![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Zacisk z 607 na tarczy 340mm z Peugeota 508 / Citroena C5. U mnie to hamowało zacnie w renault espace. Natomiast, tarcza 330mm nie pasuje idealnie to tego zacisku (klocek od przodu wystaje z 3-4mm poza tarczę), 340mm siada prawie cały klocek. Włożyłem to w felgę 17 cali, ale był potrzebny dystans ok 20mm, w felgę 18 cali Tomasony weszło bez problemu. https://zapodaj.net/images/ba51449d65fc9.png https://zapodaj.net/images/5e48643d75b6a.png Hej i na jakim klocku to miałeś ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
A to na zwykłym klocku TRW.
Teraz mam C5 na 340 i seryjnym zacisku 1-tł, zamówiłem już klocki Galfer ale zastanawiam się nad dobrą tarczą, czy iść w Zimmermanny czy może Mikode nacinaną? Te ferodo i brembo to chyba wszystko z jednej półki z ATE. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 19 March 2021 Skąd: Łódź ![]() |
Słyszałem opinie że Galfery podobno lubią pęknąć albo się odkleić.
Na innym forum czytałem że ktoś w oplu insigni jeździł na zestawie Galfer 1055 z tarczą Zimmermann Sport Coat Z i to super się sprawdza. Zdecydowałem że zamontuje tarcze 340mm z zaciskiem jednotłoczkowym i zamienię przewody gumowe na teflonowe z oplotem, zastanawiam się jeszcze jaki zestaw tarczy i klocków zamontować może jakiś popularny ds performance i tarcze brembo może max tego jeszcze nie wiem. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
340mm nie wystepuję w brembo max, ale 330mm już tak, nawet w brembo xtra - do tego zacisk 2-tł z C6 (tanie jak barszcz), regeneracja, klocek galfera i mamy konkretny hebel.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
340mm nie wystepuję w brembo max, ale 330mm już tak, nawet w brembo xtra - do tego zacisk 2-tł z C6 (tanie jak barszcz), regeneracja, klocek galfera i mamy konkretny hebel. mam dwutłoczek w 407 V6 benzyna wcześniej 407 2.7 V6 HDi. Bez dobrego klocka to płakać się chce. Kolegi 407 na tarczy 290 i klockach EBC hamowało pięknie a on nonstop grzeje tym po 180+ i nigdy nie narzekał na hamulce. Także w całym tym zestawie który opisałeś to klocek klocek jeszce raz klocek -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
Ale przejście na 2-tłok z C6 jest konieczne by zejśc na tarczę 330mm brembo xtra. (Przy 340mm nie ma wyboru tarcz, zwykłe tanie seryjne) Nie dlatego że to 2 tłoczek, bo pole powierzchni jest praktycznie identyczne (średnice 40+45) jak mój 60mm. No i chyba zgadzam się z Tobą że klocek najważniejszy - wiec ten Galfer jedyna opcja, lub ostatecznie EBC green, red - ale nie słyszałem o nich dobrej opinii.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 19 March 2021 Skąd: Łódź ![]() |
Niestety ale się pośpieszyłem i kupiłem już zacisk z jażmem pod 340mm. Mechanik już mieżył, pasuje idealnie tylko miedzy zaciskiem i felgą jest 2-3mm odstępu coś koło tego.
To jaki zestaw byście polecili klocków i tarcz? |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Klocki coś z ferrodo , hawk, cl 5+ ale one chyba nie mają homologacji
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Dobrze sprawdza się EBC Yellow w takich ciężkich krowach
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 19 March 2021 Skąd: Łódź ![]() |
Z tego co patrzyłem to są dostępne EBC i Galfer, Ferodo nie ma a reszta to same budżetówki.
Co myślicie o tarczach Rotinger GT nacinanych czy lepiej do tych klocków zwykłe tarcze? Bo w sumie to jak kolega daroot pisał naprawdę nie ma w czym wybierać |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
Rotinger jest dostępny tylko z serii graphite line, a dla tych którzy chcą by tarcze się nie gięły ( i to jest info z ich strony) przewidziana jest seria higt performance, ale próżno szukać tam do Twojego modelu. Natomiast sama graphit masz np tutaj test, co sie z nimi stalo: https://www.youtube.com/watch?v=9CkHwEo4maU
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 19 March 2021 Skąd: Łódź ![]() |
daroot to jaką tarczę będziesz zakładać do swojego z klockami galfer ?
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
Zamówiłem Brembo Xtra.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 19 March 2021 Skąd: Łódź ![]() |
To znaczy że przeszedłeś na 330mm i 2 tłoczek ?
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
Jestem w trakcie, ale tak.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 19 March 2021 Skąd: Łódź ![]() |
A czy eksperymentowałeś coś z 340mm? Jaką tarcze mógł byś polecić pod klocki Galfer? Myśle czy dobrze zgrały by się z normalnymi zimmermanami
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
Trzeba słuchać bardziej doświadczonych tutaj, nie mam doświadczenia, założyłem oryginal citroena z klockiem trw , ale było to na zaciskach 4-tł brembo, auto 2 tony (renault espace) hamowało bardzo dobrze. Ale zrobiłem na nich może z 8 tyś km i sprzedałem. Z tym że byłem nim w Hiszpanii, w Alpach dużo, trochę się napociły i nic.
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 19 March 2021 Skąd: Łódź ![]() |
Jak mi się trafią kiedyś brembo to wezmę i przymierzę jak będzie pasować a teraz będzie musiało wystarczyć to co mam.
Daj znać jak sprawuje się ten zestaw co składasz, ja jak złoże i dotrę to też dam znać dla potomnych. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
Potwierdzam że tarcze Brembo Xtra 330mm z C6 2,7 hdi wraz z zaciskami 2-tł pasują P&P do mojego C5 który ma tarcze 340mm. Dzisiaj przymierzyłem, poskręcałem - wszystko pasuje. Zaciski pojechały do piaskowania i malowania, będzie pełna regneracja i za tydzień składam na gotowo.
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Super User Dołączył: Thu, 27 February 2014 ![]() |
Miałem w C5 340mm i byłem więcej niż zadowolony, tyle że tarcze i klocki oryginalne. Nie wiem czy wymiana na zacisk o tej samej sile docisku i mniejszą tarczę to będzie to czego szukasz.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 18:58 |