![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 June 2015 ![]() |
Tak, na tym setupie przejechałem już 110tys, przy czym E92 ma juz najechane 320tys, gdy ją kupiłem miała 56tys. Myślę że to najzdrowsza E92 335i w Europie z takim najazdem. Olej wymieniany co 8tys,pare tys temu został rozebrany silnik, wyczyszczony, uszczelniony, niemal zero rys, panewki jak tralala. Jedyny problem to brak procedury startowej, gdyż jest problem z oprogramowaniem z powodu dużej ilości przeróbek, niestety nie udało się zgrać DSG z N54 by uruchomić procedurę. Aktualnie jestem zdeterminowany by kogoś do tego znaleść, ale nie mam większych nadziei. Były próby pare lat temu, kto wie technologia idzie do przodu, a nóż widelec.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
nie chodzi Ci czasem o DKG?
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 June 2015 ![]() |
Tak tak, DKG naturalnie, sorry, w nocy pisałem, bo mnie w Europie nie ma, a po robocie człowiek jest ogłupiony
![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
N55 na EU i USA sie różnią? jeśli chodzi o sam silnik i osprzęt w f10 ?
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
slupek jest taki sam na bank. czy to stany, dubaj, europa, anglia, różnic nie zauważylem. sam mam n55 w aucie z podpisu i troche już w życiu ich widziałem popsutych . najwiekszy problem to powstawanie luzu wzdłużnego na wale przez uszkodzone panewki główne oporowe. mój na to padł przy 70kkm przebiegu, z tym, że ja go kupiłem jak miał 65
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Czyli profilaktyczna wymiana panewek po zakupie to raczej konieczność a nie nadmierna ostrożnosc?
Pewnie interwaly olejowe i rodzaj oleju maja kluczowe znaczenie dla żywotnosci tego silnika? |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
niestety nie, tu kolega wyjasnil sprawe : http://www.racingforum.pl/index.php?showto...54372&st=60
ja sie swojego n55 pozbywam w pizdu i przesiadam na b58 -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy po kilku latach na rynku rzeczywiscie można stwierdzić że b58 jest wyraźnie lepszy niż N55? Budowę obu znam, więc teoretycznie rzeczywiście b58 powinien być lepszy, ale zawsze jest jeszcze kwestia materiałów czy różnych ukrytych fuck-upów wychodzących z czasem...
Póki b58 miały po 30-50 tys km przebiegu to nie dziwne że uznawano je za pancerne, gdy średnio N55 mają po 200-300 tys km... ale jak jest realnie? |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wygląda, że jest lepiej od N55, ale nadal czas i przebiegi pokażą.
Niestety taka sama historia była z M5 F90, które miało mieć super piec w porównaniu do M5 F10 (w Polsce już kilka motorów pogięte korby, panewy też lecą i inne duperele), zdarzają się też przytarte B47 silniki. Nadal jednak można powiedzieć, że B48 i B58 dobrze rokują, a część z nich ma 100-150tys km ponad już. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Czy po kilku latach na rynku rzeczywiscie można stwierdzić że b58 jest wyraźnie lepszy niż N55? Budowę obu znam, więc teoretycznie rzeczywiście b58 powinien być lepszy, ale zawsze jest jeszcze kwestia materiałów czy różnych ukrytych fuck-upów wychodzących z czasem... Póki b58 miały po 30-50 tys km przebiegu to nie dziwne że uznawano je za pancerne, gdy średnio N55 mają po 200-300 tys km... ale jak jest realnie? mam takie jedno m140i b58 160tys przebiegu, poki co ok wszystko ale jak by ktos widzial w srodku rozrzad slizgi to wcale nie bylo by takie oczywiste ze to super pancerne. owszem moze i panewki nie robia problemu jak N , waly korbowe moze sie nie krzywią ale dalej to nie jest m50 ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
Nadal jednak można powiedzieć, że B48 i B58 dobrze rokują, a część z nich ma 100-150tys km ponad już. kuzyn ma g30 z b48 i juz prawie pół bańki nalotu. ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 August 2020 Skąd: warszawa ![]() |
Zlogowalem bimmer toolem doładowanie w swoim n55 i aktualne jest niższe od oczekiwanego. Sterowanie pwg.
Poniżej wklejam sam wycinek. 1745,78 2146,72 Actuator jakiś czas temu był wymieniany i został ustawiony "na taką samą długość" co oryginał. Grucha? Czy zrobić w jakiś specjalny sposób logowanie z odpowiednimi bankami? |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
na jakim biegu? przy jakich obrotach?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 11:36 |