![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wszystko normalne, bo seryjne ihi puszcza się w sofcie górą przy strojeniu tak, że lekko niedoładowuje, więc obecnie mu trzyma zadany boost i stąd wyższa moc między innymi.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 April 2014 ![]() |
Jak z dostępnością tych hybrydowych sprężarek? Można to już gdzieś kupić?
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Ta która była robiona dla coobcia dostaniesz w firmie fmic ale cena powala.
Bo jest robiona strona zimna i gorąca cena ok 4k |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 22 March 2008 Skąd: Mazowieckie ![]() |
To jest na stronie gorącej (kolektorze) ori z ihi czy np strona gorąca z k04 ? Ihi zdaje się ma dużo węższe kanały w kolektorze od k0464 , nie zapycha się ?
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
4000zł za turbo do wzdłużnych 2.0tfsi plug and play na 350KM+ to grosze. Jak szukacie turbo za 1000zł to zostaje wstawienie chińskiego gt28 używanego na kolektorze ze złomu spawanego elektrodą.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Kolektor zostaje stary z ihi
Ja teraz mam k04 na części i będę z tego składał coś do siebie W sumie zostało mi tylko aluminium z k04 Muszę kupić nowy kolektor I środek albo jakiegoś meleta pod wymiar oryginału albo jakąś rzeźba w sensie większy wirnik |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Tak wyszła na wykresie hybrydowa turbina od FMIC.PL
Moje Auto to Audi A4 B8 z 2011 roku z silnikiem CDNC już nie biorące oleju, po pełnym odświeżeniu silnika + tłoki nowy typ pod sworzeń 23mm, splanowane o 1mm oraz luźniejsze pasowanie o 1 setkę. Więc niestety turbo dziura większa ale problemu ze spalaniem stukowym znacznie mniej... Do tego pełny układ wydechowy przelotowy łącznie z downpipem o średnicy 70mm ze sport katem 100cpi Wkładka K&N, no i wiadomo całość wystrojona - hehe jeszcze chwila a bardziej szczegółowo opisze swój wóz w dziale projekty hehe ![]() ![]() I Krótka relacja z dostrajania mojej Audicy w Tune-up Gdańsk: https://www.youtube.com/watch?v=NMD2cS7-t_s W kolektorze ssącym zrobiło się cholernie gorąco więc Cooler do wymiany i myślę że z pewnością poprawi się wstawanie turbiny - seria ma jakieś strasznie duże opory... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Na razie zrobione ma tyle
Mam jedynie problem z adapterem do zaworu dv gdyż przyszedł mi taki pod zawór starego typu z oringami i muszę coś wymyslec jak to złożyć żeby było szczelne Mysle czy nie lepsze były te starsze zawory 06h 145 710G gdyż były przynajmniej całkiem szczelne na łączeniach tego zaworu Bo ten ewidentnie przepuszcza między plastikami tam gdzie pracuje tłoczek Żeliwo też będzie owinięte termika ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Mam pytanko gdyz jestem na końcowym etapie wkładania k04-064 do A4 b8 2.0 tfsi
Tylko chciałem przy okazji zaślepić wyjscie odmy idące do turbo Czy nie ma żadnych przeciwskazań? Wiadomo że odma w ea888 idzie na 2 strony i ta druga bym zostawił Jedna dział przy booscie a druga na podciśnieniu z tego co wiem ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
User Dołączył: Wed, 12 August 2015 ![]() |
Jeśli tak jest jak piszesz to przepraszam za wpowadzanie w błąd Faktycznie tak może być gdyż turbo jest w stanie na tym samym doładowaniu Większą ilość powietrza Przy powiększaniu strony zimnej bez korekty strony zimnej nie uzyskasz praktycznie nic o ile nie przeladowuje. Przy zwiększaniu strony gorącej spada backpressure wiec jest lepsze napełnianie cylindrów stąd przyrosty bez korekty softu. |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Witam
Mam kilka pytań a mianowicie jestem po strojeniu auta w ctr tuning z Gliwic I wyszło kilka problemów niestety nie wyszło tyle ile bym się spodziewał. Przepływ powietrza przy 4000obr/min wynosi 238g/s dzieląc przez 0,8 wychodzi praktycznie 300ps Nie dało ssie wykrzesać więcej gdzy przy tych obrotach n75 wysterowany na 70% gdzie przy podobnym aucie, tym samym silnikiem n75 wysterowany jest na 45% Druga sprawa to doładowanie w prawie całym zakresie wychodzi 1,2bara gdzie przy 6300 spada na 0,95 przy zadanym 1,1bar Kolejna rzecz to 1 bar przy 3 tys obrotów jest akceptowalne czy nie bardzo? Pomysły padły na dv, n75, szczelność dolotu lub gruszkę Ale rozmawiałem z Darkiem z ctr i mowil że jak gruszka początek otwarcia ma przy 0,4 bara to raczej gruszka powinna być ok Ma ktoś jakiś pomysł co należy sprawdzić jeszcze? Dv zmienię na ten tunningowa dv+ bo ten z literka D na końcu nie jedt szczelny w 100%. Nie wiem jak sprawdzić n75 bo kiepski dostęp do niego we wzdłużnym silniku Niestety musiałem kleić jeden króciec od n75 i boję się czy to nie może być jego wina Nie udało się schamowac auta na drogowej bo nie dało rady wjechać na wage celem zważenia auta (zbyt niskie) |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 April 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Jak byś czytał temat to byś wiedział że nie zakładałem hybrydy tylko normalna k04
A po drugie nie udało się sprawdzić mocy auta na hamowni drogowej Chłopaki nie mają stacjonarnej dla 4x4 Soft robią normalnie na podstawie logów z samochodu czyli tak jak się to powinno robić na drodze i na podstawie parametrów które na bieżąco widać Hamownia to tylko potwierdzenie tego co się zrobiło Będzie wszystko doprowadzone jak trzeba to jestem umówiony na korektę |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 April 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Ok może źle się wyraziłem i to napisałem
Myślałem że będzie wiadomo o co chodzi |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Witam
Mam pytanko odnośnie sprzęgła Potrzebuje wzmocnić tarcze i docisk bo zaczyna się uslizgiwac sprzęgło Gdzie najlepiej się udać z tym sprzęgłem (Radzikowski?) Skrzynia manual oczywiście |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Dzwoniłem dzisiaj do Radzikowskiego i dowiedziałem się że te sprzęgło jest trudno przerabialne
Zaproponował założyć z rs4 docisk i tarcze Tylko teraz czy wszystko pasuje p&p Bo nie potrafił odpowiedzieć na to pytanie |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Może gruszka ma już rozmiękczoną sprężynę albo jest ustawiona zbyt słabo.
Turbo masz używane czy nowe? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
A co ma turbo i gruszka do uslizgu sprzęgła?
Turbo nowe w sensie cały środek nowy gruszka też nowa Żeliwo też nowe Gruszkę ustawiłem na 0,55 bara początek otwarcia |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Odpisywałem do poprzednich postów dotyczących problemów z doładowaniem.
Ile doładowania trzyma w logu dynamicznym z odpiętą kostką od n75? DV+N75 wymień sobie, jedno masz stare, a drugie pęknięte, na co te oszczędności? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 13:55 |