E36 328I modyfikacja i regeneracja szpery |
E36 328I modyfikacja i regeneracja szpery |
Sat, 03 Apr 2021 - 14:12
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sat, 03 September 2016 Skąd: Radom |
Witam wszystkich przymierzam się do montażu szpery która pozostała mi po poprzedniej e36 ale przed montażem zamierzam oddać ją do regeneracji ponieważ z tego co pamiętam czasem potrafiła sobie przepuścić szczególnie na mokrej nawierzchni. Chciał bym poradzić się bardziej doświadczonych w temacie i zadać kilka pytań. Na wstępie napisze że auto to typowa weekendowka służy głównie do jazdy po drogach publicznych, zależy mi na tym by auto prowadziło się jak najlepiej ale również zrobić efektowną nawrotkę, rondo bokiem itp itd
1. Kogo polecacie do regeneracji? mam kontakt do człowieka z Kielc który się tym zajmuje i w sumie pasowało by bo jestem z Radomia więc miał bym niedaleko 2. Przeprowadzić jakieś modyfikacje typu zwiększenie spięcia wstępnego czy może jakieś inne zmiany ? 3. Jakie przełożenie wybrać szpera którą posiadam to s3.15 i zastanawiam się czy nie wybrać seryjnego 2.93 ( silnik seria m52b28) 4. Tulejki w dyferencjale wymienić na ori czy może poliuretanowe ? |
|
|
Wspieraj forum |
Sat, 03 Apr 2021 - 14:12
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 04 Apr 2021 - 21:08
Post
#2
|
|
User Dołączył: Tue, 02 June 2009 |
W Kielcach jest konkretny Wojtek od szper. Zaciesnia i regeneruje . Są tam też inni ale od tego braliśmy do e30 turbo i naprawdę robota profi.
|
|
|
Sun, 04 Apr 2021 - 21:15
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin |
Tuleje zostaw seria
|
|
|
Sun, 04 Apr 2021 - 23:36
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 |
tuleje tylko seria, nowa na aso kosztuje nie dużo, a jak się dyfer nagrzeje to guma ma podobne właściwości, poli robi się miękkie.
Jak weekendowa zabawka zostaw S3.15, jak chcesz latać długie trasy to 2.93 |
|
|
Mon, 05 Apr 2021 - 08:09
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: Chojnice |
Zostaw 3.15 lepiej się zbiera,a jak masz cichy wydech to i w trasie da się wytrzymać.
-------------------- E31
E36 w budowie F150 |
|
|
Mon, 05 Apr 2021 - 18:47
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
S3.15 do m52b28 wolnossaka pasuje najlepiej.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Mon, 05 Apr 2021 - 19:57
Post
#7
|
|
User Dołączył: Sat, 03 September 2016 Skąd: Radom |
Dzięki panowie za odpowiedzi
A co powiecie na temat modyfikacji pchać się w jakieś zacieśnianie czy dobra seria daje rade ? |
|
|
Tue, 06 Apr 2021 - 10:13
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Podepnę się pod temat.
Czy ktoś kojarzy kogoś poza Wojtkiem (u niego też podobno słabo z dostępnością), obojętnie w jakiej części świata, gdzie można kupić bebechy do dyfra 210? Nie ma już niestety ani tarczek, ani przekładek itp. Ktoś kiedyś produkował u nas w kraju lecz nie bardzo się sprawują. Nawet w na ucho słychać było (uderzając czymś metalowym) , że materiał na płytki zupełnie inny. W ASO brak. |
|
|
Tue, 06 Apr 2021 - 21:25
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze |
Sam nie testowałem, ale może coś warte:
https://bmwpremiumperformanceparts.pl/plytk...28-e34-e36.html |
|
|
Tue, 06 Apr 2021 - 22:13
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
gdzie można kupić bebechy do dyfra 210? Sam nie testowałem, ale może coś warte: https://bmwpremiumperformanceparts.pl/plytk...28-e34-e36.html PŁYTKI I PRZEKŁADKI SZPERA DUŻA GŁOWA 25% 188 BMW E28 E34 E36 -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Tue, 06 Apr 2021 - 22:28
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź |
Ftwl to sobie odpuść jak chcesz pojeździć.
https://bimmertune.com/differential/bmw-210...tch-outer-plate https://racingdiffs.com/collections/lsd-clu...sd-clutch-packs |
|
|
Thu, 08 Apr 2021 - 08:34
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Lincoln - szukam do dyfra 210.
Dzięki scyzor - rozkminię te co podesłałeś. Miał ktoś już do czynienia z tymi produktami? |
|
|
Fri, 09 Apr 2021 - 21:02
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź |
|
|
|
Fri, 09 Apr 2021 - 21:38
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze |
PŁYTKI I PRZEKŁADKI SZPERA DUŻA GŁOWA 25% 188 BMW E28 E34 E36 Lincoln - szukam do dyfra 210. Mój błąd Panowie, nie załapałem że to pytanie nie było autora tematu. Są też do 210, ale jeśli ciulowy materiał to faktycznie szkoda roboty. |
|
|
Sat, 10 Apr 2021 - 10:19
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
|
|
|
Sat, 10 Apr 2021 - 10:58
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Czyli wychodzi na to, że ciężko w kraju o sensowny zestaw do regeneracji?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Sat, 10 Apr 2021 - 12:13
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
|
|
|
Tue, 13 Apr 2021 - 13:19
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 10 January 2012 |
Podpinając się pod temat o szperze, macie kogoś kto przerabia otwarte dyfry na szpery? Mam Z4 E85, jedna opcja to Quaife, a druga przeróbka, na wkładzie z E36, E34 czy coś takiego. Mam namiar na gościa ze Strykowa, podobno bierze 4,5k za taką usługę. Auto typowo uliczne.
|
|
|
Tue, 13 Apr 2021 - 17:04
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź |
Płytki przyszły dzisiaj, tanio nie było.. 530 pln + jak się okazało 23%vat. Zdjęcia mogę podesłać chętnym na maila. Towar generalnie wygląda dobrze, ładnie spakowany jakieś stickery w gratisie. Założę do wkładu to podzielę się wrażeniami
|
|
|
Tue, 13 Apr 2021 - 20:41
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Sprawdź jaki materiał. Nawet organoleptycznie.
Wszystkie oryginalne elegancko dźwięczą po uderzeniu czymś metalowym. Zamienniki wszystkie jaki wiedziałem to wydają głuche stuki jak czymś uderzysz. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 19 April 2024 - 21:47 |