![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 23 July 2020 Skąd: Knurów ![]() |
Witam ponownie. Niestety musiałem się wstrzymać z przekładką na jakiś czas, ale w reszcie nadszedł ten odpowiedni moment.
Czas na podjęcie ostatecznej decyzji jaki konkretnie silnik M113 kupić do mojego W164. Na tą chwilę mam sterownik silnika M113964 pochodzący z W164 + stacyjka, klucze Mam też sterownik skrzyni 7Gtronic która pracowała z silnikiem M113964. Mam do wyboru następujące silniki: M113960, M113965 w dobrych cenach, lub M113964, M113967 2x droższe Co byście doradzili? czy M113960 będzie grał z moją skrzynią? Teoretycznie wszystko to te same silniki, Czym w takim razie się różnią? Różnica w cenach kompletnych silników które podałem to nawet 6k Czy warto tyle przepłacać? |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Wed, 23 January 2019 ![]() |
Od ML, CL, S - te silniki będą dobre różnice są w dolnej misce np do CLS pasują silniki z CLS, SL, CLK, E
Reszta Możesz z allegro dwie instalacje przestudiować przewody instalacji 350 i 500 od sterownika do karoserii. Z 350 jest jedną wtyczka że sterownika silnika do karoserii i dwie wtyczki poboczne na pokrywie zaworowej do modułu BSI w skrzynce bezpieczników. Z 500 są dwie wtyczki od silnika do sterownika i czarna od katalizatorów prostokątna, i wtyczką do modułu BSI (pozmieniane przewody/ piny miejscami jak to w każdym sterowniku) musisz uważać żeby nie uszkodzić zwarciem. Mercedes CLS Polska. W219. W218 (wejdź na tą grupę i odnajdź post z 20czerwca2021r o godz 21.18) opisane porządnie i dokładnie. https://m.facebook.com/groups/1226061150000...amp;ref=m_notif Sterownik+stacyjka+kluczyk+(po co sterownik skrzyni? wystarczy zaprogramować -skrzynie 350 i 500 są identyczne) + blokada kierownicy ewentualnie zaprogramować |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 23 July 2020 Skąd: Knurów ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 15:19 |