![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
User Dołączył: Tue, 20 November 2012 ![]() |
To lepiej wejść w MX5 niż MR2
Badałem temat i co byś nie robił to takie MX5 będzie klepało MR2 i wyjdzie sporo taniej. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
To lepiej wejść w MX5 niż MR2 Badałem temat i co byś nie robił to takie MX5 będzie klepało MR2 i wyjdzie sporo taniej. Przybliż temat, rozumiem, że chodzi o NB vs W30? Auta wydają się dosyć podobne, ale z tego co się dosyć pobieżnie orinetowałem, to w MR2 można później włożyć K-serię, czy do MX-5 wchodzi "równie łatwo"? -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków ![]() |
Do ZZW30 wchodzi K20 właśnie (multum takich swapów przeprowadzonych ogólnoświatowo) oraz 2ZZ (taniej, mniej rozwojowo). Do SW20 (MR2 2 gen) z kolei opcje na 3SGTE (2.0 Turbo Toyoty, były też seryjnie takie montowane), 3MZ-FE (3.0 albo 3.3 to jest, V6), 2GR-FE (3.5 V6). Więc zależnie z kim chcemy rywalizować (klasa CC - Civic/Clio), czy klasa 3000+ z napędem na oś (BMW głównie) możemy sobie auto dobrać
![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
silnik silnikiem. pytanie co z zawieszeniem i heblami? bo z tego co widze sporo mr2 jezdzi ale sie meczy starsznie tzn albo lata tyl albo wszytsko delikatne i sie rozlazi.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
MX-5 jest nieporównywalnie prostsze w grzebaniu w porównaniu do MR2, przy aucie na TD też miałbym to na uwadze. To niestety nie lotus że wszystko masz na wierzchu.
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków ![]() |
#Piwo - ogólnie części tuningowych jest sporo do MR2 ale... głównie Japonia i UK, no i ceny spore. Zawias - do SW20 mamy D2 Racing, BC Racing, Tein i pewnie multum innych. ZZW30 to samo. Hamulce - SW20 kojarzę, że ma jakiegoś big brake kita (na pewno StopTech i chyba Wilwood), ZZW30 to samo (tutaj nawet na forum ktoś rozgryzł jakieś zaciski Brembo które łatwo przerobić).
Co do męczenia się na torze, na pewno te doładowane 3SGTE się męczą (montują forumowicze intercooler w zderzaku za tylnym silnikiem i jeżdżą bez klapy bagażnika), nie wiem jak V6tki. Jest kilka swapów w Polsce, są nawet doładowane V6, ale nie widziałem, żeby ktoś dłużej upalał takowe na torze. Ja mam wolnossące 2.0 170KM i szczerze? Wymieniam tylko filtry i oleje i nic sięnie dzieje. Samochód może jeździć sesje 20minutowe bez zająknięcia (temperatura wody stoi w miejscu niemal) przy 30C+, pewnie i 30 minutowe by wytrzymał spokojnie. Nie wiem jak te 1.8 140KM. Na pewno MX5 jest bardziej rozgryzione jeśli chodzi o podnoszenie mocy w tych "standardowych" silnikach, czyli tam te 1.8 140KM czy ile one tam mają czy te najnowsze 2.0 170KM i mają ludzie patenty na podnoszenie mocy mechanicznym tuningiem. W SW20 3SGE (2.0 170KM) nie słyszałem, żeby ktoś dłubał i były jakieś patenty, raczej już do 3SGE BEAMS (2.0 200KM zmienne fazy rozrządu) i USA czy Japonia. ZZW30 1.8 140KM chyba też nierozwojowe, 2ZZ 1.8 192KM chyba już bardziej ale ma sporo bolączek podobno ten silnik, więc zostaje to K20 ![]() |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa ![]() |
macpherson na tylnej osi nie jest rozwiazaniem morowym. wiecej z tego problemow niz dobroci
-------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Bo podstawa to rozluźniać mięśnie na prostych. Odkąd zacząłem o tym pamiętać śmigając gokartami to zdecydowanie mniej się tym męczę i większy dystans jestem w stanie przejechać znośnym tempem ;) To chyba do wątku o gokartach, ale i w sumie ważny czynnik przy "pierwszym aucie do TD" - pozycja wewnątrz i czy da się ją pod siebie ustawić. Ja nie w gokarcie ale w kitkarze jeden TD miałem taki że mało ducha nie wyzionąłem , (poza temp 30st plus lampą i pełnym kombinezonem) właśnie takie nieświadome napinanie mięśni po części było przyczyną - gdy noga miała ciasno między kierownicą a tunelem , dociskałem ją nonstop do tunelu ile sił (zorientowałem się później po krwiaku na niej ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
sorry, pomieszałem okna i nie w tym wątku odpowiedziałem, juz usunalem wiadomość
![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
A TT 8N nie nadała by się do upalania po torze? Nie wiem jak ceny trzymają ale może angola przynajmniej 180KM by ogarnął w tej kasie?
Sam przez chwilę o takiej myślałem. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Auta na bazie golfa 4 niezbyt chętnie skręcają
![]() ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 ![]() |
-------------------- @CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9 |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków ![]() |
Gratki i do zobaczenia na jakimś TD
![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
IMO chyba najlepsza baza w tym przedziale cenowym, gratuluje!
-------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
@ mystek :
...Tor Jastrząb mam dosłownie 4 minuty drogi od domu, do Kielc pół godzinki ... nieźle nie ? ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków ![]() |
A tak, już kojarzę, że się do tego odnosiłem nawet
![]() |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 ![]() |
Dzięki Panowie.
Tak jak wyżej, Jastrząb, Kielce, Łódź też nie daleko. -------------------- @CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9 |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Dobra decyzja, będzie Pan zadowolony
![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 09 March 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 ![]() |
Auto pod domem miałem za 2tyś mniej od zakładanego budżetu.
Niemiec juz lepił tyły progów, jest to zrobione mało estetycznie, poza tym nadkola, podłoga, podłużnice zdrowizna. Jest to wersja MIRACLE czyli kremowe skóry i drewniane dodatki Nardi Torino. Dach super, nowe oponki, hamulce. Dobrze się trafiło, będzie z tego Fajna baza. U nas zgniłki 1.8 6b lsd zaczynają się od 12k. -------------------- @CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 23:18 |