Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> hamownia drogowa
Heniek22
post Sun, 09 Feb 2020 - 18:36
Post #1


Frequent User
Dołączył: Fri, 22 January 2016





Cześć. Chcę kupić hamownie drogową.

Wacham sie między insoric a dynopro.

Dynopro jest chyba polski ale pewności nie mam. jest trochę wygodniejszy bo ma tableta i fajną aplikację ale bardziej interesuje mnie poprawny pomiar. Czy ktoś ma opinie na temat tych urządzeń lub może polecić któreś ??
Z insoriciem jest sporo materiałów na necie równiez z samych pomiarów aut i analiz wykresów więc opierają sie na nim nawet konkretne warsztaty w DE. Jedynie co mnie razi to ten czujnik na tasme dwustronną jakoś to rozwiązanie do mnie nie przemawia a nie chciałbym zeby to odpadło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 09 Feb 2020 - 18:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rychulja
post Thu, 20 Feb 2020 - 22:53
Post #2


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Jak drogowa to tylko dynomet.


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Fri, 21 Feb 2020 - 11:47
Post #3


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Dlaczego dynomet a nie dynopro? Pytam poprostu z ciekawosci. Osobiscie dynomet wyglada jak sprzet sprzed epoki ktory wstyd zakladac na auto przy kliencie z tym kablem. Pytam bo slyszalem od kogos ze dynopro to taka „ zabawka”. Osobicie widzialem na zywo prace na dynomecie i na dynopro i szczerze o dynomecie bym nawet nie pomyslal wink.gif dzieki za info


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Fri, 21 Feb 2020 - 22:29
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Może konstrukcja stara źle to wygląda ale pomiary dokladne I powtarzalne.
Każdy kto sprzedał dynometa I kupił dynopro żałuję tego wyboru.


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Sun, 23 Feb 2020 - 10:44
Post #5


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Ok. Czyli sam osobiscie miales auta gdzie moc byla mierzona dynometem a potem dynopro i jeszcze dla porownania na dobrej hamowni stacjonarnej? Czy poprostu mierzysz auto dynopro i za jakis czas robisz to samo w takich samych warunkach i wyniki sie juz roznia ?


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Heniek22
post Sat, 29 Feb 2020 - 09:02
Post #6


Frequent User
Dołączył: Fri, 22 January 2016





Cześć. Dzięki za odp.

Zaczerpnołęm trochę wiedzy i osobiście dynopro bym nie kupił. Produkt nie jest nawet certyfikowany a pomiary powtarzane raz za razem mają odchyłki

Zaczerpnąłem tez wiedzy od znajomego z Austrii i jeżeli miałbym kupować z nowszego sprzętu to będzie to insoric. Droższy Ale:

Używają go na torach testowych Vw audi i jest topotwierdzone info.
Jest certyfikowany, masz cały czas pełne wsparcie i aktualizacje. Pomiary są powtarzalne i bardzo dokładne. Pracuje tez na nim kilka niezłych warsztatów w DE. Jest niestety pare tys. droższy ale myślę że warto.

Dodatkowo rozmawiałem z gościem który ma Dyno pro i insoric. I mówi ż eo ile ktoś poleci na wygląd dyno pro to na tym się kończy.

Tarntule ja troche się nie zgodze z tobą. Bo ja przed klientem wolałbym zrobić rzetelną robotę niż zastanawiac się czy nie będzie mi wstyd wyciągnąć starego sprzetu. To trochę jak dostać gówno zapakowane w ładnym papierku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Sat, 29 Feb 2020 - 09:22
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Nie no absolutnie Insoric nie jest pro, dynomet w mojej opinii jest dużo lepszy. Wykres wygląda realnie, nie ma takiego chorego wygładzania i sam w sobie pomiar jest na zasadzie identycznej co hamownia stacjonarna.



--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sat, 29 Feb 2020 - 13:10
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





A według mnie po wielu latach z Dynometem - Insoric jest bardzo w porządku i łatwiej się go użytkuje, często wychodzi też więcej momentu, bo przyjmuje dane szybciej, a nie przymula jak Dynomet (nawet z super szybkim laptopem).

Co kupisz to będzie okej, napisz dokładnie jaki masz przemiał aut itd. i jakie plany na przyszłość (Dynometa da się zaadaptować potem do rolek).


--------------------
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by 109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Sat, 29 Feb 2020 - 15:59
Post #9


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Heniek, tak oczywiscie. Ale wydaje mi sie ze jak bedziesz mial klienta ktory przyjedzie do Ciebie porsche po dobrej ceramice i zaczniesz mu naklejac tasme na blotnik to moze zrobic sie nie milo ;(


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Sat, 29 Feb 2020 - 16:52
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Taki klient nie bedzie szukał kogoś bez stacjonarnej. Znam rynek trochę, znajomy w to wszedł kilka lat temu. Dla drogich i ładnych aut, żeby obcy człowiek przyjechał to trzeba mieć warunki. Do stodoły czy na parking pod Tesco nikt nie wpadnie. Zresztą mocne fury i pomiar na drodze to trochę problem i ryzyko.


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Mon, 11 May 2020 - 20:07
Post #11


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





I jak tam zdecydowales sie? Wyszedl teraz dynomet Gps, zdecydowalem sie sam na niego.


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mistrzu wodzu
post Mon, 22 Jun 2020 - 20:02
Post #12


Rookie
Dołączył: Sat, 28 December 2019





CYTAT(Tarantula @ Mon, 11 May 2020 - 20:07) *
I jak tam zdecydowales sie? Wyszedl teraz dynomet Gps, zdecydowalem sie sam na niego.

I jak wrażenia, możesz coś więcej napisać o tym sprzęcie, bo sam się zastanawiam?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Tue, 30 Jun 2020 - 11:33
Post #13


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Moje odczucia sa takie ze robi to robote, potrafie 3x zmierzyc ta sama moc, roznica jest nie wieksza niz 1km miedzy pomiarami. Oczywiscie podstawa to PRAWDZIWA waga i ta sama droga podczas pomiarow. Montazu nie trzeba komentowac, bo poprostu on nie istnieje. Trwa to pare sekund. Porownaniu ze dynopro tez mam. W 3.0tfsi auto pojechalo do aso i wgrali serie softa. U mnie na dynomecie wyszlo 2km ponizej seri, a dynopro pokazalo +50km.... jedyna roznica byla droga, ale waga byla identyczna


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mistrzu wodzu
post Tue, 30 Jun 2020 - 12:09
Post #14


Rookie
Dołączył: Sat, 28 December 2019





Super. Dzięki za odpowiedź.
Jeszcze jedno pytanie, jeśli mogę:
Jaki minimalny odcinek drogi jest potrzebny i czy musi być idealnie równo (pod górkę, z górki)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Tue, 30 Jun 2020 - 20:51
Post #15


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Dla poprawnego pomiaru droga musi byc jak najbardziej prosta i rowna. Ja mam tego farta ze 2km od domu mam bana gdzie mozna hamowac auto 1000km, a za to znajomy ktory mieszka w gorach ma taka lipa ze musi jezdzic hamowac 50km zeby cos sensownie shamowac. I pomysl ze auta powyzej 400-450km fajnie zhamowac na 5 biegu. Zastanow sie jakie predkosci sa przy odcinie wink.gif


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 07 July 2020 - 09:01