![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
kurde fajnie
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: jelenia góra ![]() |
oby latał tak jak Compact !!
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
No zobaczymy. Na te chwilę mam dwa małe problemy, pierwszy to rosnące ciśnienie paliwa, na pewno pompa pompuje paliwo w dobrą stronę, prawdopodobnie przepływ na odpływie jest za słaby i za regulatorem ciśnienia nie potrafi paliwa zwrócić do tak szybko jak powinien, paliwo po odpaleniu skacze do 5bar i rośnie do 10bar sukcesywnie kilka min. Muszę dać jakieś wiaderko i spróbuję odkręcić przewód w miejscu gdzie wlatuje do baku i sprawdzić co się będzie działo. Przewody to AN8 teflon flex. Czujnik ciśnienia jest ok, sprawdzone ciśnienie dla pewności analogiem. Druga sprawa to delikatnie cieknie olej przy napinaczu ale to kwestia oringa na tłoczku w sumie, przynajmniej mam taką nadzieję, że to załatwi sprawę
![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
No zobaczymy. Na te chwilę mam dwa małe problemy, pierwszy to rosnące ciśnienie paliwa, na pewno pompa pompuje paliwo w dobrą stronę, prawdopodobnie przepływ na odpływie jest za słaby i za regulatorem ciśnienia nie potrafi paliwa zwrócić do tak szybko jak powinien, paliwo po odpaleniu skacze do 5bar i rośnie do 10bar sukcesywnie kilka min. Muszę dać jakieś wiaderko i spróbuję odkręcić przewód w miejscu gdzie wlatuje do baku i sprawdzić co się będzie działo. Przewody to AN8 teflon flex. Czujnik ciśnienia jest ok, sprawdzone ciśnienie dla pewności analogiem. Druga sprawa to delikatnie cieknie olej przy napinaczu ale to kwestia oringa na tłoczku w sumie, przynajmniej mam taką nadzieję, że to załatwi sprawę ![]() Może pompę przez rezystor puść? Po co ma pompować na 100% jak używasz 1% paliwa. Poszukaj rezystora pompy z jakiegoś auta. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ciśnienie w baku Ci się nie robi?
Powrót do baku drożny w pełni? Jeśli sprawdzone to jak wyżej rezystor albo drugi lub wydajniejszy regulator ciśnienia paliwa. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Ok dzięki za podpowiedź zacznę od sprawdzenia czy drożne odpowietrzenie. W sumie to chyba wystarczy korek wlewu odkręcić?
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dokładnie tak.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Sprawdziłem najpierw odpowietrzenie ale jest ok i następnie do wiadra odpływ i bez zmian. Może ten regulator ciśnienia jest wadliwy... Spróbuję go jeszcze wymienić
https://youtube.com/shorts/hiyh4kYDII8?feature=share -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 December 2021 ![]() |
Rezystor nie ma sensu, jak już byś chciał to elektrycznie ogarniać, to jakiś prosty regulator pwm dający np 50% wypełnienia po puszczeniu gazu. Teraz kup drugi taki sam regulator ciśnienia, wymień, jak będzie to samo, to załóż oba równolegle, to będzie najlepszy kompromis między wydajnością i precyzją.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Jest sens montować 4bar regulator czy wrzucić 3bar jak w oryginale? Miałem teraz 4barowy ale to chyba mimo wszystko nie powinno być powodem?
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jest sens montować 4bar regulator czy wrzucić 3bar jak w oryginale? Miałem teraz 4barowy ale to chyba mimo wszystko nie powinno być powodem? Zależy czy wtryski i pompę masz z zapasem. Przy dużym booscie 4 bar + 1.5 bara doładowania to 5.5. zobacz na wykresy pompy paliwa. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Nie umiem znaleźć pełnej specyfikacji tej pompy zabardzo... Gdzieś widziałem 325l/h@3bar@13.5V
Nr 0580464200 https://www.bosch-motorsport-shop.com.au/27...-line-fuel-pump Wtryski bosch 630ccm 0280158123 -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
User Dołączył: Tue, 30 July 2013 ![]() |
To jest FP 200-E? Bo jest jeszcze FP 200-7 ale coś nie idzie mi szukanie dobrze
tu jest specyfikacja FP-200-E z wykresami: https://www.bosch-motorsport.com/content/do...mp_FP_200-E.pdf i na tej stronie jest reszta: https://www.bosch-motorsport.com/content/do.../109950603.html jak klikniesz na pompę, to później download i data sheet |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Obstawiał bym te słabszą ale nie jestem pewien niestety
Edit: 03.05.2022 Temat ogarnięty. Trochę jestem przerażony ze względu na to że po wyciągnięciu regulatora okazało się że są na sitku opiłki które musiały go przyblokować. Jak obcinałem końcówki na listwie paliwowej brzeszczotem to wsadziłem do środka szmatkę i po cięciu wciągnąłem, wydawało mi się że było dobrze zabezpieczone ale troche dałem dupy bo robiłem to na aucie... Amatorka. Nauka na przyszłość. Mam nadzieję że wtryski i pompa nie dostaną po dupie... Edit: 08.05.2022 Poki co fura przejechała jakieś 20km. Nie mam niestety przez najbliższe 3m czasu zabardzo, tylko w weekendy 2-3h więc projekt będzie praktycznie stał w miejscu... Wczoraj miałem chwilę i zamontowałem nowy wybierak coolerworx, pierwsze wrażenie jest naprawdę dobre ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Fura jeździ ale jeszcze sporo pracy. Ciągle problem z ciśnieniem paliwa, na chwilę bylo ok i teraz znowu rośnie do 8.5b. Nie ma mnie niestety na miejscu i tylko weekendami mam godzinę żeby coś zrobic. Wczoraj udało mi się uszczelnić owy napinacz łańcucha i wymieniłem uszczelniacz na dyfrze przy mocowaniu wału. Póki co fura zrobiła całe 25km heheh
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Coś się wysrało prędzej niż można było się spodziewać hehe
![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
ajajaj...
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Nie jesteś sam. Poskładałem swoje auto, odpalam, a tam dziwny hałas. Też idę rozbierać, a już miała być pierwsza jazda w tym roku. Grunt to nie załamywać się.
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Co wy tam wiecie o fuckupach
![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Ano, pewnego Audi chyba nic nie przebije. I bynajmniej nie chodzi o maszynę z tematu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 18:46 |