Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> "Uniwersalne" zawieszenie do M3 e46
sokolnh
post Mon, 23 Dec 2019 - 17:02
Post #1


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 June 2008
Skąd: Kraków





Cześć,

potrzebuję pomocy bo niestety nie mam doświadczenia, ani nie mam jak przetestować.

Szukam "uniwersalnego" zawieszenia do M3 E46,
uniwersalnego ponieważ samochód przede wszystkim służy mi na codzień i chciałbym żeby był w miarę komfortowy,
ale też planuje parę razy wyskoczyć na tor, a tutaj przydałoby się znowu coś twardszego

obecnie mam jakiegoś miksa (tył koni, przód bilstein + jakieś sprężyny)
obniżenie jest fajne, ładnie to wygląda, ale jazda po mieście bywa męcząca

także chce wymienić na coś co ma możliwości regulacji,
jest KW V3, jest Bilsten PSS10, jest Eibach pro street

ktoś polecał mi KW, ktoś inny mówił znowu że twarde smile.gif
i normalnie idzie zgłupieć

będę wdzięczny za pomoc
dzięki


--------------------
urquattro sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 23 Dec 2019 - 17:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bio
post Mon, 23 Dec 2019 - 18:15
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





Miałem okazję jechać na KW Clubsporcie. Skubane pracowało tak jak OEM zawias i jeśli miałbym fundusze - brałbym w ciemno.

Wszystkie te co podałeś, będą w miarę podobne. Im niżej postawisz wóz, tym mniejsze napięcie wstępne na sprężynie i tym miększe będzie (dzięki 16vg60).
Porównuję z takim BC racingiem z 8kg/mm springami i najbardziej softowym ustawieniu amorów.


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16vg60
post Mon, 23 Dec 2019 - 18:40
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





Im niżej tym sprężyna luźniejsza i mniej napięta wink.gif

Kw V2 bdb stosunek cena jakość,V3 wyższa półka

Na billu b16 mocno nie obniżysz ...

Bc racing ma ten plus że możesz obniżać/podniecić nie zmieniajac napięcia sprężyny bo regulujesz wysokość cała kolumna a nacisk sprezyny oddzielenie

Wszystkie wymienione mają reg.tlumienia choć w bc najsłabiej się to odczuwa...

Kupując nowy gwint do rsa zastanawiałem się między bc a V2 i ta regulacja wysokości nie zmieniająca napięcia sprężyny zaważyła i nie żałuję,mam już ponad dwa lata zrobiłem z 20k ,ustawienie trochę zajmuje ale jest mega komfortowe ,jeżdżę na 20"i oponie 25profil a spas mam na 2cm...


--------------------
AUDI
RS4 B5 440Ps,MB design kv1 20x10.5",Big Brake 390mm/335mm,Wagner,
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokolnh
post Tue, 24 Dec 2019 - 07:36
Post #4


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 June 2008
Skąd: Kraków





ok, dzięki za informację
właśnie wyjściowo wszystkie są w podobnej cenie i nie chciałbym wybrać źle

dostałem też propozycje kupna Ohlinsa po przebiegu 20 tys

zastanawiam się na pracą takiego zawieszenia w warunkach codziennych,
czy iść w możliwości ustawień w gwincie czy bardziej będę zadowolony z jakiegoś zestawu kit



--------------------
urquattro sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SNiP3R
post Tue, 24 Dec 2019 - 08:01
Post #5


Super User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Kępno





Ja też od siebie mogę polecić BC Racing.
Właśnie super regulacja, do tego niezła jakość za rozsądną cenę!


--------------------
BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 530hp/700nm
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map
BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD
Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Tue, 24 Dec 2019 - 08:49
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(SNiP3R @ Tue, 24 Dec 2019 - 08:01) *
Ja też od siebie mogę polecić BC Racing.
Właśnie super regulacja, do tego niezła jakość za rozsądną cenę!

tylko trzeba poskręcać po montażu + podorzucać kleju do gwintu żeby się nie tłukło biggrin.gif (been there, done that)


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Tue, 24 Dec 2019 - 21:14
Post #7


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Bierz KW V3, genialny gwint na ulice


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blaid
post Tue, 24 Dec 2019 - 21:39
Post #8


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 May 2007
Skąd: Mielec





I to wszystko bedzie bardziej komfortowe niz takie koni yellow czy inny b8 ktore autor ma prawdopodobnie teraz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16vg60
post Wed, 25 Dec 2019 - 08:02
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





Kiedyś miałem kita koni z reg.twardosci,też bdb zawias

Jeśli budżet pozwala to bierz kw3 bo z tych co wymieniłeś jest naj.,tylko zwróć uwagę na reg.tlumienia w którym miejscu jest i czy po zamontowaniu będziesz miał do niej dostęp

W rsie B5 przy kw V2/V3 żeby na przodzie pokręcić reg.musialbym za każdym razem demontować kolumnę wacko.gif albo od góry wiercić otwór w kielichu
To był kolejny powód że wybrałem bc zamiast V2 bo w bc jest dostęp do regulacji



--------------------
AUDI
RS4 B5 440Ps,MB design kv1 20x10.5",Big Brake 390mm/335mm,Wagner,
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokolnh
post Wed, 25 Dec 2019 - 10:53
Post #10


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 June 2008
Skąd: Kraków





no KW V3 nówka mam do kupienia za 7400 zł
za 7500 zł mam ofertę na używanego Ohlinsa z przebieg 20k
BC z tego co patrzyłem to 7800 zł

także wszystkie w praktycznie identycznym zakresie cenowym

obecne zawieszenie też jest twarde z tym, że nie wiem jakie są to sprężyny, ale siedzi dość mocno



--------------------
urquattro sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16vg60
post Wed, 25 Dec 2019 - 11:01
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





Coś drogi ten bc,jak ja kupowałem do rsa i S3 to był w cenie kw ale V2
Jeśli do M3 bc w cenie kw v3 to ja bym się nie zastanawiał i brał kw,tylko tak jak pisałem zorientuj się jak z tą reg.czy jest podejście

Co do ohlinsa nie miałem bo nie dla psa kiełbasa biggrin.gif ,ale zawsze to
używka z 20k nalotu i różnie może być a taki kw moim zdaniem w pełni sprosta Twoim wymaganiom i masz nówkę zawias na lata


--------------------
AUDI
RS4 B5 440Ps,MB design kv1 20x10.5",Big Brake 390mm/335mm,Wagner,
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Wed, 25 Dec 2019 - 18:18
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





To tego BC to chyba jakiś wyższy model już jak ponad 7k, bo podstawowy który i tak ma regulacje tłumienia odbicia i wysokości całej kolumny bez napięcia sprężyny to powinieneś kupić za 3500-4000.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 20 January 2020 - 13:15