![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Sun, 18 November 2018 ![]() |
Tymi złączkami r7 to zainteresowałeś mnie. Ale typowe złączki do faro to zaciska się samemu kluczami 14 17 i 19. Polskie "Faro" jest tak samo dobre jak te włoskie Ori i złączki gomet też są kompatybilne z Ori.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Tymi złączkami r7 to zainteresowałeś mnie. Ale typowe złączki do faro to zaciska się samemu kluczami 14 17 i 19. Polskie "Faro" jest tak samo dobre jak te włoskie Ori i złączki gomet też są kompatybilne z Ori. Ja robię w branży zakuwania między innymi i wiem, że nie ma lepszego połączenia niż zakute na zakuwarce hydraulicznej. Te wszystkie skręcane to prędzej czy później puszczą. -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ja robię w branży zakuwania między innymi i wiem, że nie ma lepszego połączenia niż zakute na zakuwarce hydraulicznej. Te wszystkie skręcane to prędzej czy później puszczą. te mosiężne baryłki chyba nie mają prawa puścić, bo to też zaciska przewód, tylko na zasadzie gwintu i stożka. przynajmniej w LPG nie puszczają same z siebie, a tam masz 10-15 bar ciśnienie. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
A czy nie lepiej pościć takie faro po długości auta, a przy samej pompie albo listwie dac te pare cm przewodu gumowego np.gates i dobre opaski na nich praca silnika przod tył sie troche bedzie amortyzować, a jednak faro czy teflony sztywne twarde źle myśle? tez myślałem nad miedzią, faro, tekalan
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zostawisz kawałek 3cm gumowy to on strzeli.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Czego ma strzelić ? nie smigam na metanolu
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
E85 rozpuszcza, E50 trochę też.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Sun, 18 November 2018 ![]() |
I wracamy do meritum, skąd wziąc elastyczny przewod "gumowy" ósemke. Na zasilaniu bym wcale nie dawał gumy tam jest 5 barow licząc doładowanie. Tylko faro dn6/an+teflon. Ja mam po całej długości od pompy przeZ filtr do listwy. Powrót też faro. Ale na powrocie jakiś łącznik z seryjnym zbiornikiem /regulatorem trzeba dać. I niema czym łączyć..... Te złączki do czujnika flex fuel z plastikowymi pazurkami też....
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Ale czemu nie z niemieckiego ebay'a?
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&am...de&_sacat=0 Możliwość stosowania z różnymi rodzajami paliw: benzyną ołowiową i bezołowiową, olejem napędowym, biodieslem do B-100, E-10, E-15, E-85, 100% metanolem, etanolem i gazoholem -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
ja na przewodach gates się trochę rozczarowałem, założyłem nowe na podciśnienia, nie całym roku już były nieszczelności..
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Jakie założyłeś te po zew. szmaciane ? ja zakładam ze guma oplot guma bomba
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Fajnie ze sie temat rozwinol. Jak tak czytam wasze komentarze to sie utwierdzam w przekonaniu ze zeobilem dobrze robote bo mam teflon flex w oplocie z kwasowki i zakute na maszynie a nie zadnych zlaczkach. Tyle ze mimo wszystko troche to sztywne. Moze trochw przesadzam ale nie chce aby pekla np listwa paliwowa od wibracji. Moze powinienem pokombinowac z mocowaniwm sztywnych przewodow?
Ciekawa zatem alternatywa moze byc ten faro bo to faktycznie tez teflon tylko w innym oplocie. Musze wziac w lape i porownac |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 November 2015 ![]() |
W przypadku połączeń wymagających elastyczności, można teflon zawinąć w kółko.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
MOżna ale nie ma miejsca. Elastycznośc jest bo to teflon elastyczny, aczkolwiek na tyle sztywny iż boje sie iż wpłynie na elementy do których jest dokręcony
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
W jaki sposób zaciskacie faro np. na listwie paliwowej? Mogę wsunąć na jodelke i skręcić opaska??
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Tak.
A jak profi ma być to u tokarza końcówki utoczyć. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Potrzebuje zmienić węźyk zasilajacy hpfp. Mam pompe z ea888 gen3 do ea113 wiec wezyk i tak do zmiany. Musze cos kupic a faro wydaje sie rozwiazaniem bezobsługowym
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 16:42 |