![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Hej.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Próbowałem kilku różnych interfejsów, łączą się, ale nie ma w nich widocznych korekt krótko i długoterminowych. Samochód to 406 V6 sedan z 2001r. Z góry dzięki za sugestie. -------------------- 2001 Peugeot 406 3.0 w sedanie
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Nikt się z tym nie spotkał ?
-------------------- 2001 Peugeot 406 3.0 w sedanie
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
Sprawdzałeś poprzez PP lub Diagboxa?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Miałem kiedyś 406 v6 i nie mogłem odczytać korekt krótko i długoterminowych.
Ale to było jakoś koło 2007 roku, myślałem że dzisiaj łatwiej o dobry sprzęt i oprogramowanie do tego auta. W tym samochodzie głównym problemem wszystkich cudów i innych dziwnych rzeczy są katalizatory (ich stan) i sondy lambda. Jeśli te elementy są w bdb stanie, to mało co tam się psuje lub wariuje. Na takim v6 zrobiłem osobiście ponad 200 tys km, jak sprzedawałem miała 420 tys km i chodziła ładnie, zero problemów, błędów itp. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 05:12 |