![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Super User Dołączył: Sat, 29 September 2007 Skąd: Łosice ![]() |
Wystrojono Mi na ms43 m54b30 plus kolektor n55 adapter jakis tanszy niz racemoda ale nie od Wrony , KOlektory wydechowe dałem z m52b28 te ktore sa bez katalizatorów, reszta wydechu seria 330i . Strojone w Turbo Famili i o tyle w stosunku do modów moment mam taki sam jak wszyscy ale mocy za mało pewnie lepszy wydech by sie przydał , Ale historie o 270 koniach to chyba bym bez wałkow miedzy bajki włozyl. Jak zaczeli MI pokazywac wykresy z kolektorem m50b25 to nagle sie okazuje ze oprocz minimalnie lepszego dołu to ten kolektor n54 czy n55 to nie pokazuje za wiele roznic wzgledem m50b25. Jak popatrzylem na to z boku ile kasy trzeba zangazowac w te mody to jak dla Mnie lepiej kupic n52b30 lub n53b30 i przerzezbic wiazke . Koszty wyjda bardzo zblizone. I wtedy masz chociaz solidne seryjne 260 koni , bo w m54b30 to bez walkow jakis agresywniejszych to sa to dosc wedlug Mnie zle wydane pieniadze. Ps . Nakladali tez wykresy z wieksza przepustnica i tez to niewiele wnosi.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Od dawna mówiłem, że te lekkie mody w m54b30 na 270hp to są papierowe konie, prawda jest taka, że dopracowane setupy na przepustnicy v8 doprężone na baranach robią po 260-265hp max aosolutny...
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 12:37 |