![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
te moce to na seria słupku ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Seria, jedynie po remoncie wady olejowej
Coobcio - Dawid z dsturbo mówił mi że hybryda od niego ze zmieniona zimna strona daje rade do 380ps Az sam jestem tego ciekaw. Miś-nie wiem o co się unosisz zapytałem tylko czy to tajemnica, nie chcesz pisać to rozumiem że jest ku temu powód |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
U mnie ta ich Hybryda dala radę do 395KM
![]() Juz nie wiem jak tu wykresy zamieszaczać ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Tak ale robiłeś zimna i gorąca?
Ja mówię o samej zimne W pełnej edycji posta dajesz na grafikę i wklejasz adres url z zewnętrznego hostingu |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
te moce to na seria słupku ? Zakuty jest piec z wykresu, a rozbierany jest, bo miał przebieg i podbierał oliwkę, stopień sprężania ciut niższy od seryjnego, bez rozbierania mniej niuta ciutkę i boostu w peaku i z dolewką alkoholu byłaby ta moc wg mnie bez detonacji. ![]() Odnośnie układu paliwowego to wspólnie z właścicielem osiedzieliśmy się nad tematem, on zaiwestował pieniądze i czas, pozostanę lojalny wobec niego. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Zakuty jest piec z wykresu, a rozbierany jest, bo miał przebieg i podbierał oliwkę, stopień sprężania ciut niższy od seryjnego, bez rozbierania mniej niuta ciutkę i boostu w peaku i z dolewką alkoholu byłaby ta moc wg mnie bez detonacji. ![]() czyli ten słupek co w serii ma 211KM potrafi wytrzymać okolice 380-400 ? Ładnie. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Tak, ale słupek 211hp to tak naprawdę 224hp bliźniak i tam nie ma miękkich bebechów ogólnie, ale tak, znosi to.
Jedyne co, to takie projekty tego motoru na 400hp+ nie są racjonalne finansowo/rozsądkowo, bo za mniejszą kasę kupisz 3.0tfsi na kompresorze, gdzie masz nierozbierany piecyk, ciszę, brak awarii, wstawanie na każde dodanie gazu z dołu i tyle samo mocy na stg1 z kółeczkiem. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Tak ale robiłeś zimna i gorąca? Ja mówię o samej zimne W pełnej edycji posta dajesz na grafikę i wklejasz adres url z zewnętrznego hostingu Niestety modyfikacja samej zimnej strony praktycznie nic nie daje. Przyrosty pomijalne rzędu max 15KM przy nie współmiernie powiększeniu się laga... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Coobcio to dlaczego Dawid pisal mi że daje to pod 380 ps?
Jeśli sama zimna strona daje tak małe przyrosty to faktycznie mija się to z celem Jaki setup dał u Ciebie najlepsze efekty? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 18:40 |