![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
jest nadzieja na zrzucenie sporej części tej masy: No... To by było coś. Ale nadal wydaje mi się że w porównaniu z kłowym manualem 01e to średnio by wypadało. No i dochodzi do tego wszystkiego jeszcze czy jest opcja szper do tego? Ewentualnie jak jest przekazywana moc na tylną oś? -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
No... To by było coś. Ale nadal wydaje mi się że w porównaniu z kłowym manualem 01e to średnio by wypadało. No i dochodzi do tego wszystkiego jeszcze czy jest opcja szper do tego? Ewentualnie jak jest przekazywana moc na tylną oś? kłowy manual na prostych zębach zeżre najmniej mocy i będzie najlżejszy. nie ma co porównywać. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#223
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
No... To by było coś. Ale nadal wydaje mi się że w porównaniu z kłowym manualem 01e to średnio by wypadało. No i dochodzi do tego wszystkiego jeszcze czy jest opcja szper do tego? Ewentualnie jak jest przekazywana moc na tylną oś? 8HP55 jest cieższa od 01E o 30kg, masa jest między osiami, do tego 14cm jest przesunięty środek półosi. Dodaj do tego szybkość zmian w tej skrzyni, dość niskie koszty utrzymania względem kłowego wkładu(bo czy zakup wkładu czy 8HP z przeglądem+sterownik można porównać), możliwość łopatek przy kierownicy lub pełnego automatu w trybie "hard"(co pozwala skupić się na jeździe, a nie celowania z 2-ki na 3-kę, bo sekwencyjnego wkładu nie ma do 01E, co najwyżej nakładka automatyzująca od MME), to w razie zmian, szedłbym w 8HP. Międzyosiowo jest torsen, do przodu Quaife póki co(seryjnie otwarta różnicówka). Oczywiście kłowa sekwencja na pewno będzie lepsza:-) |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
moim zdaaniem powinni skrzynie skrocic o 30 cm o ten lacznik skrzyni na konwerter. oczywiscie potrzebna bylaby nowa flansza na silnik ale skrzynia byla by krotsza. nie wiem po taki dlugi konwerter i obudowa tego 30cm. czyli taka troche fuszera by bylo latwo i prosto a nie lekko.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
moim zdaaniem powinni skrzynie skrocic o 30 cm o ten lacznik skrzyni na konwerter. oczywiscie potrzebna bylaby nowa flansza na silnik ale skrzynia byla by krotsza. nie wiem po taki dlugi konwerter i obudowa tego 30cm. czyli taka troche fuszera by bylo latwo i prosto a nie lekko. a co zrobisz z dzwonem ? to kolejny wcale nie mały koszt a skrzynia w oryginale jest bardziej przesunięta w tył co zapewnia lepszy rozkład mas. Idealnie to by było ją dać maksymalnie w tył właśnie. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
no dzwon mowie skrocic o 30cm i nowa flansze pod silnik zrobic. sciac dzwon i w obudowie nagwintowac nowe otwory lub przyspawac flansze z otworami. i z -15kg zrobi sie -30kg.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
jakbym się miał tak bawić to odrazu robił bym układ semi-transaxle a nie jeszcze bardziej pchał skrzynię na przód jak on walczy własnie z masą przed przednią osią.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 12:33 |