![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Wed, 16 August 2017 ![]() |
Witam, Panowie jaki pchać zestaw do A4 B6 BEX quattro ze skrzynią 5 biegową, finalnie będzie jakaś hybryda więc moc w okolicach 270. Co możecie polecić ? Dzięki za pomoc !
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Sat, 30 November 2019 ![]() |
W jaki sposób masz w bexie Q skrzynię 5 biegową?
Niezależnie od skrzyni to tarcza sprzęgła ma 228mm, a więc pasuje cały komplet z awx (obrobi ponad 400 nm). -------------------- M3 e46 coupe
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Wed, 16 August 2017 ![]() |
Ktoś wsadził BEX zamiast BFB, dzięki za odpowiedź
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
Podpinam się pod temat bo walcze w Bexie 6gang z mega wibracjami przy 3 tys obrotów. O dziwo najczęściej na zimnym rano. Po przejechaniu ok 5-10km problem ustaje.
Koło + sprzęgło nowe AWX Sprawdziłem przeguby wewnętrzne miały luzy więc wymieniłem całe półosie na nowe bo stare lekko biły. Po wymianie przednich półosie wydaje mi się że poprawiło się a wibracja niesie się od tyłu auta. Skrzynia ma luz na wyjściu z wału i ma ewidentne podwójne stuki przy końcu obrotu. Luz z lewej do prawej ok 0,5-1cm na dyfrze z tyłu to samo. Mam po regeneracji skrzynie z dyfrem z 3.0 V6 która lezy mi luzem w garazu i tam luz jest do 2mm max dodatkowo na satelitach do półosi przednich jest luz wzdłóżny ok 2-3mm i poprzeczny ok 2mm ale stuki sa słyszalne. W drugiej skrzyni tego nie mam w ogóle. Luz na dyfrze ejst wyczuwalny przy niskim biegu. Są charakterystyczne dupnięcia ponieważ skrzynia wyhamowuje sie szybciej a dyfer z racji większego luzu zabiera później. Nie mam już zielonego pojęcia czego szukać w tym aucie. Poduszki są oryginalne ale silnik nie lata trzyma się dobrze. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
Więc tak potwierdzone i jedyne pewne info po dzisiejszej próbie kolejne z resztą z rana.
Temperatura na zewnątrz ok 11 stopni wyjeżdżam i na odcinku 5km wibruje przy 110km/h. Wibracje potwierdziły sie rano przy niższej temp i na 90% niosą się od tyłu auta. Wczoraj auto stało od samego rana do popołudnia wsiadam temp 28 stopni i wszystko jest OK Wnioski/podejrzenia: Dyfer ma duze luzy do tego nie wiadomo jak z olejem. Oleju moze być mało a przy nizszej temp jego właściwości smarne są gorsze i w jakiś sposób dyfer wpada w wibracje. Co na to powiecie ?? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 15:48 |