Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Honda S2000
Hubanek
post Mon, 07 Sep 2020 - 08:59
Post #61


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





Yaca, szkoda będzie to upalać wink.gif


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 07 Sep 2020 - 08:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Yaca
post Sun, 13 Sep 2020 - 10:12
Post #62


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





CYTAT(santacruz @ Mon, 07 Sep 2020 - 00:27) *
to uczucie kiedy mowisz ze jestes troche chory i odchodzisz z usmiechem
a zdrowi nagle chcieliby byc chorzy ;P


laugh.gif

CYTAT(szymi870 @ Mon, 07 Sep 2020 - 06:02) *
Podziwiam staranność,dokładność, czystość i dbałość o szczegóły, mega wysoki poziom ! Brawo kolego .


thx wink.gif

CYTAT(Hubanek @ Mon, 07 Sep 2020 - 08:59) *
Yaca, szkoda będzie to upalać wink.gif


szkoda było by nie upalać rolleyes.gif

-----

w ostatnich dniach mało co zrobiłem bo mnie przeziębienie dopadło ale zacząłem już oklejać tunel













--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sun, 13 Sep 2020 - 18:42
Post #63


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Nie za ciężkie? tongue.gif


--------------------
www.time4rally.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Sun, 13 Sep 2020 - 18:44
Post #64


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





co to za folia termo? sprawdzona? mozesz napisac gdzie ja kupiles?

a projekt bomba , fajnie robione auto.


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
.wide
post Mon, 14 Sep 2020 - 07:12
Post #65


Super User
Dołączył: Tue, 12 July 2005
Skąd: śląsk





CYTAT(uki82 @ Sun, 13 Sep 2020 - 18:44) *
co to za folia termo?

Poziom projektu podpowiada Mishimoto.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mazurr
post Mon, 14 Sep 2020 - 11:03
Post #66


Rookie
Dołączył: Sat, 13 August 2011





jeśli wg Ciebie S2k nie jest obecnie konkurencyjna w motorsporcie to co jest? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yaca
post Tue, 15 Sep 2020 - 13:58
Post #67


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





CYTAT(siewcu @ Sun, 13 Sep 2020 - 18:42) *
Nie za ciężkie? tongue.gif


biggrin.gif

CYTAT(uki82 @ Sun, 13 Sep 2020 - 18:44) *
co to za folia termo? sprawdzona? mozesz napisac gdzie ja kupiles?

a projekt bomba , fajnie robione auto.

CYTAT(.wide @ Mon, 14 Sep 2020 - 07:12) *
Poziom projektu podpowiada Mishimoto.


thx, mam folie dwóch producentów, jedna to jeszcze dawny zakup od DEI którą zabezpieczałem do tej pory swożnie które były blisko np. tarczy hamulcowej, oraz seryjny airbox ale w ostatnim czasie dokupiłem jeszcze taśme termo ze sklepu FMIC - nie robiłem jeszcze żadnych miarodajnych testów ale myśle cos zrobić i porównać oba produkty.

CYTAT(Mazurr @ Mon, 14 Sep 2020 - 11:03) *
jeśli wg Ciebie S2k nie jest obecnie konkurencyjna w motorsporcie to co jest? smile.gif


może nie do końca dobrze sie wyraziłem, s2000 w sprawnych rękach jest konkurencyjnym samochodem ale bardziej chodzi mi o fakt że czesto brakuje dostepności części, ceny za te samochody rosną juz od kilku lat, silniki nawet z ostatnich roczników mają coraz częściej blisko 200tys lub wiecej, swap jesli chcemy kupić kosztuje 12k, 15, 18... za granicą jeszcze drożej, rynek części tuningowych jest bardzo bogaty ale są to często b. drogie zakupy, modyfikacja w NA jest trudna i kosztowna i mało kto w PL ma wiedze jak podnieść moc w tym motorze, zakup suchej miski, ITB albo sekwencyjnej skrzyni pomijać juz znikomą dostępność w używce kosztuje worek pieniędzy, sam samochód konstrukcyjnie ma już ponad 21 lat rolleyes.gif jestem zafiksowany na samochody głównie z lat 90' ale cieżko nie widzieć tych minusów wink.gif




--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wielki
post Wed, 16 Sep 2020 - 15:44
Post #68


Super User
Dołączył: Tue, 16 November 2004
Skąd: W-wa





Nie odklejała ci się ta folia , mam taką u siebie i u mnie mimo odtłuszczenia powierzchni trochę na rogach odchodzi , i zauważyłem że słabo się klei do siebie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yaca
post Thu, 17 Sep 2020 - 13:33
Post #69


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





przyznm że nie jesteś pierwszą osobą która pyta o ten temat ale na tą chwile klej sprawia wrażnie bardzo mocnego i nie widze z tym problemu - wczęśniej jak oklejałem gumy na swożniach to faktycznie miałem problem z odklejaniem ale tam jest cąłkowicie inne "środowisko pracy".. tutaj jak na razie jest wszystko ok wink.gif


--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Fri, 18 Sep 2020 - 20:50
Post #70


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





CYTAT(Yaca @ Sun, 13 Sep 2020 - 10:12) *
szkoda było by nie upalać rolleyes.gif

Tym większy szacun-auto, zwłaszcza TAKIE, powinno jeździć a nie turlać się tylko od jednego do drugiego zlotu stance.
Wciąż jestem pod wrażeniem tego projektu, może i mało widziałem, ale to co jest tutaj zaspokaja moją motoryzacyjną próżność biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yaca
post Sun, 27 Sep 2020 - 14:57
Post #71


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





CYTAT(maaaad @ Fri, 18 Sep 2020 - 20:50) *
Tym większy szacun-auto, zwłaszcza TAKIE, powinno jeździć a nie turlać się tylko od jednego do drugiego zlotu stance.
Wciąż jestem pod wrażeniem tego projektu, może i mało widziałem, ale to co jest tutaj zaspokaja moją motoryzacyjną próżność biggrin.gif


thx wink.gif

------

w temacie zawieszenia dodam tylko że zdecydowałem się na całość w uniballu - nawiązałem kontakt z firmą MotorSport Technology, ponieważ od dłuższego czasu myślałem o pełnym zawieszeniu na uniballu i nie byłem zadowolony z jakości zestawu tulei poliuretanowych od Strongflexa (podczas ich zakładania 2 lata temu, wyszło że tulejki miały pomylone średnice, wykonane trochę niechlujnie co w konsekwencji trzeba było poprawiać na tokarce ale poza tym tuleje siedziały baaardzo ciasno (mimo lekkiego stoczenia) i mimo że miałem wrażenie że precyzja prowadzenia się poprawiła względem seryjnych gum to nadal nie było to rozwiazanie które w 100% mnie satysfakcjonowało.

Wiedząc że ten wóz nie bedzie miał juz charakteru streetowego zapadła decyzja na pełny uniball - oczywiście rozważałem różne opcje, ale po zbadaniu głębiej tematu i spotkaniu z właścicielem MotorSport Technology finalnie postawiłem na polską technologie smile.gif Mając wszystko rozebrane do zera wszstko wskazuje że jest to najlepszy moment na takie decyzje - wszystkie wahacze są obecnie odczyszczone wiec można wszystko bardzo dokładnie pomierzyć, podobnie jak sanki i kwestie długości tulejek tak aby idealnie pasowały pod mocowania wahaczy w nadwoziu i co bardzo ważne średnice śrub które w poli tulejkach IMO miały za dużą tolerancje wiec tutaj każda śruba w tulejce była przeze mnie dokładnie zwymiarowana tak aby nie mieć żądnych luzów.

Ostatecznie wybrałem łożyska przegubowe Fluro z serii MS (Motorsport), wykonanie:
- pierścień zewnętrzny ze stali nierdzewnej 1.4305
- panewka łożyska ze stali nierdzewnej 1.4571 z wklejoną warstwą PTFE, bezobsługowa
- pierścień wewnętrzny z 100Cr6, hartowany i pokryty warstwą twardego chromu
- ze zmniejszonym luzem łożyskowym,

.. jeżeli wszystko spasuje to za tydzień zawias będzie poskładany, toczenie na ukończeniu -







poza tym temat wiązki powoli idzie do przodu - jak zwykle wszystko trafiło pod opiekę mojego kumpla Arka i ma ze mną ciężki temat bo wymyślam co chwile coś nowego a pracy jest z tym masa! w sumie całość jest podzielona na 4 części, wstępnie powycinane większość niepotrzebnych rzeczy i trzeba spasować długości bo wiazka bedzie inaczej poprowadzona - poza tym część kabinówki jest już gotowa, nowy aku też już doszedł i jestem miło zaskoczony bardzoooo niską wagą



























--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 27 Sep 2020 - 15:09
Post #72


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Z fluro motosportu uważaj. Dają bardzo krótkie gwinty dużo krótsze niż seryjne końcówki a dwa gwinty są jakieś luźne i jak końcówka unibala jest na np m12 (fluro po zewnętrznej ma tylko 11,7mm) najlepiej niech tokarz dotoczy drazek z pasowanym gwintem pod te ich luźne m12 bo jak walek gwintowany spod gwintownika m12 to te fluro latają w tym wałku i mają straszne luzy wyczuwalne mocno w ręku a co dopiero na ulicy pod obciazeniem. Dwa co za pomysł by dawać tylko 25mm gwintu który możemy wkręcić w drążek zamiast conajmniej 50. W drazku aluminiowym to prosznie się o wyrwanie z gwintu i wypadek na czołówkę. Ja byłem szczerze zniesmaczony fluro motosport. Włoska tandeta.


--------------------
930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s
Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Mon, 28 Sep 2020 - 05:03
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





Średnica zewnętrzna gwintu nie ma takiego znaczenia jak średnica podziałowa, ba wieksze znacznie ma wykonanie promienia dna... Sprawdziłeś w ogole jaka jest tolerancja wykonania takiego gwintu czy zwyczajnie dla Ciebie ma byc na "zero"?? Toczenie gwintu wewnętrznego z zaniżoną średnicą zewnętrzną (która wychodzi z płytki tokarskiej do gwintu - tj kształtowej) to też kolejna abstrakcja, a może z gwintownika ma jedna średnica wyjść inna?
Kolejna sprawa musisz jeszcze poczytać co to są zwoje czynne i ile z nich jest obciążone w połączeniu gwintowanym. Klasycznie kolejny przykład 'nie znam sie to się wypowiem'.


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 28 Sep 2020 - 05:58
Post #74


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





dla mnie jak lata na gwincie w reku to jest cos nie halo. i nie musze szukac wiedzy tajemnej by stwierdzic ze tak sie jezdzic nie da. i nie mowie ze ma byc pasowane na zero. moze byc i 0,1mm luzu wazne zeby na tych 25mm gwintu ktore daje fluro nie latalo w walku a lata. to ze gwint drobnozwojny to ok. szkoda tylko ze fabryka takiego gwintu daje i 100mm a fluro 25-30mm po odjeciu na tym gwincie jeszcze jakiejs sruby kontrujacej coby luz skasowac to zostaje w walku tyle co nic gwintu. a gdzie tu miejsce na jakas regulacje (wysuniecie)?


--------------------
930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s
Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yaca
post Mon, 28 Sep 2020 - 06:19
Post #75


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





CYTAT(piwo @ Sun, 27 Sep 2020 - 15:09) *
Z fluro motosportu uważaj. Dają bardzo krótkie gwinty dużo krótsze niż seryjne końcówki a dwa gwinty są jakieś luźne i jak końcówka unibala jest na np m12 (fluro po zewnętrznej ma tylko 11,7mm) najlepiej niech tokarz dotoczy drazek z pasowanym gwintem pod te ich luźne m12 bo jak walek gwintowany spod gwintownika m12 to te fluro latają w tym wałku i mają straszne luzy wyczuwalne mocno w ręku a co dopiero na ulicy pod obciazeniem. Dwa co za pomysł by dawać tylko 25mm gwintu który możemy wkręcić w drążek zamiast conajmniej 50. W drazku aluminiowym to prosznie się o wyrwanie z gwintu i wypadek na czołówkę. Ja byłem szczerze zniesmaczony fluro motosport. Włoska tandeta.


piwo, możesz dokłądniej opisać problem bo nie do końca kumam

u mnie będą wykorzystane tylko łożyska przegubowe Fluro a reszta jest wykonywana customowo - po moich kilku rozmowach i spotkaniu z MotorsportTechnology mam wrażneie że wiedzą co robią i mają na tym polu już troche doświadczenia - poza tym skoro chłopaki w GSMP w 3 razy mocniejszych wozach to wykorzystują, w rajdówkach zresztą też..(słyszałem też że w Fiestach R5-kach też) to założyłem że w mojej popierdółce nie powinno być problemu rolleyes.gif Cenie sobie wszystkie opinie które są poparte włąsnymi doświadczeniami ale mimo wszystko lubie czasem zweryfikować na własnej skórze niektóe teorie bo juz kilka internetowych opinii przez ostatnie lata udało mi sie sprawdzić i okazało się że nie do końca były prawdziwe - na pewno jak się coś rozleci to bede jasno wszystko opisywał, nie mam żądych sponsorów, nie mam z nikim podpisanych umów aani tym bardziej nie dostaje nic od nikogo za friko żeby ich reklamowac po internetach wiec możesz liczyć na moją szczerą opinie wink.gif

CYTAT
Włoska tandeta.


przecież to niemiecka firma biggrin.gif


--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 28 Sep 2020 - 06:30
Post #76


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





no fakt. wydawalo mi sie ze to sprawdzalem i byly wlochy ale patrze teraz ze faktycznie niemcy.
mi chodzi tylko o wymiar gl glowek ciegiel
https://www.fluro.de/images/main/kataloge/HK16Katalog_P.pdf


--------------------
930kg+320KM+RWD+LSD+RaceTCS+lotus111r abs+semislick
1/4 2013r, 180KM: 13,806s
Tor Poznań 1m48,467s, Łódź 57,517s a052 przod, vr2 r7a(hl) tyl
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Mon, 28 Sep 2020 - 07:32
Post #77


Forum Killer
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





CYTAT(Yaca @ Sun, 27 Sep 2020 - 14:57) *
... nowy aku też już doszedł i jestem miło zaskoczony bardzoooo niską wagą


4Ah jak widzę po danych tego akumulatora. Jest w ogóle szansa, że to zimą odpali? Bo rozważam czy u siebie takiego nie zamontować smile.gif


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yaca
post Mon, 28 Sep 2020 - 07:43
Post #78


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





generalnie z opinii i doświadczeń kilku znajomych osób sens takiego aku jest ale nie można go zostawiac np. w zimnym garażu w zimie bo zdechnie b. szybko - jest szansa że wytrzyma 2 lata pod warunkiem że będzie zawsze odłączany żeby nie było nawet minimalnego poboru prądu no i czasem trzbea go bedzie dołądować żeby się nie rozłądował przy dłuższych przerwach .. ale to chyba jest oczywista sprawa smile.gif

waga 880 gram


--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Mon, 28 Sep 2020 - 08:32
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT([Yossarian] @ Mon, 28 Sep 2020 - 07:32) *

4Ah jak widzę po danych tego akumulatora. Jest w ogóle szansa, że to zimą odpali? Bo rozważam czy u siebie takiego nie zamontować smile.gif

ten samochód chyba nie będzie miał problemu z odpalaniem zimą biggrin.gif


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Mon, 28 Sep 2020 - 13:05
Post #80


Forum Killer
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





CYTAT(Bio @ Mon, 28 Sep 2020 - 08:32) *
ten samochód chyba nie będzie miał problemu z odpalaniem zimą biggrin.gif


To wiem, pytanie było bardziej ogólne smile.gif Bo szukam sposobów na wywalenie trochę kg z rajdówki, ale moje auto czasem jakieś zimowe imprezy będzie jeździc smile.gif Widać bedę musiał zrobić jak w Oplu, czyli akumulator 24Ah z waga ~8 kg. To przynajmniej dało rady zimą odpalić smile.gif Alternatywnie dwa akumulatory - zwykły na zimę i taki maluch jak wyżej na lato wink.gif Wtedy tylko wykombinować jak go zimą przechować żeby nie padł smile.gif

A żeby nie było tak zupełnie nie w temacie, to S2000 jest na prawdę imponujące jeśli chodzi o dopracowanie! smile.gif


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 29 March 2024 - 11:44