Honda S2000 |
Honda S2000 |
Mon, 28 Sep 2020 - 18:16
Post
#81
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów |
pomysł z 2 aku jest ciekawy ja to widzę tak żeby tego malucha zapakować w kocyk i nosić ze sobą do domu, a do odpalania podłączać 2 aku naraz i po np 5min ładowania odpinać dużego i śmigać tylko na małym. Trzeba by tylko jakieś dobre złączki zrobić żeby się nie bujać za bardzo z odkręcaniem kabli. Jeśli wymagane jest podtrzymanie zasilania w aucie to ten większy np może być podpięty cały czas
|
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 28 Sep 2020 - 18:16
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 28 Sep 2020 - 18:42
Post
#82
|
|
Super User Dołączył: Mon, 08 February 2016 Skąd: Piła |
Do odpalania powerbanki sobie weźcie
Co do tematu, chętnie zobaczę co wyjdzie z tych customowych uniballi. A nóż jakiś pomysł podkradne Narazie to nawet na poli się nie odważyłem. |
|
|
Wed, 30 Sep 2020 - 10:24
Post
#83
|
|
User Dołączył: Sun, 30 April 2017 |
To wiem, pytanie było bardziej ogólne Bo szukam sposobów na wywalenie trochę kg z rajdówki, ale moje auto czasem jakieś zimowe imprezy będzie jeździc Widać bedę musiał zrobić jak w Oplu, czyli akumulator 24Ah z waga ~8 kg. To przynajmniej dało rady zimą odpalić Alternatywnie dwa akumulatory - zwykły na zimę i taki maluch jak wyżej na lato ;) Wtedy tylko wykombinować jak go zimą przechować żeby nie padł ja mam chyba 3 sezon jedna szt i w sumie auto jest rzadko odpalane i większych problemów nie ma ze dwa razy się rozładował to na chwile na kablach pod inny aku i już działa. Generalnie jest to bardzo tanie wywalenie około 10kg z auta, i w przypadku civica nie trzeba kombinować z przenoszeniem do tyłu aku tylko zostaje na swoim ori miejscu w komorze bo sam kabel może się okazać cięższy od tego aku Yaca, po raz kolejny KOSMOS! |
|
|
Sun, 25 Oct 2020 - 13:01
Post
#84
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
mała aktualizacja z kronikarskiego obowiazku - jak to zwykle bywa zeszło dłużej niż planowałem ale jest już coraz bliżej, wypakowałem wszystkie elementy i pozostaje jeszcze raz zweryfikować każdy element czy na pewno wszystko ze sobą gra i nie ma potrzeby korekt wymiarów (jedna już była) ale to już wyjdzie przy paskowaniu z budą i sankami,
nie mogę sie już doczekac aż zweryfikuje swoje ząłożenia jazdy na uniballu, mam nadzieje że będe tylko pozytynie zaskoczony nie mogłem sobie tez odmówić zaspokojenia mojej próżności kilkoma fotami po wypakowaniu - no ale już pewnie nigdy te elementy tak ładne nie będą -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Sun, 25 Oct 2020 - 18:48
Post
#85
|
|
Super User Dołączył: Mon, 08 February 2016 Skąd: Piła |
Sama przyjemnośc to składać
|
|
|
Sun, 25 Oct 2020 - 19:44
Post
#86
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
Tak bez żadnych osłon te uniballe? Ja rozumiem że track only, ale tam też występuje wilgoć(albo i deszcz) i kurz/brud...
|
|
|
Mon, 26 Oct 2020 - 13:37
Post
#87
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 December 2011 |
Rozmach przy budowie tego samochodu powala, ale nie moge się powstrzymać z pytaniem jaki to ma sens(z pełną świadomością mówie sens, bo sens w tej branży to pojęcie względne)? Biorąc pod uwagę czas który w to poszedł, kase itd. problem przy odbudowie jak o coś zahaczysz vs. sam zysk z zmian które wprowadziłeś wydaje się to co najmniej interesujace.
-------------------- E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
|
|
|
Mon, 26 Oct 2020 - 16:02
Post
#88
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
Tak bez żadnych osłon te uniballe? Ja rozumiem że track only, ale tam też występuje wilgoć(albo i deszcz) i kurz/brud... wilgoć/deszcz nie powinny być dużym problemem biorąc pod uwage użytą nerdzewke i alu, z kurzem i syfem bedzie gorzej, niesety osłon nie mam, nie ma ich w zestawie i ciężko coś dobrac choć nie ukrywam że chchiałbym to jakoś zabezpieczyć, na pewno chce dobrać odpowiedni smar wypierajacy wode kótry pozwoli maksymalnie zabezpieczyć wszystkie tuleje a moze z czasem znajde tez rozwiazanie na syf, może wydrukuje sie coś z elastycznego filamentu na drukarce albo dobiore jakiś mieszek gumowy z czegos innego - temat do rozważenia na pózniej jaki to ma sens tak na prawde nie wiem co mam napisać, nie ma tutaj dobrej odpowiedzi, sensu to wszystyko nie ma bo każdy kto buduje coś do upalanmia liczy sie że opcierki o opony i tffu tfuu jakieś fakupy są naturalną czescią tego sportu, z drugiej strony lepeij robić wszystko na tytyrytkach? "składać na sztuke" żeby tylko sie jakos trzymało kupy? upalac fure ze zgnitą podłogą, naddkolami żeby nie było szkoda? zawsze bedzie szkoda nie zaleznie jaki miałbym samochód, zwłąszcza jak sie poswieci tyle czasu i $$$, staram sie to jakoś wyważyć choć nie jest to łatwe, ale nie można o tym non stop rozmyślać bo człowiek by zwariował wole myślec że doświadczenia przy skałdaniu teraz zaprocentują na przyszłość .... a chłosty na torze na pewno sobie nie odmówie -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Mon, 26 Oct 2020 - 19:00
Post
#89
|
|
Super User Dołączył: Mon, 08 February 2016 Skąd: Piła |
Zawsze można z PLA machnąć negatyw i zrobić jakiś odlew silikonowy skarpety na unibale.
|
|
|
Mon, 26 Oct 2020 - 19:37
Post
#90
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Smaru bym nie pchal bo tylko brud zlapie i sie zatrze
|
|
|
Tue, 27 Oct 2020 - 06:25
Post
#91
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta |
W rolniczych jest od groma gumek na swożnie do wyboru. MisioLBN +1 też uważam że smar będzie łapał syf z drogi....
Podoba mi się dbałość o szczegóły przy tworzeniu tej s2000. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
Tue, 27 Oct 2020 - 06:56
Post
#92
|
|
User Dołączył: Thu, 14 June 2007 |
Gumy możesz na bank jakieś dobrać:
Pierwszy lepszy sklep Co do smaru, to można spróbować smaru do łańcuchów: Przykładowy smar |
|
|
Tue, 27 Oct 2020 - 07:15
Post
#93
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 |
o czymś takim właśnie myśle - dzięki!!
-------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Tue, 27 Oct 2020 - 12:07
Post
#94
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
To wiem, pytanie było bardziej ogólne Bo szukam sposobów na wywalenie trochę kg z rajdówki, ale moje auto czasem jakieś zimowe imprezy będzie jeździc Widać bedę musiał zrobić jak w Oplu, czyli akumulator 24Ah z waga ~8 kg. To przynajmniej dało rady zimą odpalić Alternatywnie dwa akumulatory - zwykły na zimę i taki maluch jak wyżej na lato ;) Wtedy tylko wykombinować jak go zimą przechować żeby nie padł A żeby nie było tak zupełnie nie w temacie, to S2000 jest na prawdę imponujące jeśli chodzi o dopracowanie! używane 18Ah i 12Ah w autach na codzień radio klima itp żadnegp odłączania na noc. Zero prpblemów z odpalaniem zimą, raz padł mi moduł zapłonowy i w takie zimy co w dzień było po -15 st kręciłem auto baaaardzo długo próbując odpalić potem jeszcze kolega mnie holował parę km na światłach. I nie wyładowałem aku wtedy. Także naprawdę mało widzę sens wielkich aku w nowoczesnych autach. W rajdówce jak jadę na Modlinie próbę 5km to wogóle nie mam ładowania - wyłączam je na starcie a włączam jak już zjeżdżam do depo i natychmiast gaszę. Wentylator często chodzi jeszcze przez parę minut i nigdu nie mam problemów z odpaleniem. Rozwiązanie tymczasowe - docelowo odłączenie będzie tylko na WOT. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Tue, 27 Oct 2020 - 16:23
Post
#95
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
używane 18Ah i 12Ah w autach na codzień radio klima itp żadnegp odłączania na noc. Zero prpblemów z odpalaniem zimą, raz padł mi moduł zapłonowy i w takie zimy co w dzień było po -15 st kręciłem auto baaaardzo długo próbując odpalić potem jeszcze kolega mnie holował parę km na światłach. I nie wyładowałem aku wtedy. Także naprawdę mało widzę sens wielkich aku w nowoczesnych autach. Tak z ciekawości, jakiemodele aku i jakich firm? Jakimi silnikami muszą kręcić? |
|
|
Tue, 27 Oct 2020 - 19:34
Post
#96
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
18Ah Varta pasujący do jakiegoś GoldWinga (swoją drogą silnik B6 1600 pojemności odpala w serii taki akumulatorek) w 1.4 doprężonym do CR 11:0 a 12Ah Yuasa motocyklowa również w 1.6 16v.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Thu, 29 Oct 2020 - 23:40
Post
#97
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
Tak bez żadnych osłon te uniballe? Ja rozumiem że track only, ale tam też występuje wilgoć(albo i deszcz) i kurz/brud... Warto na etapie projektowym przewidzieć np. gniazda na simmeringi(jeśli ruch jest typowo obrotowy lub odchylenie to nie więcej niż ~2 stopnie): 4Ah jak widzę po danych tego akumulatora. Jest w ogóle szansa, że to zimą odpali? Bo rozważam czy u siebie takiego nie zamontować Bez problemu, jeśli silnik odpala normalnie, a nie trzeba dusić 30sekund na rozruszniku; ale warto dorobić sobie takie szybkozłącze wysokoprądowe, żeby łatwo zdemontować na czas dłuższego postoju: |
|
|
Fri, 30 Oct 2020 - 04:17
Post
#98
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Bez problemu, jeśli silnik odpala normalnie, a nie trzeba dusić 30sekund na rozruszniku; ale warto dorobić sobie takie szybkozłącze wysokoprądowe, żeby łatwo zdemontować na czas dłuższego postoju: co to za złącze ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Fri, 30 Oct 2020 - 06:02
Post
#99
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów |
https://allegro.pl/oferta/zlacze-kpl-wtyk-g...-xoCfM8QAvD_BwE
takie coś, stosowane np do podłączania baterii w wózkach widłowych elektrycznych |
|
|
Fri, 30 Oct 2020 - 11:03
Post
#100
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
https://allegro.pl/oferta/zlacze-kpl-wtyk-g...-xoCfM8QAvD_BwE takie coś, stosowane np do podłączania baterii w wózkach widłowych elektrycznych chyba wolę odkręcić dwie śrubki i dodatkowo nie zastanawiać się czy styk już zaczął stawiać opór... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 19:19 |