Active Sound |
Active Sound |
Wed, 10 Jun 2020 - 05:01
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 |
Kto robi coś takiego w Polsce ? Ile to może kosztować ? |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 10 Jun 2020 - 05:01
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 10 Jun 2020 - 13:45
Post
#2
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus |
rozumiem że "screamery" warczące jak V8 wtykane 20 lat temu w gniazdo zapalniczki i puszczane przez audio i bedące wiochą po maksie dziś stały się towarem premium w usłudze chiptuningu .
Znak czasów... to ja wole wersje z F12 https://www.youtube.com/watch?v=JUNhZ81aKQs -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
Wed, 10 Jun 2020 - 14:28
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Mon, 08 February 2016 Skąd: Piła |
@Wombat
Weź pod uwagę że żyjemy w czasach kiedy sami producenci wstawiają atrapy wydechów . |
|
|
Wed, 10 Jun 2020 - 15:54
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa |
mamy ekologiczne skóry, plastikowe imitacje drewna, aluminium, karbonu, dołączane "stałe" napędy torsen dlaczego z dzwiękiem miałoby być inaczej?
skoro nie widać różnicy to po co przepłacać -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Wed, 10 Jun 2020 - 15:56
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa |
-------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
Wed, 10 Jun 2020 - 16:08
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 |
@Wombat Weź pod uwagę że żyjemy w czasach kiedy sami producenci wstawiają atrapy wydechów . A durny lud wszystko łyka - downsizing, - Silniki mające problem ze zrobieniem 100tys km, - fake wydechy (bo można zaoszczędzić na kawałku chromowanej rury?), - atrapy wylotów powietrza, - generatory dźwięku silnika - bo pierdziawki które wstawiają brzęczą jak zepsuta kosiarka, - wielgachne fake grille - bezsensowne nazwy modeli - już nie ma oznaczenia pojemności na klapie - tylko jakieś durne cyferki do zgadywanek - niby karbonowe wstawki (nawet na siedzeniach) - pierdyliard modów - eco, komfort, power, auto... -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
Thu, 11 Jun 2020 - 02:18
Post
#7
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus |
ponieważ stałem w półtoragodzinnym korku to miałem rozkminke na ten temat. W sensie że "znak czasów".
I to jest cholernie smutne. tzn to że ludzie się godzą na substytuty. Mało że sie godzą to jeszcze daje im to szczęście bo zostało wylansowane jako nowa norma. Kupujesz w salonie przywoity samochód i on może byc całkiem sensowny po jakimś czipsie. Ale jest dieslem - no trudno - masz diesla. Ale nie. Dopłacasz za pakiet "performance" czyli tylni zderzak z namalowanymi farbka wydechami. I jeszcze wychodzisz przekonany że to zajebiste. I podobne do ciebie lamusy sie na to nabierają. Klient nowego chowu - nie musi byc prawdziwe, ma tylko fajnie wyglądać. A dźwiek sie puści z głośniczków. i Każdego stać na V12 z 4 wydechami.. Przecież to tuning na miare naklejania znaczka turbo na tico albo znaczka "M" na 1.8 na plastikowych kołpakach 13". Pokolenie temu to było pośmiewiskiem. A dziś jest poważną ofertą skierowana do "młodych i dynamicznych oraz wiedzących czego chcą nabywcow"... i są waleni w rogi po najniższych kosztach. Nastepnym krokiem bedzie pisanie białym flamastrem na oponach 245x35x19 mimo że koła 15" a najwięksi tunerzy to se nawet napiszą 245x30x21..a co. Albo grubo albo wcale. Zamiast ćwiczyć i pracować na kondycje bedziesz miał apke która ci wbedzie wyświetlać "ale masz klate", "ale jesteś zajebisty", "spoko przebiegniesz maraton" - i ludzie bedą w to wierzyć a nawet pokazywac znajomym. Producenci już tak namieszali we łabach oznaczeniami że nikt ich nie rozumie - celowo. Za to ważne że cyferki są duże (bo co sie ludziom kołacze że jak duży numer to duży silnik). Widzisz nowiutkie 335i, z tyłu 4 rury i se wyobrażasz że to 3,5 benzyna V8 albo R6. ALe drążysz temat i sie dowiadujesz że teraz 335i oznacza, 3 cylindry, 3 drzwi i 5-biegowy manual. Taka konfiguracja... Nosz kurwa. -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
Thu, 11 Jun 2020 - 05:58
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
@Wombat Weź pod uwagę że żyjemy w czasach kiedy sami producenci wstawiają atrapy wydechów . Nie wszyscy. Widzisz nowiutkie 335i, z tyłu 4 rury i se wyobrażasz że to 3,5 benzyna V8 albo R6. ALe drążysz temat i sie dowiadujesz że teraz 335i oznacza, 3 cylindry, 3 drzwi i 5-biegowy manual. Taka konfiguracja... Nosz kurwa. I to jest kluczowe zdanie w całym zagadnieniu. Dopóki fejk czy substytut jest w miarę łatwo identyfikowalny, nie widzę większego problemu. Oryginał zawsze będzie w cenie i dobrze się trzymał. Jeżeli podróba dogoni oryginał, wtedy sama zajmie miejsce oryginału i posiadanie jej przestaje być nieteges. Natomiast co do reszty się nie zgodzę. Ten znak czasów ja widzę od kurdupla. Ludzka rzecz, Calibra 2.0 8V DTM style, 316i M power, Pontiac Fieroferrari etc. -------------------- A110S
|
|
|
Thu, 11 Jun 2020 - 11:11
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk |
Z mojego podwórka kojarzę firmę www.aktywnewydechy.pl.
Miałem niezłego zonka słysząc przejeżdżające V8, kiedy jedynym autem koło mnie było BMW seria 2 cabrio |
|
|
Thu, 11 Jun 2020 - 20:59
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus |
CYTAT Jeżeli podróba dogoni oryginał, wtedy sama zajmie miejsce oryginału i posiadanie jej przestaje być nieteges Dogoni? w jakim sensie? Na drodze może i tak. Wyżyłowane 1,4 swobodnie pojedzie jak starsze V8. Ale to jest po prostu fajne i szybkie 1,4 (przynajmniej do czasu aż sie nie rozleci) ale nich nie udaje V8 dźwiękiem i znaczkami oraz "stylistyką". -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
Fri, 12 Jun 2020 - 07:10
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 |
Jak dla mnie to mnoga ilość trybów w jakichś podstawowych modelach jest błędem, bo i tak to auto dużo szybciej albo dużo bardziej "sportowo" nie pojedzie. Za to w AMG/M/RS to jest przydatne, przynajmniej jak chcesz się wybrać na tor a potem wrócić boczną drogą przez las i góry.
Podświetlane grille, fake wydechy, brzmiące jak torowa maszyna, oznaczenia 50 turbo M TFSI czy jeszcze jakieś inne są żałosne. Dożyliśmy takich czasów, że europejczycy bardziej zajęci są odszukiwaniem swojej płci, przepraszaniem, za to co zrobiło się 100 czy 200 lat temu i wymyślaniem kolejnych poziomów ekologiczności i poprawności politycznej więc w tej całej udawance takie auta idealnie się wpisują w ich mentalność. skoro gość wyobraża sobie, że nie ma penisa to równocześnie może sobie wyobrazić że pod maską pracuje wielki potwór zaopatrzony w ogromne plastikowe wydechy a z boków z fake wylotów bucha ogromna ilość ciepła. Gdyby ktoś podszedł do Was 20 lat temu i zaczął Wam takie rzeczy mówić to byście go wysłali do zakładu zamkniętego. No, ale definicja tolerancji chyba się zmienia na naszych oczach i takie są efekty. |
|
|
Fri, 12 Jun 2020 - 08:57
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Dogoni? w jakim sensie? Na drodze może i tak. Wyżyłowane 1,4 swobodnie pojedzie jak starsze V8. Ale to jest po prostu fajne i szybkie 1,4 (przynajmniej do czasu aż sie nie rozleci) ale nich nie udaje V8 dźwiękiem i znaczkami oraz "stylistyką". W takim sensie, że w praktyce może okazać się lepszym dla klienta rozwiązaniem. Możemy sobie pisać do woli o naszych odczuciach smakach lub niesmakach, a na końcu to rynek (portfele klientów) zdecyduje co jest lepsze a co nie. -------------------- A110S
|
|
|
Fri, 12 Jun 2020 - 09:37
Post
#13
|
|
Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica |
@Tommo - Nieprawda, gdyby był jakikolwiek wybór, to by można było tak powiedzieć, niestety, NIE MA WYBORU. Załóżmy ,że idę do salonu jakiejś marki, która jest na rynku polskim marką "premium" i chcę konfigurację - wersja bieda edyszyn z szybami na korbotronik bez klimy, stabilizacji jazdy, aktywnych sretów tetów , z manualną skrzynią, ALE z piecem maksymalnie dostępnym w tym typoszeregu to nie dostanę. Nie i ch..j. A jak sobie kupię co jest dostępne i wymontuje co chcę, to nie dostanę gwarancji/przeglądu czegokolwiek. W skutek czego portfele klientów weryfikują ogólnie pojętą chujnię, a nie normę rynkową.
To przykład ekstremalny, lecz obrazuje ładnie o co chodzi. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
Fri, 12 Jun 2020 - 09:44
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Zaraz zaraz...ktoś cię przymusza do kupowania w tym konkretnym salonie/marce?
Nie pasuje konfiguracja idziesz gdzie indziej. Wybór masz zawsze, obecnie zresztą dużo większy niż było kiedyś. Oczywiście wszystkim się nie dogodzi i w pewnym momencie musisz jako klient pójść na pewne ustępstwa/kompromisy, co nie oznacza, że wyboru żadnego nie masz. Powiem więcej dealerzy są coraz bardziej elastyczni względem klienta. Np. w A110 kierownica jest skórzana fabrycznie. Jakbym chciał, dealer może ją przeszyć na zamszową z uznaniem gwarancji. Oczywiście nie za darmo. W Subaru proponują klientom obszycie pełnego wnętrza skórą wysokiej jakości, która to w opcji nie występowała itd. Teraz walczy się o klienta a nie go zniechęca. Dla nas to dobra wiadomość. -------------------- A110S
|
|
|
Fri, 12 Jun 2020 - 11:11
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa |
@Tommo - Nieprawda, gdyby był jakikolwiek wybór, to by można było tak powiedzieć, niestety, NIE MA WYBORU. Załóżmy ,że idę do salonu jakiejś marki, która jest na rynku polskim marką "premium" i chcę konfigurację - wersja bieda edyszyn z szybami na korbotronik bez klimy, stabilizacji jazdy, aktywnych sretów tetów , z manualną skrzynią, ALE z piecem maksymalnie dostępnym w tym typoszeregu to nie dostanę. Nie i ch..j. A jak sobie kupię co jest dostępne i wymontuje co chcę, to nie dostanę gwarancji/przeglądu czegokolwiek. W skutek czego portfele klientów weryfikują ogólnie pojętą chujnię, a nie normę rynkową. To przykład ekstremalny, lecz obrazuje ładnie o co chodzi. ale co obrazuje? ESP i ASRy można wyłączyć, klimatyzacji można nie używać jak komuś przeszkadza manualne skrzynie są jeszcze dostępne na rynku jak nie w jednym to w innym modelu szyby na korbę to już jakiś fetysz i fakt może być cięzko dostać -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Fri, 12 Jun 2020 - 22:36
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus |
Tommo, to wszystko co piszesz to niemal racja. Oprócz tego że te udawane wydechy lub dźwieki innego samochodu (którego NIE KUPIŁEŚ) to rzeczy kompletnie zbędne. Substytut zajebistości dla klienta wytresowanego na wymienianie smartfona co rok.
Jeździłem hondą, jeździłem V8, teraz jeżdze dieslem. Kupując diesla w automacie nie czekuje dźwięku V12. Dla mnie to oczywiste. Wszystkie te samochody miały jakies zalety. Dla mnie żaden nie musi udawac innego. Nie musze tam mieć V8 z gniazda zapalniczki ani tym bardziej za gruby hajs z systemu audio. Sam siebie mam oszukiwac? -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
Fri, 12 Jun 2020 - 23:42
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa |
Ten trend byl od zawsze to nie jest kwestia ostatnich lat.
Malowanie zaciskow na czerwono, wsadzanie nawiercanych tarcz 280mm, dokladanie wszelkiej masci spojlerow, pierdzace wydechy do 1.4 75km, montowanie ksenonow w miejsce h4, zakladanie opon uniroyal w jodelke. To wszystko pamietam jeszcze z lat 90. Nie wspomne juz o tym ze w pl od zawsze bylo wiecej m3 niz wyprodukowano w bawari -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Sat, 13 Jun 2020 - 00:01
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 |
Na pohybel imitacjom.
Nigdy się nie przekonam do takiego gunwa. |
|
|
Sat, 13 Jun 2020 - 00:14
Post
#19
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Ale to jest jeszcze starsze i jeszcze głębsze. Ludzie noszą ozdoby kolczyki fryzury kolorowe szmaty. Od urodzenia mamy taki program, żeby zwracać na siebie uwagę co zwiększa szansę na udana prokreacje. Nawet jeśli ktoś zrobi coś idiotycznego to zwiększa to jego szanse w populacji. Co z tego że 90proc się z tego śmieje jak 10proc ukleknie i złapie za rozporek? Cel uświęca środki. Albo mówią najważniejsze pierwsze wrażenie. Co z tego że tlumaczysz kobiecie skąd wzięło się M3 na Twojej BMW na ropę kiedy lezycie razem w miłosnym uścisku? Niestety z perspektywy ewolucji nie zawsze liczy się tylko jakość
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Sat, 13 Jun 2020 - 08:02
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa |
Tommo, to wszystko co piszesz to niemal racja. Oprócz tego że te udawane wydechy lub dźwieki innego samochodu (którego NIE KUPIŁEŚ) to rzeczy kompletnie zbędne. Substytut zajebistości dla klienta wytresowanego na wymienianie smartfona co rok. Jeździłem hondą, jeździłem V8, teraz jeżdze dieslem. Kupując diesla w automacie nie czekuje dźwięku V12. Dla mnie to oczywiste. Wszystkie te samochody miały jakies zalety. Dla mnie żaden nie musi udawac innego. Nie musze tam mieć V8 z gniazda zapalniczki ani tym bardziej za gruby hajs z systemu audio. Sam siebie mam oszukiwac? Niby racja, ale jedyne czego mi brakuje kiedy jadę jak dziadek dieslem to właśnie dźwięku v8 xD |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 19:32 |