![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dobra decyzja, dla kilku stówek więcej szkoda głowicy znowu zwalać potem.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
A nie korciło przy okazji włożyć większe i coś liznąć w głowicy?
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
A nie korciło przy okazji włożyć większe i coś liznąć w głowicy? Nie chce na ten moment przedłużać i inwestować, chciałbym żeby to dotrzeć i żeby można było dmuchnąć. Ja myślę sobie przygotować drugi słupek z głowicą już obrobioną i z przeprofilowanymi wałkami. Ale to raczej nie w najbliższym czasie ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
A nie korciło przy okazji włożyć większe i coś liznąć w głowicy? Z tym to bywa roznie ![]() Pamietam jak swojego skladalem to bylo, a moze od razu wrzuce: Gwint Hebel Walki A jak juz walki to glowice, a jak juz glowice to dopasowany kolektor itp itd i finalnie o rok dluzej skladanie... Takze trzeba z glowa. ![]() |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Dokładnie
![]() ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Z tym to bywa roznie ![]() Pamietam jak swojego skladalem to bylo, a moze od razu wrzuce: Gwint Hebel Walki A jak juz walki to glowice, a jak juz glowice to dopasowany kolektor itp itd i finalnie o rok dluzej skladanie... Takze trzeba z glowa. ![]() A to mi chodziło o delikatne liźnięcie, a grube mody zostawić na drugi piec ![]() |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
https://youtube.com/shorts/JM1ge0BIYV0
No i taka pierdółka hehe. W przyszłym tygodniu będzie poskładane ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
klin się urwał ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Nie. Tylko się śrubka odkręciła. Wkręcam na czerwonym loctite i będzie żył myślę
![]() ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Jakbyś dokręcił to klej by nie był potrzebny
![]() -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Jakbyś dokręcił to klej by nie był potrzebny ![]() Ja już nie pamiętam czy to dokręciłem czy nie. Wydaje mi się że zakręciłem impactem. Będzie nauczka ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
To bardzo niemiarodajne, zawsze po udarowym trzeba sprawdzić ręcznie bo jak śruba złapie lekki opór to wali udar i myślisz że dokręca a może być tak, że dokręcili tylko na 5 nm. Z drugiej strony może Ci dowalić za dużo.
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
To bardzo niemiarodajne, zawsze po udarowym trzeba sprawdzić ręcznie bo jak śruba złapie lekki opór to wali udar i myślisz że dokręca a może być tak, że dokręcili tylko na 5 nm. Z drugiej strony może Ci dowalić za dużo. No racja. Dzisiaj dokręciłem z żoną 60nm i 90st żeby była świadkiem jak coś haha -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Furka żyje. Niestety ciągle mam problem z ciśnieniem paliwa. Mam następcę pompy 044, oryginał, ciśnienie potrafiło mi skakać do 9 bar a teraz mam spadki do 1bar, myślę że czy jej te ciśnienie nie zabiło aczkolwiek pompa zdaje się powinna do 10bar wytrzymać?
Przy koszu pompy paliwa mam oryginalnie tzw akumulator ciśnienia paliwa, może to on robi jakieś jajca z tym ciśnieniem? Albo ta pompa ma jakieś zjazdy, już nie wiem sam... Teraz to już w ogóle zaczęła pracować raz cicho raz głośno... Tj 0580464200 https://youtu.be/z56EusbpLDE -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Dla mnie brzmi jak by uciekało paliwo z kosza i początkowo tłoczy powietrze
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Swirl pot masz? Gdybym miał strzelać to też w uciekające paliwo spod smoka...
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Nie mam, do seryjnego kosza zapakowałem tego boscha i siadł elegancko jakieś 10mm od dna. Zatankowałem fure do pełna. Za tydzień znowu spróbuję. Niestety w domu jestem teraz tylko weekendami i w sb-nd coś dłubie
![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 December 2021 ![]() |
Brzmi jakby dopiero napełniała całkiem suchy układ, stopniowo dostaje większy opór. Jakby nie miała paliwa w koszu pod smokiem to by go nie zaciągnęła nigdy. Akumulator na pewno nie pomaga bo to zawsze jakaś dodatkowa objętość do napompowania, ale raczej nie przez niego, no chyba że po prostu przecieka między stronami, zawsze można go odłączyć i zobaczyć. Może regulator wariuje, to by było widać na powrocie.
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Przy pełnym baku to chyba nie ma znaczenia i powinno wszystko działać ? Może ten zasrany akumulator pieni paliwo albo coś ? Nie wiem... spróbuje go wyrzucić
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Czy byłoby dobrym pomysłem zrobić zew surge tank z pompą tą mocniejszą a do baku wrzucić 040 ori do tankowania surga ? Albo od razu zbiornik alu z pompą zew
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 13:15 |