Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> e81 swap M54b30
Gusiew
post Sun, 17 Nov 2024 - 14:19
Post #41


Super User
Dołączył: Sat, 29 September 2007
Skąd: Łosice





Wystrojono Mi na ms43 m54b30 plus kolektor n55 adapter jakis tanszy niz racemoda ale nie od Wrony , KOlektory wydechowe dałem z m52b28 te ktore sa bez katalizatorów, reszta wydechu seria 330i . Strojone w Turbo Famili i o tyle w stosunku do modów moment mam taki sam jak wszyscy ale mocy za mało pewnie lepszy wydech by sie przydał , Ale historie o 270 koniach to chyba bym bez wałkow miedzy bajki włozyl. Jak zaczeli MI pokazywac wykresy z kolektorem m50b25 to nagle sie okazuje ze oprocz minimalnie lepszego dołu to ten kolektor n54 czy n55 to nie pokazuje za wiele roznic wzgledem m50b25. Jak popatrzylem na to z boku ile kasy trzeba zangazowac w te mody to jak dla Mnie lepiej kupic n52b30 lub n53b30 i przerzezbic wiazke . Koszty wyjda bardzo zblizone. I wtedy masz chociaz solidne seryjne 260 koni , bo w m54b30 to bez walkow jakis agresywniejszych to sa to dosc wedlug Mnie zle wydane pieniadze. Ps . Nakladali tez wykresy z wieksza przepustnica i tez to niewiele wnosi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 17 Nov 2024 - 14:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mis
post Sat, 07 Dec 2024 - 19:10
Post #42


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Od dawna mówiłem, że te lekkie mody w m54b30 na 270hp to są papierowe konie, prawda jest taka, że dopracowane setupy na przepustnicy v8 doprężone na baranach robią po 260-265hp max aosolutny...


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 08:28