![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
CYTAT więc nie brałem slicków i pojechałem na drogowych oponach (kiepska decyzja) wynik to 0,9G na dohamowaniu i 1,1 w zakretach. no ale do 12stej chyba bylo mocno mokro. wazne ze udalo sie pojechac bezawaryjnie i kilometry frajdy wlecialy. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
wynik to 0,9G na dohamowaniu i 1,1 w zakretach. no ale do 12stej chyba bylo mocno mokro. wazne ze udalo sie pojechac bezawaryjnie i kilometry frajdy wlecialy. Pierwsze dwie sesje były mokre, potem przesychało na tyle, że większość jeździła na gładkim slicku. Na przejeździe z nagrania opony już dość słabo trzymały. Pomimo pedantycznego pilnowania ciśnienia zarówno manometrem i TPMSem zaczynały puszczać i się przegrzewać, chociaż jak na drogową oponę, na której zrobiłem ponad 30k km to i tak są super. Na gładkim pewnie szło by zrobić 1:52-1:53 bez większych problemów. Zdecydowanie nie jest to moje ostatnie spotkanie z Autodromem Most, także obiecuję poprawę ![]() -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
Z Subaru chwilowo nic się nie dzieje, za to udało się pojechać Megana na TM na Lausitzring.
Niestety znowu na drogowej oponie, bo ze względów zdrowotnych nie mogę dzwigać, więc w grę nie wchodziło wgle nawet ładowanie opon do auta (więc jazda dalej na tych samych P4Sach). Udało się pojechać 2:11, co moim zdaniem jest spoko wynikiem, bo najlepszy czas w klasie to 2:09 (Megane 3 RS, na Direzzie, KW Clubsport i ogólnie trochę przygotowane do sportu): Udało się też raz wypaść w kartofle: Tor bardzo fajny, zdecydowanie wrócę tam za rok, tylko na lepszej oponie ![]() Na plus też dużo lepsza organizacja ze strony TM - nie robią już "bramy" na wjeździe, co powodowało korki i stanie bez celu w kolejce - teraz całość odbyła się pýnnie i bez tracenia czasu, także kudos! -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
Update:
Założyłem górną poduszkę skrzyni "OLX Finest - Epman", aluminium + poli, liczę na ciut bardziej precyzyjnę zmianę biegów, w poprzednim WRX dało to spoko efekt. W przyszłości wleci pewnie jeszcze dolna poduszka n-grupowa. Jak już IC był zrzucony, to przy okazji zamontowałem też nową OEM uszczelkę pod zawór DV, bo miałem wrażenie, że słyszę z tamtąd jakieś syki, a poprzednia uszczelka była zmasakrowana. ![]() Dodatkowo - udało mi się kupić komplet czarnych QuickFitów, więc zamontowałem - koniec z przepinaniem pasów między samochodami + czerwone nie pasowały do niebieskich foteli ![]() ![]() ![]() -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
A nie myślałeś o szelkach z klamrą centralną i homo E?
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
A nie myślałeś o szelkach z klamrą centralną i homo E? Chyba nie istniają takie pasy, które dałoby się wypiąć i jeździć w normalnych, tak jak ma to miejsce przy QuickFitach. Tutaj całym powodem ich montażu, to właśnie fakt prostej możliwości wypięcia całości i mamy cywilne auto, w innym przypadku nie szedłbym w QuickFity, bo są pieruńsko drogie jak za 4pkt ![]() -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
Kontynuując nie-subarowe reczy w temacie Subaru:
Udało się pojechać na Hungaroring w ramach Track Masters. Niestety Megana była niedysponowana z powodu awarii amortyzatora i oczekiwania na części, więc na szybkości Evo dostało nowe tarcze Brembo i klocki DS2500 na tył, założyłem Quick Fity i udało się pojechać dwie niezbyt szybkie sesje. Auto z racji bycia daily było na nowych ContiSportContact 7 - zdecydowałem się na nie po wielu recenzjach stawiających jest wyżej niż P4S i niestety się zawiodłem. Trzymają słabiutko, auto potrafiło lecieć 4 kołami bokiem - może sprawdzają się w warunkach TrackDayów w UK, gdzie jest chłodniej, ale w kontynentalnych warunkach jednak P4S górą. Zrobiłem tylko dwie sesje - pierwsza raczej wolna, trochę nie mogłem dojść do ładu z trybem pracy skrzyni i kontrolą trakcji. W drugiej sesji o ile dogadałem się ze skrzynią, to dość szybko dostałem błędy AYC i AWD - po zjechaniu do boksu okazało się, że pompa dyfra się przegrzała, płyn się zagotował i rozlał się po bagażniku. Niby nic nie wróżyło większej awarii, ale dla pewności nie jechałem więcej sesji żeby nie kusić losu ![]() Onboard: -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Ale pustki na torze - przez to że długi czy mało aut na sesję wpuszczane było ?
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
Ale pustki na torze - przez to że długi czy mało aut na sesję wpuszczane było ? Akurat tak się trafiło rozstawienie aut na torze (są sektory startowe według czasów w danej grupie), że można było robić bez problemu hotlapy. Bodajże po 17 aut wpuszczali jednocześnie. -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
Kontynuując temat nie-Subaru:
Megane dostała nowe OEM amorki, wymianę miski skrzyni (na gwarancji w ASO - był wyciek) oraz Yokohamy A005 i udało się pojechać na Tor Poznań w ramach Race Cup. Wykręcony czas to 1:50.87 i duuużo błędów + miałem problem z dojściem do ładu z ciśnieniem (trochę za dużo upuściłem, przestoje między sesjami były za długi e i koła stygły do "0"), przez co rozwaliłem przednie opony. Liczę na powrót w ramach TrackMasters we wrześniu i urwanie przynajmniej 2 sekund ![]() Onboard: -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 01 October 2021 Skąd: Józefosław ![]() |
Kontynuując temat nie-Subaru: Megane dostała nowe OEM amorki, wymianę miski skrzyni (na gwarancji w ASO - był wyciek) oraz Yokohamy A005 i udało się pojechać na Tor Poznań w ramach Race Cup. Wykręcony czas to 1:50.87 i duuużo błędów + miałem problem z dojściem do ładu z ciśnieniem (trochę za dużo upuściłem, przestoje między sesjami były za długi e i koła stygły do "0"), przez co rozwaliłem przednie opony. Liczę na powrót w ramach TrackMasters we wrześniu i urwanie przynajmniej 2 sekund ![]() Onboard: Wow, grubo. Gratuluję czasu, nie sądziłem, że fabryczne 4RS będzie w stanie przełamać 1:50, a wygląda na to, że da radę. Tego slicka na jaką felgę wrzuciłeś? Pozdrawiam z zielonej 3 RS ![]() |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
Wow, grubo. Gratuluję czasu, nie sądziłem, że fabryczne 4RS będzie w stanie przełamać 1:50, a wygląda na to, że da radę. Tego slicka na jaką felgę wrzuciłeś? Pozdrawiam z zielonej 3 RS ![]() nie sądziłem, że fabryczne 4RS będzie w stanie przełamać 1:50 Co do przełamania 1:50 - to tylko kierowca jest potrzebny, dla auta to nie problem ![]() Tego slicka na jaką felgę wrzuciłeś? 2Forge ZF6 18x9 ET45 - dość lekkie i tanie koło, przy okazji mieści się bez problemu w przepastne nadkola 4ki ![]() Pozdrawiam z zielonej 3 RS ![]() Jak będziecie na Brnie, to w końcu będzie "sensowne" porównanie, bo używany slick i Direzza są w miarę podobne ![]() -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 01 October 2021 Skąd: Józefosław ![]() |
No moja żona zrobiła właśnie 1:50.9 na Poznaniu na dirce, także będzie wyrównany pojedynek. Na Brno oczywiście wpadamy, kwestia czy auto nie będzie się znowu grzać, bo ostatnio mamy z tym duży problem
![]() PS. Ja bym pierwszy prawy hamował trochę później, za białą linią ![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
No moja żona zrobiła właśnie 1:50.9 na Poznaniu na dirce, także będzie wyrównany pojedynek. Na Brno oczywiście wpadamy, kwestia czy auto nie będzie się znowu grzać, bo ostatnio mamy z tym duży problem ![]() Jeszcze zdążycie zmienić chłodnicę przez Brnem ![]() PS. Ja bym pierwszy prawy hamował trochę później, za białą linią ![]() Miałem 3mm klocków a akurat był problem z dostępnością nowych tarcz to M4, więc to było zapobiegawcze hamowanie wcześniej ![]() -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
Wczoraj udało się pojechać rundę Track Masters na Brnie i wykręcić 2:31 (ponad 10s lepiej niż rok temu Clio) przy ~30 stopniach na zewnątrz.
Niestety tylko w czasie pierwszej sesji dało się faktycznie jeździć - potem auto za mocno się grzało i w momencie dogrzania opon przegrzewał się olej, więc czasu nie udało się już poprawić, a potencjał był naprawdę spory. Dało to 2gie miejsce w klasie Pro 6: https://tm2023.nickesh.pl/ranking/race-results/6 Onboard: -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
Jak zwykle w temacie "Subaru" - udało się nabyć kolejne auto:
Mazda RX-8 z K20+kompresor audi (pewnie część osób będzie kojarzyć to auto) ![]() ![]() ![]() ![]() Wczoraj odebrane, dzisiaj już telefon do Ireco na 16 października termin na klatkę ![]() Jest trochę rzeczy do poprawki, trochę rzeczy do usunięcia - progress nastąpi niedługo ![]() -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
to auto Jacka ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Za dużo RX8 z K20 i TVS1320 nie ma u nas
![]() |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
No chyba
![]() ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
z jakiej aplikacji i kamery korzystasz ?
W poprzednim filmiku widziałem harry's lap timer grand prix a teraz jest coś od HP Tuners i nawet fajnie to wygląda. Która lepsza według Ciebie ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 23:22 |