![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
dopiero teraz widze jak tu silnik gleboko jest cofniety,
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
No chyba ![]() ![]() Wóz miał po drodze jednego właściciela, który zrobił cały jeden TrackDay ![]() z jakiej aplikacji i kamery korzystasz ? W poprzednim filmiku widziałem harry's lap timer grand prix a teraz jest coś od HP Tuners i nawet fajnie to wygląda. Która lepsza według Ciebie ? Kamera: Hero 11 Black Aplikacja: Harry's Lap Timer Montaż: Kamera po prostu przymocowana z prawej strony kasku Wideo na YT: Poprzednio składałem je w Harrysie (wrzucałem na telefon wstępnie przycięty film z gopro i potem w Harrysie dokładną synchronizację), niestety Harrys ma problem z renderingiem w wysokiej jakości na telefonie (co nie jest dziwne) i się zawiesza. Ostatnio korzystałem z "RaceRender by HP Tuners". Exportuje gpx z Harrysa, wideo z GoPro i synchronizacja i rendering całości na PC. Jest to zdecydowanie prostsze niż w w Harrysie, bo robisz to na dużym ekranie ![]() Co do samego GoPro, to nie mam nawet żadnego filtra na obiektywie, ale mam przednią szybę odklejoną od środka folią, która w teori ma filtr polaryzacyjny. Poprzednio nagrywałem starym GoPro Session, to była to przepaść jeśli chodzi o jakość ![]() dopiero teraz widze jak tu silnik gleboko jest cofniety, A mimo to gródź nie jest praktycznie wcale podcięta, jest też dostęp do wszyskich cewek i świec. -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Fajnie, że projekt będzie dalej rozwijany
![]() Silnik można by cofnąć, gdyby zastosować ten adapter do silnika PMC. Wtedy gródź można wyciąć i magiel cofnąć w oryginalne położenie. Po zamontowaniu klatki i laminatów , na slicku fura powinna jechać 1:40 lub niżej na poznaniu ![]() Jak już zabierasz się za poprawki, to w tylnych wahaczach od cambera wymień tulejki na twardy poli albo uniball. Przód jest w miare sztywny, geometria dużo nie pływa w zakręcie. Do endurance warto zaizolować tunel środkowy od strony kabiny, chyba, że chcesz w zimie w krótkich spodenkach jeździć ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Poprzednio nagrywałem starym GoPro Session, to była to przepaść jeśli chodzi o jakość ![]() Na korzyść Session czy 11 ? Dzięki za szczegółowy opis. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
Fajnie, że projekt będzie dalej rozwijany ![]() Silnik można by cofnąć, gdyby zastosować ten adapter do silnika PMC. Wtedy gródź można wyciąć i magiel cofnąć w oryginalne położenie. Po zamontowaniu klatki i laminatów , na slicku fura powinna jechać 1:40 lub niżej na poznaniu ![]() Jak już zabierasz się za poprawki, to w tylnych wahaczach od cambera wymień tulejki na twardy poli albo uniball. Przód jest w miare sztywny, geometria dużo nie pływa w zakręcie. Do endurance warto zaizolować tunel środkowy od strony kabiny, chyba, że chcesz w zimie w krótkich spodenkach jeździć ![]() Wydech pójdzie w nimbusa, kolektor pewnie komuś oddam do zaizolowania, resztę się ogarnie w garażu ![]() Silnika narazie nie będę ruszać, co najwyżej samo sterowanie (albo adapter DBW do obecnego emu, albo przejdę na Blacka jak będę na siłach robić nową wiązkę). Dzieki za tip z wahaczami - cały wózek będzie rozebrany, więc przy okazji się to machnie ![]() Na korzyść Session czy 11 ? Dzięki za szczegółowy opis. Oczywiście na korzyść 11 - przeskok technologiczny jest ogromny - zdecydowanie warta swojej ceny. -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
No cóż, update nie w temacie:
Megana udało się zrobić besta na Silesii w postaci 1:57.27: https://www.youtube.com/watch?v=c57F7VpOZL8 Następnie doszło kilka modyfikacji: - przelotowy downpipe GTPerformance w izolacji typu "nimbus" - katalizator Euro 4 na V-Bandach w środkowy wydech - Intercooler Wagner - Chłodnica oleju Airtec z pickupem zastępującym oryginalny wymiennik woda/olej - Wloty powietrza zamiast halogenów z Trophy-R - Przedłużki łopatek od RSMCONCEPT BOUTIQUE - strojenie by Kivi na 319 kucy i 466 niutonów -> może wynik bez szału, ale zakładam że z przelotowym DP i poprzednimi modami w końcu będzie można upalać auto w gorące dni ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Po modyfikacjach jeszcze nie wyjechane na żaden tor, ale plany są (tylko czasu brak) ![]() W międzyczasie zamówiłem jeszcze nowego Yarisa GR w automacie, w związku z czym Subaru trafiło na sprzedaż: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/subar...tml?isPreview=1 -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Faktycznie przyrosty niewspółmierne do ilości modów.
Masz problem z temperaturą oleju czy powietrza w dolocie? |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
Moze moc srednia, a coz to za wspaniala platforma te Megane IV jak na na Silesii prawie 200mph jedzie. Jak bedziesz mial tego Yarisa to zrob jakis ladny opis .... bom ciekaw.
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
320 na silesi? F-16?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
Moze moc srednia, a coz to za wspaniala platforma te Megane IV jak na na Silesii prawie 200mph jedzie. Jak bedziesz mial tego Yarisa to zrob jakis ladny opis .... bom ciekaw. No cóż - w darmowej wersji RaceRender był jakiś problem z edycją jednostek (a może to był problem ze mną) ![]() Faktycznie przyrosty niewspółmierne do ilości modów. Masz problem z temperaturą oleju czy powietrza w dolocie? Głównie olej, ale prawdopodobnie to po prostu przez GPF, bo z relacji innych osób wynika, że sama wymiana DP bardzo odciąża termicznie silnik. Ja wymieniłem wszystko, tak żeby mieć 100% pewności ![]() Co do przyrostów - to jest po prostu granica wydajności turbo, ale imho i tak ważniejsza jest responsywność niż peak power, więc nie planuję zmiany turbo (planuję za to po wakacjach sprzedaż megany, bo z samego subaru nie wystarczy na yarisa) ![]() 320 na silesi? F-16? Po prostu przełączyłem na benzynę -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 07:57 |