![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Korki do spawania na "poduszce" argonu z tiglab czy coś innego?
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Korki do spawania na "poduszce" argonu z tiglab czy coś innego? Musiałbym kolegę zapytać co to ogarnia ![]() Kolejny smaczek coby były parametry pod kontrolą Race Technology Dash 2 ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 21 November 2020 Skąd: Bytów ![]() |
Nie wyświetla coś zdjęć
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Czas leci więc postanowiłem zrobić mały update. Projekt posuwa się do przodu, tempo ma ślimacze ale powoli do przodu. Nie jest to rzecz pierwszej potrzeby heh
![]() ![]() Tutaj zrobię mały spoiler, otóż ku naszemu zdziwieniu (działam z kolegą za co mu serdecznie dziękuję ![]() ![]() ![]() W międzyczasie samochód trafił do blacharza, trzeba tam kilka rzeczy ogarnąć. Zmieniła się także koncepcja hamulców, będą jednak 4tłoki brembo z Alfy V6 z tarczą 330 przód, klocek Ferodo DS2500, tył zaciski z S8 D2 z tarczą wentylowaną 280mm i klocek Ferodo DS Performance. Pełną regenerację zacisków zrobił mi kolega zaraz po ich zakupie ![]() Ze szwagrem zrobiliśmy też domowe anodowanie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edit 24.08 Znowu coś tam poszło do przodu, normalnie takie rzeczy dzieją się w jednym dniu, niestety brak czasu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edit 19.09 Prace powolutku idą do przodu, zdemontowane zostało kompletne zawieszenie przód i tył, poszło wszystko do lakierni, wszystkie gumy i tuleje zostaną zastąpione kompletem poliuretanów mpbs.pl, silnik już prawie poskładany. Samochód postawiłem na kobyłkach pod które zostały wspawane sloty w progach także przynajmniej mi na warsztacie miejsca nie zajmuje i sobie może wisieć. Muszę odświeżyć ciut podwozie od spodu, zakonserwować, poskładać zawias i potem burdel pod maską i wzmocnić mocowania poduszek silnika ponieważ będą poliuretanowe poduchy. Potem zregenerować maglownice i wymienić serwo hamulcowe wraz z pompą, pasuje z audi a5. Jako że zbliża się zima muszę także zrobić zaciski z setupu zimowego bo z racji tego, że latam na 15 calach muszę mieć mały hamulec. Na koniec kilka zaledwie fotek ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Update 06.11
W zasadzie to założenia z drugiej połowy września zostały zrealizowane. Mam już cały zawias wypiaskowany, wylakierowany i ubrany w komplet poliuretanów MPBS - są to tuleje metalowo-poliuretanowe, jestem ciekaw jak to się sprawdzi. Z podwozia zrzuciłem wszystko, wyczyściłem i zakonserwowałem farbą okrętową, ponoć mega wytrzymała - to się okaże ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Update 03.01.2022 Tak się złożyło że jednak strojenie będzie na EMU Black + ADU5, to tak słowem wstępu. Założone sprzęgło spiek 4 łopatkowy, docisk Sachs Performance, dwumasa przerobiona na jednomas. Silnik w budzie, na kołach. Ukł. hamulcowy ogarnięty, zawias na swoim miejscu. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Update 26.01.2022 No i miała zostać krótka skrzynia 5b 01A ale że każdy odradzał i zmieniłem na 01E, spawie sie kolektor, ogarniamy kablownie, będzie też lekka nagrzewnica 6kw zamiast ori. Napęd czeka na półosie i wał jednoczęściowy, hamulce i zawias poskładane. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: jelenia góra ![]() |
Pamiętaj żeby nalać do skrzyni tak z pół litra więcej oleju przy atomowych startach nie zabraknie oleju w przednim dyfrze, lewa strona wozu do góry i wlewasz. Skrzynia 01E dobrze że taką założysz więcej wytrzyma. Pompa 044 też dobrze siadła będzie działać.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 09 November 2021 ![]() |
Super projekt. Gratuluję.
Kilka pytań: 1. Silnik jest najniżej i najbliżej grodzi jak się dało? 2. Tłoki seria? 3. Wałki seria? Może jest szansa z jakiegoś innego na ostrzejsze? 4. Nie myślałeś nad sprężarką markową? Super buda. Załóż porządne opony i upadaj, aż buda skwierczy. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Pamiętaj żeby nalać do skrzyni tak z pół litra więcej oleju przy atomowych startach nie zabraknie oleju w przednim dyfrze, lewa strona wozu do góry i wlewasz. Skrzynia 01E dobrze że taką założysz więcej wytrzyma. Pompa 044 też dobrze siadła będzie działać. Super, dzięki za cenną wskazówkę ! Super projekt. Gratuluję. Kilka pytań: 1. Silnik jest najniżej i najbliżej grodzi jak się dało? 2. Tłoki seria? 3. Wałki seria? Może jest szansa z jakiegoś innego na ostrzejsze? 4. Nie myślałeś nad sprężarką markową? Super buda. Załóż porządne opony i upadaj, aż buda skwierczy. 1. Miałem w zasadzie gotowe łapy więc nie przestawiałem, może ze 2-3cm dałoby radę cofnąć, potem niestety przeszkadza przekładnia. 2. Tak, tłoki seryjne z ceramiką. 3. Wałki seria z wolnossaka, ciężko coś do vr5 dopasować a w zasadzie jest to niemożliwe ale catcams oferuje przeprofilowanie za 2200zł brutto lub komplet nowych na zamówienie 4500zł, za ten hajs wolałbym właśnie ori turbo o które pytasz w pkt 4 ![]() 4. Myślałem i taka tutaj wleci, prawdopodobnie to samo tylko ori GTX 3076R, jak przyjdą lepsze czasy ![]() ![]() Oponki mam Extreme VR2 225/40/18 na feldze OZ 35th Anniversary, powinno kleić ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 December 2021 ![]() |
Nie będzie problemów ze smarowaniem turbiny jak będzie tak krzywo?
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Nie, rano tawotnicą pyknie smaru i na cały dzień starczy...
![]() -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Wed, 02 July 2014 Skąd: LOP ![]() |
Pięknie ogląda się takie prace. Powodzenia życzę i trzymam kciuki.
-------------------- 1.8T + DQ250
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: jelenia góra ![]() |
Wałki spróbuj zadzwonić do Rewar - Halczyński i zapytaj co mogą ogarnąć.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Wałki spróbuj zadzwonić do Rewar - Halczyński i zapytaj co mogą ogarnąć. Temat wałków już mam dograny ale dzięki, na ten moment wałki zostają seryjne ale kupię sobie i przygotuje drugi set. IC zamontowany, będzie krótki dolot jeśli wyjdzie po mojemu hehe, tak jak widać otwory zaraz obok wyjść z IC ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Regrind seryjnych walków oferuje jeszcze niemiecki Dbilas Dynamic, możesz napisać do nich.
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
A nie lepiej wziąć wałek do VR6 i uciąć?
![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Prawie miesiąc mija, można powiedzieć, że 90% jest ogarnięte
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
No cóż... nie obyło się bez problemów ale fura zagadała
![]() https://youtube.com/shorts/dA2oKkKk5PU?feature=share -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 06:03 |