Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Westfield SEiW Aerorace Ford Zetec 2.0, ( i czasem trochę o Alfa 156 Cup )
flapjck1
post Mon, 09 May 2022 - 18:08
Post #121


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





bylem w Brnie dzien przed trackmastersem, bylo Endurance 8h dla amatorow biggrin.gif
mielismy lepsza pogode ( cieplej i slonecznie )
fajny tor

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 09 May 2022 - 18:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Andrzejsr
post Tue, 10 May 2022 - 00:39
Post #122


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Endurance , no to już wyższa szkoła jazdy . I wytrzymałości nie tylko kierowców ale i aut, to już nie amatorskie przejazdy na jeden czas smile.gif czy trzy czasy .
W słońcu (upale i zamkniętej kabinie to w ogóle) musi nieźle dawać w kość. Dosłownie, ja po tej Silesii nadgarstki obolałe , oj.
8 godzin jedne zawody...ładna amatorka smile.gif To coś jak ze dwa trzy sezony całe timeattacków jak nie więcej. Bez zaglądania do auta w dodatku.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 10 May 2022 - 05:41
Post #123


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(flapjck1 @ Mon, 09 May 2022 - 18:08) *
bylem w Brnie dzien przed trackmastersem, bylo Endurance 8h dla amatorow biggrin.gif
mielismy lepsza pogode ( cieplej i slonecznie )
fajny tor

co to była za impreza ?
Miniaczem jeździłeś ?
Ile Ci paliwka poszło ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Tue, 10 May 2022 - 08:30
Post #124


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





Arc Endurance
W czerwcu edycja w Moście, trochę krócej bo 6h
Miniakiem ale ja nie jeździłem, robiłem obsługę smile.gif
A paliwo - jakieś 210-220 litrów, nie pamietam tak z głowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Tue, 10 May 2022 - 09:30
Post #125


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





http://www.arcbrno.cz/pravidla/?fbclid=IwA...qwqhYjJ67MDVFNY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Tue, 10 May 2022 - 10:16
Post #126


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Le Brno smile.gif

mają grupę otwartych / kitcarów :

d) Divize 5 - vozidla se samonosnou příhradovou konstrukcí, karbonovým monokokem apod., opatřené kryty kol, typu Caterham, Kaipan, Ariel-Atom, KTM X-Bow apod.

Nie wiedziałem co to Kaipan - okazuje się , że Czesi robią swoje kitkary , dwa modele brzydale ale jeden lotus-7 podobny .

https://www.kaipan.cz/


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Thu, 26 May 2022 - 23:11
Post #127


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Nigdzie nie pojeździł Westfield, ale Andrzej Kozłowski opublikował kolejną galerię z TrackMastersCup i takie zdjęcie , no jak nie lubić kitcarów wink.gif :



A w wekend byłem pierwszy raz z nim na hamowni po założeniu lżejszego wydechu



(tzn pozawieszany już jak trzeba i z zagiętą w bok końcówką, bo tak wypalało błotnik jednak ) - wszystko o średnicy jak wyjście z kolektora wydechowego - 50mm.

Dotychczasowy tłumik ważył 12kg, ten jakoś 2-3, wcześniejszy już masę nieszczelności ma, pogięty, lata coś w nim w środku, więc zakładajkąc że na tory z limitami głośności nie jeżdżę a taki tłumik z MNRa miałem akurat na 50mm , trochę rurki dospawałem i w koncu coś " za darmo " do auta wink.gif postanowiłem na hamowni spróbować, zwłaszcza że coś ostatnio silnik dziwnie na raptowne dodanie gazu reagował jakoś tak się wahając. Wymieniłem świece i przewody (jeden stary przy demontażu się urwał, choć na nowych też takie zawahania przy gazowaniu i odpuszczaniu były)

Prawdę mówiąc to po tym pierwszym krętym tłumiku:



sądziłem że jakieś conieco mocy przybędzie na takim skróconym, prostym, bez zakrętów.

A jeśli założyć porównywalność hamowni na drodze (pierwszy pomiar) i teraz stacjonarnej to ... - ubyło. Obecnie 196 koni, poprzednio 212. Momentu obecnie 228, poprzednio 224 .

Obecny pomiar był z wiatrakiem na chłodnicę, ale powietrze w dolocie do 60st dochodziiło (maska otwarta ).
Podczas pomiaru i strojenia drogowego raczej tam chłodniejsze wpada. a przynajmniej komora silnika lepiej się opróżnia z ciepłego.
No tak czy siak inaczej nie będzie i nie wiem czy to nie jest bardziej wiarygodny pomiar jednak, czytając na forum Westfielda z podobnej konfigurcji z grubsza takie moce osiągają, i nigdy 200+ koni nie miałem :-/

pierwszy ze strojenia jesień 2019



teraz:



Jeszcze z 4-5 klilo odjąłem z laminatów (nadlane były i grube niejscani jak diabli), i odcinając bąbel na masce nad filtrem powietrza odsłaniając ten filter (jest teraz dziura nad nim po prostu) choć obawiam się że przez to utworzyłem szparę którą będzie _wy_latywać gorące powietrze z komory a że będzie wylatywać wokół filtra , to będzie ono pobierane a nie chłodne płynące wzdłuż boku maski. No ale to spróbuję podczas jazd kiedyś sprawdzić i ew. wrócić do tego "łapacza" powietrza w lżejszej wersji.



--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 27 May 2022 - 10:04
Post #128


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Pojeździsz jeszcze 2 sezony i stwierdzisz,że 200 koni to o 200 za mało smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 27 May 2022 - 10:12
Post #129


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(jackkpl @ Fri, 27 May 2022 - 10:04) *
Pojeździsz jeszcze 2 sezony i stwierdzisz,że 200 koni to o 200 za mało smile.gif.

W ostatnim GSMP 260KM Nova NP-01 była szybsza niż 800+KM carbonowy EVO z wielkim aeroi, dyfuzorem biegnącym przez całe auto itp mający tyle wspólnego z Evo co nazwa w dowodzie rej.
Może jednak ta moc tylko łata niedostatki w innych dziedzinach ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Fri, 27 May 2022 - 12:01
Post #130


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Więcej koni niż te 200 to sporo minusów. Od znalezienia budowniczego silnika poczynając.
No i jak ja na tej mocy 1.5 sek w jeździe samej znajduje samym odważeniem się bardziej?
2x więcej koni to i pewnie hamulce opony inne kompletnie, skrzynia , dyfer półosie , chłodzenie, ciasnota pod maską, temperatury tam, zużycie wszystkiego ... inne auto. A w tym to przeczy założeniu less is more.
Choć jakieś 50 koni więcej w bardziej wysokoobrotowym silniku by pewnie auto jak jest zniosło. Mam ostrzejsze walki i jakieś pomoc fajne lekkie tłoki z korbowodami i zapasowa niska miskę z tego drugiego silnika co był z autem choć czy do użytku nie wiem. Moooze kiedys o ile dałoby się wykorzystać te części. I ktoś z pojęciem się zgodzi zbudować silnik na nich .Jak kupować nowe to odpada.

Co do tych GSMP ostatnich to ta hamownia gdzie byłem jest w "bazie" 2 aut startujących, właśnie się pakowali (skoda i Evo Borg Warner) . Kurde ile to zachodu na takie kilka przejazdów!
Co do tej Nova i formuł itp to na takich górskich z drzewami i rowami przy brzegu trasy brrr...


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 27 May 2022 - 12:02
Post #131


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(kontrolm @ Fri, 27 May 2022 - 10:12) *
W ostatnim GSMP 260KM Nova NP-01 była szybsza niż 800+KM carbonowy EVO z wielkim aeroi, dyfuzorem biegnącym przez całe auto itp mający tyle wspólnego z Evo co nazwa w dowodzie rej.
Może jednak ta moc tylko łata niedostatki w innych dziedzinach ?

Fajnie, że była szybsza, ale co to dowodzi? Że 400hp jest gorsze od 200? wink.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Fri, 27 May 2022 - 13:04
Post #132


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





CYTAT(Andrzejsr @ Fri, 27 May 2022 - 12:01) *
Choć jakieś 50 koni więcej w bardziej wysokoobrotowym silniku by pewnie auto jak jest zniosło. Mam ostrzejsze walki i jakieś pomoc fajne lekkie tłoki z korbowodami i zapasowa niska miskę z tego drugiego silnika co był z autem choć czy do użytku nie wiem. Moooze kiedys o ile dałoby się wykorzystać te części. I ktoś z pojęciem się zgodzi zbudować silnik na nich .Jak kupować nowe to odpada.


To może swap na K20? wink.gif


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Fri, 27 May 2022 - 13:08
Post #133


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(jackkpl @ Fri, 27 May 2022 - 12:02) *
Fajnie, że była szybsza, ale co to dowodzi? Że 400hp jest gorsze od 200? wink.gif


w tych zawodach 800 bylo gorsze od 260.

A 400 jest gorsze od 200 w kwestii kosztu wykonania, kosztów notorycznych użytkownia ( zużycie wszystkiego) , kosztów dostosowania auta do 2x większej mocy, gdy piszę koszty to suma pieniędzy i czasu, kosztów testowania, kosztów jeżdżenia, kosztów wypraw do dużych obiektów żeby pojedzić często i wykorzystać tą moc , więc juiż raczej zepół serwisowy bo szkoda by wyprawty 3 dnioiwej żeby po jednym kółku stwierdzić że jakiejś częci wymagającej wymiany się nie wzięło itd. Tak jak na te gsmp się szykowali, sztab ludzi i 2 busy na auto to bym nie chciał naprawdę , a zdawało mi się że ja cyrki odstawiam przy każdym wyjeździe z domu smile.gif

A w kwesti osiągów no pewnie że lepsze więcej koni niż miej, choć ten przykład z GSMP jakby przeczy i temui.


Kierowcy wyścigowi prawdziwi myślę że więcej tzw fotelo-godzin w życiu spędzają w <200 konnych pojazdach ,nie rzucają sięod razu na moce, a ja amator miałbym znać jakąć magiczną ścieżkę lepszą niż ta którą profesjonaliści idą ? i talk z racji wieku przeskoczyłem gokarty i sporo skrótu zrobiłem co się moze i w tych 200 koniach kiedyś zemścić...


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Fri, 27 May 2022 - 13:15
Post #134


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT([Yossarian] @ Fri, 27 May 2022 - 13:04) *

To może swap na K20? ;)


Ba, ale to też tanie chyba nie jest, plus przebudowa duża w aucie, a mocniejszy Zetec oznaczałby że ten aktualny może stać jakoi zapas i łatwo podmienić w razie awarii ( choć Honda to się psuć nie powinna w sumie) No ale to trochę roboty , skrzyni szkoda, sprzęgło, łapy, wejścia wyjści chłodzenia wody, oleju, wydech, wiązki...i peewnie z sporo innych komplikacji.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 27 May 2022 - 13:22
Post #135


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Andrzejsr @ Fri, 27 May 2022 - 13:08) *
A w kwesti osiągów no pewnie że lepsze więcej koni niż miej, choć ten przykład z GSMP jakby przeczy i temui.

Bolidy takie np. Formula Renault gdzie często siedzi wcale nawet nie mocno zmodyfikowany silnik znany z Renault Clio nadal wolnossący nie majacy nawet 250KM (210KM) również temu przeczą.
Sądzę że nawet bolid Formuła Renault 1.6 z silnikiem 1.6 140KM mógłby mocno namieszać w czasach wielu naszych torów ale to tylko takie dywagacje choć patrząc co wyprawiają mocniejsze gokarty i crosskarty pewnie bym się nie pomylił.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Fri, 27 May 2022 - 13:24
Post #136


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





No te chłopaki z formuly Renault 190 koni właśnie wspominali o 1:33 na Poznaniu. A geometrii nie ruszali od zakupu i opony używki.
To chyba dobry czas?


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 27 May 2022 - 13:26
Post #137


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Andrzejsr @ Fri, 27 May 2022 - 13:24) *
No te chłopaki z formuly Renault 190 koni właśnie wspominali o 1:33 na Poznaniu. A geometrii nie ruszali od zakupu i opony używki.
To chyba dobry czas?

to jest czas Pawła Szkopka na wyczynowym motocyklu klasy lytr na którym na prostej leci powyżej 280kmh. Czyli taki sobie laugh.gif


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 27 May 2022 - 13:35
Post #138


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Andrzejsr @ Fri, 27 May 2022 - 13:24) *
No te chłopaki z formuly Renault 190 koni właśnie wspominali o 1:33 na Poznaniu. A geometrii nie ruszali od zakupu i opony używki.
To chyba dobry czas?

Juz 1:33 pojechali? Podobno tyle można pojechać, ale to jednak kierowca musi być z doświadczeniem.

Co do mocy , mamy przykład Jacka , który ma Radicala SR3 , SR8 i SR10. Ściga się o dziwo tym najmocniejszym, a nie SR3, który jest przecież tańszy w użytkowaniu. Ciekawe dlaczego? wink.gif
Niestety każdemu z czasem jest za mało mocy. A ja mimo mało godzin za kierownicą to jednak wolnymi samochodami nie chcę jeździć i jak mam jeździć i się nudzić, to wolę w garażu posiedzieć smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Fri, 27 May 2022 - 14:37
Post #139


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Tak. Mają Poznań pod nosem jakieś zamknięte treningi . Znajomość toru to potężny plus.
Nie wiem jakiego Jacka ale jak ma 4 radicale to i zespół nie jest problemem.
Ten sr8 który był na Silesii trackmasters to miał 3 osób y obsługi plus ciężarówkę. Nie busa a ciężarówkę nowej kół części narzędzi wszystkiego. Tego wymaga 400 koni plus najwyraźniej . Zwłaszcza żeby kierowca miał czysta głowę do jazdy a nie dumania co tam dokręcił i czy z dobrym momentem itp.

Moc naprawdę wymaga bardzo sporo żeby była trwała.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex_R53
post Fri, 27 May 2022 - 17:12
Post #140


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 March 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(kontrolm @ Fri, 27 May 2022 - 13:22) *
Bolidy takie np. Formula Renault gdzie często siedzi wcale nawet nie mocno zmodyfikowany silnik znany z Renault Clio nadal wolnossący nie majacy nawet 250KM (210KM) również temu przeczą.
Sądzę że nawet bolid Formuła Renault 1.6 z silnikiem 1.6 140KM mógłby mocno namieszać w czasach wielu naszych torów ale to tylko takie dywagacje choć patrząc co wyprawiają mocniejsze gokarty i crosskarty pewnie bym się nie pomylił.


Efektywność gokartów potwierdzam patrząc na Łódź na przykład biggrin.gif

CYTAT(Andrzejsr @ Thu, 26 May 2022 - 23:11) *
Nigdzie nie pojeździł Westfield, ale Andrzej Kozłowski opublikował kolejną galerię z TrackMastersCup i takie zdjęcie , no jak nie lubić kitcarów wink.gif :



Kiedyś myślałem że kitcary są "fe". Cofam! Dużo radości i funu to daje i potrafi wyglądać bardzo korzystnie smile.gif


--------------------
KZ Kart Łódź 54.1
MX5 Łódź 58.3 / Poznań 1:47.0 / Silesia 1:54.3
Vette C5 Silesia 1:54
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 06:57