Jaki samochod z silnikiem V8 |
Jaki samochod z silnikiem V8 |
Fri, 10 Jan 2020 - 18:12
Post
#41
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 07 January 2020 |
Z tego co czytalem to ten fordowski silnik v8 coyote jest podobno godny polecenia jest to amerykanski v8 i sie nawet kreci wysoko no i spalanie w mustangu nie jest takie wysokie jesli by byl naped awd to niemial bym dylematu tylko odrazu sie zdecydowal na mustanga a tak to do rozwazenia jest jeszcze jeep grand cheeroke WK2 lub 300c bo tez ma awd tylko ciekawe jak sie to tam sprawuje jest jeszcze charger awd mieszkam na podbeskidziu dlatego tak mnie meczy ten naped tylni zima
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 10 Jan 2020 - 18:12
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 10 Jan 2020 - 18:32
Post
#42
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
Awd w chargerze/300c spoko. To dokładnie 4matic z merca. Używam i jest ok.
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
Fri, 10 Jan 2020 - 20:52
Post
#43
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 07 January 2020 |
Ok dzieki za info jak reszta w chargerze ma jakies problematyczne bolaczki ?
Jaki masz silnik ? |
|
|
Fri, 10 Jan 2020 - 21:37
Post
#44
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
5.7 w 300c. Miałem wcześniej 3.5 też awd. Bolączki:
Podniesiony zawias w awd jak oglądasz pojedyńczą sztukę jest ok, ale jak obok stanie rwd to wygląda dość komicznie. Ale to akurat kwestia gustu. Szybko zużywający się płyn do spryskiwaczy. Wygłuszenie środka trochę słabe. Wnętrze mimo że samochód czerpie z merca to wygląda dość tandetnie. W chryslerach jest lepiej (tutaj drewienko, tam jakiś chrom), gorzej w dodgeach ( plastik). Hamulce jak to w amerykańcach zdecydowanie za słabe. W obu musiałem robić tuleje w tylnym moście. Nie jest to jakaś poważna usterka ale trochę wstyd skrzypieć jak wóz drabiniasty Skrzynia na fabrycznych ustawieniach to niebezpieczny muł. Warto kupić od razu programator (np predator) albo co jakiś czas, szczególnie po dłuższej trasie kasować adaptacje. W 3.5 miałem przeróbkę z przekaznikiem. Po wyjęciu kluczyka robił przerwe na bezpieczniku 11. W hemi mam predatora. Niebo a ziemia. Sam bym chyba momentami szybciej biegu nie zmienił W awd spalanie też dość wyższe Poza tym pilnować jakości i interwałów przy wymianie olejów i cieszyć się z jazdy -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
Sat, 11 Jan 2020 - 09:38
Post
#45
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 07 January 2020 |
A mozesz cos napisac o cenach i dostepnosci czesci do 5.7 hemi ?
|
|
|
Sat, 11 Jan 2020 - 12:12
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa |
Ja jeżdząc GC 5.7 Hemi miałem wrażenie, że części są bardzo tanie np nowa oryginalna pompa wspomagania kierownicy kosztowała niecałe 300 zł brutto
-------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
Sat, 11 Jan 2020 - 15:52
Post
#47
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 07 January 2020 |
Tez sie zastanawiam nad jeepem gc bo ma naped 4x4 to taki uniwersalny samochod no i z v8 pod maska ale tu juz by trzeba bylo najlepiej wersje 6.4 bo to ciezki kloc no i oczywiscie z lpg
|
|
|
Sat, 11 Jan 2020 - 16:45
Post
#48
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
Tez sie zastanawiam nad jeepem gc bo ma naped 4x4 to taki uniwersalny samochod no i z v8 pod maska ale tu juz by trzeba bylo najlepiej wersje 6.4 bo to ciezki kloc no i oczywiscie z lpg 6,1 jedzie lepiej I do tego trzeba sprawdzić ale 5,7 ma inną skrzynie (szybszą). Co do serwisu to jest tani (wiem że nasi obiegowi znaffcy z każdego tematu w którym się pojawią powiedzą że nie istnieje taniość V8 dlatego bierz fsi) jak na v8 pomimo tego że ma trochę więcej detali takich jak świece Oczywiście jest kilka niuansów o które trzeba zadbać ... ale to bardziej z elektromechaniką. Ogólnie szybkie auto jak na przystanek a z miejsca wywala i to srogo. Jak będziesz korzystać ze sklepów w usa to będziesz miło zaskoczony. |
|
|
Sat, 11 Jan 2020 - 17:46
Post
#49
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 05 November 2017 |
Osobiscie dziwie sie, ze nie padla tutaj rodzina silnikow M113 Mercesesa (CLK 430 model 208 , C55 AMG W203, CLK 500 model 209, CLS 500 model 219, SL 500 R129, wersje z kompressorem, czyli wszelkie E55 AMG, CLS 55AMG), czyli Vki: 4.3, 5.0, 5.4, 5.4 kompressor. Silnik OHC uznawany za pancerniak. W wersji 5.0 mocno nastawiony na ekonomie (da sie tym jezdzic po 12l/100 bez wiekszego problemu) przez restrykcyjna konstrukcje dolotu, wydechu i oglem glowicy. Niewiele trzeba przy nim robic: wymienicc lancuch co 200 000, sprawdzic ewentualnie stan charakerystycznych dzwigienek zaworowych dla tego silnika, rzeczy eksloatacyjne...i cieszyc sie ze wszystkiego, co kocha sie w widlastych osemkach. Dla mnie ososbiscie jest to wzorzec tego, jakie powinno byc udane V8.
Na youtube mozna znalezc nawet filmiki, gdzie te silniki potrafi przetrwac nawet brak dbalosci o kwestie olejowe, co rzecz jasna jest idiotyzmem, wiec mozna uznac, ze to w 100% idiotoodporny silnik. Do 70tysiecy szukalbym chyba na maxa dopieszczone CLK 500 C209 lub C55 AMG W203 , ewentualnie przy pelnej swiadomosci wyzszych kosztow utrzymania sprobowac E55 AMG W211 lub CLS C219 500/55AMG |
|
|
Sat, 11 Jan 2020 - 20:23
Post
#50
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew |
No własnie mi się też marzy od jakiegoś czasu v8 i pod wpływem tego tematu żonkę chyba przekonałem na zakup w tym roku . CLK 500 lub e60 545 . Tylko zobaczę czy coś zdatnego do jazdy da się kupić w moim budżecie . USA odpada .
|
|
|
Sat, 11 Jan 2020 - 23:34
Post
#51
|
|
User Dołączył: Wed, 10 February 2010 Skąd: Wałcz |
Mam 5.7 w pontonie z podpisu i robi 8,5 do 100kmh w budzie 2400kg. Okrutnie lekko odbija się od kagańca na 180kmh przy jakiś 3,5krpm nawet nie trzeba za mocno prawego pedału dusić. Z tego co się orientuje to bardzo podobna konstrukcja do GC i RAMa. Części śmiesznie tanie tylko na niektóre trzeba poczekać z 7-10dni.
A co śmieszniejsze mam sąsiada co ujeżdża harleya i pytał ile pali, jak się jeździ itp szkoda mi go było bo chyba padł u niego kompromis na nowego hujdaja tuscona ;F Taki typ jak z filmu gang dzikich wieprzy bardzo często jak wyjeżdżam z garażu looka w okno bo ciężko nie słyszeć zimnej v8 -------------------- Chrysler Aspen 5.7HEMI
|
|
|
Mon, 13 Jan 2020 - 09:23
Post
#52
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 07 January 2020 |
Osobiscie dziwie sie, ze nie padla tutaj rodzina silnikow M113 Mercesesa (CLK 430 model 208 , C55 AMG W203, CLK 500 model 209, CLS 500 model 219, SL 500 R129, wersje z kompressorem, czyli wszelkie E55 AMG, CLS 55AMG), czyli Vki: 4.3, 5.0, 5.4, 5.4 kompressor. Silnik OHC uznawany za pancerniak. W wersji 5.0 mocno nastawiony na ekonomie (da sie tym jezdzic po 12l/100 bez wiekszego problemu) przez restrykcyjna konstrukcje dolotu, wydechu i oglem glowicy. Niewiele trzeba przy nim robic: wymienicc lancuch co 200 000, sprawdzic ewentualnie stan charakerystycznych dzwigienek zaworowych dla tego silnika, rzeczy eksloatacyjne...i cieszyc sie ze wszystkiego, co kocha sie w widlastych osemkach. Dla mnie ososbiscie jest to wzorzec tego, jakie powinno byc udane V8. Na youtube mozna znalezc nawet filmiki, gdzie te silniki potrafi przetrwac nawet brak dbalosci o kwestie olejowe, co rzecz jasna jest idiotyzmem, wiec mozna uznac, ze to w 100% idiotoodporny silnik. Do 70tysiecy szukalbym chyba na maxa dopieszczone CLK 500 C209 lub C55 AMG W203 , ewentualnie przy pelnej swiadomosci wyzszych kosztow utrzymania sprobowac E55 AMG W211 lub CLS C219 500/55AMG Amg jest super tylko podobno czesci drogie i niema zamiennikow |
|
|
Mon, 13 Jan 2020 - 11:16
Post
#53
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
Amg jest super tylko podobno czesci drogie i niema zamiennikow Powtórzę: osiwiejesz zamiast cieszyć się samochodem będziesz spoglądać co godzinę czy nie płonie -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
Mon, 13 Jan 2020 - 20:41
Post
#54
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica |
RAM jest dobry dzik, wielki dosyć ale ma kopyto i tam mało co się psuje.
-------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
Mon, 13 Jan 2020 - 21:05
Post
#55
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 07 January 2020 |
Tak ram jest spoko ale to raczej dla kogos kto mieszka na wsi i ma gospodarstwo to sie prxydaje taki samochod
|
|
|
Mon, 02 Mar 2020 - 19:07
Post
#56
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 May 2017 |
Tani w utrzymaniu samochód z V8?
W brew pozorów takim może okazać się Lexus GS430 ale to będzie już kilkunastoletni samochód lub trochę młodszy GS460. Za pierwszym przemawia możliwość montażu LPG a za drugim młodsze roczniki. Drogo może być w zasadzie tylko w przypadku wymiany adaptacyjnych amorów. Poza tym powinno być bezawaryjnie. |
|
|
Mon, 02 Mar 2020 - 20:21
Post
#57
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 07 January 2020 |
Tanie v8 mialem na mysli cos tanszego w serwisowwniu od bmw czyli z tego co wyczytalem z opini to naprzyklad mustang gt 5.0 z 2013 roku jest takim samochodem lub cos z silnikiem 5.7 hemi challenger prosta konstrukcja silnik tez prosty bez zadnych turbin itp a ceny czesci tansze niz do europejskich samochodow tylko na niektore trzeba troszke poczekac i chyba zdecyduje sie na zakup mustanga lub challengera z usa
|
|
|
Mon, 02 Mar 2020 - 20:26
Post
#58
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 |
Lexus wydaje się najrozsądniejszy, ewentualnie a6 c6 v8 nieco lepiej brzmi, no i jeep srt8 jako mega nietuzinkowe auto.
|
|
|
Tue, 10 Mar 2020 - 12:18
Post
#59
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Volvo S80 V8
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Tue, 10 Mar 2020 - 19:40
Post
#60
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 07 January 2020 |
Tylko ze do srt sa drogie czesci naprzyklad same tarcze chamulcowe to koszt kilku tysiecy zlotych
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 05:06 |