![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
te szpery normalnie dostępne w sklepie czy sam coś modziłeś ? Nie wiem na ile to prawda ale Beres mówił że na jego szperach jeździ cała masa replik S1. Od niego mam skrzynię i szpery ale jeszcze czeka mnie zakup przedniej żeby to skręcało. ![]() I jeszcze jeden filmik tym razem z zewnątrz ![]() https://www.youtube.com/watch?v=BwI8YkMxVJk -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Jakiś mały update może... ostatnio miałem okazję pokręcić się na Moto WOŚP w Węgierskiej Górce, był to fajny sprawdzian dla mnie na ile tym autem potrafię pojechać precyzyjnie i w poślizgu i okazuje się, że całkiem dobrze samochód się spisał. Opony syf do polatania bokami, przód wyjeżdżał więc wszędzie gdzie tylko mogłem starałem się lecieć bokiem.
I wszystko działało do końca ale niestety naprężenia i szarpanie autem dało się we znaki i osłabiona, spawana już kilka razy łapa (mocowanie) poduszki na zwrotnicy pękło już na amen w pół więc czeka mnie targanie silnika i robienie czegoś mocniejszego... najchętniej zrobiłbym bashbar i wyciął te podłużnice słabe w piździec ale zobaczymy na co będzie czas. Skompletowałem już też części do nowego słupka który niebawem zacznę składać, będzie to rozwiert pod 84mm tłok z R32 i będą korby 166.5mm zamiast 161mm, celuje w CR 8.7-8.9:1, poza tym chciałbym pogrzebać przy głowicy. https://www.youtube.com/watch?v=CQujrrH5BMg ![]() ![]() ![]() W listopadzie pojechałem też Rajd Cieszyńska Barbórka jako "0" i mogłem przetestować samochód na prawdziwym oesie z opisem, trochę zawias miałem mocno skręcony ale ciągle uczę się go ustawiać ![]() https://www.youtube.com/watch?v=NhNsaIQ8pL8 -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Po imprezie na wośp gdzie samochód sporo się namęczył i naszarpał, mocowania poduszek silnika nie wytrzymały. W zasadzie cała ta impreza to był niezły test wytrzymałości dla napędu i podzespołów, po spaleniu 80l paliwa jedyną ale istotną rzeczą która się popsuła jest lewe mocowanie poduchy. Te mocowanie było już przeze mnie podczas swapu wzmacniane, niestety nie wytrzymało, pękało kilkakrotnie ale teraz już poszło w pół. Prawe się trzymało jako tako.
![]() ![]() ![]() Nie było już mowy o ratowaniu więc wyjechałem z silnikiem, kolega wpadł ze skanerem 3d i ogarnął temat perfekcyjnie. Zaprojektował dla mnie nowe mocowania, do kompletu kupiłem nowe poduchy silnika PMC Motorsport oraz skrzyni biegów Silver Project ![]() ![]() ![]() Do podłużnicy wspawaliśmy wzmocnienie z blachy 4mm a do niej nowe mocowania, mam nadzieję, że nie będę musiał już wracać do tego tematu. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Do poprawy poszedł także DP bo stary był wielokrotnie spawany, przerabiany. Zdecydowałem, że WG pójdzie w atmosferę - czy dobrze ? Nie wiem ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#204
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Zrobiony zupełnie nowy dp, nadal to tylko 3cale, mam nadzieję że będzie wystarczające. Wg poszedł w atmosferę, nowe mocowania do skrzyni, termoizolacja.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pierwszy raz zainteresowałem się też łapą z przodu silnika hehe, też zostało zaprojektowane łoże poduchy i siedzi na sztywno. ![]() ![]() ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
piękna sprawa!
|
|
|
![]()
Post
#206
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Update
Samochód podaje dobrze, miałem ostatnio małą przygodę z drążkiem kierowniczym więc zamówiłem kilka rzeczy z verkline, niebawem wpadną: -sanki przód -sanki tył -drążki kierownicze przód -drążki reakcyjne tył do tego wszystkiego wahacze przód seria obspawana na uniball Z innych rzeczy to wpadnie też maska laminat oraz na zakończenie napędu - szpera przód. Kolejną modyfikacją jaka będzie miała miejsce równolegle ze zmianą sanek będzie wzmocnienie ściany grodziowej aby nie pływała razem z przekładnią kierowniczą która się na niej znajduje... W fazie testów mam gałkę zmiany biegów z tensometrem którą skonfigurowałem wstępnie ale jeszcze trzeba dograć czasy itp, generalnie gałka ma działać 2way czyli ma być blip i cut tak aby była sekwa w układzie H ![]() Tak to mniej więcej działa: https://youtube.com/shorts/a0PVq_eCiNQ?feature=share A tu filmik z zawodów, coraz lepiej fura się prowadzi ![]() https://youtu.be/UvS_eQUZnqM?si=vBdgMLqFj7xRtpWK Onboard https://youtu.be/inaqZQQFwNc?si=Z6r0LHdg2LrN5BxZ -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Dobrze podaje i Ty ogarniasz, gratulacje
![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#208
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Nie myślałeś by zmodyfikować grodź by silnik głębiej upchnąć? Auto ma być na tor a silnik wisi przed kołami.
|
|
|
![]()
Post
#209
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Nie myślałeś by zmodyfikować grodź by silnik głębiej upchnąć? Auto ma być na tor a silnik wisi przed kołami. a co z półosiami zrobi ? ![]() W każdym normalnym FWD i większości kompaktów 4x4 gdzie silnik jest poprzecznie z przodu, silnik wisi przed przednią osią - otwórz maskę i zobacz. Tu ma dobry napęd 4x4 i sporo mocy więc tył będzie szybciej wyprzedzać przód. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
fajnie to przechodzi z zakretu w zakret. widac duzo pracy w nastawach zawieszenia i auto bardzo chetnie widac skreca. jakie masz nastawy geo jesli to nie tajemnica i spiecia szper?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#211
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
a co z półosiami zrobi ? ![]() W każdym normalnym FWD i większości kompaktów 4x4 gdzie silnik jest poprzecznie z przodu, silnik wisi przed przednią osią - otwórz maskę i zobacz. Tu ma dobry napęd 4x4 i sporo mocy więc tył będzie szybciej wyprzedzać przód. Nie wiem po co ta wyśmiewająca ikonka? Lepiej tobie się zrobiło? Myślałem że tak dzieci w przedszkolu się przedrzeźniają a nie dorośli na forum. Ciekawi mnie czemu uznałeś że musisz mnie szkolić z umieszczenia silnika i napędów pod maską? Jak wiesz (no chyba że nie wiesz?) nie jest to auto jak większość, więc nie pisz że większość kompaktów i 4x4 tak ma, bo większość tamtych aut nie jest przeznaczona na tor, a co do półosi, to na wszystko jest rozwiązanie a przecież są auta z silnikiem mocno cofniętym i dalej z 4x4. |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Dobrze podaje i Ty ogarniasz, gratulacje ![]() Dzięki, jeszcze nie ogarniam fury na tyle ile bym chciał, żebym nie bał się z ryby w zakręty wchodzić ![]() Nie myślałeś by zmodyfikować grodź by silnik głębiej upchnąć? Auto ma być na tor a silnik wisi przed kołami. Tak, kiedyś był taki pomysł i jest tam delikatnie cofnięta kołyska a co za tym idzie i silnik i skrzynia w tył o 1cm zaledwie, temat dosyć ciężki z uwagi na półosie ale i układ kierowniczy który jest na grodzi - maglownica. Stare s1 miały przycięty dzwon skrzyni tak żeby mogła się swobodnie maglownica poruszać i cofnięty silnik był o jakieś 5cm względem serii. fajnie to przechodzi z zakretu w zakret. widac duzo pracy w nastawach zawieszenia i auto bardzo chetnie widac skreca. jakie masz nastawy geo jesli to nie tajemnica i spiecia szper? Tajemnica żadna bo dzielę się tutaj wszystkim, ja nie z tych co się czają z rozwiązaniami ![]() Spięcie środek 40nm Tyl 60nm Bardzo brakuje mi przedniej szpery co widać na filmach wyżej, tył chce wyprzedzić przód, mam nadzieję że niebawem się to zmieni jak zamontuje przód. ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Nie wiem po co ta wyśmiewająca ikonka? Lepiej tobie się zrobiło? Myślałem że tak dzieci w przedszkolu się przedrzeźniają a nie dorośli na forum. Ciekawi mnie czemu uznałeś że musisz mnie szkolić z umieszczenia silnika i napędów pod maską? Jak wiesz (no chyba że nie wiesz?) nie jest to auto jak większość, więc nie pisz że większość kompaktów i 4x4 tak ma, bo większość tamtych aut nie jest przeznaczona na tor, a co do półosi, to na wszystko jest rozwiązanie a przecież są auta z silnikiem mocno cofniętym i dalej z 4x4. stary jeżeli już teraz jest problem z półosiami to próba przesuniecia silnika sporo głębiej w środek przy zachowaniu linii półosi = wyrzucenie całego układu napędowego wraz z obecną skrzynią biegów do kosza, Nowa skrzynia biegów z wyjściami na przedni dyfer plus wałek napędowy (co wymaga ogromnego środkowego tunelu), totalna przeróbka dołu silnika żeby upchnąć w nim przechodzącą przez misę półoś i przyczepiony do tego mechanizm różnicowy. Zamiast się tu obrażać wpisz w internet jak to wygląda w takich autach jak np Kia Stinger albo wszelkiej maści mocne BMW z dużym R6 i napędem 4x4. Naprawdę muszę tu pisać takie rzeczy ? Możesz też się zapytać AI to nawet nie będziesz musiał szukać. A można wogóle pójść po bandzie stosując rozwiązanie z Honicorna RTR czyli przedni dyfer wogóle przed silnikiem ale to już nie jeden ale dwa worki siana i rzeźba na całego. https://www.speedhunters.com/2014/12/the-ho...tr-build-story/ -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#214
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
stary jeżeli już teraz jest problem z półosiami to próba przesuniecia silnika sporo głębiej w środek przy zachowaniu linii półosi = wyrzucenie całego układu napędowego wraz z obecną skrzynią biegów do kosza, Nowa skrzynia biegów z wyjściami na przedni dyfer plus wałek napędowy (co wymaga ogromnego środkowego tunelu), totalna przeróbka dołu silnika żeby upchnąć w nim przechodzącą przez misę półoś i przyczepiony do tego mechanizm różnicowy. Zamiast się tu obrażać wpisz w internet jak to wygląda w takich autach jak np Kia Stinger albo wszelkiej maści mocne BMW z dużym R6 i napędem 4x4. Naprawdę muszę tu pisać takie rzeczy ? Możesz też się zapytać AI to nawet nie będziesz musiał szukać. A można wogóle pójść po bandzie stosując rozwiązanie z Honicorna RTR czyli przedni dyfer wogóle przed silnikiem ale to już nie jeden ale dwa worki siana i rzeźba na całego. https://www.speedhunters.com/2014/12/the-ho...tr-build-story/ Dokładnie, jedyne co w miarę tanie to skrzynia z nowszych z przesunięciem dyfra i to byłoby w przyszłości do przemyślenia ale musiałbym rozeznać czy jest do tego wkład kłowy. Nadal jednak zostaje kwestia układu kierowniczego ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
stary jeżeli już teraz jest problem z półosiami to próba przesuniecia silnika sporo głębiej w środek przy zachowaniu linii półosi = wyrzucenie całego układu napędowego wraz z obecną skrzynią biegów do kosza, Nowa skrzynia biegów z wyjściami na przedni dyfer plus wałek napędowy (co wymaga ogromnego środkowego tunelu), totalna przeróbka dołu silnika żeby upchnąć w nim przechodzącą przez misę półoś i przyczepiony do tego mechanizm różnicowy. Zamiast się tu obrażać wpisz w internet jak to wygląda w takich autach jak np Kia Stinger albo wszelkiej maści mocne BMW z dużym R6 i napędem 4x4. Naprawdę muszę tu pisać takie rzeczy ? Możesz też się zapytać AI to nawet nie będziesz musiał szukać. A można wogóle pójść po bandzie stosując rozwiązanie z Honicorna RTR czyli przedni dyfer wogóle przed silnikiem ale to już nie jeden ale dwa worki siana i rzeźba na całego. https://www.speedhunters.com/2014/12/the-ho...tr-build-story/ No patrz, jednak można rozmawiać na poziomie... Cały czas mówimy o aucie w które już kilka taczek siana wrzucono, stąd moje pytanie było czy nie ma pomysłu na cofnięcie silnika, a jak sam pokazałeś rozwiązań jest kilka w zależności kto ile siana ma w taczkach. Na szczęście właściciel nie ma problemów z rzetelną odpowiedzią, a ty nie musisz być jego adwokatem... Tak, kiedyś był taki pomysł i jest tam delikatnie cofnięta kołyska a co za tym idzie i silnik i skrzynia w tył o 1cm zaledwie, temat dosyć ciężki z uwagi na półosie ale i układ kierowniczy który jest na grodzi - maglownica. Stare s1 miały przycięty dzwon skrzyni tak żeby mogła się swobodnie maglownica poruszać i cofnięty silnik był o jakieś 5cm względem serii. Móc cofnąć silnik w tym przypadku o te 5 cm to już dość sporo, nie rozwijałeś tematu? |
|
|
![]()
Post
#216
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Móc cofnąć silnik w tym przypadku o te 5 cm to już dość sporo, nie rozwijałeś tematu? Narazie nie, ale mam w planach ten samochód trzymać już do śmierci także pewnie coś się tam w tym temacie zadziała... -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#217
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Dokładnie, jedyne co w miarę tanie to skrzynia z nowszych z przesunięciem dyfra i to byłoby w przyszłości do przemyślenia ale musiałbym rozeznać czy jest do tego wkład kłowy. Nadal jednak zostaje kwestia układu kierowniczego ![]() Przy tej mocy, to 8HP; możesz ewentualnie dorobić sobie wybierak jak do sekwencji:-) |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Przy tej mocy, to 8HP; możesz ewentualnie dorobić sobie wybierak jak do sekwencji:-) Myślałem nad tym ale ciężkie to chyba jak cholera? -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#220
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
jest nadzieja na zrzucenie sporej części tej masy:
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 03 September 2025 - 06:58 |