![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
bylem w Brnie dzien przed trackmastersem, bylo Endurance 8h dla amatorow
![]() mielismy lepsza pogode ( cieplej i slonecznie ) fajny tor |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Endurance , no to już wyższa szkoła jazdy . I wytrzymałości nie tylko kierowców ale i aut, to już nie amatorskie przejazdy na jeden czas
![]() W słońcu (upale i zamkniętej kabinie to w ogóle) musi nieźle dawać w kość. Dosłownie, ja po tej Silesii nadgarstki obolałe , oj. 8 godzin jedne zawody...ładna amatorka ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
bylem w Brnie dzien przed trackmastersem, bylo Endurance 8h dla amatorow ![]() mielismy lepsza pogode ( cieplej i slonecznie ) fajny tor co to była za impreza ? Miniaczem jeździłeś ? Ile Ci paliwka poszło ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Arc Endurance
W czerwcu edycja w Moście, trochę krócej bo 6h Miniakiem ale ja nie jeździłem, robiłem obsługę ![]() A paliwo - jakieś 210-220 litrów, nie pamietam tak z głowy |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Le Brno
![]() mają grupę otwartych / kitcarów : d) Divize 5 - vozidla se samonosnou příhradovou konstrukcí, karbonovým monokokem apod., opatřené kryty kol, typu Caterham, Kaipan, Ariel-Atom, KTM X-Bow apod. Nie wiedziałem co to Kaipan - okazuje się , że Czesi robią swoje kitkary , dwa modele brzydale ale jeden lotus-7 podobny . https://www.kaipan.cz/ -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Nigdzie nie pojeździł Westfield, ale Andrzej Kozłowski opublikował kolejną galerię z TrackMastersCup i takie zdjęcie , no jak nie lubić kitcarów
![]() ![]() A w wekend byłem pierwszy raz z nim na hamowni po założeniu lżejszego wydechu ![]() (tzn pozawieszany już jak trzeba i z zagiętą w bok końcówką, bo tak wypalało błotnik jednak ) - wszystko o średnicy jak wyjście z kolektora wydechowego - 50mm. Dotychczasowy tłumik ważył 12kg, ten jakoś 2-3, wcześniejszy już masę nieszczelności ma, pogięty, lata coś w nim w środku, więc zakładajkąc że na tory z limitami głośności nie jeżdżę a taki tłumik z MNRa miałem akurat na 50mm , trochę rurki dospawałem i w koncu coś " za darmo " do auta ![]() Prawdę mówiąc to po tym pierwszym krętym tłumiku: ![]() sądziłem że jakieś conieco mocy przybędzie na takim skróconym, prostym, bez zakrętów. A jeśli założyć porównywalność hamowni na drodze (pierwszy pomiar) i teraz stacjonarnej to ... - ubyło. Obecnie 196 koni, poprzednio 212. Momentu obecnie 228, poprzednio 224 . Obecny pomiar był z wiatrakiem na chłodnicę, ale powietrze w dolocie do 60st dochodziiło (maska otwarta ). Podczas pomiaru i strojenia drogowego raczej tam chłodniejsze wpada. a przynajmniej komora silnika lepiej się opróżnia z ciepłego. No tak czy siak inaczej nie będzie i nie wiem czy to nie jest bardziej wiarygodny pomiar jednak, czytając na forum Westfielda z podobnej konfigurcji z grubsza takie moce osiągają, i nigdy 200+ koni nie miałem :-/ pierwszy ze strojenia jesień 2019 ![]() teraz: ![]() Jeszcze z 4-5 klilo odjąłem z laminatów (nadlane były i grube niejscani jak diabli), i odcinając bąbel na masce nad filtrem powietrza odsłaniając ten filter (jest teraz dziura nad nim po prostu) choć obawiam się że przez to utworzyłem szparę którą będzie _wy_latywać gorące powietrze z komory a że będzie wylatywać wokół filtra , to będzie ono pobierane a nie chłodne płynące wzdłuż boku maski. No ale to spróbuję podczas jazd kiedyś sprawdzić i ew. wrócić do tego "łapacza" powietrza w lżejszej wersji. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Pojeździsz jeszcze 2 sezony i stwierdzisz,że 200 koni to o 200 za mało
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Pojeździsz jeszcze 2 sezony i stwierdzisz,że 200 koni to o 200 za mało ![]() W ostatnim GSMP 260KM Nova NP-01 była szybsza niż 800+KM carbonowy EVO z wielkim aeroi, dyfuzorem biegnącym przez całe auto itp mający tyle wspólnego z Evo co nazwa w dowodzie rej. Może jednak ta moc tylko łata niedostatki w innych dziedzinach ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Więcej koni niż te 200 to sporo minusów. Od znalezienia budowniczego silnika poczynając.
No i jak ja na tej mocy 1.5 sek w jeździe samej znajduje samym odważeniem się bardziej? 2x więcej koni to i pewnie hamulce opony inne kompletnie, skrzynia , dyfer półosie , chłodzenie, ciasnota pod maską, temperatury tam, zużycie wszystkiego ... inne auto. A w tym to przeczy założeniu less is more. Choć jakieś 50 koni więcej w bardziej wysokoobrotowym silniku by pewnie auto jak jest zniosło. Mam ostrzejsze walki i jakieś pomoc fajne lekkie tłoki z korbowodami i zapasowa niska miskę z tego drugiego silnika co był z autem choć czy do użytku nie wiem. Moooze kiedys o ile dałoby się wykorzystać te części. I ktoś z pojęciem się zgodzi zbudować silnik na nich .Jak kupować nowe to odpada. Co do tych GSMP ostatnich to ta hamownia gdzie byłem jest w "bazie" 2 aut startujących, właśnie się pakowali (skoda i Evo Borg Warner) . Kurde ile to zachodu na takie kilka przejazdów! Co do tej Nova i formuł itp to na takich górskich z drzewami i rowami przy brzegu trasy brrr... -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
W ostatnim GSMP 260KM Nova NP-01 była szybsza niż 800+KM carbonowy EVO z wielkim aeroi, dyfuzorem biegnącym przez całe auto itp mający tyle wspólnego z Evo co nazwa w dowodzie rej. Może jednak ta moc tylko łata niedostatki w innych dziedzinach ? Fajnie, że była szybsza, ale co to dowodzi? Że 400hp jest gorsze od 200? ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Choć jakieś 50 koni więcej w bardziej wysokoobrotowym silniku by pewnie auto jak jest zniosło. Mam ostrzejsze walki i jakieś pomoc fajne lekkie tłoki z korbowodami i zapasowa niska miskę z tego drugiego silnika co był z autem choć czy do użytku nie wiem. Moooze kiedys o ile dałoby się wykorzystać te części. I ktoś z pojęciem się zgodzi zbudować silnik na nich .Jak kupować nowe to odpada. To może swap na K20? ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Fajnie, że była szybsza, ale co to dowodzi? Że 400hp jest gorsze od 200? ![]() w tych zawodach 800 bylo gorsze od 260. A 400 jest gorsze od 200 w kwestii kosztu wykonania, kosztów notorycznych użytkownia ( zużycie wszystkiego) , kosztów dostosowania auta do 2x większej mocy, gdy piszę koszty to suma pieniędzy i czasu, kosztów testowania, kosztów jeżdżenia, kosztów wypraw do dużych obiektów żeby pojedzić często i wykorzystać tą moc , więc juiż raczej zepół serwisowy bo szkoda by wyprawty 3 dnioiwej żeby po jednym kółku stwierdzić że jakiejś częci wymagającej wymiany się nie wzięło itd. Tak jak na te gsmp się szykowali, sztab ludzi i 2 busy na auto to bym nie chciał naprawdę , a zdawało mi się że ja cyrki odstawiam przy każdym wyjeździe z domu ![]() A w kwesti osiągów no pewnie że lepsze więcej koni niż miej, choć ten przykład z GSMP jakby przeczy i temui. Kierowcy wyścigowi prawdziwi myślę że więcej tzw fotelo-godzin w życiu spędzają w <200 konnych pojazdach ,nie rzucają sięod razu na moce, a ja amator miałbym znać jakąć magiczną ścieżkę lepszą niż ta którą profesjonaliści idą ? i talk z racji wieku przeskoczyłem gokarty i sporo skrótu zrobiłem co się moze i w tych 200 koniach kiedyś zemścić... -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
To może swap na K20? ;) Ba, ale to też tanie chyba nie jest, plus przebudowa duża w aucie, a mocniejszy Zetec oznaczałby że ten aktualny może stać jakoi zapas i łatwo podmienić w razie awarii ( choć Honda to się psuć nie powinna w sumie) No ale to trochę roboty , skrzyni szkoda, sprzęgło, łapy, wejścia wyjści chłodzenia wody, oleju, wydech, wiązki...i peewnie z sporo innych komplikacji. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
A w kwesti osiągów no pewnie że lepsze więcej koni niż miej, choć ten przykład z GSMP jakby przeczy i temui. Bolidy takie np. Formula Renault gdzie często siedzi wcale nawet nie mocno zmodyfikowany silnik znany z Renault Clio nadal wolnossący nie majacy nawet 250KM (210KM) również temu przeczą. Sądzę że nawet bolid Formuła Renault 1.6 z silnikiem 1.6 140KM mógłby mocno namieszać w czasach wielu naszych torów ale to tylko takie dywagacje choć patrząc co wyprawiają mocniejsze gokarty i crosskarty pewnie bym się nie pomylił. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
No te chłopaki z formuly Renault 190 koni właśnie wspominali o 1:33 na Poznaniu. A geometrii nie ruszali od zakupu i opony używki.
To chyba dobry czas? -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
No te chłopaki z formuly Renault 190 koni właśnie wspominali o 1:33 na Poznaniu. A geometrii nie ruszali od zakupu i opony używki. To chyba dobry czas? to jest czas Pawła Szkopka na wyczynowym motocyklu klasy lytr na którym na prostej leci powyżej 280kmh. Czyli taki sobie ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
No te chłopaki z formuly Renault 190 koni właśnie wspominali o 1:33 na Poznaniu. A geometrii nie ruszali od zakupu i opony używki. To chyba dobry czas? Juz 1:33 pojechali? Podobno tyle można pojechać, ale to jednak kierowca musi być z doświadczeniem. Co do mocy , mamy przykład Jacka , który ma Radicala SR3 , SR8 i SR10. Ściga się o dziwo tym najmocniejszym, a nie SR3, który jest przecież tańszy w użytkowaniu. Ciekawe dlaczego? ![]() Niestety każdemu z czasem jest za mało mocy. A ja mimo mało godzin za kierownicą to jednak wolnymi samochodami nie chcę jeździć i jak mam jeździć i się nudzić, to wolę w garażu posiedzieć ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#139
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Tak. Mają Poznań pod nosem jakieś zamknięte treningi . Znajomość toru to potężny plus.
Nie wiem jakiego Jacka ale jak ma 4 radicale to i zespół nie jest problemem. Ten sr8 który był na Silesii trackmasters to miał 3 osób y obsługi plus ciężarówkę. Nie busa a ciężarówkę nowej kół części narzędzi wszystkiego. Tego wymaga 400 koni plus najwyraźniej . Zwłaszcza żeby kierowca miał czysta głowę do jazdy a nie dumania co tam dokręcił i czy z dobrym momentem itp. Moc naprawdę wymaga bardzo sporo żeby była trwała. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Bolidy takie np. Formula Renault gdzie często siedzi wcale nawet nie mocno zmodyfikowany silnik znany z Renault Clio nadal wolnossący nie majacy nawet 250KM (210KM) również temu przeczą. Sądzę że nawet bolid Formuła Renault 1.6 z silnikiem 1.6 140KM mógłby mocno namieszać w czasach wielu naszych torów ale to tylko takie dywagacje choć patrząc co wyprawiają mocniejsze gokarty i crosskarty pewnie bym się nie pomylił. Efektywność gokartów potwierdzam patrząc na Łódź na przykład ![]() Nigdzie nie pojeździł Westfield, ale Andrzej Kozłowski opublikował kolejną galerię z TrackMastersCup i takie zdjęcie , no jak nie lubić kitcarów ![]() ![]() Kiedyś myślałem że kitcary są "fe". Cofam! Dużo radości i funu to daje i potrafi wyglądać bardzo korzystnie ![]() -------------------- KZ Kart Łódź 54.1
MX5 Łódź 58.3 / Poznań 1:47.0 / Silesia 1:54.3 Vette C5 Silesia 1:54 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 06:57 |