizator żeby trochę tyłu przyczepności znieść, choć to trochę ryzykowne się zdaje przy tym aucie ![]() No nic, generalnie super trackday ! ![]() ![]() Aaa i - pierdółka ale o wyluzowaniu i klimacie świadczy - rejestruję się i dostaję poza numerami startowymi - naklejki _w pudełeczku_ elegancko , kuponik na kiełbaskę z grilla , izotonik i ciasteczka ! ![]() I kolejna fajna rzecz - zarządzenie torem , pomiary itp były pod nadzorem SJS . Fajne jest to , że sugestiię SJS na półgodzinne ustawianie się do zdjęcia wspólnego Vtec i GT Series odrzuciły dla większej ilości czasu jazdy na torze. (2 tyg wczesniej na Itailan Track Day te zdjęcia zdawaly się ważniejsze niemal niż jazda) No to takie wrażenia na gorąco. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
stan widze juz wszedzie jezdzi. najpierw lodz teraz kielce...
ladnie. gr yarisy maja potencjal na kielcach sliskich. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Serio fajnie brzmi ta impreza. I fajnie, że wspomaganie działa
![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#259
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
stan widze juz wszedzie jezdzi. najpierw lodz teraz kielce... ladnie. Spontaniczna decyzja w piątek i nie żałuję, bo fajna ekipa i event też bardzo udany. Miałem akurat końcówkę slicka z Łodzi na aucie i jakoś udało się na nim jeszcze doturlać do Kielc i z powrotem. |
|
|
![]()
Post
#260
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Spontaniczna decyzja w piątek i nie żałuję, bo fajna ekipa i event też bardzo udany. Miałem akurat końcówkę slicka z Łodzi na aucie i jakoś udało się na nim jeszcze doturlać do Kielc i z powrotem. i na tym slicku dojeżdżałeś ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 23:32 |