S6 2.2T 20v - obrócona panewka korbowodowa |
S6 2.2T 20v - obrócona panewka korbowodowa |
Fri, 03 Jan 2020 - 20:44
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
Ja miałem w swojej S2 tłoki JE 8:5:1 83mm korby Scat z 034motorsport... auto prawie 8 lat z mocą 500-600KM i nadal śmiga, Vems etc.tylko wałek wydech 7A
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 03 Jan 2020 - 20:44
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 03 Jan 2020 - 21:22
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 April 2013 Skąd: Gdańsk |
na jakim turbo??
|
|
|
Sat, 04 Jan 2020 - 10:27
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 17 December 2019 Skąd: Wieliczka |
Doradźcie jeszcze jakie panewki założyć, seryjne czy sputter na górę (takie były teraz)? Czym skręcić czapkę szacując, że będzie ok. 400KM? Śruby seryjne, ARP czy może jest coś innego w dzisiejszych czasach co można polecić? Jakaś specjalna uszczelka do tej mocy np. Reinz MLS czy coś tańszego wystarczy? Było już na forum nt. słabego klina dolnego koła rozrządu (u mnie był oberwany w momencie rozbierania silnika i rozrząd rozjechany o pół ząbka). Chcę jeszcze raz dla pewności dopytać czy zakładać nowe ori koło zębate czy może dać do wyfrezowania rowka pod niezależny klin.
|
|
|
Sat, 04 Jan 2020 - 11:28
Post
#24
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
Panewki sputtery, śruby głowicy ARP, uszczelkę głowicy na Loctite, dolne koło nowe na klej możesz też poszukać stalowego jak chcesz mieć spokojne sny
Turbo najpierw GT3071R, Precision 6262 teraz jakiś GTX35..tylko turbiny się zmieniają silnik nie otwierany od zbudowania |
|
|
Sat, 04 Jan 2020 - 12:54
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 17 December 2019 Skąd: Wieliczka |
Widzę, że stalowe koło rozrządu to dość deficytowy towar. Coś pomożecie czy idzie kupić to w kraju czy tylko zostają strony zagraniczne?
|
|
|
Sat, 04 Jan 2020 - 13:03
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
Ja 70% gratów brałem z USA głównie 034motorsport kopalnia wiedzy s2forum.com
|
|
|
Sat, 04 Jan 2020 - 13:54
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 April 2013 Skąd: Gdańsk |
Proszę. Bez cła i wiecznego czekania.
https://fcp-engineering.com/en/cam-gears/75...shaft-gear.html |
|
|
Sun, 05 Jan 2020 - 06:12
Post
#28
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
..tylko turbiny się zmieniają silnik nie otwierany od zbudowania Kto składał motor? -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Sun, 05 Jan 2020 - 08:04
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
|
|
|
Tue, 14 Jan 2020 - 16:51
Post
#30
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 17 December 2019 Skąd: Wieliczka |
Zbieram graty do reanimacji mojego padła i mam jeszcze pytanie odnośnie górnego koła rozrządu. Przy rozbiórce głowicy do mycia wyszło, że tam też jest ścięty klin. Kupić oryginalne koło czy macie coś innego do polecenia? Inne koło, dorobienie klina? Jakieś zalecenia, żeby przy montażu nie zerwać klinów? Gdzieś czytałem, że tak się zdarza.
|
|
|
Thu, 16 Jan 2020 - 20:30
Post
#31
|
|
Super User Dołączył: Wed, 11 November 2015 |
Dobrze nasmarować styk śruba-koło, żeby przy dokręcaniu nie obracało kółka tylko się po nim ślizgało.
|
|
|
Fri, 24 Jan 2020 - 17:45
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 17 December 2019 Skąd: Wieliczka |
Zostawać przy dwumasie i jak na razie prawie nowym seryjnym sprzęgle czy przejść na jednomas. Jakie ewentualnie mocniejsze sprzęgło, żeby dało się jeździć w normalnym ruchu. Ma to jakiś sens? Wtryski bosch 440cc zielone (nie chińskie podróby) do jakiej mocy będą w stanie zasilić ten silnik? Czy może szukać wydajniejszych?
|
|
|
Sat, 25 Jan 2020 - 03:14
Post
#33
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Na benzynie 350-400hp na nich zrobisz.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Mon, 27 Jan 2020 - 12:52
Post
#34
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
Seria sprzęgło nie podoła ja miałem organiczne na jednomasie i chodziło jak seria a lepiej kleiło wiadomo nie to co spiek ale przynajmniej nic nie pourywasz w napędach coś za coś... nie próbuj wyważać wału, lekkiego zamachu też nie polecam. Najważniejsze czym chcesz to wysterować, ja miałem Vemsa i wg. mnie to najlepsza rzecz jaką zakupiłem do auta bo: zmieniałem i korygowałem sobie róże wtryski, turbiny, intercoolery. Nie musiałem po każdej zmianie jeździć do tunera na korekcje tylko sam to robiłem dzięki czemu sporo zaoszczędziłem - vems zwrócił mi się szybko. Teraz wiadomo jest EMU i to najlepsza droga.Vemsa, EMU można samemu grzebać z seryjnym sterownikiem już nie tak prosto i wiadomo przepływka wypada wszystko po mapsensorze jest prościej i lepiej
|
|
|
Mon, 27 Jan 2020 - 15:36
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 17 December 2019 Skąd: Wieliczka |
Po poskładaniu wszystkiego raczej zmian nie będzie. Więc fajnie by było gdyby strojenie wyszło raz, a dobrze i zostać przy seryjnym sterowniku. Jak na razie taki jest plan. Wał nie będzie wyważany, ale z ciekawości spytam czemu tego nie robić?
|
|
|
Mon, 27 Jan 2020 - 19:24
Post
#36
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
Wał ma być fabrycznie rozważony inaczej są problemy
|
|
|
Mon, 27 Jan 2020 - 21:16
Post
#37
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 17 December 2019 Skąd: Wieliczka |
A czy zmiana koła zamachowego ma coś do wyważenia czy wał nie jest wyważany razem z kołem? Co przy montażu kutych korb? Od dwóch doświadczonych osób słyszałem, że jest koniecznie wyważanie całości, a szczególnie przy 5-cio cylindrowcu.
|
|
|
Mon, 27 Jan 2020 - 22:18
Post
#38
|
|
User Dołączył: Fri, 16 February 2018 |
Wał ma być fabrycznie rozważony inaczej są problemy To urban legenda z przed 20 lat. Rozpowszechniona w kregach ,,warszawskich".Wal jest rozwazony bo w fabryce wywazaja go razem z kolem zamachowym i pasowym. Jak sam wal wsadzisz na wyeazarke to jest wlasnie nie wywazony i dlatego ta legenda powstala. Jak robisz custom sprzeglo jakiekolwiek to tracisz wywazenie calosci. Ja wiem ze takie setupy ze kolo pasowe s czego innego , kute korby i sprzeglo zupelnie inne niz oem jezdza latami z moca razy 4. Sam tak robilem ale ze sztuka to nic wspolnego biema. Teraz bede skladal znowu 2.2 t i bede wywazal wal na 100%. Rozmawialem o tym z kriskisem i on jest tego samego zdania. Zastanawiam sie nad walem 95 mm wykorbienia z 2.5 tdi. |
|
|
Tue, 28 Jan 2020 - 09:57
Post
#39
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
Jeśli już wyważać to całość koło pasowe, wał i zamach...
|
|
|
Mon, 03 Feb 2020 - 21:14
Post
#40
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 |
Wał ma być fabrycznie rozważony inaczej są problemy Wał w 2.2T R5 ma wyważenie zewnętrzne, przyjrzyj się na budowę oryginalnego koła zamachowego i koła pasowego. Postawiony na wyważarkę bez tych dwóch elementów do niego dokręconych będzie nie wyważony, nie ma innej opcji. Przechodząc w 2.2T Audi na inny masowo set korby+tłoki trzeba całość wyważyć na nowo, najlepiej przy okazji modyfikując całość na wyważenie wewnętrzne wału. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 04:38 |