Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> K04-064 do A4 b8 2.0 tfsi, Przeróbka turbiny pod silnik wzdłużny
leonarl4x4
post Tue, 17 Nov 2020 - 18:48
Post #1


User
Dołączył: Tue, 26 September 2017





Witam

Mam pytanie odnośnie montażu k04-064 do Audi A4 b8 2.0 tfsi 211 w serii

Teraz mam program na 260ps i 400Nm

Chce założyć turbo k04-064 i pytanie co należy przerobić żeby to założyć do wzdłuż ego silnika

Jak by ktoś mógł w obrazowy sposób opisać bo będę robił to sam

DP już mam zrobiony przelot wydech jest do końca
Silnik po kapitalnym remoncie na nowych tłokach że względu na slawetne branie oleju

Jakich mocy można się spodziewać na tej turbinie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 17 Nov 2020 - 18:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mis
post Tue, 17 Nov 2020 - 23:11
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CPMB masz silnik?
Na 064 na przelotowym wydechu bez problemu zrobisz 350hp o ile układ paliwowy i silnik będzie przyjmował. smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leonarl4x4
post Wed, 18 Nov 2020 - 08:32
Post #3


User
Dołączył: Tue, 26 September 2017





Nie, silnik cdnc
Głównie chodzi mi o obrazowe opisanie co trzeba zrobić przy turbo żeby to poskładać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 19 Nov 2020 - 09:04
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CDNC ma 211hp w serii. tongue.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matix069
post Thu, 19 Nov 2020 - 11:47
Post #5


User
Dołączył: Sat, 30 November 2019





CYTAT(leonarl4x4 @ Wed, 18 Nov 2020 - 08:32) *
Nie, silnik cdnc
Głównie chodzi mi o obrazowe opisanie co trzeba zrobić przy turbo żeby to poskładać


To najlepiej gregora spytać (Gregor10). Wkłądał nie raz k04-064 do wzdłużnego tfsi więc na pewno ma duże doświadczenie i wie co i jak.


--------------------
M3 e46 coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leonarl4x4
post Thu, 19 Nov 2020 - 12:52
Post #6


User
Dołączył: Tue, 26 September 2017





Wiem że ma 211 w serii błąd w pisowni
Pisałem do gregora już 2 razy i brak odzewu chyba muszę zadzwonić bo widocznie czasu nie ma na odpisywanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Fri, 20 Nov 2020 - 03:33
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





Wy chyba macie coś nie po kolei w głowach...

Dlaczego gregor miałby to powiedzieć skoro to jego chleb powszedni? Człowieku, albo umiesz zmienić turbo albo nie umiesz i jedziesz do kogoś kto Ci zrobi i przy okazji wystroi. No bo chyba sam nie zrobisz tych 350KM wink.gif


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matix069
post Fri, 20 Nov 2020 - 07:08
Post #8


User
Dołączył: Sat, 30 November 2019





CYTAT(_adams_ @ Fri, 20 Nov 2020 - 03:33) *
Wy chyba macie coś nie po kolei w głowach...

Dlaczego gregor miałby to powiedzieć skoro to jego chleb powszedni?


Akurat Gregor jest pomocnym gościem i nie ma jakiś wielkich oporów żeby podzielić się choć częścią wiedzy (wiem bo akurat miałem kiedyś Vaga, tyle że 1.8t i 2 razy mi pomógł z tuningiem na odległość i to za darmo).
W 1.8t masz adapter i to częściowo rozwiązuje kwestię montażu. W tfsi raczej trzeba przerobić cały dp. Ewentualnie wiem, że istnieje możliwość przerabiania gwintów na seryjny wydech ale to duża rzeźba w turbo i chyba wołałbym dp przerobić. Ktoś kto robi dp na zamówienie powinien to ogarnąć na aucie bez problemu.


--------------------
M3 e46 coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Fri, 20 Nov 2020 - 07:54
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





do wzdłużniaka napisz do BM performance to na odległość zrobi Ci DP za grosze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leonarl4x4
post Fri, 20 Nov 2020 - 08:34
Post #10


User
Dołączył: Tue, 26 September 2017





DP mam zrobiony, pracuje w Mg Motorsport w Siemianowicach więc z tym nie ma problemu tak samo jak ze spawaniem tig.
Myślałem że kołnierze w turbo jak i w układzie wydechowym przy samym sicie są takie same no ale jak jest inny kołnierz to wystarczy po prostu zmienić na inny jeśli w tym problem.

Mnie bardziej chodzi o przeróbkę woda olej jak to wygląda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ibitan
post Sat, 21 Nov 2020 - 07:39
Post #11


Rookie
Dołączył: Fri, 20 November 2020





CYTAT(Mis @ Tue, 17 Nov 2020 - 23:11) *
CPMB masz silnik?
Na 064 na przelotowym wydechu bez problemu zrobisz 350hp o ile układ paliwowy i silnik będzie przyjmował. smile.gif


Ja mam CPMB mało o nim info, docelowo 400km, widzę compsport zrobił to na 360km, wiesz coś więcej o tym silniku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ibitan
post Sat, 21 Nov 2020 - 07:44
Post #12


Rookie
Dołączył: Fri, 20 November 2020





CYTAT(leonarl4x4 @ Fri, 20 Nov 2020 - 08:34) *
DP mam zrobiony, pracuje w Mg Motorsport w Siemianowicach więc z tym nie ma problemu tak samo jak ze spawaniem tig.
Myślałem że kołnierze w turbo jak i w układzie wydechowym przy samym sicie są takie same no ale jak jest inny kołnierz to wystarczy po prostu zmienić na inny jeśli w tym problem.

Mnie bardziej chodzi o przeróbkę woda olej jak to wygląda.


Jestem z Mysłowic mam DP i IC z MG można się dowiedzieć o wycenę układu wydechowego na 2,75" lub 3" dp mam 2.75"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leonarl4x4
post Sat, 21 Nov 2020 - 08:33
Post #13


User
Dołączył: Tue, 26 September 2017





Musiał byś do nas zadzwonić i zapytać dokładnie o cenę bo nie orientuje się odnośnie kosztów
Ale jak byś się określił co chcesz to mogę zapytać może coś taniej by się udało załatwić
Wszystko zależy od konfiguracji układu, na ilu tłumikach, czy klapy do zmiany głośności układu i czy np chciał byś układ wyprowadzony na 2 strony zderzaka więc możliwości jest sporo
Możesz bezpośrednio do Michała zadzwonić albo do biura
Niestety tego silnika co napisałeś nie znam
Który rok Audi?

Ale z tego co wyczytałem masz już silnik bez wady olejowej więc zapewne po 2012 roku

Już rozeznałem temat kołnierza który jest w turbo k04-064 na wyjściu jest sporo większy niż standardowy w ihi
Wystarczy po prostu zmienić kołnierz w downpipe na taki jaki jest w k04-064 i po kłopocie, mamy takie kołnierze na stanie więc mogę to na aucie zrobić bez problemu

https://drive.google.com/file/d/17auNILanAF...ew?usp=drivesdk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ibitan
post Sat, 21 Nov 2020 - 09:37
Post #14


Rookie
Dołączył: Fri, 20 November 2020





CYTAT(leonarl4x4 @ Sat, 21 Nov 2020 - 08:33) *
Musiał byś do nas zadzwonić i zapytać dokładnie o cenę bo nie orientuje się odnośnie kosztów
Ale jak byś się określił co chcesz to mogę zapytać może coś taniej by się udało załatwić
Wszystko zależy od konfiguracji układu, na ilu tłumikach, czy klapy do zmiany głośności układu i czy np chciał byś układ wyprowadzony na 2 strony zderzaka więc możliwości jest sporo
Możesz bezpośrednio do Michała zadzwonić albo do biura
Niestety tego silnika co napisałeś nie znam
Który rok Audi?

Ale z tego co wyczytałem masz już silnik bez wady olejowej więc zapewne po 2012 roku

Już rozeznałem temat kołnierza który jest w turbo k04-064 na wyjściu jest sporo większy niż standardowy w ihi
Wystarczy po prostu zmienić kołnierz w downpipe na taki jaki jest w k04-064 i po kłopocie, mamy takie kołnierze na stanie więc mogę to na aucie zrobić bez problemu

https://drive.google.com/file/d/17auNILanAF...ew?usp=drivesdk


Fajnie, że na Ciebie trafiłem słuchaj no jeśli nie ma opcji kredytowania to pewnie dopiero wiosną bym się za to brał. Dupy nie chciałem zawracać ciężko chyba u nich o terminy, czas na rozmowy.
Auto 2013 rok, wydech jest na jedną stronę, ale chciałbym zrobić na dwie strony, te klapy chyba są zbędne wydaje mi się, że ten 2.0 nie będzie taki uporczywy jeśli chodzi o głośność. Raczej 2x 2rurka jak taki dyfuzor dorwę

No i doradztwo w kwestii tłumików czy robić środkowy czy tylko końcowe jaki wpływ mają na mocowe i dźwiękowe sprawy czy są w tym układzie rezonatory czy nie, generalnie chcę dobrze A znać się na tym znają fachowcy dlatego moje pytania mogą być irytujące biggrin.gif
Dzięki za wskazówki rozumiem, że niekonieczne jest zwiększanie dp przy k04 jak możesz też swój nr na pw rzucić będzie łatwiej w kontakcie na przyszłość
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leonarl4x4
post Sat, 21 Nov 2020 - 14:03
Post #15


User
Dołączył: Tue, 26 September 2017





Hej
Ja robiłem w swoim i wywaliłem pierwszy tłumik za katem i został tylko środkowy
Koncowych nie miałem wcale bo też przerobiłem sobie na 2 strony
Niestety było buczenie i musiałem dołożyć tłumiki na koncowe i jest ok
Nie robiłem tego w MG bo jeszcze wtedy tam nie pracowałem
Downpipe robiłem jedynie dla siebie w MG
W 2.0 tfsi jest to ciężki temat jeśli chodzi o dźwięk jakiś fajny sam Michał to powie nie jest to niestety s4

Tak to wygląda u mnie, nie ma jeszcze pops&bangs ale będę robił turbo i program to pomyślę nad tym najlepiej słychać na zewnętrznych głośnikach aniżeli na telefonie

https://drive.google.com/file/d/18P7cdrE_6I...ew?usp=drivesdk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ibitan
post Sat, 21 Nov 2020 - 14:47
Post #16


Rookie
Dołączył: Fri, 20 November 2020





Na pw Ci napisałem, na Siemcach przyszła teściowa mieszka to można się zgrać w jakiś dzień, dalej chcesz turbo sam wkładać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leonarl4x4
post Sun, 22 Nov 2020 - 07:34
Post #17


User
Dołączył: Tue, 26 September 2017





Tak chce sam wkładać, tylko cały czas się wacham czy nie robić hybrydy na bazie mojej IHI u perun turbo
Bo moce generowane podobne co z k04 a odchodzi sprawa kombinowania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Sun, 20 Dec 2020 - 19:18
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Wiele razy slyszem a pare razy nawet widzialem ze IHI jak i k03 (przynajmniej w poprzeczniakach) lubia pekac na stronie goracej. I tym bym ske kierowal przy wyborze turbiny. O pekajacych k04-064 nie slyszalem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leonarl4x4
post Mon, 21 Dec 2020 - 03:50
Post #19


User
Dołączył: Tue, 26 September 2017





Dlatego wybór juz padl na k04
Będzie trochę przeróbek pod wzdłużny silnik ale jest to chyba najlepsza opcja do A4 b8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 09 Jan 2021 - 15:42
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Mega fajna opcja to jeszcze taka turbosprezarka:
https://youtu.be/CXXK4QvOLMY

Więcej zabawy ciac i spawac trzeba stronę goraca która jest kolektorem jednocześnie... ale efekt kozak.
Ciekawe tylko jak to wstaje wykresu nie widzialem


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 10:12