![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wina wysokości spływu to nie jest widać elegancko.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Kurde no ja mam nadzieję że tak to może zostać tylko muszę w tej misce w nyplu powiększyć średnicę bez ściągania miski
![]() ![]() ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Kurde no ja mam nadzieję że tak to może zostać tylko muszę w tej misce w nyplu powiększyć średnicę bez ściągania miski ![]() ![]() ![]() mają w du... co sie stanie z wiórkami ![]() |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 December 2021 ![]() |
Jak to robią goście którzy gaz zakładają w alu kolektorach? ![]() ![]() Kolektorów nie ściągają tylko partacze robiące szybki wrzut pod maskę i do żyda, dzięki takim powstają opinie "gaz niszczy silnik, zamontowali mi to stracił kompresję, zaczął brać olej i wypaliło zawory". Jak chcesz rozwiercać to bez ściągania miski się raczej nie obędzie. Najważniejsze będzie chyba wyprostowanie turbiny i ew poprawa restryktora jest jest wstawiony za duży. |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Są gwintowniki tak zwane z wiórem do góry, maszynowe. Mają kulisty skrętny kształt i są jednostopniowe. Bardzo dobre.
https://www.google.com/search?q=gwintownik+...=shSh_txeowttvM Wpuszczajác stałe ciśnienie do danej części można spróbować takiego numeru. Tak się robi podczas naprawy gwintów śmieć zapłonowych i świec żarowych, ale decyzja należy do Ciebie. Ja bym chyba dmuchał na "letnie" Piękne Audi i świetny wybór silnika. -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Ja tam sie nie znam u mnie hx35 spływ miał 16 albo 18mm w srodku, a kolega miał właśnie spływ za nisko w misce pod lustrem oleju i puszczała mu bąki, dał nad lustro i średnice 18 w srodku i po problemie
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Można dać i spływ 10mm jak turbo jest na kulce ale musi być krótki i bez syfonów. Można też dać spływ pod lustrem oleju i odpowietrzenie przy samej turbinie i też będzie działać normalnie ale to oczywiście komplikacje. Ja mam spływy 12mm pod lustrem oleju+ "puszki" odpowietrzające zaraz przy turbinach, zwykły trójnik odpowiednio ustawiony pewnie też dałby radę.
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Turbo do mnie wróciło, spływ przerobiony na 13mm, poskładane i wygląda na to, że jest ok
![]() https://youtube.com/shorts/Vrzt-7U79dE Edit: 20:30 - Przepałowałem fure na ALS i niestety znów to samo, spróbuje jeszcze zrobić spływ na 16mm na wąż zwykły i obrócę ten coras żeby było zasilanie i spływ w pionie, will see. -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
User Dołączył: Fri, 25 June 2010 ![]() |
Pięknie to wygląda
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
W sensie wywalić ten separator spod dekla ? Nie wiem właśnie jak ugryźć temat tej odmy. W sumie jedno podciśnienie grube mi zostanie po wspomaganiu hamulców bo już nie używam serwa, tam jest krócieć 10mm chyba i mogę go wykorzystać, lub przerobić dekiel na 2 króćce ? Widziałem takie zabiegi ale nie bardzo wiem o co w tym wszystkim chodzi
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
User Dołączył: Fri, 25 June 2010 ![]() |
Klient wywalił to calkiem z pokrywy.
Ja mam vr6t na ori ecu i mam klasycznie odme za przepływka i wszystko działa jak powinno. (Stożek>przeplywka>odma>turbo) |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Oezu, no przecież, odmę wpina się przed turbo a nie do dolotu
![]() Widzę u cowboy'a ze ma praktycznie tak samo odmę puszczoną i u Niego chyba to działa... Pytanie co pod deklem ma -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Kolektorów nie ściągają tylko partacze robiące szybki wrzut pod maskę i do żyda, dzięki takim powstają opinie "gaz niszczy silnik, zamontowali mi to stracił kompresję, zaczął brać olej i wypaliło zawory". Jak chcesz rozwiercać to bez ściągania miski się raczej nie obędzie. Najważniejsze będzie chyba wyprostowanie turbiny i ew poprawa restryktora jest jest wstawiony za duży. Ja tam ostatnio wierciłem kolektor dla siebie, nie odkręcałem. Po wierceniu wydmuchałem większość wiórów przez przepustnicę sprężonym powietrzem. A jak wiórek z aluminium ma uszkodzić stalowy zawór czy gniazdo to dla mnie ciekawostka. Rozumiem, jakby komuś wpadła śruba M6 , wtedy narobi bałaganu ![]() Co do wiercenia w misce, to wiertło całe w smarze i na niskich obrotach ostrym wiertłem powinno się udać wywiercić bez wpuszczania syfu do środka. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Temat wiercenia już ogarnięty, zrobiłem 13mm ale nadal jest problem więc będę musiał pójść w 16mm, obrócić coras do pionu i te odmę poprawić... Myślę że po zrobieniu tych 3ech rzeczy problem ustąpi. Jak nie to już nie wiem
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 December 2021 ![]() |
A jak wiórek z aluminium ma uszkodzić stalowy zawór czy gniazdo to dla mnie ciekawostka. Bezpośrednio nie uszkodzi, wiadomo że to plastelina w porównaniu do zaworu albo pierścienia, ale może się wcisnąć gdzieś, przyblokować pierścień albo wpaść między zawór a gniazdo powodując nieszczelność, a jak nie wyleci stamtąd to będzie stopniowo wypalać gniazdo. Szansa mała, w większości wypadków po prostu przemieli i wypluje przez wydech, ale w jednym na tysiąc przypadków może narobić szkód. |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Bezpośrednio nie uszkodzi, wiadomo że to plastelina w porównaniu do zaworu albo pierścienia, ale może się wcisnąć gdzieś, przyblokować pierścień albo wpaść między zawór a gniazdo powodując nieszczelność, a jak nie wyleci stamtąd to będzie stopniowo wypalać gniazdo. Szansa mała, w większości wypadków po prostu przemieli i wypluje przez wydech, ale w jednym na tysiąc przypadków może narobić szkód. Ja tam się nie bawię w takie tematy. Taki wiórek aluminium to paznokciami przecinasz ![]() Mam trochę głowic w zapasie, aż sprawdzę z ciekawości, jak będzie wyglądał ten wiór po starciu z gniazdem. No i bierzmy pod uwagę, że "sprytni" gaziarze odpalają furę z gazem w podłogę ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Ja spuściłem olej, gęstego smaru na wiertło i elegancko poszło, dodatkowo wziąłem narzędzie do odsysania oleju i wyssałem tam co się dało chociaż nic tam nie widziałem
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Coras obrócony, teraz jest pionowo, jedynie pochylony jest w stronę dp ale to myślę że już nie powinno robić problemu, spływ 16mm. Będzie próba, póki co na postoju kopcił nadal ale na jalowych nawet jak załapie olej temp to mi chyba tego oleju nie wypali z wydechu jak był zarzygany? Nie miałem czasu się tym przejechać ale jakoś nie wydaje mi się że problem się rozwiązał...
Tak miałem dotychczas ustawiony core ![]() Tak jest teraz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EDIT Pojeździłem i wygląda na to, że jest ok ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 27 May 2009 Skąd: Lublin ![]() |
Ja pamiętam taki problem z gt28 że bez restryktora na wejściu do turbo ciśnienie zatrzymywało wirnik na wolnych . Dopiero restryktor i zaczęło działac jak należy.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 17:07 |