![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 October 2015 Skąd: Krk ![]() |
Witam. Problem z brakiem ciśnienia w dolocie, z dnia na dzień. Silnik to zwykłe 2.0 na turbinie bez żadnych zmiennych geometrii itp. Sprawdzone:
- solenoid działa jak należy - wastegate działa, nie jest zatarty i pompując ciśnienie w wężyk otwierający strzykawką widać że cięgno się porusza - brak błędów (czyli brak przerw na wiązce - OBD1) - posprawdzałem połączenia podciśnień, wymieniłem opaski Ponadto wydech ma nieszczelność przed pierwszym tłumikiem ale wcześniej też miał i turbo śmigało. Macie jakieś pomysły co by tu jeszcze sprawdzić? Mam podejrzenie że po prostu wirnik stanął i nie chce ruszyć bo wszystko inne już chyba wyeliminowałem ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
mógł wirnik stanąć
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Turbo padło, zanim je wyjmiesz sprawdź zawór DV i szczelność dolotu.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 October 2015 Skąd: Krk ![]() |
Że wirnik stanął z dnia na dzień to jeszcze mogę zrozumieć. Ale jeśli jest to coś innego to dziwna sprawa.
Zawór DV wywaliłem i zastąpiłem go BOVem ale działa jak należy. No zobaczymy jak zdejmę turbo |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 14:45 |